quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
Jensen haalde vanochtend nog even hard uit naar de Leeuw, en op z'n twitter
http://www.radioveronica.(...)iofragmenten&id=7415
Ja, grote onzin.quote:
De hetze is al begonnen tegen Derksen bij SBS6, vandaag in showwwnieuuuuwzzquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:25 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ja, grote onzin.
SBS6 zat 'r net ook zwaar over te zeiken, maarja die zien Johan zo snel mogelijk verdwijnen na Kraaij gate
Daarom. Ondertussen laten Henk & Ingrid aan de belastingbetaler en overduidelijk aan de straat zien dat ze een mega grote plasmascherm van het maatje kamper aan de muur hebben hangen van hun uitkeringquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:06 schreef DrDentz het volgende:
De schade is al berokkend door SBS. Henk en Ingrid zien Johan als een ordinaire, meineed plegende patjepeeër.
Iemand zou ze eens moeten vertellen dat uitroeptekens en all-caps het bericht niet geloofwaardiger maaktquote:
Nouja, Ingrid voelde zich vroeger wel extra in de wolken wanneer Henk een x-aantal vette uitroeptekens achter na de woorden 'ik houw van jouw' in 1 van zijn vele liefdesbrieven.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Iemand zou ze eens moeten vertellen dat uitroeptekens en all-caps het bericht niet geloofwaardiger maakt
Het zal allemaal wel loslopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:15 schreef Veerboot het volgende:
Bij SigaarSnor staat een wat uitgebreider verhaal, maar het is allemaal een grote komkommer als je het mij vraagt: http://sigaarsnor.blogspo(...)-verklaring-aan.html
Die heeft toch ook een akkefietje met Derksen gehadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Trystar het volgende:
Vanavond bij VI te gast, Frits Barend.
Tsja als je de afleveringen moet vullen met gasten die geen akkefietje met Derksen hebben gehad, dan kun je er een stuk of 5 maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die heeft toch ook een akkefietje met Derksen gehad?
ik zit al klaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wut.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Trystar het volgende:
Frits is in zo'n context als vanavond altijd een enorme sliijmbal en vermijdt als het ff kan een conflict. Je moet alleen nooit de holocaust gaan ontkennen, wanneer hij in de buurt is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geweldig...wat is Hansie een baas hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:52 schreef bascross het volgende:
http://www.radioveronica.(...)iofragmenten&id=7438
Weer een nieuwe eredivisie update met Hansie.
Leuk reisverslag van Hansie!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:52 schreef bascross het volgende:
http://www.radioveronica.(...)iofragmenten&id=7438
Weer een nieuwe eredivisie update met Hansie.
Ah, lijkt me leuke gastquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Trystar het volgende:
Ik denk niet dat Genee Talpa ter sprak gaat brengenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:10 schreef tong80 het volgende:
Vandaag precies 5 jaar geleden dat Talpa stoptte. Kunnen ze hem mooi vragen waarom ie toen voor Talpa koos.
Tong praat nog steeds een beetje raar door de shock van vanmiddag. Hopelijk trekt het snel weg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Genee Talpa ter sprak gaat brengen
Startte Talpa btw 5 jaar geleden niet?
Ok starten kan ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Genee Talpa ter sprak gaat brengen
Startte Talpa btw 5 jaar geleden niet?
Ik was vanavond pas on linequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tong praat nog steeds een beetje raar door de shock van vanmiddag. Hopelijk trekt het snel weg.
Humberto Tan dan? Weg bij Studio Sport. Genee heeft nu weer een goed contract bij RTL. Humberto presenteert een dansprogramma.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok starten kan ook.
Genéé was wel het grootste slachtoffer idd.
En Jack Spijkerman is weer aan het scoren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Humberto Tan dan? Weg bij Studio Sport. Genee heeft nu weer een goed contract bij RTL. Humberto presenteert een dansprogramma.
Dat ie kaal was.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Wat zei Frits ook alweer over de kut van Barbara, tong?
Wel heel eerlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:30 schreef Adelante het volgende:
Johan zet RTL weer lekker neer: smakeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |