quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
raad eens tegen wie ik dit weekend twee keer hoi heb gezegd?
Ik was het twee keer in de week, want als ik het vaker was krijg ik juist zo'n pluiskopquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:05 schreef Mss het volgende:
Ik kan mijn haar alleen borstelen als het nat is, anders krijg ik een grote pluiskop. Ik was het wel iedere dag, moet het dan borstelen, en dan maar laten. Soms steil ik het, want ik heb van die gare net-niet krullen
van heel veelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van welke fokster heb je nu geen tieten foto gemaakt?
deed ik ook toen mijn haar hopeloos was inderdaad, werkt!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
netenkam of zo'n ijzeren hondenkam![]()
en ik bedoel dit serieus...
Hopeloos haar heb ik niet, het klit alleen als een gekquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
deed ik ook toen mijn haar hopeloos was inderdaad, werkt!
dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hopeloos haar heb ik niet, het klit alleen als een gek
kappers zijn evil, weg blijven daar!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:20 schreef RenRen- het volgende:
Misschien moet k naar de kapper. Maar elke keer kom ik weer op mijn vorige lengte uit, terwijl ik het wil laten groeien.
Bij mij gewoon na een dag thuis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ookvooral na een keer cabrio rijden was het een slagveld....
[..]
kappers zijn evil, weg blijven daar!
Goeie faalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:42 schreef Mss het volgende:
Dit is btw mijn faal van gisteren. Ik wacht nu 'zeer geduldig' op mijn invoices.
OPI-DS Original
OPI-La Paz-itively Hot (Matte)
OPI-Ogre-the-Top Blue
OPI-Ate Berries in the Canarie
OPI-I'm Not Really a Waitress
OPI-Louvre Me Louvre Me Not
OPI-Princess Rule!
OPI-The Color to Watch
OPI-Teal the Cows Come Home
OPI-Significant Other Color
OPI-Pompeii Purple
OPI-Play ‘Til Midnight
OPI-Dutch Tulips
OPI-Vodka & Canviar
CG-First Class Ticket
CG-Cosmic
CG-Red Stallion
CG-Sunrise
Ik vind het zo dom dat je daarvoor moet betalen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:45 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil reageren op kamernet. Terwijl ik al bijna weet dat ik de kamer toch niet krijg. Dus zal ik 20 euro lappen of niet.
Biosilk proberen? Dan is mijn haar echt zo keizacht en glad en doorkambaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij mij gewoon na een dag thuis.
En kappers zijn tof. Maar halen er toch altijd net te veel af.
IK OOKquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand die nog gaat falen ???
IK WIL GRAAG OPI DS ORIGINAL
Ja vind het ook nergens op slaan. De verhuurder zegt dat het voor 1 persoon is, maar het is een kamer van 40, en wij doen het nu met 1 van 17 vierkante meter met z'n 2e dus op zich kan het allemaal prima. Dus mijn vraag was meer waarom hij geen 2 personen wilt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het zo dom dat je daarvoor moet betalen.
Zou t opzich wel doen, je kunt t altijd proberen toch!!
Is dat duur?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Biosilk proberen? Dan is mijn haar echt zo keizacht en glad en doorkambaar.
Maar eigenlijk is mijn haar altijd doorkambaar. En niets mee te doen. Behalve dan HEUL lang laten groeien
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |