OMG die is het prettiest van allemaal!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef AmyGrace het volgende:
Ik vind die groene niet zo...iets te babystrontachtig qua kleur Wel sparkelende stront dan
Tja, als jij graag babystront op je nagels wil smerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG die is het prettiest van allemaal!
die is juist tof en ik hou niet eens van groen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef AmyGrace het volgende:
Ik vind die groene niet zo...iets te babystrontachtig qua kleur Wel sparkelende stront dan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:16 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
![]()
Lief voor elkaar blijven, hè dames?
Ik weet niet wat jij je babies voert, maar als hun poep er zo uit ziet zou ik es naar de dokter gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:18 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Tja, als jij graag babystront op je nagels wil smeren
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)tterdamse-metro.html
Ik heb nog geen baby's, misschien ligt daar het probleemquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij je babies voert, maar als hun poep er zo uit ziet zou ik es naar de dokter gaan![]()
Het is een moskleur. Je weet wel, zoeen plant.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:53 schreef Mirjam het volgende:
http://thechive.com/2010/(...)re-office-33-photos/
Daar ligt het niet aan hoor. Baby poep is heel vaak mosgroen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:22 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik heb nog geen baby's, misschien ligt daar het probleem
Laptop liep er even op vast, maar LOLLERquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:53 schreef Mirjam het volgende:
http://thechive.com/2010/(...)re-office-33-photos/
Zie! En miran kan het wetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aan hoor. Baby poep is heel vaak mosgroen.
Jij weet dat ook gewoon he?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk het wel, het is een redelijke dupe van SpaRitual Optical Illusion en die is weer een dupe van Zombie Zest
Larf?!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Miran voert d'r larf vast alleen maar spinazie en kaas
Als mijn baby zulke stront zou schijten zou ik ermee naar de dokter gaan....of op mijn nagels smerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef AmyGrace het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als mijn baby zulke stront zou schijten zou ik ermee naar de dokter gaan....of op mijn nagels smeren
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als mijn baby zulke stront zou schijten zou ik ermee naar de dokter gaan....of op mijn nagels smeren
Ik moet ineens aan MiMu denken met haar blubberkleuren. waar is die eik?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:28 schreef AmyGrace het volgende:
Ach, babystrontkleur of niet, zolang ik van SQ roze lak mag blijven smeren, mag zij strontkleuren op doen
Ik lees blogsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij weet dat ook gewoon he?
Ik zie alleen maar leuke kleurtjes en mag blij zijn dat ik de merknaam onthoud. die ik overigens nu al niet meer weet![]()
Wel drie dagen David erover, anders is het zo bumpy!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tnx!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:30 schreef AmyGrace het volgende:
@SQ, ik vind je foto's van de cosmiksjes trouwens heel goed geschoten, lekker scherp!
Die lijken best op elkaar ja. Als ik een mes op m'n keel zou krijgen zou ik voor Optical Illusion gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik lees blogs
Oprical Illusion:
[ afbeelding ]
Zombie Zest:
[ afbeelding ]
En de ORLY:
[ afbeelding ]
Op mijn foto vind je 'm toch ook groen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef Puckzzz het volgende:
Die optical illusion vind ik wel mooi, de rest is imho gewoon wat bronzig goud
Nice!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tnx!
Vanaf zaterdag nog betere foto's, dan ga ik upgraden van een oud compactcameraatje naar de EOS 550
Is dat die??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op mijn foto vind je 'm toch ook groen?
Vampyvarnish schiet gewoon matige foto's...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Die lijken best op elkaar ja. Als ik een mes op m'n keel zou krijgen zou ik voor Optical Illusion gaan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga nog ff wat TV kijken.
Doei Ladies!!
Doeg!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga nog ff wat TV kijken.
Doei Ladies!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |