Kun je ze niet bellen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou ik sta nog geen eens ingeschreven in deze gemeente. Ik ''woon'' gewoon nog bij paps en mams.
BUNDLE monster. Ergo: 21 of niets.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:53 schreef Ooi86 het volgende:
Even een klein vraagje: waar koop ik bundle monster plates? Ik zit nu op amazon, maar ik wil geen 21 plates!!
Iets van ¤ 15,-, maar je hebt er superweinig van nodig (een erwtje) voor resultaat. Bij de kapper te koop.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is dat duur?Als het niet belachelijk duur is wil ik het wel proberen.
Ja, bij mij is het niet doorkambaar en niets mee te doen.
Nee staat geen huisnummer en geen telefoonnummer bij. Afzetters.quote:
Got it.... Hmmmm, eerst maar eens salaris.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BUNDLE monster. Ergo: 21 of niets.
Oh stomquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee staat geen huisnummer en geen telefoonnummer bij. Afzetters.
Oh hmmm. Even kijken dan. Iedere kapper?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Iets van ¤ 15,-, maar je hebt er superweinig van nodig (een erwtje) voor resultaat. Bij de kapper te koop.
JAAAAAAAAAA! Heel mooi!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
Muhahahahaha. Envy me.
[ afbeelding ]
Dát is knap.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
En toch snap ik iets niet
[ afbeelding ]
wattesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
En toch snap ik iets niet
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, want wat er onder zit is wel allemaal hetzelfde. TD, gotta love 'em![]()
Hier ook!! Ik heb ze kort afgeknipt en toen 8 uur onder de douche met heel veel cremespoeling de restjes er uit gekamdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik tot vorig jaar nog, maar toen verloor ik mijn baan en dacht ik dat ze eruit moesten om een grotere kans op een nieuwe baan te maken. Maar met de baan die ik nu heb had ik ze makkelijk kunnen houden
oh en ik had geen neppe hoor, ben twee weken bezig geweest om ze eruit te kamen...en ja...dreads zijn wel een beetje viezig
Ja dat kan zomaar overal vandaan komen. Stel frikandellenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:12 schreef Mirjam het volgende:
word ik net, op m'n mobiel (!), gebeld door de postcodeloterij.
'waar hebben jullie m'n nummer vandaan?'
'oh, dat heeft u vast een keer ingevoerd ergens op internet'
'euh, nee'
hoe komen die klootzakken nou weer aan m'n nummer, daar ben ik altijd haske voorzichtig mee
That reminds me...die moet ik nog afzeggen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:12 schreef Mirjam het volgende:
'euh, nee'
hoe komen die klootzakken nou weer aan m'n nummer, daar ben ik altijd haske voorzichtig mee
ik ben je nummer nu al weer kwijtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:12 schreef Mirjam het volgende:
'euh, nee'
aah, kut is datquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben je nummer nu al weer kwijt![]()
nokia 3310 onthoud niet zo veel
maar ik had dat ook, had iemand mijn gegevens op tig dubieuze sites ingevuld om met te narren, ellene om je overal weer voor af te melden
Nee hoor, bel-me-niet registreren, dat verkondigen als ze bellen en gewoon ophangen. Ik vul niet voor niets een volledige blokkade in daarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben je nummer nu al weer kwijt![]()
nokia 3310 onthoud niet zo veel
maar ik had dat ook, had iemand mijn gegevens op tig dubieuze sites ingevuld om met te narren, ellene om je overal weer voor af te melden
Yum!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
Muhahahahaha. Envy me.
[ afbeelding ]
Ik weet waar ze woontquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:36 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Yum!Als ik jou was zou ik vanavond alle ramen en deuren goed afsluiten
Ik werd gebeld door WNF voor mijn. Moeder. Die mijn nummer doorgegeven zou hebben. Ze hadden haar naam en achternaam perfect, maar zij zou nooit mijn nummer doorgeven met haar naam.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:12 schreef Mirjam het volgende:
'euh, nee'
Hihi! Ik kom zaterdag met naakte nagels en dan wil ik die linkse lenen van jouquote:
Die groene is echt vette liefdequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi! Ik kom zaterdag met naakte nagels en dan wil ik die linkse lenen van jou.
Voor liefhebbers van mooie oogschaduw: http://www.etsy.com/shop/orglamix allemaal mooie kleurtjes.
Er staan wel meer grote liefdes opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die groene is echt vette liefde
EN IK OOK!quote:
Of niet danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Er staan wel meer grote liefdes op
Ja, die staat wel in de top 3 van het setje wat mij betreft!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:26 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Oeh, is die rechter Galaxy Girl? Die heb ik niet besteld, maar ik vind hem wel heel erg mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |