quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
Jensen haalde vanochtend nog even hard uit naar de Leeuw, en op z'n twitter
http://www.radioveronica.(...)iofragmenten&id=7415
Ja, grote onzin.quote:
De hetze is al begonnen tegen Derksen bij SBS6, vandaag in showwwnieuuuuwzzquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:25 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ja, grote onzin.
SBS6 zat 'r net ook zwaar over te zeiken, maarja die zien Johan zo snel mogelijk verdwijnen na Kraaij gate
Daarom. Ondertussen laten Henk & Ingrid aan de belastingbetaler en overduidelijk aan de straat zien dat ze een mega grote plasmascherm van het maatje kamper aan de muur hebben hangen van hun uitkeringquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:06 schreef DrDentz het volgende:
De schade is al berokkend door SBS. Henk en Ingrid zien Johan als een ordinaire, meineed plegende patjepeeër.
Iemand zou ze eens moeten vertellen dat uitroeptekens en all-caps het bericht niet geloofwaardiger maaktquote:
Nouja, Ingrid voelde zich vroeger wel extra in de wolken wanneer Henk een x-aantal vette uitroeptekens achter na de woorden 'ik houw van jouw' in 1 van zijn vele liefdesbrieven.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Iemand zou ze eens moeten vertellen dat uitroeptekens en all-caps het bericht niet geloofwaardiger maakt
Het zal allemaal wel loslopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:15 schreef Veerboot het volgende:
Bij SigaarSnor staat een wat uitgebreider verhaal, maar het is allemaal een grote komkommer als je het mij vraagt: http://sigaarsnor.blogspo(...)-verklaring-aan.html
Die heeft toch ook een akkefietje met Derksen gehadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Trystar het volgende:
Vanavond bij VI te gast, Frits Barend.
Tsja als je de afleveringen moet vullen met gasten die geen akkefietje met Derksen hebben gehad, dan kun je er een stuk of 5 maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die heeft toch ook een akkefietje met Derksen gehad?
ik zit al klaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die heeft toch ook een akkefietje met Derksen gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |