Of niet danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Er staan wel meer grote liefdes op
Ja, die staat wel in de top 3 van het setje wat mij betreft!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:26 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Oeh, is die rechter Galaxy Girl? Die heb ik niet besteld, maar ik vind hem wel heel erg mooi!
Oh das juist de enige die ik niet hoefquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die staat wel in de top 3 van het setje wat mij betreft!
Zeker wel!! Zijn er echt een paar die er ge-wel-dig uitzienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Of niet dan? Ik ga een keer die set voor blauwe ogen bestellen denk ik
.
Dat maakt mij nieuwsgiering naar je top 6....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die staat wel in de top 3 van het setje wat mij betreft!
daarvoor moet ik ze eerst allemaal gedragen hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:43 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat maakt mij nieuwsgiering naar je top 6....
Je hele frontpage @ je blog is paars of roze gelakte nagelsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef Holyme het volgende:
Zit te lakken, en het monster is niet van de nagellak lucht onder de indruk en valt dus doodleuk m'n hand met natte nagels aan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef Holyme het volgende:
Zit te lakken, en het monster is niet van de nagellak lucht onder de indruk en valt dus doodleuk m'n hand met natte nagels aan
Ja erg hequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Je hele frontpage @ je blog is paars of roze gelakte nagels
Ik volgde je gewoon nog nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:01 schreef Holyme het volgende:
Zit nu trouwens paars én roze te lakken hahaMoodie!
Ik ookquote:
Ik wilde je ook gaan volgen maar ik weet mijn ww niet meer van mijn google accountquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:58 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ja erg heAf en toe doe ik wat anders om het kleurpatroon te doorbreken
gdsorddnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben vandaag ook follower gdsorddn bjj mirannie en miss moana.
internet ligt er hier uit grrrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr komt bijna niemand niet iut het nagellaktopic
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=jaarI had a signature once. It was awful.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Stormqueen
Joysa
Sharana_LV
Lindytje
mirannie
AmyGrace
DeltaCephei
Daph_
Debsterr
Mirjam
-Bubseltje-
IJsdraakje
RenRen-
Puckzzz
zoeperzazke
tliciouz
Diconnected
Loqi
vamperotica
miss--moana
Graseter
Holyme
kieskleurig
Mss
princess-a
Nune
MissJ
Linnie20v
MinderMutsig
Crientj
PeRi
Kleintje19
samsuus
Dzjonka
miss_dynastie
deerntie
PartyHardy
Tegan
Dwyn
milka82
progje
Juud-
Miss_V
Guess.
Surveillance-Fiets
Aurelyx
Nailoholic
De_Taartjesfee
AmNaBa
m@x
Bleeeuuugh, klote is dat danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:28 schreef RenRen- het volgende:
mijn moeder doet fucking achterlijk. Echt, ik doe een keer niets verkeerd en ze gaat helemaal tegen me tekeer.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:26 schreef Joysa het volgende:
Ik heb mensen van nageltopic en limburg topic
jeeej we zijn vriendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan het niet negeren, want de tv doet het niet en dat is schijnbaar mijn fout. Ook doe ik niets in het huishouden, negeer ik al haar wensen en is het een teringzooi in de woonkamer (Een bakje met lakjes, een glas en een beker van mij). Zak er maar in hoor, ik ben het zat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Bleeeuuugh, klote is dat danGewoon in een andere kamer gaan zitten en negeren...
Oh, sorry!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:49 schreef Joysa het volgende:
eej hallo, die TT hebben we niet voor niks he?
Booooooobiesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:51 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Oh, sorry!
[ afbeelding ]
(plaatje van google)
Thanks!! Leuk om te zien dat mijn volgers aantal elke dag een beetje groter wordt. Net weer 2 posts geschreven voor morgen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben vandaag ook follower gdsorddn bjj mirannie en miss moana.
internet ligt er hier uit grrrrrr
zie de OPquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:49 schreef Joysa het volgende:
eej hallo, die TT hebben we niet voor niks he?
Hopelijk kan ik dat over 6 jaar. Anders is het nog langer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:49 schreef Mirjam het volgende:
ren
herkenbaar hoor, trouwens...
ooit komt er een tijd dat je op jezelf woont..![]()
Waarom dan pas? Of is dat te persoonlijk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik dat over 6 jaar. Anders is het nog langer.
Neehoor, omdat ik niet het huis uitga zolang ik nog op school zit. Simpelweg omdat ik het waarschijnlijk tussen nu en dan nog niet kan leren. Al het huishouden en alle financien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Waarom dan pas? Of is dat te persoonlijk?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor jou gemaakt(en gewoon omdat het leuk was
)
Super!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Patserquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:26 schreef Joysa het volgende:
Ik heb mensen van nageltopic en limburg topic
ik ben een vriendje bij jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op 3 na heb ik die ook allemaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:42 schreef Mss het volgende:
Dit is btw mijn faal van gisteren. Ik wacht nu 'zeer geduldig' op mijn invoices.
OPI-DS Original
OPI-La Paz-itively Hot (Matte)
OPI-Ogre-the-Top Blue
OPI-Ate Berries in the Canarie
OPI-I'm Not Really a Waitress
OPI-Louvre Me Louvre Me Not
OPI-Princess Rule!
OPI-The Color to Watch
OPI-Teal the Cows Come Home
OPI-Significant Other Color
OPI-Pompeii Purple
OPI-Play ‘Til Midnight
OPI-Dutch Tulips
OPI-Vodka & Canviar
CG-First Class Ticket
CG-Cosmic
CG-Red Stallion
CG-Sunrise
Ik denk het wel, het is een redelijke dupe van SpaRitual Optical Illusion en die is weer een dupe van Zombie Zestquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:05 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Patser![]()
Ok dat klinkt wel erg jaloers heHet zijn hartstikke gave kleurtjes
![]()
![]()
Die groene, dat zal toch geen dupe zijn van CG Zombie zest he?
Is niet gek jij hebt alles bijnaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Op 3 na heb ik die ook allemaal
nee jij bent hier niet een mini stukje schuldig aan met die webshop van jequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is niet gek jij hebt alles bijna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb zombie chest niet dus kom maar op met die cosmixquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk het wel, het is een redelijke dupe van SpaRitual Optical Illusion en die is weer een dupe van Zombie Zest
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee jij bent hier niet een mini stukje schuldig aan met die webshop van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lief voor elkaar blijven, hè dames?![]()
OMG die is het prettiest van allemaal!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef AmyGrace het volgende:
Ik vind die groene niet zo...iets te babystrontachtig qua kleur Wel sparkelende stront dan
Tja, als jij graag babystront op je nagels wil smerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG die is het prettiest van allemaal!
die is juist tof en ik hou niet eens van groen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef AmyGrace het volgende:
Ik vind die groene niet zo...iets te babystrontachtig qua kleur Wel sparkelende stront dan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:16 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
![]()
Lief voor elkaar blijven, hè dames?
Ik weet niet wat jij je babies voert, maar als hun poep er zo uit ziet zou ik es naar de dokter gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:18 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Tja, als jij graag babystront op je nagels wil smeren
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)tterdamse-metro.html
Ik heb nog geen baby's, misschien ligt daar het probleemquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij je babies voert, maar als hun poep er zo uit ziet zou ik es naar de dokter gaan![]()
Het is een moskleur. Je weet wel, zoeen plant.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:53 schreef Mirjam het volgende:
http://thechive.com/2010/(...)re-office-33-photos/
Daar ligt het niet aan hoor. Baby poep is heel vaak mosgroen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:22 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik heb nog geen baby's, misschien ligt daar het probleem
Laptop liep er even op vast, maar LOLLERquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:53 schreef Mirjam het volgende:
http://thechive.com/2010/(...)re-office-33-photos/
Zie! En miran kan het wetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aan hoor. Baby poep is heel vaak mosgroen.
Jij weet dat ook gewoon he?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk het wel, het is een redelijke dupe van SpaRitual Optical Illusion en die is weer een dupe van Zombie Zest
Larf?!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Miran voert d'r larf vast alleen maar spinazie en kaas
Als mijn baby zulke stront zou schijten zou ik ermee naar de dokter gaan....of op mijn nagels smerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef AmyGrace het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als mijn baby zulke stront zou schijten zou ik ermee naar de dokter gaan....of op mijn nagels smeren
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als mijn baby zulke stront zou schijten zou ik ermee naar de dokter gaan....of op mijn nagels smeren
Ik moet ineens aan MiMu denken met haar blubberkleuren. waar is die eik?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:28 schreef AmyGrace het volgende:
Ach, babystrontkleur of niet, zolang ik van SQ roze lak mag blijven smeren, mag zij strontkleuren op doen
Ik lees blogsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij weet dat ook gewoon he?
Ik zie alleen maar leuke kleurtjes en mag blij zijn dat ik de merknaam onthoud. die ik overigens nu al niet meer weet![]()
Wel drie dagen David erover, anders is het zo bumpy!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tnx!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:30 schreef AmyGrace het volgende:
@SQ, ik vind je foto's van de cosmiksjes trouwens heel goed geschoten, lekker scherp!
Die lijken best op elkaar ja. Als ik een mes op m'n keel zou krijgen zou ik voor Optical Illusion gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik lees blogs
Oprical Illusion:
[ afbeelding ]
Zombie Zest:
[ afbeelding ]
En de ORLY:
[ afbeelding ]
Op mijn foto vind je 'm toch ook groen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef Puckzzz het volgende:
Die optical illusion vind ik wel mooi, de rest is imho gewoon wat bronzig goud
Nice!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tnx!
Vanaf zaterdag nog betere foto's, dan ga ik upgraden van een oud compactcameraatje naar de EOS 550
Is dat die??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op mijn foto vind je 'm toch ook groen?
Vampyvarnish schiet gewoon matige foto's...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Die lijken best op elkaar ja. Als ik een mes op m'n keel zou krijgen zou ik voor Optical Illusion gaan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga nog ff wat TV kijken.
Doei Ladies!!
Doeg!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga nog ff wat TV kijken.
Doei Ladies!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |