quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef princess-a het volgende:
Oh dames, ik moet echt moeite doen om niet heel hard te gaan huilen hierHuilen mag meisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Oh dames, ik moet echt moeite doen om niet heel hard te gaan huilen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Oh dames, ik moet echt moeite doen om niet heel hard te gaan huilen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je niet eerder stoppen met werk? Als je dit uitlegt op je werk begrijpen ze dit toch wel?
Je moet echt ook even rust en tijd voor jezelf en je moeder nemen hoor! Werken kan je de komede 60 jaar ook nog!
Oh dames, ik moet echt moeite doen om niet heel hard te gaan huilen hierAch meis toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je geen vrij krijgen van je werk een paar daagjes?disclaimer
Oh dames, ik moet echt moeite doen om niet heel hard te gaan huilen hierOh, dat is wel heel veel tegelijk. Sterkte hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga het morgen meteen proberen, maar ik heb er een hard hoofd in aangezien mijn collega net zaterdag verteld heeft dat ze stopt per 23 augustus. Mn bazin kon dat niet zo waarderen omdat die uren niet opgevuld kunnen worden, als ik nu vertel dat ik ook niet 'kan', sjah. Weet niet goed wat ze dan gaat doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
Kan je niet eerder stoppen met werk? Als je dit uitlegt op je werk begrijpen ze dit toch wel?
Je moet echt ook even rust en tijd voor jezelf en je moeder nemen hoor! Werken kan je de komede 60 jaar ook nog!
Als ze dit niet zou begrijpen is ze het niet waard om een baas te zijn..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef princess-a het volgende:
Lieve jullie allemaalIk zit echt helemaal te trillen nu en kan het beeldscherm bijna niet meer lezen, bah
[..]
Ik ga het morgen meteen proberen, maar ik heb er een hard hoofd in aangezien mijn collega net zaterdag verteld heeft dat ze stopt per 23 augustus. Mn bazin kon dat niet zo waarderen omdat die uren niet opgevuld kunnen worden, als ik nu vertel dat ik ook niet 'kan', sjah. Weet niet goed wat ze dan gaat doenIk denk dat ik maar ga dreigen dat ik klanten wegjaag met mn sjagrijnige hoofd, misschien werkt dat
Je collega geeft aan dat ze weggaat, das anders. Als jij uitlegt wat er aan de hand is, en dat je graag eerder zou stoppen vanwege dit en dat als het echt niet kan je het zult begrijpen, moet ze wel heel harteloos zijn om nee te zeggen. Als het niet werkt kun je daarna altijd nog vervelend gaan doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef princess-a het volgende:
Lieve jullie allemaalIk zit echt helemaal te trillen nu en kan het beeldscherm bijna niet meer lezen, bah
[..]
Ik ga het morgen meteen proberen, maar ik heb er een hard hoofd in aangezien mijn collega net zaterdag verteld heeft dat ze stopt per 23 augustus. Mn bazin kon dat niet zo waarderen omdat die uren niet opgevuld kunnen worden, als ik nu vertel dat ik ook niet 'kan', sjah. Weet niet goed wat ze dan gaat doenIk denk dat ik maar ga dreigen dat ik klanten wegjaag met mn sjagrijnige hoofd, misschien werkt dat
Als ik het goed begrijp, werkt ze nu extra uren, ze zal de normale uren daarna wel willen behouden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
En anders meld je je gewoon ziek. Of je neemt ontslag. Heb ik ook eens gedaan toen ik geen vrij kreeg van mijn bijbaantje tijdens de schoolvakantie, werkt best bevrijdend eigenlijk
dat snap ik, maar dan neem je een ander baantjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, werkt ze nu extra uren, ze zal de normale uren daarna wel willen behouden.
Als je zoveel aan je hoofd hebtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat snap ik, maar dan neem je een ander baantje
whuf?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je zoveel aan je hoofd hebt? Maar ik snap wat jij bedoeld en andersom ook gok ik.
Ik moet muf steeds Orly's.
Wat lief!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben vandaag ook follower gdsorddn bjj mirannie en miss moana.
internet ligt er hier uit grrrrrr
Je hebt ook echt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ze dit niet zou begrijpen is ze het niet waard om een baas te zijn..
Zo moet ik het inderdaad maar aan gaan pakken. Vandaag was mn moeder op mn werk en toen vroeg iedereen al of ze nou heel hard achteruit ging. Ja dus. Moet het toch maar uit gaan leggen dan, dat het heel veel is die weken. Ook omdat het decanaat heel streng voor mij was de vorige keer, ik zat toen tegen een burn outquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je collega geeft aan dat ze weggaat, das anders. Als jij uitlegt wat er aan de hand is, en dat je graag eerder zou stoppen vanwege dit en dat als het echt niet kan je het zult begrijpen, moet ze wel heel harteloos zijn om nee te zeggen. Als het niet werkt kun je daarna altijd nog vervelend gaan doen
Niet eens zo'n heel slecht idee, in de 4 jaar dat ik er nu werk heb ik me nog nooit ziekgemeld dus misschien kan dat nu wel een keertje. Al was het maar omdat ik net heb overgegeven en echt ziek wordt van denken aan wat er over me heen gaat komen. Blehhquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
En anders meld je je gewoon ziek. Of je neemt ontslag. Heb ik ook eens gedaan toen ik geen vrij kreeg van mijn bijbaantje tijdens de schoolvakantie, werkt best bevrijdend eigenlijk
Het zijn inderdaad extra urenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je zoveel aan je hoofd hebt? Maar ik snap wat jij bedoeld en andersom ook gok ik.
Ik moet muf steeds Orly's.
Ben je gek? afleiding! Alsjeblieft! hahaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
Zegge... Zal ik die doos gewoon weer terugnemen anders?
dat is ook wel heeel zuur zeg! Hoop dat het snel gefixt wordtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef miss--moana het volgende:
tis trouwens vandaag zo een plomp dag!
Ik woon pas samen met me vriendje in een heel leuk huisje waar we mooie laminaat hebben liggen MAAR.....nu kwamen we ongeveer 4 a 5 weken geleden erachter dat er een plankje iets omhoog kwam, aangezien mijn schoonvader had gezegt van het kan nog wat uitzetten blablabla dachten wij dat dat het was. Maar het werdt steeds erger en erger en toen kreeg ik vandaag een ingeving dat er misschien achter iets lekte want er kwam nu ook zo een vieze grondgeur uit de keuken. Gingen we kijken bleek de vaatwasser niet goed aangesloten te zitten dus al het water wat de vaatwasser teruggaf is onder het laminaat gelopen![]()
Nu moet de helft van de keuken er weer uit en moet het opnieuw gelegen worden. Maar mijn schoonvader is nog 2 weken op vakantie en wij kunnen het niet. Aangezien de vaatwassr op de afvoer aangesloten zat en die nu dus openstaat kunnen we ook geen grote emmer leeggooien dus we gaan nu elke keer maar met de vaat naar het huis van mijn schoonouders om de vaat te doenMaar wat een GRRRR...gevoel krijg je dan zeg als je daar achter komt! Denk je bijna klaar te zijn met je huisje moet er een deel weer opnieuw.
Dies moooiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:00 schreef princess-a het volgende:
Ik had laatst trouwens een spreukje opgehangen aan mijn muur, maar wat is ie vandaag toch toepasselijk
When life gives you a thousand reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile,
because everybody wants happiness without any pain. But you can't have a rainbow, without a little rain.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:00 schreef princess-a het volgende:
Ik had laatst trouwens een spreukje opgehangen aan mijn muur, maar wat is ie vandaag toch toepasselijk
When life gives you a thousand reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile,
because everybody wants happiness without any pain. But you can't have a rainbow, without a little rain.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
Muhahahahaha. Envy me.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:12 schreef Mirjam het volgende:
word ik net, op m'n mobiel (!), gebeld door de postcodeloterij.
'waar hebben jullie m'n nummer vandaan?'
'oh, dat heeft u vast een keer ingevoerd ergens op internet'
'euh, nee'
hoe komen die klootzakken nou weer aan m'n nummer, daar ben ik altijd haske voorzichtig mee
bel jij om 23.00 nog mensen op?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Ik was ut nie!!!
( begin net pas....)
Nou het stomme is dat we geen afwasteil hebben en we het dus niet kunnen weggooienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan een emmer afwassop toch wel in de wc of de achtertuin kiepen, je gaat toch nog niet misschien met je vuile vaat op pad? Overigens wel extreem matig, m--m!
hehe plaaggeestquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Ik was ut nie!!!
( begin net pas....)
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan het niet negeren, want de tv doet het niet en dat is schijnbaar mijn fout. Ook doe ik niets in het huishouden, negeer ik al haar wensen en is het een teringzooi in de woonkamer (Een bakje met lakjes, een glas en een beker van mij). Zak er maar in hoor, ik ben het zat.
WAUWquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dames, ik moet echt moeite doen om niet heel hard te gaan huilen hierWijffie toch.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
MISSCHIEN?????quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je hebt ook echt helemaal gelijk
[..]
Zo moet ik het inderdaad maar aan gaan pakken. Vandaag was mn moeder op mn werk en toen vroeg iedereen al of ze nou heel hard achteruit ging. Ja dus. Moet het toch maar uit gaan leggen dan, dat het heel veel is die weken. Ook omdat het decanaat heel streng voor mij was de vorige keer, ik zat toen tegen een burn outaan maar daarna begon gelukkig de vakantie. Deze keer komt er een schoolpsycholoog en alles bij + de tests + mijn afstuderen, dus ik moet wel uitgeslapen zijn wil ik daar tegen kunnen
![]()
[..]
Niet eens zo'n heel slecht idee, in de 4 jaar dat ik er nu werk heb ik me nog nooit ziekgemeld dus misschien kan dat nu wel een keertje. Al was het maar omdat ik net heb overgegeven en echt ziek wordt van denken aan wat er over me heen gaat komen. Blehh
[..]
Het zijn inderdaad extra urenVéél extra uren.. de normale uren wil ik inderdaad graag houden anders krijg ik er nog een zorg bij; geld
Vind het echt heel fijn om het hier even met jullie te bespreken, al was het maar omdat ik het morgen nu wél met mn baas durf te bespreken en nu ook inzie dat het wel een goede reden is. Ik vind mezelf altijd zo'n huilie, maar het is misschien ook wel veel
Nee... tot 21.30... Wat ik ook veul te laat vind eik....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bel jij om 23.00 nog mensen op?
Ow.... das klote!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef miss--moana het volgende:
tis trouwens vandaag zo een plomp dag!
Ik woon pas samen met me vriendje in een heel leuk huisje waar we mooie laminaat hebben liggen MAAR.....nu kwamen we ongeveer 4 a 5 weken geleden erachter dat er een plankje iets omhoog kwam, aangezien mijn schoonvader had gezegt van het kan nog wat uitzetten blablabla dachten wij dat dat het was. Maar het werdt steeds erger en erger en toen kreeg ik vandaag een ingeving dat er misschien achter iets lekte want er kwam nu ook zo een vieze grondgeur uit de keuken. Gingen we kijken bleek de vaatwasser niet goed aangesloten te zitten dus al het water wat de vaatwasser teruggaf is onder het laminaat gelopen![]()
Nu moet de helft van de keuken er weer uit en moet het opnieuw gelegen worden. Maar mijn schoonvader is nog 2 weken op vakantie en wij kunnen het niet. Aangezien de vaatwassr op de afvoer aangesloten zat en die nu dus openstaat kunnen we ook geen grote emmer leeggooien dus we gaan nu elke keer maar met de vaat naar het huis van mijn schoonouders om de vaat te doenMaar wat een GRRRR...gevoel krijg je dan zeg als je daar achter komt! Denk je bijna klaar te zijn met je huisje moet er een deel weer opnieuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |