Plakbandquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en mijn collegaatje, die stopt gewoon geen minuut met pratenHet is een lief mens, maar hou alsjebllieft eens 10 minuten je mond dicht!!!
beter dan een Gulpenaar die de hele dag binnensmonds tegen zichzelf praatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en mijn collegaatje, die stopt gewoon geen minuut met pratenHet is een lief mens, maar hou alsjebllieft eens 10 minuten je mond dicht!!!
Dat vergeet ik soms evenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze kwamen vandaag binnen toch? 't Is kwart over tien 's morgens daar he
That's rude...quote:
Bwhehehehequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beter dan een Gulpenaar die de hele dag binnensmonds tegen zichzelf praat
Whehe, ik doe mee!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:09 schreef Lindytje het volgende:
Weer thuis, appelflap in de mik en nu met een peukje bijgelezen
Tliciouz: wat een kutkinderenIk stel voor om met zijn allen ze op te zoeken en op hun rug te gaan zitten.
voor jou, ik hoop dat je teckeltje er weer bovenop komt!! (Teckels zijn zo
)
Oh, en ik heb postzegels gehaald, om de lakjes voor sharaan en Tammymara op de post te doen, maar ik vrees dat ik geen zin meer heb om naar de brievenbus te lopen
Gewoon een keertje naar d'r toe gaan en achter haar oren en in haar nek gaan zoeken. dan vraagt ze ongetwijfeld: "Wat doe je?"quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gewoon een keertje naar d'r toe gaan en achter haar oren en in haar nek gaan zoeken. dan vraagt ze ongetwijfeld: "Wat doe je?"
En dan zeg jij: "Kijken waar de batterijen zitten zodat ik ze eruit kan halen!!"Eins!!11!!
dat doe ik wel eens bij
als die weer es op de praatstoel zit
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gewoon een keertje naar d'r toe gaan en achter haar oren en in haar nek gaan zoeken. dan vraagt ze ongetwijfeld: "Wat doe je?"
En dan zeg jij: "Kijken waar de batterijen zitten zodat ik ze eruit kan halen!!"Eins!!11!!
dat doe ik wel eens bij
Ja! Dat dus, ik ben er ook zo lang mee bezig dat ik het care. Draag wel mijn haar altijd los, laat het nu groeienquote:
Ja maar jij hebt ook een bos vol krullen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja! Dat dus, ik ben er ook zo lang mee bezig dat ik het care. Draag wel mijn haar altijd los, laat het nu groeien
Op je quote, want ik weet dat je quote op de batterijenquote
Gezelligquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:25 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik weeg veel dus ik doe mee!
Haren stijlen en krullen.. tsjah ik ben geboren met een enorme bos krullen die ik al-tijd in een knotje draag want warm. Haar stijlen heb ik gedaan maar als je 2-3 uur bezig bent is de lol daar snel van af
Die is ook mooi zeg! Die ga k ook kopen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef Dwyn het volgende:
Transdesign is geshipped.![]()
En ik heb Parlez-Vous OPI binnen!
Och, ja, tuurlijk, waarom ook nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die is ook mooi zeg! Die ga k ook kopen!
LOL puckzzz!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat doe ik wel eens bij
Ze hadden hem helaas niet op TD. Ik heb 'em hier gekocht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die is ook mooi zeg! Die ga k ook kopen!
Heb jij ook toevallig zo'n briljante elektrische vliegenmepper?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb hier een vlieg met een deathwish...ik denk dat ik maar ff aan zijn wensen ga voldoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |