Ik heb gsus shirtje en meerdere g-star broeken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef fyah het volgende:
[..]Nu voel ik ineens de drang om foto's te delen waarop ik een g-star trui aan heb
Ik had adidas voetbalschoenen en die total's als gewonequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oja ik ook. Gewone en voetbalschoenen
!
Die heb ik nog liggen. Voor gym gebruikt.quote:
NEE. Waar zit die Ugg store, ik moet toch een keer kiekenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb de pre gezien. Mn nicht werkt in de Ugg store, komen leuke aan ja.
Meent, Rotterdam zit er sowieso 1.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NEE. Waar zit die Ugg store, ik moet toch een keer kieken.
Maar g-star broeken zijn niet ergquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb gsus shirtje en meerdere g-star broeken.
bekkie. je had een gouden nike logo. ga je zo pratenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha ja, die waren echt lomp. Veel van mijn vrienden hadden die ook, zo fugly
.
Welke wil je dan? Die lage, die zijn best leuk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NEE. Waar zit die Ugg store, ik moet toch een keer kieken.
Ik heb wel 3 Total 90's voetbalschoenenpaar gehad man, die gingen kaolo snel kapot.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik had adidas voetbalschoenen en die total's als gewone
Draag je die nog?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
oh een gsus tshirt heb ik nu ook, maar daar staat het logo niet opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oehh. Scorequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
Oh en laki, pic van toen ik 15 was komt nu via pm.
Ja, die gsus is op m'n hyves die waar ik als superman op sta.quote:
Ja, dat zei ik net, die lagequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welke wil je dan? Die lage, die zijn best leuk!
Samequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef fyah het volgende:
Ik vind Uggs best ok voor vrouwens trouwens.
Oh niet gelezen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik net, die lage. Die zijn ook niet zo ordinair. Maar ik moet sowieso even het assortiment doorspitten
.
Mijn liefje in spe draagt G-star broeken, mega lompe nike schoenen en ik care gewoon nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, die gsus is op m'n hyves die waar ik als superman op sta.
Duh, G-star broeken zijn kaolo erg aan. Al mijn broeken zijn van G-star, Levi's of J&J. Tenminste, jeans.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn liefje in spe draagt G-star broeken, mega lompe nike schoenen en ik care gewoon niet.
Ik heb over alle kleding al wat gepost dus bij deze mijn mening over uggsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef fyah het volgende:
Ik vind Uggs best ok voor vrouwens trouwens.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Only op Fok haten ze daarop btw, chicks met leggings. Of op chicks met Uggs. Terwijl het vaak allemaal spange sma's zijn die dat dragen.
Oh, ik heb me er nog niet in verdieptquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh niet gelezen.En welke kleur?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:01 schreef Skylark. het volgende:
http://www.asos.com/Asos-(...)=20&sort=-1&clr=Navy
ik vind zoiets ook wel aan.
Bavaria jurkje met mouwen en in het zwart.quote:
Ik vind hem ook wel aan, ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:01 schreef Skylark. het volgende:
Heb ik, van dodgers. Maar hij past me niet meer volgens mijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:01 schreef Skylark. het volgende:
Wat linken jullie me weer naar ASOS. Straks zit mijn basket ineens volquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik mocht ze ook nooit kopen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, ik heb me er nog niet in verdiept. Omdat ik ze nooit mocht kopen van niemand
. Maar ik ga binnenkort even pluizen, dan laat ik het je weten
.
neeeeeeeeee. STOP. Le coq sportif?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:02 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben saai, ik loop enkel maar op 5 verschillende paren Le cocks.
Ga gewoon de footlocker langs JONGHE, 40-50 ekquote:
Hoe heet dat ene nepmerk? Waarbij de vacht binnenin nep is, maar de kwaliteit wel hetzelfde is verder. Die zijn goedkoper toch? Maar die moet je zeker ook weer bestellen in Australiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik mocht ze ook nooit kopen.Maar nu heb ik het geld er voor, en ze zitten zo lekker. Dus ik ga het gewoon doen. Kleur weet ik ook eigenlijk nog niet.
Nee joh, lijkt niet echt op FS.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:04 schreef fyah het volgende:
[..]
FS green, fafi? Ik ijk uit naar een nieuwe full crate man
Oh das een goei. Dat weet ik echt niet meer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe heet dat ene nepmerk? Waarbij de vacht binnenin nep is, maar de kwaliteit wel hetzelfde is verder. Die zijn goedkoper toch? Maar die moet je zeker ook weer bestellen in Australie.
maatje groter?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup, de enige schoenen die geen pijn aan mijn voeten geven, en verder big care.
Noh man, FS heeft een soort van staartjequote:
Ja maar hij is ook een negerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noh man, FS heeft een soort van staartje
Daar heb je mequote:
Wat maatje groter, die dingen bevallen me, en verder zal het me jeuken welke kutmerken wel of niet populair zijn.quote:
Designer spul. Ik schat het op een 400 euroquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dat vestje van K ook nog steeds.
Ik zeg Gorilli, check Gorilli.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:08 schreef fyah het volgende:
[..]
Designer spul. Ik schat het op een 400 euro
ja gewoon een goedkope versiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:08 schreef fyah het volgende:
[..]
Designer spul. Ik schat het op een 400 euro
Populair? Mongool? Ik bedoelde dat als je pijn hebt aan je voeten je misschien een maatje grter moest proberenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat maatje groter, die dingen bevallen me, en verder zal het me jeuken welke kutmerken wel of niet populair zijn.
Ik ben geen mongool.
Wat een ibizabootsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef tliciouz het volgende:
Wat wd? Deze?
http://www.uggaustralia.c(...)epskin%20Cuff%20Boot
Ja maar dan beige.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef tliciouz het volgende:
Wat wd? Deze?
http://www.uggaustralia.c(...)epskin%20Cuff%20Boot
Als deze geen pijn doen en ik kan er op wandelen en ze zijn in netjes en sportief verkrijgbaar, wat zou ik dan moeilijk gaan doen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:09 schreef fyah het volgende:
[..]
Populair? Mongool? Ik bedoelde dat als je pijn hebt aan je voeten je misschien een maatje grter moest probereneasy
iscoolquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als deze geen pijn doen en ik kan er op wandelen en ze zijn in netjes en sportief verkrijgbaar, wat zou ik dan moeilijk gaan doen?
peace <quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga chappen ergens en uit, kusssssssssss.
quote:
Wat ga je daar doen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
VoorIbiza zijn ze te heet, ik zou ermee naar de Noordpool gaan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga chappen ergens en uit, kusssssssssss.
Ja die blijven mooi.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.uggaustralia.c(...)&model=Sundance%20II
Deze vind ik ook leuk.
Mijne, hoewel oud: 14. Stromae - Alors on danse (Vato Gonzalez Dirty House bootleg)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:13 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Dit was mijn favoriet van de mixtape tot nu toe.
Die vind ik lomp.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die blijven mooi.
Ik denk toch dat ik voor deze ga.
http://www.uggaustralia.c(...)odel=Classic%20Short
Dan of zwart, chocolate, of chestnut.
Haha ja, die had ik net ook in chocolate gekeken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die blijven mooi.
Ik denk toch dat ik voor deze ga.
http://www.uggaustralia.c(...)odel=Classic%20Short
Dan of zwart, chocolate, of chestnut.
Nee, want alorsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijne, hoewel oud: 14. Stromae - Alors on danse (Vato Gonzalez Dirty House bootleg)
Die sundance niet, vind ikquote:
Van sundance etc net zo goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
Dat zijn die hoe vekloot ik mijn pootjes. Van die ga je zo extreem scheef lopen he.
Nee, want de zool van de classic slijt heel snel, dat is geen rubber maar een soort schuim of zo. Die van sundance hebben een dikkere zool + van rubber oid.quote:
Ja maar ik heb ze aangehad, en ze stonden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die sundance niet, vind ik![]()
. Eigenlijk de enige die ik echt waardeer.
Met kop chocolademelk, naakt op het kleed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:17 schreef Allure_ het volgende:
http://www.uggaustralia.c(...)UR08&model=Sheepskin
Deze koop ik voor fifi. Samen voor de open haard.
Ja nu je het zegt. sundance heeft een dikkere zool. Nu raak ik weer aan de twijfel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want de zool van de classic slijt heel snel, dat is geen rubber maar een soort schuim of zo. Die van sundance hebben een dikkere zool + van rubber oid.
I swear, sundance heeft een betere zool die niet snel slijt, misschien na 3 jaar dat ie op is. Maar dat schuim van de classic is na een maand of 2 gewoon gesleten aan 1 kant omdat je scheef loopt erop. Ik maak echt geen grapje of zo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt. sundance heeft een dikkere zool. Nu raak ik weer aan de twijfel.
Ik geloof je ook wel hoor!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I swear, sundance heeft een betere zool die niet snel slijt, misschien na 3 jaar dat ie op is. Maar dat schuim van de classic is na een maand of 2 gewoon gesleten aan 1 kant omdat je scheef loopt erop. Ik maak echt geen grapje of zo.
Ben & Jerry's strawberry cheesecake tjappen en hiphop bij haardvuurquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:17 schreef Allure_ het volgende:
http://www.uggaustralia.c(...)UR08&model=Sheepskin
Deze koop ik voor fifi. Samen voor de open haard.
Oh dat klinkt nog beter. Kan ik ook een deel mee betalen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:22 schreef fyah het volgende:
[..]
Ben & Jerry's strawberry cheesecake tjappen en hiphop bij haardvuurIk betaal de 650 dollar wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |