abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:02:20 #201
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_85098315
Tijl was gewoon fucking saai en ongepast!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_85098448
Het blijkt nu echt een vak te zijn hè, voetbalanalist.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:07:09 #203
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_85098564
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef Sethje het volgende:
Tijl was gewoon fucking saai en ongepast!
Hij zei ook erg weinig en je zag aan zijn kop dat hij zat te wachten op een grap die hij kon maken. Als dit het hele seizoen zo doorgaat kan ik net zo goed studio neus kijken.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_85098602
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:07 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Hij zei ook erg weinig en je zag aan zijn kop dat hij zat te wachten op een grap die hij kon maken. Als dit het hele seizoen zo doorgaat kan ik net zo goed studio neus kijken.
Gelukkig zit die kwal er maar 1x per maand.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:09:12 #205
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_85098664
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:07 schreef Dubby het volgende:

[..]

Gelukkig zit die kwal er maar 1x per maand.
Ah, gelukkig. Was al bang dat het wekelijks was

Denk ook wel dat het een vak is aangezien je bijna van elke club wat moet weten en vooral ook de spelers.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:26:46 #206
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_85099481
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:07 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ze moeten gewoon gasten met verstand van zaken van topsport/voetbal uitnodigen die niet bang zijn om uitspraken te doen. Ik noem een Aad de Mos, Ton Boot, Fritz Korbach, Wouter Bos. Oud-voetballers vind ik persoonlijk ook altijd wel goed te doen, Vanenburg zei niet veel schokkends tijdens het WK maar heeft wel gewoon verstand van voetbal en dat vind ik wel leuk om naar te luisteren.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:28:31 #207
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_85099560
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:26 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ze moeten gewoon gasten met verstand van zaken van topsport/voetbal uitnodigen die niet bang zijn om uitspraken te doen. Ik noem een Aad de Mos, Ton Boot, Fritz Korbach, Wouter Bos. Oud-voetballers vind ik persoonlijk ook altijd wel goed te doen, Vanenburg zei niet veel schokkends tijdens het WK maar heeft wel gewoon verstand van voetbal en dat vind ik wel leuk om naar te luisteren.
Dat ben ik met je eens
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_85099711
Tijl :')

Jezus, wat een droeftoeter in VI. Irriteer me mateloos.
pi_85099840
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 03:56 schreef julian6 het volgende:

[..]

En wat klopt daar niet aan..? Als hij 1 van de 2 haalt, is zijn doel niet bereikt.
Martin Jol is een arrogante kutzak. Maar dat past wel bij Ajax. Ik zou 'm echter ontslaan, ook al heb ik geen verstand van voetbal.
pi_85099865
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:31 schreef RooieHoed het volgende:

Jezus, wat een droeftoeter in VI. Irriteer me mateloos.
Wie is Tijl? Ze hadden gister toch de Nederlandse broer van John Travolta uitgenodigd?
pi_85100271
480.000 kijkers gisteravond.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:44:35 #213
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_85100283
Hij is vernoemd naar http://nl.wikipedia.org/wiki/Tijl_Uilenspiegel.

Volgens wiki "een onverbeterlijke papenvreter." Van mij mag hij de volgende keer een paar papen opeten, want hij had niet gek veel toe te voegen. Maar na Hansie-Hansie valt alles tegen. Misschien is zijn vader nog over te halen tot het maken van een comeback?
Look behind you! It's your ass!
pi_85100394
Johan is al de Tijl Uilenspiegel, want volgens hem zei hij altijd "Ze hebben een hekel aan mij, maar ik heb het er ook naar gemaakt".
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:51:44 #215
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_85100635
Okee, dan is er iets mis gegaan bij de casting. Twee Tijlen schiet natuurlijk niet op...

Tenzij ze vol met Jupiler zitten natuurlijk. Moehahaha! (sorry moest even) 8)7
Look behind you! It's your ass!
pi_85100744
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Okee, dan is er iets mis gegaan bij de casting. Twee Tijlen schiet natuurlijk niet op...

Tenzij ze vol met Jupiler zitten natuurlijk. Moehahaha! (sorry moest even) 8)7
Koop een teiltje.

pi_85100804
Ik kijk altijd op internet vanwege die schijtcommercials.. zenden ze op RTL Gemist ook al commercials uit :')
pi_85100930
pi_85101758
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:54 schreef Bestolene het volgende:
Ik kijk altijd op internet vanwege die schijtcommercials.. zenden ze op RTL Gemist ook al commercials uit :')
Die commercials tussendoor ontkom je niet aan, dat heb je op tv ook, maar dat ze na 4 minuten al een KLIKBARE commercial hebben is totale schijt natuurlijk. Dan moet je perse klikken wil je verdergaan :').
pi_85101792
Ik hoop dat Vanenburg en Bos erbij komen :)
pi_85101846
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:26 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ze maken bij VI de fout dat gast zijn bij VI iets totaal anders is dan te gast zijn bij VI Oranje. Bij VI Oranje wordt er vooral over het Nederlands elftal geluld, maar daar heeft elke mongool in Nederland wel wat verstand van. Bij VI praat men over de rechtsback van Telstar, daar weet bijna niemand iets van. Zo denk ik ook dat, in tegenstelling tot veel anderen hier, Wouter Bos niet veel gaat toevoegen aan de uitzendingen.
pi_85102223
RTL moet Hugo Borst gewoon een flink contract aanbieden. Er zit weinig anders op.
pi_85102726
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:44 schreef tompsv18 het volgende:
480.000 kijkers gisteravond.
Is dat veel? .. of weinig vergeleken andere uitzendingen.
★★★
pi_85103193
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:34 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Is dat veel? .. of weinig vergeleken andere uitzendingen.
Volgens mij is dat heel behoorlijk voor de reguliere VI uitzendingen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:00:35 #225
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_85106365
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:29 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

Zozo, wie is die nieuwe barpoes bij VI?
Volgens mij de vriendin van Danny V. Package deal? :P

pi_85106421
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:00 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Volgens mij de vriendin van Danny V. Package deal? :P

[ afbeelding ]
Die andere meid zit zeker in de SM-kelder bij Van der Gijp.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:02:22 #228
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_85106445
Wie denkt Paul godverdomme wel niet wie hij is?

Renee heeft altijd gelijk, zelfs als dat niet zo is :{w
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_85106468
quote:
Wow. Gijp provoceert zelfs de grootste relnicht van de Nederlandse televisie.
pi_85106549
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:02 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Wow. Gijp provoceert zelfs de grootste relnicht van de Nederlandse televisie.
Dat soort mensen zijn ook vrij makkelijk op de kast te krijgen als ze er eenmaal uit zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_85106770
De grootste aso van de Nederlandse tv beledigen, dan ben je goed hoor.
pi_85106865
quote:
Het wordt geloof ik hoog tijd dat Paultje weer schijtlollige tv kan gaan maken met Adje.
pi_85106968
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:12 schreef Dubby het volgende:

[..]

Het wordt geloof ik hoog tijd dat Paultje weer schijtlollige tv kan gaan maken met Adje.
Hopelijk wordt ie ontslagen als gevolg van bezuinigingen van een rechts kabinet; en kan ie bij RTL aan de slag.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:20:12 #234
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_85115660
quote:
Paul de Leeuw meent de humorpantalon te hebben uitgevonden...

Wat mij betreft mag die aandachtshoer lekker verder dromen...

:|W

quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef pberends het volgende:

[..]

Hopelijk wordt ie ontslagen als gevolg van bezuinigingen van een rechts kabinet; en kan ie bij RTL aan de slag.
Laat Paul de Leeuw zijn contract bij de VARA afkopen en bij SBS6 verder gaan met zijn programma. De kwaliteit van de avondprogrammering op de RTL-zenders moet gewaarborgd blijven.

Eigenlijk ben ik de mening toegedaan dat Paul de Leeuw per direct zijn media-activiteiten moet staken. Iedereen is zijn programma's spuugzat.
pi_85115919
Lekker die reclame onderbrekingen midden in een zin. :')
Salvation lies within.
pi_85116117
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef edwardwelsh het volgende:
Lekker die reclame onderbrekingen midden in een zin. :')
Ja zo debiel na 4 minuten _O-.

Je hebt tegenwoordig ook bij RTL als je de player af en toe stop zet dat je dan JUIST reclame krijgt... over interactieve tv die je stop kan zetten :').
pi_85119967
Jezus, dat is wel triest als ik dat zo hoor met die reclames. Des te meer reden om zoveel mogelijk gewoon op tv te gaan kijken, dan kun je tijdens de reclames nog nuttige dingen doen, nog een biertje opentrekken bijvoorbeeld. Als het maar Jupiler is, anders komt de RTL-politie door het raam naar binnen om een kogel door je kop te schieten.

Tijl viel me op zich nog mee, maar alleen omdat mijn verwachtingen echt ontiegelijk laag waren. Ik was al zwaar verbaasd dat hij op twee momenten tijdens de uitzending even daadwerkelijk onderdeel was van het gesprek. Knap hoor, maar nu oprotten graag! Ik zou het wel fijn vinden als ze Wouter Bos halen. Volgens mij zit die momenteel een beetje in dezelfde positie als Gijp, alleen dan mét gezin. Die zal vast wel wat voetbal zien.

Mooi dat de eerste uitzending al voor een 'relletje' heeft gezorgd. Natuurlijk heeft Gijp zo z'n homofobe trekjes, maar het is natuurlijk niet slecht bedoeld. Paul de Leeuw is overigens wel de laatste die zich beledigd moet voelen door opmerkingen die mensen op tv maken.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 00:21:21 #239
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_85121222
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:53 schreef Vasilevski het volgende:
Mooi dat de eerste uitzending al voor een 'relletje' heeft gezorgd. Natuurlijk heeft Gijp zo z'n homofobe trekjes, maar het is natuurlijk niet slecht bedoeld. Paul de Leeuw is overigens wel de laatste die zich beledigd moet voelen door opmerkingen die mensen op tv maken.
Paul de Leeuw zelf zal zijn actie ongetwijfeld beschouwen als bescherming van de politieke correctheid.

En dat is wat me ook stoort: vertegenwoordigers van een minderheid die elke mening opvatten als een aanval op hun groep.
pi_85121886
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:02 schreef Sinnie het volgende:
Wie denkt Paul godverdomme wel niet wie hij is?

Renee heeft altijd gelijk, zelfs als dat niet zo is :{w
^O^
★★★
pi_85121955
Precies. Het is gewoon een speels grapje. Niet bepaald correct, maar je hoort wel eens ergere dingen op tv. Die boze en beledigde mensen doen net alsof zo'n grapje tot massaal potenrammen leidt. :')

Als Gerard Joling het had gezegd had niemand het erg gevonden trouwens. Dan is het van die lekker karakteristieke ordinaire homohumor. De gemiddelde homo is vast ook dolblij met vertegenwoordigers als Paul de Leeuw, Gerard Joling en Gordon.
pi_85126884
Hans was idd van onschatbare waarde voor VI. Jammer dat de beste man niet meer mag aanschuiven.
pi_85127188
Ik mis Tom Knipping en Iwan van Duren ook een beetje. Maar misschien zijn ze iets groots op het spoor en blijven ze voorlopig underkuffer.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 09:51:55 #245
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_85129688
De lange momenten dat Tijl stil was en zat na te denken. Dat deed me denken aan Kopsijkers.
Dat Anton Geesink werd nagedaan, en dat ie vroeg of ie wat moest zeggen.

Jack: "Als er iets in je opkomt mag je het zeggen"

Heel lang niet aan het woord, en plotseling...

Anton: "Vouwfiets!"

Dat idee kreeg ik bij Tijl ook afgelopen Maandag. Hij zat heel lang te broeden op een 'grap'. :')
pi_85131025
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 04:42 schreef julian6 het volgende:
Hans was idd van onschatbare waarde voor VI. Jammer dat de beste man niet meer mag aanschuiven.
RTL wil veel geld zien voor RTL Gemist, maar ondertussen willen ze wel gratis Youtube-filmpjes en gratis gasten.

:r.
pi_85133503
Zwaar irritant ja. Ze weten dat het populair is.... zolang ze straks maar geen abbo diensten gaan doen daar zie ik ze ook nog voor aan.

Reclames is nog tot daar aan toe maar betalen per uitzending of voor rtl gemist, dan ben ik weg
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_85133961
Het salaris van Wilfred moet ergens van betaald worden :').
pi_85134801
Paul de Leeuw heeft het beledigen zo'n beetje uitgevonden, alleen hij roept na zo'n belediging altijd: "Cabaret...mensen..cabaret". Misschien had Gijp dat er ook ff - ten overvloede - bij moeten zeggen.

Tijl voegde geen reet toe; het waren slechte grappen of zelfs vragen. Dat ze bij VI-oranje niet-kenners aan tafel hadden is te begrijpen, maar dat ze nu voor de reguliere uitzendingen iemand 'binnenhalen' die niets weet, en zelfs vragen gaat stellen...en dan ook echt van die n00b-vragen
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')