ruud is toch al jaren boos op rene omdat die een grap over hem had gemaakt toen hij met estelle ging trouwenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:17 schreef maril het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij, dat zijn gabbers.
Rene en Mart kopen hun blouse bij dezelfde zaak (weetje)quote:
Ik vind het niet grappig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:41 schreef Semmm het volgende:
Ik heb trouwens het eerste kwartier gemist![]()
Nog leuke grappen gemist? of andere belangrijze zaken?
Het moet allemaal nog wel erg op gang komen. Tijl is vrij mat en wordt ook nog wel behoorlijk gespaard wanneer hij niet al te interessante opmerkingen over voetbal maakt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:41 schreef Semmm het volgende:
Ik heb trouwens het eerste kwartier gemist![]()
Nog leuke grappen gemist? of andere belangrijze zaken?
Gijp is al redelijk op stoom vind ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het moet allemaal nog wel erg op gang komen. Tijl is vrij mat en wordt ook nog wel behoorlijk gespaard wanneer hij niet al te interessante opmerkingen over voetbal maakt.
Dat dus, iemand die Johan inspireert, laten ze de oude Kraai terughalenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef De-Hamster het volgende:
Bart Smit, dan heb je gewoon een heldennaam, Ben totaal geen fan van Tijl. Praat eentonig, heeft geen uitgesproken/overdreven mening. Praat veel mee met Johan en Rene en stelt zich veel te bescheiden op.
Rene en Johan vallen elkaar nooit af, een seizoen lang Johan en Wilfred wordt eentonig. Daar moet gewoon een opgefokt/eigenwijs type zitten die een duidelijke mening heeft die die wil laten horen ook.
Ja Lama maakt zijn return.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Er is na de eerste speelronde ook nog niet veel om over te praten.
Derksen is degelijk...eigenlijk is ie 'n soort Kuyt...ook in slechte afleveringen scoort hij altijd een 6.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gijp is al redelijk op stoom vind ik.
Gewoon samen een beetje tegen Genee, dat lukt wel. Bij Hans was het meer de rest tegen Hans.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:49 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij kunnen Derksen en Beckant het wel goed met elkaar vinden.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Derksen is degelijk...eigenlijk is ie 'n soort Kuyt...ook in slechte afleveringen scoort hij altijd een 6.
Netjes..quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef maril het volgende:
Ik blijf het een maf verhaal vinden dat van Robben, misschien heeft hij in Aruba op het strand gevoetbald `ons glazen mannetje'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |