quote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:49 schreef Stormqueen het volgende:
Sharana de helpdesk. Oh, en dico: laat gaan laat gaan die vent. Dat wordt toch niks. Als hij je écht heel leuk vindt kan hij ook best eens een afspraak afzeggen om jou te zien. Zegt genoeg over je positie op zijn prioriteitenlijst.
Jaquote:
quote:
Die plekkies ben je zo kwijtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Iemand die nog wil meebestellen? Heb minstens 2 plekken over.
Of zal ik 3 Originals bestellen en ze dan op marktplaats plempen met winst?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef princess-a het volgende:
Oh dames, ik moet echt moeite doen om niet heel hard te gaan huilen hierOch meisje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon keihard huilen, dat lucht op.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Oh dat zal niet fijn voelen nee!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Auw, auw, auw.
Gisteren heb ik de vlizo-trap bij het omhoog doen uit mijn handen laten glippen en kwam hij vooral hard in mijn nek terecht, maar ook op mijn wang en arm. Ik ben nu zoooooo stijf, echt niet leuk meer![]()
Wordt nog een leuk dagje vandaag....
Oei, auw! Wat een lullige plek ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Auw, auw, auw.
Gisteren heb ik de vlizo-trap bij het omhoog doen uit mijn handen laten glippen en kwam hij vooral hard in mijn nek terecht, maar ook op mijn wang en arm. Ik ben nu zoooooo stijf, echt niet leuk meer![]()
Wordt nog een leuk dagje vandaag....
Ik bestel er dus toch maar 4, want Charla en CMYN hield ik niet voor niets af elke keer. En Galaxy Girl vind ik een vieze kleurquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:37 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens is mijn top 6 van cosmix:
1 It's not Rocket Science! (nu op de vingers ook)
2 Galaxy Girl, want uniek!
3 Space Cadet, want fabulous "in your face" multichrome
4 Halley's Comet... het mag dan een dupe zijn van CMIYN en Charla, dat doet niets af aan de gorgeousness!
5 Lunar Eclipse... Blauw met een hintje paars
6 Out of this world... het minst uniek in mijn ogen. Still pretty though!
ik ben mobiel aan het falen in metro!!!!!!quote:
Oh... dacht dat m'n plekken gevuld warenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
haha ging fout op mobiel ik hoopte het nog snel te editen maar jullie waren sneller!
ja met mij maad mirannie wilt nog drie lakjezquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:57 schreef Debsterr het volgende:
Weet iemand of SpaceInvaders al met iemand had meebesteld?
Euw. Maar ik heb maar 2 plekkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja met mij maad mirannie wilt nog drie lakjez
Als het goed is doet sharana tquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:57 schreef Debsterr het volgende:
Weet iemand of SpaceInvaders al met iemand had meebesteld?
Original, original!!!!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Iemand die nog wil meebestellen? Heb minstens 2 plekken over.
Of zal ik 3 Originals bestellen en ze dan op marktplaats plempen met winst?
Is dit een: "Ik wil graag Original meebestellen" postquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |