Ik moet nog 20 minuten en dan ga ik ook mn nest inquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:33 schreef miss--moana het volgende:
Truste SQ![]()
Ik moet ook slapen maar kan niet slapen....
Ben ik helemaal alleen.....ga maar swatches zoeken van leuke lakjes om mijn lijstje nog groter te krijgenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik moet nog 20 minuten en dan ga ik ook mn nest in
Dat doe ik expres nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:41 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ben ik helemaal alleen.....ga maar swatches zoeken van leuke lakjes om mijn lijstje nog groter te krijgen
Rood is geen goed tekenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:40 schreef vamperotica het volgende:
Mn scherm is aan t dood gaan geloof ik....
telkens rood/ rozig beeld
Ik behoor dat eigenlijk ook niet te doen maar moet toch wat als ik niet kan slapen enne zo vervelend vind ik het nou ook weer nietquote:
Ik weeet... Zit met ingehouden adem op de POEFFFF te wachten....quote:
Als ik daaraan begin is t einde zoekquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:44 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik behoor dat eigenlijk ook niet te doen maar moet toch wat als ik niet kan slapen enne zo vervelend vind ik het nou ook weer niet
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:45 schreef Diconnected het volgende:Ja en we zijn nog steeds wakkaaaah
Jazekerrr!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:45 schreef Diconnected het volgende:Ja en we zijn nog steeds wakkaaaah
Vertel....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef Diconnected het volgende:
Ik word trouwens zo ontzettend moe van bepaalde mannen
Leuke kerelt ontmoet, hele riedeltje van hyves, msn, mobiel nummer enzo. We vinden elkaar leuk, hebben elkaar voor het eerst in juli ontmoet op een festival. Tussendoor heeft ie een vriendin gehad, heeft ie weer mee gekapt, had ie geen gevoelens voor blabla. Nu wij weer volop aan het smsen/msn whatever, en ik probeer steeds iets af te spreken, maar aangezien ie op de meest rare tijden moet werken en moet drummen en shizzle lijkt het wel een mission impossiblequote:
Oja, het is een échtequote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Leuke kerelt ontmoet, hele riedeltje van hyves, msn, mobiel nummer enzo. We vinden elkaar leuk, hebben elkaar voor het eerst in juli ontmoet op een festival. Tussendoor heeft ie een vriendin gehad, heeft ie weer mee gekapt, had ie geen gevoelens voor blabla. Nu wij weer volop aan het smsen/msn whatever, en ik probeer steeds iets af te spreken, maar aangezien ie op de meest rare tijden moet werken en moet drummen en shizzle lijkt het wel een mission impossibleterwijl ie echt de moeite zoveel waard is, en het sms contact enzo echt super is. Hij is gewoon te leuk. En ik wil hem gewoon erg graag weer zien. Maar lijkt net alsof hij niet wil afspreken ofzo. dus dat had ik tegen hem gezegd vanmiddag, maar hij zei zelf ook dat ie mij ook heel graag weer wilt zien maar er nu er de tijd niet voor kan vinden. En dan denk ik weer van 'maak dan tijd!!
' Mannen.
rood/rozig beeld is dat de VGA kabel wel verbinding heeft maar er niet goed genoeg in zit. Even achter in je PC de monitorkabel goed aandrukken en dan zou je beeld weer goed moeten wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:40 schreef vamperotica het volgende:
Mn scherm is aan t dood gaan geloof ik....
telkens rood/ rozig beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |