quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef princess-a het volgende:
Oh dames, ik moet echt moeite doen om niet heel hard te gaan huilen hierHuilen mag meisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Oh dames, ik moet echt moeite doen om niet heel hard te gaan huilen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Oh dames, ik moet echt moeite doen om niet heel hard te gaan huilen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je niet eerder stoppen met werk? Als je dit uitlegt op je werk begrijpen ze dit toch wel?
Je moet echt ook even rust en tijd voor jezelf en je moeder nemen hoor! Werken kan je de komede 60 jaar ook nog!
Oh dames, ik moet echt moeite doen om niet heel hard te gaan huilen hierAch meis toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je geen vrij krijgen van je werk een paar daagjes?disclaimer
Oh dames, ik moet echt moeite doen om niet heel hard te gaan huilen hierOh, dat is wel heel veel tegelijk. Sterkte hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga het morgen meteen proberen, maar ik heb er een hard hoofd in aangezien mijn collega net zaterdag verteld heeft dat ze stopt per 23 augustus. Mn bazin kon dat niet zo waarderen omdat die uren niet opgevuld kunnen worden, als ik nu vertel dat ik ook niet 'kan', sjah. Weet niet goed wat ze dan gaat doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
Kan je niet eerder stoppen met werk? Als je dit uitlegt op je werk begrijpen ze dit toch wel?
Je moet echt ook even rust en tijd voor jezelf en je moeder nemen hoor! Werken kan je de komede 60 jaar ook nog!
Als ze dit niet zou begrijpen is ze het niet waard om een baas te zijn..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef princess-a het volgende:
Lieve jullie allemaalIk zit echt helemaal te trillen nu en kan het beeldscherm bijna niet meer lezen, bah
[..]
Ik ga het morgen meteen proberen, maar ik heb er een hard hoofd in aangezien mijn collega net zaterdag verteld heeft dat ze stopt per 23 augustus. Mn bazin kon dat niet zo waarderen omdat die uren niet opgevuld kunnen worden, als ik nu vertel dat ik ook niet 'kan', sjah. Weet niet goed wat ze dan gaat doenIk denk dat ik maar ga dreigen dat ik klanten wegjaag met mn sjagrijnige hoofd, misschien werkt dat
Je collega geeft aan dat ze weggaat, das anders. Als jij uitlegt wat er aan de hand is, en dat je graag eerder zou stoppen vanwege dit en dat als het echt niet kan je het zult begrijpen, moet ze wel heel harteloos zijn om nee te zeggen. Als het niet werkt kun je daarna altijd nog vervelend gaan doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef princess-a het volgende:
Lieve jullie allemaalIk zit echt helemaal te trillen nu en kan het beeldscherm bijna niet meer lezen, bah
[..]
Ik ga het morgen meteen proberen, maar ik heb er een hard hoofd in aangezien mijn collega net zaterdag verteld heeft dat ze stopt per 23 augustus. Mn bazin kon dat niet zo waarderen omdat die uren niet opgevuld kunnen worden, als ik nu vertel dat ik ook niet 'kan', sjah. Weet niet goed wat ze dan gaat doenIk denk dat ik maar ga dreigen dat ik klanten wegjaag met mn sjagrijnige hoofd, misschien werkt dat
Als ik het goed begrijp, werkt ze nu extra uren, ze zal de normale uren daarna wel willen behouden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
En anders meld je je gewoon ziek. Of je neemt ontslag. Heb ik ook eens gedaan toen ik geen vrij kreeg van mijn bijbaantje tijdens de schoolvakantie, werkt best bevrijdend eigenlijk
dat snap ik, maar dan neem je een ander baantjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, werkt ze nu extra uren, ze zal de normale uren daarna wel willen behouden.
Als je zoveel aan je hoofd hebtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat snap ik, maar dan neem je een ander baantje
whuf?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je zoveel aan je hoofd hebt? Maar ik snap wat jij bedoeld en andersom ook gok ik.
Ik moet muf steeds Orly's.
Wat lief!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben vandaag ook follower gdsorddn bjj mirannie en miss moana.
internet ligt er hier uit grrrrrr
Je hebt ook echt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ze dit niet zou begrijpen is ze het niet waard om een baas te zijn..
Zo moet ik het inderdaad maar aan gaan pakken. Vandaag was mn moeder op mn werk en toen vroeg iedereen al of ze nou heel hard achteruit ging. Ja dus. Moet het toch maar uit gaan leggen dan, dat het heel veel is die weken. Ook omdat het decanaat heel streng voor mij was de vorige keer, ik zat toen tegen een burn outquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je collega geeft aan dat ze weggaat, das anders. Als jij uitlegt wat er aan de hand is, en dat je graag eerder zou stoppen vanwege dit en dat als het echt niet kan je het zult begrijpen, moet ze wel heel harteloos zijn om nee te zeggen. Als het niet werkt kun je daarna altijd nog vervelend gaan doen
Niet eens zo'n heel slecht idee, in de 4 jaar dat ik er nu werk heb ik me nog nooit ziekgemeld dus misschien kan dat nu wel een keertje. Al was het maar omdat ik net heb overgegeven en echt ziek wordt van denken aan wat er over me heen gaat komen. Blehhquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
En anders meld je je gewoon ziek. Of je neemt ontslag. Heb ik ook eens gedaan toen ik geen vrij kreeg van mijn bijbaantje tijdens de schoolvakantie, werkt best bevrijdend eigenlijk
Het zijn inderdaad extra urenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je zoveel aan je hoofd hebt? Maar ik snap wat jij bedoeld en andersom ook gok ik.
Ik moet muf steeds Orly's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |