Oh das juist de enige die ik niet hoefquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die staat wel in de top 3 van het setje wat mij betreft!
Zeker wel!! Zijn er echt een paar die er ge-wel-dig uitzienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Of niet dan? Ik ga een keer die set voor blauwe ogen bestellen denk ik
.
Dat maakt mij nieuwsgiering naar je top 6....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die staat wel in de top 3 van het setje wat mij betreft!
daarvoor moet ik ze eerst allemaal gedragen hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:43 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat maakt mij nieuwsgiering naar je top 6....
Je hele frontpage @ je blog is paars of roze gelakte nagelsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef Holyme het volgende:
Zit te lakken, en het monster is niet van de nagellak lucht onder de indruk en valt dus doodleuk m'n hand met natte nagels aan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef Holyme het volgende:
Zit te lakken, en het monster is niet van de nagellak lucht onder de indruk en valt dus doodleuk m'n hand met natte nagels aan
Ja erg hequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Je hele frontpage @ je blog is paars of roze gelakte nagels
Ik volgde je gewoon nog nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:01 schreef Holyme het volgende:
Zit nu trouwens paars én roze te lakken hahaMoodie!
Ik ookquote:
Ik wilde je ook gaan volgen maar ik weet mijn ww niet meer van mijn google accountquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:58 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ja erg heAf en toe doe ik wat anders om het kleurpatroon te doorbreken
gdsorddnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben vandaag ook follower gdsorddn bjj mirannie en miss moana.
internet ligt er hier uit grrrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr komt bijna niemand niet iut het nagellaktopic
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=jaarI had a signature once. It was awful.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Stormqueen
Joysa
Sharana_LV
Lindytje
mirannie
AmyGrace
DeltaCephei
Daph_
Debsterr
Mirjam
-Bubseltje-
IJsdraakje
RenRen-
Puckzzz
zoeperzazke
tliciouz
Diconnected
Loqi
vamperotica
miss--moana
Graseter
Holyme
kieskleurig
Mss
princess-a
Nune
MissJ
Linnie20v
MinderMutsig
Crientj
PeRi
Kleintje19
samsuus
Dzjonka
miss_dynastie
deerntie
PartyHardy
Tegan
Dwyn
milka82
progje
Juud-
Miss_V
Guess.
Surveillance-Fiets
Aurelyx
Nailoholic
De_Taartjesfee
AmNaBa
m@x
Bleeeuuugh, klote is dat danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:28 schreef RenRen- het volgende:
mijn moeder doet fucking achterlijk. Echt, ik doe een keer niets verkeerd en ze gaat helemaal tegen me tekeer.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:26 schreef Joysa het volgende:
Ik heb mensen van nageltopic en limburg topic
jeeej we zijn vriendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan het niet negeren, want de tv doet het niet en dat is schijnbaar mijn fout. Ook doe ik niets in het huishouden, negeer ik al haar wensen en is het een teringzooi in de woonkamer (Een bakje met lakjes, een glas en een beker van mij). Zak er maar in hoor, ik ben het zat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Bleeeuuugh, klote is dat danGewoon in een andere kamer gaan zitten en negeren...
Oh, sorry!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:49 schreef Joysa het volgende:
eej hallo, die TT hebben we niet voor niks he?
Booooooobiesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:51 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Oh, sorry!
[ afbeelding ]
(plaatje van google)
Thanks!! Leuk om te zien dat mijn volgers aantal elke dag een beetje groter wordt. Net weer 2 posts geschreven voor morgen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben vandaag ook follower gdsorddn bjj mirannie en miss moana.
internet ligt er hier uit grrrrrr
zie de OPquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:49 schreef Joysa het volgende:
eej hallo, die TT hebben we niet voor niks he?
Hopelijk kan ik dat over 6 jaar. Anders is het nog langer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:49 schreef Mirjam het volgende:
ren
herkenbaar hoor, trouwens...
ooit komt er een tijd dat je op jezelf woont..![]()
Waarom dan pas? Of is dat te persoonlijk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik dat over 6 jaar. Anders is het nog langer.
Neehoor, omdat ik niet het huis uitga zolang ik nog op school zit. Simpelweg omdat ik het waarschijnlijk tussen nu en dan nog niet kan leren. Al het huishouden en alle financien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Waarom dan pas? Of is dat te persoonlijk?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor jou gemaakt(en gewoon omdat het leuk was
)
Super!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]