Of niet danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Er staan wel meer grote liefdes op
Ja, die staat wel in de top 3 van het setje wat mij betreft!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:26 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Oeh, is die rechter Galaxy Girl? Die heb ik niet besteld, maar ik vind hem wel heel erg mooi!
Oh das juist de enige die ik niet hoefquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die staat wel in de top 3 van het setje wat mij betreft!
Zeker wel!! Zijn er echt een paar die er ge-wel-dig uitzienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Of niet dan? Ik ga een keer die set voor blauwe ogen bestellen denk ik
.
Dat maakt mij nieuwsgiering naar je top 6....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die staat wel in de top 3 van het setje wat mij betreft!
daarvoor moet ik ze eerst allemaal gedragen hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:43 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat maakt mij nieuwsgiering naar je top 6....
Je hele frontpage @ je blog is paars of roze gelakte nagelsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef Holyme het volgende:
Zit te lakken, en het monster is niet van de nagellak lucht onder de indruk en valt dus doodleuk m'n hand met natte nagels aan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef Holyme het volgende:
Zit te lakken, en het monster is niet van de nagellak lucht onder de indruk en valt dus doodleuk m'n hand met natte nagels aan
Ja erg hequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Je hele frontpage @ je blog is paars of roze gelakte nagels
Ik volgde je gewoon nog nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:01 schreef Holyme het volgende:
Zit nu trouwens paars én roze te lakken hahaMoodie!
Ik ookquote:
Ik wilde je ook gaan volgen maar ik weet mijn ww niet meer van mijn google accountquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:58 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ja erg heAf en toe doe ik wat anders om het kleurpatroon te doorbreken
gdsorddnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben vandaag ook follower gdsorddn bjj mirannie en miss moana.
internet ligt er hier uit grrrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr komt bijna niemand niet iut het nagellaktopic
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=jaarI had a signature once. It was awful.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |