aah, kut is datquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben je nummer nu al weer kwijt![]()
nokia 3310 onthoud niet zo veel
maar ik had dat ook, had iemand mijn gegevens op tig dubieuze sites ingevuld om met te narren, ellene om je overal weer voor af te melden
Nee hoor, bel-me-niet registreren, dat verkondigen als ze bellen en gewoon ophangen. Ik vul niet voor niets een volledige blokkade in daarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben je nummer nu al weer kwijt![]()
nokia 3310 onthoud niet zo veel
maar ik had dat ook, had iemand mijn gegevens op tig dubieuze sites ingevuld om met te narren, ellene om je overal weer voor af te melden
Yum!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
Muhahahahaha. Envy me.
[ afbeelding ]
Ik weet waar ze woontquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:36 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Yum!Als ik jou was zou ik vanavond alle ramen en deuren goed afsluiten
Ik werd gebeld door WNF voor mijn. Moeder. Die mijn nummer doorgegeven zou hebben. Ze hadden haar naam en achternaam perfect, maar zij zou nooit mijn nummer doorgeven met haar naam.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:12 schreef Mirjam het volgende:
word ik net, op m'n mobiel (!), gebeld door de postcodeloterij.
'waar hebben jullie m'n nummer vandaan?'
'oh, dat heeft u vast een keer ingevoerd ergens op internet'
'euh, nee'
hoe komen die klootzakken nou weer aan m'n nummer, daar ben ik altijd haske voorzichtig mee
Hihi! Ik kom zaterdag met naakte nagels en dan wil ik die linkse lenen van jouquote:
Die groene is echt vette liefdequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi! Ik kom zaterdag met naakte nagels en dan wil ik die linkse lenen van jou.
Voor liefhebbers van mooie oogschaduw: http://www.etsy.com/shop/orglamix allemaal mooie kleurtjes.
Er staan wel meer grote liefdes opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die groene is echt vette liefde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |