quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:51 schreef Loohcs het volgende:
Wat Genee ook zegt. Toch raar dat je een (zware) spierscheuring hebt zonder dat je het zelf in de gaten hebt.
ja, maar daarover heeft hij ook al 2 keer gezegd dat t de laatste keer wasquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb maar 1 doel, dat is winnen met Ajax en spelers ontwikkelen
![]()
Sterren en Ajax is sowieso een dubieuze combinatiequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:12 schreef RubenSosa het volgende:
en dan nu: de propaganda film van afc ajax
en Leo Driessen als voice over... dat was volgens de ajacieden geen ajax fan... maar zelfs hij heeft het over de 3de ster
Dat zou ook een erg domme zet geweest zijn, waar moet je het in vredesnaam steeds overhebben?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:29 schreef Dartpijl het volgende:
Even ging het gerucht dat de heren van Voetbal International een dagelijkse talkshow zouden gaan maken. “We hebben overwogen om er een vijfdaagse talkshow van te maken, maar dat is misschien wat te veel van het goede.”
Hugo Borst; winkelkar ervoor en je hebt een zwerver.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef tong80 het volgende:
Wat nou rock 'n'roll van Derksen ?
Hij drinkt niet neemt geen drugs houdt van de meest afgezaagde singer songwriters en stemt VVD.
Hij stileert zijn image maar is ondanks zijn lange haar alles behalve Rock 'n' Roll.
Hugo Borst is Rock 'n' Roll
Volgens mij las ik ergens dat er dan niet hele tijd over voetbal gepraat gaat worden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:30 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat zou ook een erg domme zet geweest zijn, waar moet je het in vredesnaam steeds overhebben?
Nu nog steeds niet, trieste zooi weer....quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef paaskannekoekje het volgende:
Wanneer staat het op rtlgemist?
Er staat verwacht om 22:06... Waaaaat..
Enige nadeel daar van is dat Jensen echt helemaal geen verstand van voetbal heeft. :quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Bos zou inderdaad een goede vaste gast zijn...wellicht ook 's informeren bij Jensen, want op de één of andere manier is er wel chemie tussen Derksen en Jensen.
Hansie dus...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef De-Hamster het volgende:
Rene en Johan vallen elkaar nooit af, een seizoen lang Johan en Wilfred wordt eentonig. Daar moet gewoon een opgefokt/eigenwijs type zitten die een duidelijke mening heeft die die wil laten horen ook.
Volgens mij mis je heel wat in de bovenkamer, Jensenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Bos zou inderdaad een goede vaste gast zijn...wellicht ook 's informeren bij Jensen, want op de één of andere manier is er wel chemie tussen Derksen en Jensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |