quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef gniffie het volgende:
Tijl, een nog grotere miskoop als Ooijer, Leonardo en Vennegoor bij elkaar opgeteld
Ik weet weer waarom ik na één aflevering van de Lama's ben afgehaaktquote:
quote:
Zeker zeg ik al jarenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Ondanks dat van der Gijp soms wat clownesk overkomt, heeft ie wel degelijk kijk op het spelletje.
Het nadeel is hij alles op hetzelfde toontje vertelt. De ene keer is het cynisch, de andere keer is het serieus bedoeld. Op zich kan ik die droge en subtiele humor wel waarderen, alleen past hij niet in dit programma. Het slaat ook niet aan bij het publiek...dat wil liever "Gerard Joling-humor".quote:
Ik geef hem nog en uur.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:11 schreef Reddiablo het volgende:
Tyl is wel zwak ja... maar goed, geef hem nog wat tijd
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:02 schreef tong80 het volgende:
Het mooiste moment van die Thijs :
'Ik heb PSV gezien.'
Tijlquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:10 schreef tong80 het volgende:
Hoor je dat die Thijs zeggen ?
'Ik vond het grappig en ik heb er verstand van.'
Die naam is te modern voor Tong, dat kent ie niet.. Hij houdt het dus gewoon lekker bij Thijsquote:
zag er ongeveer zo uit?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:14 schreef Reddiablo het volgende:
nou Tyl wat vind jij ervan??
HIj gaat er echt zo bij zitten van... en NU.. ga ik iets intens geniaal grappigs vertellen!
Hm nee, toch niet.
Hoe kom je daar nou bij, dat zijn gabbers.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:14 schreef JaneDoe het volgende:
wait whut, ruud heeft rene gebeld? die twee hebben toch ruzie?
ruud is toch al jaren boos op rene omdat die een grap over hem had gemaakt toen hij met estelle ging trouwenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:17 schreef maril het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij, dat zijn gabbers.
Rene en Mart kopen hun blouse bij dezelfde zaak (weetje)quote:
Ik vind het niet grappig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:41 schreef Semmm het volgende:
Ik heb trouwens het eerste kwartier gemist![]()
Nog leuke grappen gemist? of andere belangrijze zaken?
Het moet allemaal nog wel erg op gang komen. Tijl is vrij mat en wordt ook nog wel behoorlijk gespaard wanneer hij niet al te interessante opmerkingen over voetbal maakt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:41 schreef Semmm het volgende:
Ik heb trouwens het eerste kwartier gemist![]()
Nog leuke grappen gemist? of andere belangrijze zaken?
Gijp is al redelijk op stoom vind ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het moet allemaal nog wel erg op gang komen. Tijl is vrij mat en wordt ook nog wel behoorlijk gespaard wanneer hij niet al te interessante opmerkingen over voetbal maakt.
Dat dus, iemand die Johan inspireert, laten ze de oude Kraai terughalenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef De-Hamster het volgende:
Bart Smit, dan heb je gewoon een heldennaam, Ben totaal geen fan van Tijl. Praat eentonig, heeft geen uitgesproken/overdreven mening. Praat veel mee met Johan en Rene en stelt zich veel te bescheiden op.
Rene en Johan vallen elkaar nooit af, een seizoen lang Johan en Wilfred wordt eentonig. Daar moet gewoon een opgefokt/eigenwijs type zitten die een duidelijke mening heeft die die wil laten horen ook.
Ja Lama maakt zijn return.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Er is na de eerste speelronde ook nog niet veel om over te praten.
Derksen is degelijk...eigenlijk is ie 'n soort Kuyt...ook in slechte afleveringen scoort hij altijd een 6.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gijp is al redelijk op stoom vind ik.
Gewoon samen een beetje tegen Genee, dat lukt wel. Bij Hans was het meer de rest tegen Hans.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:49 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij kunnen Derksen en Beckant het wel goed met elkaar vinden.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Derksen is degelijk...eigenlijk is ie 'n soort Kuyt...ook in slechte afleveringen scoort hij altijd een 6.
Netjes..quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef maril het volgende:
Ik blijf het een maf verhaal vinden dat van Robben, misschien heeft hij in Aruba op het strand gevoetbald `ons glazen mannetje'
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:51 schreef Loohcs het volgende:
Wat Genee ook zegt. Toch raar dat je een (zware) spierscheuring hebt zonder dat je het zelf in de gaten hebt.
ja, maar daarover heeft hij ook al 2 keer gezegd dat t de laatste keer wasquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb maar 1 doel, dat is winnen met Ajax en spelers ontwikkelen
![]()
Sterren en Ajax is sowieso een dubieuze combinatiequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:12 schreef RubenSosa het volgende:
en dan nu: de propaganda film van afc ajax
en Leo Driessen als voice over... dat was volgens de ajacieden geen ajax fan... maar zelfs hij heeft het over de 3de ster
Dat zou ook een erg domme zet geweest zijn, waar moet je het in vredesnaam steeds overhebben?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:29 schreef Dartpijl het volgende:
Even ging het gerucht dat de heren van Voetbal International een dagelijkse talkshow zouden gaan maken. “We hebben overwogen om er een vijfdaagse talkshow van te maken, maar dat is misschien wat te veel van het goede.”
Hugo Borst; winkelkar ervoor en je hebt een zwerver.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef tong80 het volgende:
Wat nou rock 'n'roll van Derksen ?
Hij drinkt niet neemt geen drugs houdt van de meest afgezaagde singer songwriters en stemt VVD.
Hij stileert zijn image maar is ondanks zijn lange haar alles behalve Rock 'n' Roll.
Hugo Borst is Rock 'n' Roll
Volgens mij las ik ergens dat er dan niet hele tijd over voetbal gepraat gaat worden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:30 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat zou ook een erg domme zet geweest zijn, waar moet je het in vredesnaam steeds overhebben?
Nu nog steeds niet, trieste zooi weer....quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef paaskannekoekje het volgende:
Wanneer staat het op rtlgemist?
Er staat verwacht om 22:06... Waaaaat..
Enige nadeel daar van is dat Jensen echt helemaal geen verstand van voetbal heeft. :quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Bos zou inderdaad een goede vaste gast zijn...wellicht ook 's informeren bij Jensen, want op de één of andere manier is er wel chemie tussen Derksen en Jensen.
Hansie dus...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef De-Hamster het volgende:
Rene en Johan vallen elkaar nooit af, een seizoen lang Johan en Wilfred wordt eentonig. Daar moet gewoon een opgefokt/eigenwijs type zitten die een duidelijke mening heeft die die wil laten horen ook.
Volgens mij mis je heel wat in de bovenkamer, Jensenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Bos zou inderdaad een goede vaste gast zijn...wellicht ook 's informeren bij Jensen, want op de één of andere manier is er wel chemie tussen Derksen en Jensen.
So wotquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij mis je heel wat in de bovenkamer, Jensen.
Hugo Borstquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:16 schreef Monolith het volgende:
Er moet iemand zitten die nog wel enigszins verstand heeft van voetbal en daarnaast ook nog een beetje makkelijk op de kast te jagen is zonder volkomen door te draaien.
Eigenlijk moeten we dus de nieuwe vaste gast onderwerpen aan een psychologisch onderzoek. Hij moet een aantal Hansie-kenmerken hebben...anders zal hij nooit slagen in zijn opdracht.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:16 schreef Monolith het volgende:
Er moet iemand zitten die nog wel enigszins verstand heeft van voetbal en daarnaast ook nog een beetje makkelijk op de kast te jagen is zonder volkomen door te draaien.
Hoe maakt wel uit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
So wotWe willen anderhalf uur vermaakt worden...hoe maakt niet uit
Neu, da's meer een type Derksen. Er moet geen tweede Derksen of v/d Gijp bij.quote:
die lachte zich ook helemaal kapotquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft hij geleerd van v.d Wiel die naast m zat :p
Idd voegt 0,0 toe hij wil er steeds tussen komen maar hij weet niets van voetbal. Flikker gewoon op met die acteurs/cabaretiers whatever. Ik heb nu liever dat ze gewoon met z'n 3en daar zitten zonder gastquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:27 schreef Sinnie het volgende:
Vond hem in ieder geval geen toegevoegde waarde hebben, vond Hansie leuker
Als "vrijdag-gast" scoort ie een 6.5, als vaste gast is het zwaar onvoldoende.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd voegt 0,0 toe hij wil er steeds tussen komen maar hij weet niets van voetbal. Flikker gewoon op met die acteurs/cabaretiers whatever. Ik heb nu liever dat ze gewoon met z'n 3en daar zitten zonder gast
Niets. RTL gemist is gewoon de meest slechte online service als je programma's wil terugkijken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:37 schreef uwbftp het volgende:
Vraag me toch af wat er dan mis is gegaan...
845 views, dat schiet niet opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:40 schreef DrDentz het volgende:
Ondertussen even genieten van het vernieuwde Doordekken, met een fluitje enzo.
http://www.eredivisie.nl/(...)n_moeten_worden.html
Kan jij het al kijken dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:46 schreef zeebeschuit het volgende:
Heb het gevoel dat RTL geld gaat vragen voor het terugkijken op rtlgemist (en het ook blokkeert voor mensen in het buitenland)...
iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:46 schreef zeebeschuit het volgende:
Heb het gevoel dat RTL geld gaat vragen voor het terugkijken op rtlgemist (en het ook blokkeert voor mensen in het buitenland)...
Nee, maar daarmee zijn ze vorige week ook begonnen met RTL Boulevard en... nu komt 'ie: het 10minuten durende Editie NL (99 centquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan jij het al kijken dan?
Denk dat er weinig demand zal zijn
Net alsof er veel mensen voor gaan betalenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:56 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Nee, maar daarmee zijn ze vorige week ook begonnen met RTL Boulevard en... nu komt 'ie: het 10minuten durende Editie NL (99 cent)
Voetbal International is een van de populairste on demand shows dus zie ze er zeker voor aan.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:01 schreef Vasilevski het volgende:
Hoe zit het nu met Hans Kraay? Mag hij er nóóit meer zitten?
maar dan nog had het al online kunnen staan op rtlgemist...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:56 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Nee, maar daarmee zijn ze vorige week ook begonnen met RTL Boulevard en... nu komt 'ie: het 10minuten durende Editie NL (99 cent)
Voetbal International is een van de populairste on demand shows dus zie ze er zeker voor aan.
En wat klopt daar niet aan..? Als hij 1 van de 2 haalt, is zijn doel niet bereikt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb maar 1 doel, dat is winnen met Ajax en spelers ontwikkelen
![]()
Kun je nagaan hoe beschamend de 73 minuten waren die ik zojuist zag.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:05 schreef Unstoppable het volgende:
Ik heb maar een stukje gezien (15 mins ofzo), en ik betrapte hem al op een stuk of 10 opmerkingen die grappig moesten zijn, en misschien 2 er van waren ook dusdanig dat er om gelachen werd (hier niet). Met als gevolg dat hij het gigantisch doordreef en het onderwerp eindigde met een stilte en gered werd door Genee die over wat anders begon.
<insert lama nekschot smilie/>
had dat vorig seizoen al een keer en bij vioranje ook 1 of 2 keer. Vrees dat we over een paar jaar gewoon met breaks van 5 minuten zittenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
WTF is die commercial break?
Hij zei ook erg weinig en je zag aan zijn kop dat hij zat te wachten op een grap die hij kon maken. Als dit het hele seizoen zo doorgaat kan ik net zo goed studio neus kijken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef Sethje het volgende:
Tijl was gewoon fucking saai en ongepast!
Gelukkig zit die kwal er maar 1x per maand.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:07 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Hij zei ook erg weinig en je zag aan zijn kop dat hij zat te wachten op een grap die hij kon maken. Als dit het hele seizoen zo doorgaat kan ik net zo goed studio neus kijken.
Ah, gelukkig. Was al bang dat het wekelijks wasquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:07 schreef Dubby het volgende:
[..]
Gelukkig zit die kwal er maar 1x per maand.
Ze moeten gewoon gasten met verstand van zaken van topsport/voetbal uitnodigen die niet bang zijn om uitspraken te doen. Ik noem een Aad de Mos, Ton Boot, Fritz Korbach, Wouter Bos. Oud-voetballers vind ik persoonlijk ook altijd wel goed te doen, Vanenburg zei niet veel schokkends tijdens het WK maar heeft wel gewoon verstand van voetbal en dat vind ik wel leuk om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:07 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Hij zei ook erg weinig en je zag aan zijn kop dat hij zat te wachten op een grap die hij kon maken. Als dit het hele seizoen zo doorgaat kan ik net zo goed studio neus kijken.
Dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon gasten met verstand van zaken van topsport/voetbal uitnodigen die niet bang zijn om uitspraken te doen. Ik noem een Aad de Mos, Ton Boot, Fritz Korbach, Wouter Bos. Oud-voetballers vind ik persoonlijk ook altijd wel goed te doen, Vanenburg zei niet veel schokkends tijdens het WK maar heeft wel gewoon verstand van voetbal en dat vind ik wel leuk om naar te luisteren.
Martin Jol is een arrogante kutzak. Maar dat past wel bij Ajax. Ik zou 'm echter ontslaan, ook al heb ik geen verstand van voetbal.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
En wat klopt daar niet aan..? Als hij 1 van de 2 haalt, is zijn doel niet bereikt.
Wie is Tijl? Ze hadden gister toch de Nederlandse broer van John Travolta uitgenodigd?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:31 schreef RooieHoed het volgende:
Tijl
Jezus, wat een droeftoeter in VI. Irriteer me mateloos.
Koop een teiltje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Okee, dan is er iets mis gegaan bij de casting. Twee Tijlen schiet natuurlijk niet op...
Tenzij ze vol met Jupiler zitten natuurlijk. Moehahaha! (sorry moest even)
Die commercials tussendoor ontkom je niet aan, dat heb je op tv ook, maar dat ze na 4 minuten al een KLIKBARE commercial hebben is totale schijt natuurlijk. Dan moet je perse klikken wil je verdergaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:54 schreef Bestolene het volgende:
Ik kijk altijd op internet vanwege die schijtcommercials.. zenden ze op RTL Gemist ook al commercials uit
Ze maken bij VI de fout dat gast zijn bij VI iets totaal anders is dan te gast zijn bij VI Oranje. Bij VI Oranje wordt er vooral over het Nederlands elftal geluld, maar daar heeft elke mongool in Nederland wel wat verstand van. Bij VI praat men over de rechtsback van Telstar, daar weet bijna niemand iets van. Zo denk ik ook dat, in tegenstelling tot veel anderen hier, Wouter Bos niet veel gaat toevoegen aan de uitzendingen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon gasten met verstand van zaken van topsport/voetbal uitnodigen die niet bang zijn om uitspraken te doen. Ik noem een Aad de Mos, Ton Boot, Fritz Korbach, Wouter Bos. Oud-voetballers vind ik persoonlijk ook altijd wel goed te doen, Vanenburg zei niet veel schokkends tijdens het WK maar heeft wel gewoon verstand van voetbal en dat vind ik wel leuk om naar te luisteren.
Volgens mij is dat heel behoorlijk voor de reguliere VI uitzendingen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dat veel? .. of weinig vergeleken andere uitzendingen.
Volgens mij de vriendin van Danny V. Package deal?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:29 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Zozo, wie is die nieuwe barpoes bij VI?
Die andere meid zit zeker in de SM-kelder bij Van der Gijp.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:00 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Volgens mij de vriendin van Danny V. Package deal?
[ afbeelding ]
Dat soort mensen zijn ook vrij makkelijk op de kast te krijgen als ze er eenmaal uit zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wow. Gijp provoceert zelfs de grootste relnicht van de Nederlandse televisie.
Het wordt geloof ik hoog tijd dat Paultje weer schijtlollige tv kan gaan maken met Adje.quote:
Hopelijk wordt ie ontslagen als gevolg van bezuinigingen van een rechts kabinet; en kan ie bij RTL aan de slag.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:12 schreef Dubby het volgende:
[..]
Het wordt geloof ik hoog tijd dat Paultje weer schijtlollige tv kan gaan maken met Adje.
Paul de Leeuw meent de humorpantalon te hebben uitgevonden...quote:
Laat Paul de Leeuw zijn contract bij de VARA afkopen en bij SBS6 verder gaan met zijn programma. De kwaliteit van de avondprogrammering op de RTL-zenders moet gewaarborgd blijven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Hopelijk wordt ie ontslagen als gevolg van bezuinigingen van een rechts kabinet; en kan ie bij RTL aan de slag.
Ja zo debiel na 4 minutenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef edwardwelsh het volgende:
Lekker die reclame onderbrekingen midden in een zin.
Paul de Leeuw zelf zal zijn actie ongetwijfeld beschouwen als bescherming van de politieke correctheid.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:53 schreef Vasilevski het volgende:
Mooi dat de eerste uitzending al voor een 'relletje' heeft gezorgd. Natuurlijk heeft Gijp zo z'n homofobe trekjes, maar het is natuurlijk niet slecht bedoeld. Paul de Leeuw is overigens wel de laatste die zich beledigd moet voelen door opmerkingen die mensen op tv maken.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:02 schreef Sinnie het volgende:
Wie denkt Paul godverdomme wel niet wie hij is?
Renee heeft altijd gelijk, zelfs als dat niet zo is
RTL wil veel geld zien voor RTL Gemist, maar ondertussen willen ze wel gratis Youtube-filmpjes en gratis gasten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 04:42 schreef julian6 het volgende:
Hans was idd van onschatbare waarde voor VI. Jammer dat de beste man niet meer mag aanschuiven.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
Jensen haalde vanochtend nog even hard uit naar de Leeuw, en op z'n twitter
http://www.radioveronica.(...)iofragmenten&id=7415
Ja, grote onzin.quote:
De hetze is al begonnen tegen Derksen bij SBS6, vandaag in showwwnieuuuuwzzquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:25 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ja, grote onzin.
SBS6 zat 'r net ook zwaar over te zeiken, maarja die zien Johan zo snel mogelijk verdwijnen na Kraaij gate
Daarom. Ondertussen laten Henk & Ingrid aan de belastingbetaler en overduidelijk aan de straat zien dat ze een mega grote plasmascherm van het maatje kamper aan de muur hebben hangen van hun uitkeringquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:06 schreef DrDentz het volgende:
De schade is al berokkend door SBS. Henk en Ingrid zien Johan als een ordinaire, meineed plegende patjepeeër.
Iemand zou ze eens moeten vertellen dat uitroeptekens en all-caps het bericht niet geloofwaardiger maaktquote:
Nouja, Ingrid voelde zich vroeger wel extra in de wolken wanneer Henk een x-aantal vette uitroeptekens achter na de woorden 'ik houw van jouw' in 1 van zijn vele liefdesbrieven.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Iemand zou ze eens moeten vertellen dat uitroeptekens en all-caps het bericht niet geloofwaardiger maakt
Het zal allemaal wel loslopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:15 schreef Veerboot het volgende:
Bij SigaarSnor staat een wat uitgebreider verhaal, maar het is allemaal een grote komkommer als je het mij vraagt: http://sigaarsnor.blogspo(...)-verklaring-aan.html
Die heeft toch ook een akkefietje met Derksen gehadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Trystar het volgende:
Vanavond bij VI te gast, Frits Barend.
Tsja als je de afleveringen moet vullen met gasten die geen akkefietje met Derksen hebben gehad, dan kun je er een stuk of 5 maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die heeft toch ook een akkefietje met Derksen gehad?
ik zit al klaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wut.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Trystar het volgende:
Frits is in zo'n context als vanavond altijd een enorme sliijmbal en vermijdt als het ff kan een conflict. Je moet alleen nooit de holocaust gaan ontkennen, wanneer hij in de buurt is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geweldig...wat is Hansie een baas hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:52 schreef bascross het volgende:
http://www.radioveronica.(...)iofragmenten&id=7438
Weer een nieuwe eredivisie update met Hansie.
Leuk reisverslag van Hansie!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:52 schreef bascross het volgende:
http://www.radioveronica.(...)iofragmenten&id=7438
Weer een nieuwe eredivisie update met Hansie.
Ah, lijkt me leuke gastquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Trystar het volgende:
Ik denk niet dat Genee Talpa ter sprak gaat brengenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:10 schreef tong80 het volgende:
Vandaag precies 5 jaar geleden dat Talpa stoptte. Kunnen ze hem mooi vragen waarom ie toen voor Talpa koos.
Tong praat nog steeds een beetje raar door de shock van vanmiddag. Hopelijk trekt het snel weg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Genee Talpa ter sprak gaat brengen
Startte Talpa btw 5 jaar geleden niet?
Ok starten kan ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Genee Talpa ter sprak gaat brengen
Startte Talpa btw 5 jaar geleden niet?
Ik was vanavond pas on linequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tong praat nog steeds een beetje raar door de shock van vanmiddag. Hopelijk trekt het snel weg.
Humberto Tan dan? Weg bij Studio Sport. Genee heeft nu weer een goed contract bij RTL. Humberto presenteert een dansprogramma.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok starten kan ook.
Genéé was wel het grootste slachtoffer idd.
En Jack Spijkerman is weer aan het scoren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Humberto Tan dan? Weg bij Studio Sport. Genee heeft nu weer een goed contract bij RTL. Humberto presenteert een dansprogramma.
Dat ie kaal was.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Wat zei Frits ook alweer over de kut van Barbara, tong?
Wel heel eerlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:30 schreef Adelante het volgende:
Johan zet RTL weer lekker neer: smakeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |