Daar sla ik altijd mee mis, die dingen zijn niet flexibel genoegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb jij ook toevallig zo'n briljante elektrische vliegenmepper?![]()
Ik leef altijd helemaal op als ik daarmee aan de haal ga
Ja kaartjes voor de volgende meeting bij mij as zaterdag!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:43 schreef Holyme het volgende:
Mirjam denk ik zoHeb ik nu iets gewonnen?
Boarstenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef Puckzzz het volgende:
Trouwens Alexxx, jij hoort mem'n te zeggen
Ja, een foto van je tieten, door mij gemaakt. En wie dan de volgende keer raad dat jij het bent, krijgt ook weer een foto van haar tieten, enzovoort.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:43 schreef Holyme het volgende:
Mirjam denk ik zoHeb ik nu iets gewonnen?
Bwhehehequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja kaartjes voor de volgende meeting bij mij as zaterdag!
***GEFELICITEERD!!***
Nice!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
raad eens tegen wie ik dit weekend twee keer hoi heb gezegd?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook een bos vol krullen.Ik heb zielig dun haar
Nee ik zou ze niet willen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wil je mijn bos krullen? Ik ga dood van de klitten in mijn haar
Van welke fokster heb je nu geen tieten foto gemaakt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Boarsten
[..]
Ja, een foto van je tieten, door mij gemaakt. En wie dan de volgende keer raad dat jij het bent, krijgt ook weer een foto van haar tieten, enzovoort.
dreadsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wil je mijn bos krullen? Ik ga dood van de klitten in mijn haar
van de mijne!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van welke fokster heb je nu geen tieten foto gemaakt?
Ehm, ja, ergens, remind me later, ik ben zo bezig met huiswerk dat ik niet helemaal mijn focus om moet gooien. Alleen een beetje @quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik zou ze niet willen.Maar ik vind ze wel heel mooi bij je staan! heb je een foto met stijl haar?
De mijne!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nah, ik wil wel mijn krullen houdenquote:
Ik kan het op dit punt niet uitkammen, ik begin altijd onder, maar dan breek ik mijn kam.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:54 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb lang haarKrijg gewoon een lamme arm als ik het uitkam
Ik tot vorig jaar nog, maar toen verloor ik mijn baan en dacht ik dat ze eruit moesten om een grotere kans op een nieuwe baan te maken. Maar met de baan die ik nu heb had ik ze makkelijk kunnen houdenquote:
netenkam of zo'n ijzeren hondenkamquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan het op dit punt niet uitkammen, ik begin altijd onder, maar dan breek ik mijn kam.
Die krijg ik er ook niet doorheen. Dan moet ik eerst mijn haar volledig uitborstelen. Zeker zo'n netenkamquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
netenkam of zo'n ijzeren hondenkam![]()
en ik bedoel dit serieus...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
raad eens tegen wie ik dit weekend twee keer hoi heb gezegd?
Ik was het twee keer in de week, want als ik het vaker was krijg ik juist zo'n pluiskopquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:05 schreef Mss het volgende:
Ik kan mijn haar alleen borstelen als het nat is, anders krijg ik een grote pluiskop. Ik was het wel iedere dag, moet het dan borstelen, en dan maar laten. Soms steil ik het, want ik heb van die gare net-niet krullen
van heel veelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
deed ik ook toen mijn haar hopeloos was inderdaad, werkt!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
netenkam of zo'n ijzeren hondenkam![]()
en ik bedoel dit serieus...
Hopeloos haar heb ik niet, het klit alleen als een gekquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
deed ik ook toen mijn haar hopeloos was inderdaad, werkt!
dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hopeloos haar heb ik niet, het klit alleen als een gek
kappers zijn evil, weg blijven daar!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:20 schreef RenRen- het volgende:
Misschien moet k naar de kapper. Maar elke keer kom ik weer op mijn vorige lengte uit, terwijl ik het wil laten groeien.
Bij mij gewoon na een dag thuis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ookvooral na een keer cabrio rijden was het een slagveld....
[..]
kappers zijn evil, weg blijven daar!
Goeie faalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:42 schreef Mss het volgende:
Dit is btw mijn faal van gisteren. Ik wacht nu 'zeer geduldig' op mijn invoices.
OPI-DS Original
OPI-La Paz-itively Hot (Matte)
OPI-Ogre-the-Top Blue
OPI-Ate Berries in the Canarie
OPI-I'm Not Really a Waitress
OPI-Louvre Me Louvre Me Not
OPI-Princess Rule!
OPI-The Color to Watch
OPI-Teal the Cows Come Home
OPI-Significant Other Color
OPI-Pompeii Purple
OPI-Play ‘Til Midnight
OPI-Dutch Tulips
OPI-Vodka & Canviar
CG-First Class Ticket
CG-Cosmic
CG-Red Stallion
CG-Sunrise
Ik vind het zo dom dat je daarvoor moet betalen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:45 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil reageren op kamernet. Terwijl ik al bijna weet dat ik de kamer toch niet krijg. Dus zal ik 20 euro lappen of niet.
Biosilk proberen? Dan is mijn haar echt zo keizacht en glad en doorkambaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij mij gewoon na een dag thuis.
En kappers zijn tof. Maar halen er toch altijd net te veel af.
IK OOKquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand die nog gaat falen ???
IK WIL GRAAG OPI DS ORIGINAL
Ja vind het ook nergens op slaan. De verhuurder zegt dat het voor 1 persoon is, maar het is een kamer van 40, en wij doen het nu met 1 van 17 vierkante meter met z'n 2e dus op zich kan het allemaal prima. Dus mijn vraag was meer waarom hij geen 2 personen wilt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het zo dom dat je daarvoor moet betalen.
Zou t opzich wel doen, je kunt t altijd proberen toch!!
Is dat duur?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Biosilk proberen? Dan is mijn haar echt zo keizacht en glad en doorkambaar.
Maar eigenlijk is mijn haar altijd doorkambaar. En niets mee te doen. Behalve dan HEUL lang laten groeien
.
Nou ik sta nog geen eens ingeschreven in deze gemeente. Ik ''woon'' gewoon nog bij paps en mams.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:50 schreef Mss het volgende:
Dat kan ermee te maken hebben met het aantal mensen dat er dan op het adres ingeschreven staan. Daar doen huisbazen wel vaker moeilijk over. Volgens mij is dat iets belastingtechnisch. Dus als je een van jullie op een ander adres kunt inschrijven is er niks aan de hand lijkt me.
Kun je ze niet bellen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou ik sta nog geen eens ingeschreven in deze gemeente. Ik ''woon'' gewoon nog bij paps en mams.
BUNDLE monster. Ergo: 21 of niets.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:53 schreef Ooi86 het volgende:
Even een klein vraagje: waar koop ik bundle monster plates? Ik zit nu op amazon, maar ik wil geen 21 plates!!
Iets van ¤ 15,-, maar je hebt er superweinig van nodig (een erwtje) voor resultaat. Bij de kapper te koop.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is dat duur?Als het niet belachelijk duur is wil ik het wel proberen.
Ja, bij mij is het niet doorkambaar en niets mee te doen.
Nee staat geen huisnummer en geen telefoonnummer bij. Afzetters.quote:
Got it.... Hmmmm, eerst maar eens salaris.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BUNDLE monster. Ergo: 21 of niets.
Oh stomquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee staat geen huisnummer en geen telefoonnummer bij. Afzetters.
Oh hmmm. Even kijken dan. Iedere kapper?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Iets van ¤ 15,-, maar je hebt er superweinig van nodig (een erwtje) voor resultaat. Bij de kapper te koop.
JAAAAAAAAAA! Heel mooi!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
Muhahahahaha. Envy me.
[ afbeelding ]
Dát is knap.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
En toch snap ik iets niet
[ afbeelding ]
wattesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
En toch snap ik iets niet
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, want wat er onder zit is wel allemaal hetzelfde. TD, gotta love 'em![]()
Hier ook!! Ik heb ze kort afgeknipt en toen 8 uur onder de douche met heel veel cremespoeling de restjes er uit gekamdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik tot vorig jaar nog, maar toen verloor ik mijn baan en dacht ik dat ze eruit moesten om een grotere kans op een nieuwe baan te maken. Maar met de baan die ik nu heb had ik ze makkelijk kunnen houden
oh en ik had geen neppe hoor, ben twee weken bezig geweest om ze eruit te kamen...en ja...dreads zijn wel een beetje viezig
Ja dat kan zomaar overal vandaan komen. Stel frikandellenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:12 schreef Mirjam het volgende:
word ik net, op m'n mobiel (!), gebeld door de postcodeloterij.
'waar hebben jullie m'n nummer vandaan?'
'oh, dat heeft u vast een keer ingevoerd ergens op internet'
'euh, nee'
hoe komen die klootzakken nou weer aan m'n nummer, daar ben ik altijd haske voorzichtig mee
That reminds me...die moet ik nog afzeggen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:12 schreef Mirjam het volgende:
'euh, nee'
hoe komen die klootzakken nou weer aan m'n nummer, daar ben ik altijd haske voorzichtig mee
ik ben je nummer nu al weer kwijtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:12 schreef Mirjam het volgende:
'euh, nee'
aah, kut is datquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben je nummer nu al weer kwijt![]()
nokia 3310 onthoud niet zo veel
maar ik had dat ook, had iemand mijn gegevens op tig dubieuze sites ingevuld om met te narren, ellene om je overal weer voor af te melden
Nee hoor, bel-me-niet registreren, dat verkondigen als ze bellen en gewoon ophangen. Ik vul niet voor niets een volledige blokkade in daarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben je nummer nu al weer kwijt![]()
nokia 3310 onthoud niet zo veel
maar ik had dat ook, had iemand mijn gegevens op tig dubieuze sites ingevuld om met te narren, ellene om je overal weer voor af te melden
Yum!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
Muhahahahaha. Envy me.
[ afbeelding ]
Ik weet waar ze woontquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:36 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Yum!Als ik jou was zou ik vanavond alle ramen en deuren goed afsluiten
Ik werd gebeld door WNF voor mijn. Moeder. Die mijn nummer doorgegeven zou hebben. Ze hadden haar naam en achternaam perfect, maar zij zou nooit mijn nummer doorgeven met haar naam.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:12 schreef Mirjam het volgende:
'euh, nee'
Hihi! Ik kom zaterdag met naakte nagels en dan wil ik die linkse lenen van jouquote:
Die groene is echt vette liefdequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi! Ik kom zaterdag met naakte nagels en dan wil ik die linkse lenen van jou.
Voor liefhebbers van mooie oogschaduw: http://www.etsy.com/shop/orglamix allemaal mooie kleurtjes.
Er staan wel meer grote liefdes opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die groene is echt vette liefde
EN IK OOK!quote:
Of niet danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Er staan wel meer grote liefdes op
Ja, die staat wel in de top 3 van het setje wat mij betreft!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:26 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Oeh, is die rechter Galaxy Girl? Die heb ik niet besteld, maar ik vind hem wel heel erg mooi!
Oh das juist de enige die ik niet hoefquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die staat wel in de top 3 van het setje wat mij betreft!
Zeker wel!! Zijn er echt een paar die er ge-wel-dig uitzienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Of niet dan? Ik ga een keer die set voor blauwe ogen bestellen denk ik
.
Dat maakt mij nieuwsgiering naar je top 6....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die staat wel in de top 3 van het setje wat mij betreft!
daarvoor moet ik ze eerst allemaal gedragen hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:43 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat maakt mij nieuwsgiering naar je top 6....
Je hele frontpage @ je blog is paars of roze gelakte nagelsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef Holyme het volgende:
Zit te lakken, en het monster is niet van de nagellak lucht onder de indruk en valt dus doodleuk m'n hand met natte nagels aan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef Holyme het volgende:
Zit te lakken, en het monster is niet van de nagellak lucht onder de indruk en valt dus doodleuk m'n hand met natte nagels aan
Ja erg hequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Je hele frontpage @ je blog is paars of roze gelakte nagels
Ik volgde je gewoon nog nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:01 schreef Holyme het volgende:
Zit nu trouwens paars én roze te lakken hahaMoodie!
Ik ookquote:
Ik wilde je ook gaan volgen maar ik weet mijn ww niet meer van mijn google accountquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:58 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ja erg heAf en toe doe ik wat anders om het kleurpatroon te doorbreken
gdsorddnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben vandaag ook follower gdsorddn bjj mirannie en miss moana.
internet ligt er hier uit grrrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr komt bijna niemand niet iut het nagellaktopic
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=jaarI had a signature once. It was awful.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Stormqueen
Joysa
Sharana_LV
Lindytje
mirannie
AmyGrace
DeltaCephei
Daph_
Debsterr
Mirjam
-Bubseltje-
IJsdraakje
RenRen-
Puckzzz
zoeperzazke
tliciouz
Diconnected
Loqi
vamperotica
miss--moana
Graseter
Holyme
kieskleurig
Mss
princess-a
Nune
MissJ
Linnie20v
MinderMutsig
Crientj
PeRi
Kleintje19
samsuus
Dzjonka
miss_dynastie
deerntie
PartyHardy
Tegan
Dwyn
milka82
progje
Juud-
Miss_V
Guess.
Surveillance-Fiets
Aurelyx
Nailoholic
De_Taartjesfee
AmNaBa
m@x
Bleeeuuugh, klote is dat danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:28 schreef RenRen- het volgende:
mijn moeder doet fucking achterlijk. Echt, ik doe een keer niets verkeerd en ze gaat helemaal tegen me tekeer.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:26 schreef Joysa het volgende:
Ik heb mensen van nageltopic en limburg topic
jeeej we zijn vriendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan het niet negeren, want de tv doet het niet en dat is schijnbaar mijn fout. Ook doe ik niets in het huishouden, negeer ik al haar wensen en is het een teringzooi in de woonkamer (Een bakje met lakjes, een glas en een beker van mij). Zak er maar in hoor, ik ben het zat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Bleeeuuugh, klote is dat danGewoon in een andere kamer gaan zitten en negeren...
Oh, sorry!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:49 schreef Joysa het volgende:
eej hallo, die TT hebben we niet voor niks he?
Booooooobiesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:51 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Oh, sorry!
[ afbeelding ]
(plaatje van google)
Thanks!! Leuk om te zien dat mijn volgers aantal elke dag een beetje groter wordt. Net weer 2 posts geschreven voor morgen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
zie de OPquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:49 schreef Joysa het volgende:
eej hallo, die TT hebben we niet voor niks he?
Hopelijk kan ik dat over 6 jaar. Anders is het nog langer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:49 schreef Mirjam het volgende:
ren
herkenbaar hoor, trouwens...
ooit komt er een tijd dat je op jezelf woont..![]()
Waarom dan pas? Of is dat te persoonlijk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik dat over 6 jaar. Anders is het nog langer.
Neehoor, omdat ik niet het huis uitga zolang ik nog op school zit. Simpelweg omdat ik het waarschijnlijk tussen nu en dan nog niet kan leren. Al het huishouden en alle financien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Waarom dan pas? Of is dat te persoonlijk?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor jou gemaakt(en gewoon omdat het leuk was
)
Super!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Patserquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:26 schreef Joysa het volgende:
Ik heb mensen van nageltopic en limburg topic
ik ben een vriendje bij jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op 3 na heb ik die ook allemaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:42 schreef Mss het volgende:
Dit is btw mijn faal van gisteren. Ik wacht nu 'zeer geduldig' op mijn invoices.
OPI-DS Original
OPI-La Paz-itively Hot (Matte)
OPI-Ogre-the-Top Blue
OPI-Ate Berries in the Canarie
OPI-I'm Not Really a Waitress
OPI-Louvre Me Louvre Me Not
OPI-Princess Rule!
OPI-The Color to Watch
OPI-Teal the Cows Come Home
OPI-Significant Other Color
OPI-Pompeii Purple
OPI-Play ‘Til Midnight
OPI-Dutch Tulips
OPI-Vodka & Canviar
CG-First Class Ticket
CG-Cosmic
CG-Red Stallion
CG-Sunrise
Ik denk het wel, het is een redelijke dupe van SpaRitual Optical Illusion en die is weer een dupe van Zombie Zestquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:05 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Patser![]()
Ok dat klinkt wel erg jaloers heHet zijn hartstikke gave kleurtjes
![]()
![]()
Die groene, dat zal toch geen dupe zijn van CG Zombie zest he?
Is niet gek jij hebt alles bijnaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Op 3 na heb ik die ook allemaal
nee jij bent hier niet een mini stukje schuldig aan met die webshop van jequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is niet gek jij hebt alles bijna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb zombie chest niet dus kom maar op met die cosmixquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk het wel, het is een redelijke dupe van SpaRitual Optical Illusion en die is weer een dupe van Zombie Zest
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee jij bent hier niet een mini stukje schuldig aan met die webshop van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lief voor elkaar blijven, hè dames?![]()
OMG die is het prettiest van allemaal!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef AmyGrace het volgende:
Ik vind die groene niet zo...iets te babystrontachtig qua kleur Wel sparkelende stront dan
Tja, als jij graag babystront op je nagels wil smerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG die is het prettiest van allemaal!
die is juist tof en ik hou niet eens van groen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef AmyGrace het volgende:
Ik vind die groene niet zo...iets te babystrontachtig qua kleur Wel sparkelende stront dan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:16 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
![]()
Lief voor elkaar blijven, hè dames?
Ik weet niet wat jij je babies voert, maar als hun poep er zo uit ziet zou ik es naar de dokter gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:18 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Tja, als jij graag babystront op je nagels wil smeren
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)tterdamse-metro.html
Ik heb nog geen baby's, misschien ligt daar het probleemquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij je babies voert, maar als hun poep er zo uit ziet zou ik es naar de dokter gaan![]()
Het is een moskleur. Je weet wel, zoeen plant.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:53 schreef Mirjam het volgende:
http://thechive.com/2010/(...)re-office-33-photos/
Daar ligt het niet aan hoor. Baby poep is heel vaak mosgroen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:22 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik heb nog geen baby's, misschien ligt daar het probleem
Laptop liep er even op vast, maar LOLLERquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:53 schreef Mirjam het volgende:
http://thechive.com/2010/(...)re-office-33-photos/
Zie! En miran kan het wetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aan hoor. Baby poep is heel vaak mosgroen.
Jij weet dat ook gewoon he?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk het wel, het is een redelijke dupe van SpaRitual Optical Illusion en die is weer een dupe van Zombie Zest
Larf?!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Miran voert d'r larf vast alleen maar spinazie en kaas
Als mijn baby zulke stront zou schijten zou ik ermee naar de dokter gaan....of op mijn nagels smerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef AmyGrace het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als mijn baby zulke stront zou schijten zou ik ermee naar de dokter gaan....of op mijn nagels smeren
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als mijn baby zulke stront zou schijten zou ik ermee naar de dokter gaan....of op mijn nagels smeren
Ik moet ineens aan MiMu denken met haar blubberkleuren. waar is die eik?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:28 schreef AmyGrace het volgende:
Ach, babystrontkleur of niet, zolang ik van SQ roze lak mag blijven smeren, mag zij strontkleuren op doen
Ik lees blogsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij weet dat ook gewoon he?
Ik zie alleen maar leuke kleurtjes en mag blij zijn dat ik de merknaam onthoud. die ik overigens nu al niet meer weet![]()
Wel drie dagen David erover, anders is het zo bumpy!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tnx!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:30 schreef AmyGrace het volgende:
@SQ, ik vind je foto's van de cosmiksjes trouwens heel goed geschoten, lekker scherp!
Die lijken best op elkaar ja. Als ik een mes op m'n keel zou krijgen zou ik voor Optical Illusion gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik lees blogs
Oprical Illusion:
[ afbeelding ]
Zombie Zest:
[ afbeelding ]
En de ORLY:
[ afbeelding ]
Op mijn foto vind je 'm toch ook groen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef Puckzzz het volgende:
Die optical illusion vind ik wel mooi, de rest is imho gewoon wat bronzig goud
Nice!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tnx!
Vanaf zaterdag nog betere foto's, dan ga ik upgraden van een oud compactcameraatje naar de EOS 550
Is dat die??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op mijn foto vind je 'm toch ook groen?
Vampyvarnish schiet gewoon matige foto's...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Die lijken best op elkaar ja. Als ik een mes op m'n keel zou krijgen zou ik voor Optical Illusion gaan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga nog ff wat TV kijken.
Doei Ladies!!
Doeg!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga nog ff wat TV kijken.
Doei Ladies!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef princess-a het volgende:
Oh dames, ik moet echt moeite doen om niet heel hard te gaan huilen hierHuilen mag meisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Oh dames, ik moet echt moeite doen om niet heel hard te gaan huilen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Oh dames, ik moet echt moeite doen om niet heel hard te gaan huilen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je niet eerder stoppen met werk? Als je dit uitlegt op je werk begrijpen ze dit toch wel?
Je moet echt ook even rust en tijd voor jezelf en je moeder nemen hoor! Werken kan je de komede 60 jaar ook nog!
Oh dames, ik moet echt moeite doen om niet heel hard te gaan huilen hierAch meis toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je geen vrij krijgen van je werk een paar daagjes?disclaimer
Oh dames, ik moet echt moeite doen om niet heel hard te gaan huilen hierOh, dat is wel heel veel tegelijk. Sterkte hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga het morgen meteen proberen, maar ik heb er een hard hoofd in aangezien mijn collega net zaterdag verteld heeft dat ze stopt per 23 augustus. Mn bazin kon dat niet zo waarderen omdat die uren niet opgevuld kunnen worden, als ik nu vertel dat ik ook niet 'kan', sjah. Weet niet goed wat ze dan gaat doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
Kan je niet eerder stoppen met werk? Als je dit uitlegt op je werk begrijpen ze dit toch wel?
Je moet echt ook even rust en tijd voor jezelf en je moeder nemen hoor! Werken kan je de komede 60 jaar ook nog!
Als ze dit niet zou begrijpen is ze het niet waard om een baas te zijn..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef princess-a het volgende:
Lieve jullie allemaalIk zit echt helemaal te trillen nu en kan het beeldscherm bijna niet meer lezen, bah
[..]
Ik ga het morgen meteen proberen, maar ik heb er een hard hoofd in aangezien mijn collega net zaterdag verteld heeft dat ze stopt per 23 augustus. Mn bazin kon dat niet zo waarderen omdat die uren niet opgevuld kunnen worden, als ik nu vertel dat ik ook niet 'kan', sjah. Weet niet goed wat ze dan gaat doenIk denk dat ik maar ga dreigen dat ik klanten wegjaag met mn sjagrijnige hoofd, misschien werkt dat
Je collega geeft aan dat ze weggaat, das anders. Als jij uitlegt wat er aan de hand is, en dat je graag eerder zou stoppen vanwege dit en dat als het echt niet kan je het zult begrijpen, moet ze wel heel harteloos zijn om nee te zeggen. Als het niet werkt kun je daarna altijd nog vervelend gaan doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef princess-a het volgende:
Lieve jullie allemaalIk zit echt helemaal te trillen nu en kan het beeldscherm bijna niet meer lezen, bah
[..]
Ik ga het morgen meteen proberen, maar ik heb er een hard hoofd in aangezien mijn collega net zaterdag verteld heeft dat ze stopt per 23 augustus. Mn bazin kon dat niet zo waarderen omdat die uren niet opgevuld kunnen worden, als ik nu vertel dat ik ook niet 'kan', sjah. Weet niet goed wat ze dan gaat doenIk denk dat ik maar ga dreigen dat ik klanten wegjaag met mn sjagrijnige hoofd, misschien werkt dat
Als ik het goed begrijp, werkt ze nu extra uren, ze zal de normale uren daarna wel willen behouden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
En anders meld je je gewoon ziek. Of je neemt ontslag. Heb ik ook eens gedaan toen ik geen vrij kreeg van mijn bijbaantje tijdens de schoolvakantie, werkt best bevrijdend eigenlijk
dat snap ik, maar dan neem je een ander baantjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, werkt ze nu extra uren, ze zal de normale uren daarna wel willen behouden.
Als je zoveel aan je hoofd hebtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat snap ik, maar dan neem je een ander baantje
whuf?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je zoveel aan je hoofd hebt? Maar ik snap wat jij bedoeld en andersom ook gok ik.
Ik moet muf steeds Orly's.
Wat lief!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Je hebt ook echt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ze dit niet zou begrijpen is ze het niet waard om een baas te zijn..
Zo moet ik het inderdaad maar aan gaan pakken. Vandaag was mn moeder op mn werk en toen vroeg iedereen al of ze nou heel hard achteruit ging. Ja dus. Moet het toch maar uit gaan leggen dan, dat het heel veel is die weken. Ook omdat het decanaat heel streng voor mij was de vorige keer, ik zat toen tegen een burn outquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je collega geeft aan dat ze weggaat, das anders. Als jij uitlegt wat er aan de hand is, en dat je graag eerder zou stoppen vanwege dit en dat als het echt niet kan je het zult begrijpen, moet ze wel heel harteloos zijn om nee te zeggen. Als het niet werkt kun je daarna altijd nog vervelend gaan doen
Niet eens zo'n heel slecht idee, in de 4 jaar dat ik er nu werk heb ik me nog nooit ziekgemeld dus misschien kan dat nu wel een keertje. Al was het maar omdat ik net heb overgegeven en echt ziek wordt van denken aan wat er over me heen gaat komen. Blehhquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
En anders meld je je gewoon ziek. Of je neemt ontslag. Heb ik ook eens gedaan toen ik geen vrij kreeg van mijn bijbaantje tijdens de schoolvakantie, werkt best bevrijdend eigenlijk
Het zijn inderdaad extra urenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je zoveel aan je hoofd hebt? Maar ik snap wat jij bedoeld en andersom ook gok ik.
Ik moet muf steeds Orly's.
Ben je gek? afleiding! Alsjeblieft! hahaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
Zegge... Zal ik die doos gewoon weer terugnemen anders?
dat is ook wel heeel zuur zeg! Hoop dat het snel gefixt wordtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef miss--moana het volgende:
tis trouwens vandaag zo een plomp dag!
Ik woon pas samen met me vriendje in een heel leuk huisje waar we mooie laminaat hebben liggen MAAR.....nu kwamen we ongeveer 4 a 5 weken geleden erachter dat er een plankje iets omhoog kwam, aangezien mijn schoonvader had gezegt van het kan nog wat uitzetten blablabla dachten wij dat dat het was. Maar het werdt steeds erger en erger en toen kreeg ik vandaag een ingeving dat er misschien achter iets lekte want er kwam nu ook zo een vieze grondgeur uit de keuken. Gingen we kijken bleek de vaatwasser niet goed aangesloten te zitten dus al het water wat de vaatwasser teruggaf is onder het laminaat gelopen![]()
Nu moet de helft van de keuken er weer uit en moet het opnieuw gelegen worden. Maar mijn schoonvader is nog 2 weken op vakantie en wij kunnen het niet. Aangezien de vaatwassr op de afvoer aangesloten zat en die nu dus openstaat kunnen we ook geen grote emmer leeggooien dus we gaan nu elke keer maar met de vaat naar het huis van mijn schoonouders om de vaat te doenMaar wat een GRRRR...gevoel krijg je dan zeg als je daar achter komt! Denk je bijna klaar te zijn met je huisje moet er een deel weer opnieuw.
Dies moooiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:00 schreef princess-a het volgende:
Ik had laatst trouwens een spreukje opgehangen aan mijn muur, maar wat is ie vandaag toch toepasselijk
When life gives you a thousand reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile,
because everybody wants happiness without any pain. But you can't have a rainbow, without a little rain.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:00 schreef princess-a het volgende:
Ik had laatst trouwens een spreukje opgehangen aan mijn muur, maar wat is ie vandaag toch toepasselijk
When life gives you a thousand reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile,
because everybody wants happiness without any pain. But you can't have a rainbow, without a little rain.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
Muhahahahaha. Envy me.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:12 schreef Mirjam het volgende:
'euh, nee'
bel jij om 23.00 nog mensen op?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Ik was ut nie!!!
( begin net pas....)
Nou het stomme is dat we geen afwasteil hebben en we het dus niet kunnen weggooienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan een emmer afwassop toch wel in de wc of de achtertuin kiepen, je gaat toch nog niet misschien met je vuile vaat op pad? Overigens wel extreem matig, m--m!
hehe plaaggeestquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Ik was ut nie!!!
( begin net pas....)
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan het niet negeren, want de tv doet het niet en dat is schijnbaar mijn fout. Ook doe ik niets in het huishouden, negeer ik al haar wensen en is het een teringzooi in de woonkamer (Een bakje met lakjes, een glas en een beker van mij). Zak er maar in hoor, ik ben het zat.
WAUWquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dames, ik moet echt moeite doen om niet heel hard te gaan huilen hierWijffie toch.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
MISSCHIEN?????quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je hebt ook echt helemaal gelijk
[..]
Zo moet ik het inderdaad maar aan gaan pakken. Vandaag was mn moeder op mn werk en toen vroeg iedereen al of ze nou heel hard achteruit ging. Ja dus. Moet het toch maar uit gaan leggen dan, dat het heel veel is die weken. Ook omdat het decanaat heel streng voor mij was de vorige keer, ik zat toen tegen een burn outaan maar daarna begon gelukkig de vakantie. Deze keer komt er een schoolpsycholoog en alles bij + de tests + mijn afstuderen, dus ik moet wel uitgeslapen zijn wil ik daar tegen kunnen
![]()
[..]
Niet eens zo'n heel slecht idee, in de 4 jaar dat ik er nu werk heb ik me nog nooit ziekgemeld dus misschien kan dat nu wel een keertje. Al was het maar omdat ik net heb overgegeven en echt ziek wordt van denken aan wat er over me heen gaat komen. Blehh
[..]
Het zijn inderdaad extra urenVéél extra uren.. de normale uren wil ik inderdaad graag houden anders krijg ik er nog een zorg bij; geld
Vind het echt heel fijn om het hier even met jullie te bespreken, al was het maar omdat ik het morgen nu wél met mn baas durf te bespreken en nu ook inzie dat het wel een goede reden is. Ik vind mezelf altijd zo'n huilie, maar het is misschien ook wel veel
Nee... tot 21.30... Wat ik ook veul te laat vind eik....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bel jij om 23.00 nog mensen op?
Ow.... das klote!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef miss--moana het volgende:
tis trouwens vandaag zo een plomp dag!
Ik woon pas samen met me vriendje in een heel leuk huisje waar we mooie laminaat hebben liggen MAAR.....nu kwamen we ongeveer 4 a 5 weken geleden erachter dat er een plankje iets omhoog kwam, aangezien mijn schoonvader had gezegt van het kan nog wat uitzetten blablabla dachten wij dat dat het was. Maar het werdt steeds erger en erger en toen kreeg ik vandaag een ingeving dat er misschien achter iets lekte want er kwam nu ook zo een vieze grondgeur uit de keuken. Gingen we kijken bleek de vaatwasser niet goed aangesloten te zitten dus al het water wat de vaatwasser teruggaf is onder het laminaat gelopen![]()
Nu moet de helft van de keuken er weer uit en moet het opnieuw gelegen worden. Maar mijn schoonvader is nog 2 weken op vakantie en wij kunnen het niet. Aangezien de vaatwassr op de afvoer aangesloten zat en die nu dus openstaat kunnen we ook geen grote emmer leeggooien dus we gaan nu elke keer maar met de vaat naar het huis van mijn schoonouders om de vaat te doenMaar wat een GRRRR...gevoel krijg je dan zeg als je daar achter komt! Denk je bijna klaar te zijn met je huisje moet er een deel weer opnieuw.
Ik moet nog 20 minuten en dan ga ik ook mn nest inquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:33 schreef miss--moana het volgende:
Truste SQ![]()
Ik moet ook slapen maar kan niet slapen....
Ben ik helemaal alleen.....ga maar swatches zoeken van leuke lakjes om mijn lijstje nog groter te krijgenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik moet nog 20 minuten en dan ga ik ook mn nest in
Dat doe ik expres nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:41 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ben ik helemaal alleen.....ga maar swatches zoeken van leuke lakjes om mijn lijstje nog groter te krijgen
Rood is geen goed tekenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:40 schreef vamperotica het volgende:
Mn scherm is aan t dood gaan geloof ik....
telkens rood/ rozig beeld
Ik behoor dat eigenlijk ook niet te doen maar moet toch wat als ik niet kan slapen enne zo vervelend vind ik het nou ook weer nietquote:
Ik weeet... Zit met ingehouden adem op de POEFFFF te wachten....quote:
Als ik daaraan begin is t einde zoekquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:44 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik behoor dat eigenlijk ook niet te doen maar moet toch wat als ik niet kan slapen enne zo vervelend vind ik het nou ook weer niet
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:45 schreef Diconnected het volgende:Ja en we zijn nog steeds wakkaaaah
Jazekerrr!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:45 schreef Diconnected het volgende:Ja en we zijn nog steeds wakkaaaah
Vertel....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef Diconnected het volgende:
Ik word trouwens zo ontzettend moe van bepaalde mannen
Leuke kerelt ontmoet, hele riedeltje van hyves, msn, mobiel nummer enzo. We vinden elkaar leuk, hebben elkaar voor het eerst in juli ontmoet op een festival. Tussendoor heeft ie een vriendin gehad, heeft ie weer mee gekapt, had ie geen gevoelens voor blabla. Nu wij weer volop aan het smsen/msn whatever, en ik probeer steeds iets af te spreken, maar aangezien ie op de meest rare tijden moet werken en moet drummen en shizzle lijkt het wel een mission impossiblequote:
Oja, het is een échtequote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Leuke kerelt ontmoet, hele riedeltje van hyves, msn, mobiel nummer enzo. We vinden elkaar leuk, hebben elkaar voor het eerst in juli ontmoet op een festival. Tussendoor heeft ie een vriendin gehad, heeft ie weer mee gekapt, had ie geen gevoelens voor blabla. Nu wij weer volop aan het smsen/msn whatever, en ik probeer steeds iets af te spreken, maar aangezien ie op de meest rare tijden moet werken en moet drummen en shizzle lijkt het wel een mission impossibleterwijl ie echt de moeite zoveel waard is, en het sms contact enzo echt super is. Hij is gewoon te leuk. En ik wil hem gewoon erg graag weer zien. Maar lijkt net alsof hij niet wil afspreken ofzo. dus dat had ik tegen hem gezegd vanmiddag, maar hij zei zelf ook dat ie mij ook heel graag weer wilt zien maar er nu er de tijd niet voor kan vinden. En dan denk ik weer van 'maak dan tijd!!
' Mannen.
rood/rozig beeld is dat de VGA kabel wel verbinding heeft maar er niet goed genoeg in zit. Even achter in je PC de monitorkabel goed aandrukken en dan zou je beeld weer goed moeten wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:40 schreef vamperotica het volgende:
Mn scherm is aan t dood gaan geloof ik....
telkens rood/ rozig beeld
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:49 schreef Stormqueen het volgende:
Sharana de helpdesk. Oh, en dico: laat gaan laat gaan die vent. Dat wordt toch niks. Als hij je écht heel leuk vindt kan hij ook best eens een afspraak afzeggen om jou te zien. Zegt genoeg over je positie op zijn prioriteitenlijst.
Jaquote:
quote:
Die plekkies ben je zo kwijtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Iemand die nog wil meebestellen? Heb minstens 2 plekken over.
Of zal ik 3 Originals bestellen en ze dan op marktplaats plempen met winst?
Oh dames, ik moet echt moeite doen om niet heel hard te gaan huilen hierOch meisje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon keihard huilen, dat lucht op.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Oh dat zal niet fijn voelen nee!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Auw, auw, auw.
Gisteren heb ik de vlizo-trap bij het omhoog doen uit mijn handen laten glippen en kwam hij vooral hard in mijn nek terecht, maar ook op mijn wang en arm. Ik ben nu zoooooo stijf, echt niet leuk meer![]()
Wordt nog een leuk dagje vandaag....
Oei, auw! Wat een lullige plek ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Auw, auw, auw.
Gisteren heb ik de vlizo-trap bij het omhoog doen uit mijn handen laten glippen en kwam hij vooral hard in mijn nek terecht, maar ook op mijn wang en arm. Ik ben nu zoooooo stijf, echt niet leuk meer![]()
Wordt nog een leuk dagje vandaag....
Ik bestel er dus toch maar 4, want Charla en CMYN hield ik niet voor niets af elke keer. En Galaxy Girl vind ik een vieze kleurquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:37 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens is mijn top 6 van cosmix:
1 It's not Rocket Science! (nu op de vingers ook)
2 Galaxy Girl, want uniek!
3 Space Cadet, want fabulous "in your face" multichrome
4 Halley's Comet... het mag dan een dupe zijn van CMIYN en Charla, dat doet niets af aan de gorgeousness!
5 Lunar Eclipse... Blauw met een hintje paars
6 Out of this world... het minst uniek in mijn ogen. Still pretty though!
ik ben mobiel aan het falen in metro!!!!!!quote:
Oh... dacht dat m'n plekken gevuld warenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
haha ging fout op mobiel ik hoopte het nog snel te editen maar jullie waren sneller!
ja met mij maad mirannie wilt nog drie lakjezquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:57 schreef Debsterr het volgende:
Weet iemand of SpaceInvaders al met iemand had meebesteld?
Euw. Maar ik heb maar 2 plekkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja met mij maad mirannie wilt nog drie lakjez
Als het goed is doet sharana tquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:57 schreef Debsterr het volgende:
Weet iemand of SpaceInvaders al met iemand had meebesteld?
Original, original!!!!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Iemand die nog wil meebestellen? Heb minstens 2 plekken over.
Of zal ik 3 Originals bestellen en ze dan op marktplaats plempen met winst?
Is dit een: "Ik wil graag Original meebestellen" postquote:
Oh, en als je nog niemand hebt en ik mee mag bestellen, weet ik er nog wel 1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |