So wotquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij mis je heel wat in de bovenkamer, Jensen.
Hugo Borstquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:16 schreef Monolith het volgende:
Er moet iemand zitten die nog wel enigszins verstand heeft van voetbal en daarnaast ook nog een beetje makkelijk op de kast te jagen is zonder volkomen door te draaien.
Eigenlijk moeten we dus de nieuwe vaste gast onderwerpen aan een psychologisch onderzoek. Hij moet een aantal Hansie-kenmerken hebben...anders zal hij nooit slagen in zijn opdracht.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:16 schreef Monolith het volgende:
Er moet iemand zitten die nog wel enigszins verstand heeft van voetbal en daarnaast ook nog een beetje makkelijk op de kast te jagen is zonder volkomen door te draaien.
Hoe maakt wel uit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
So wotWe willen anderhalf uur vermaakt worden...hoe maakt niet uit
Neu, da's meer een type Derksen. Er moet geen tweede Derksen of v/d Gijp bij.quote:
die lachte zich ook helemaal kapotquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft hij geleerd van v.d Wiel die naast m zat :p
Idd voegt 0,0 toe hij wil er steeds tussen komen maar hij weet niets van voetbal. Flikker gewoon op met die acteurs/cabaretiers whatever. Ik heb nu liever dat ze gewoon met z'n 3en daar zitten zonder gastquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:27 schreef Sinnie het volgende:
Vond hem in ieder geval geen toegevoegde waarde hebben, vond Hansie leuker
Als "vrijdag-gast" scoort ie een 6.5, als vaste gast is het zwaar onvoldoende.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd voegt 0,0 toe hij wil er steeds tussen komen maar hij weet niets van voetbal. Flikker gewoon op met die acteurs/cabaretiers whatever. Ik heb nu liever dat ze gewoon met z'n 3en daar zitten zonder gast
Niets. RTL gemist is gewoon de meest slechte online service als je programma's wil terugkijken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:37 schreef uwbftp het volgende:
Vraag me toch af wat er dan mis is gegaan...
845 views, dat schiet niet opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:40 schreef DrDentz het volgende:
Ondertussen even genieten van het vernieuwde Doordekken, met een fluitje enzo.
http://www.eredivisie.nl/(...)n_moeten_worden.html
Kan jij het al kijken dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:46 schreef zeebeschuit het volgende:
Heb het gevoel dat RTL geld gaat vragen voor het terugkijken op rtlgemist (en het ook blokkeert voor mensen in het buitenland)...
iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:46 schreef zeebeschuit het volgende:
Heb het gevoel dat RTL geld gaat vragen voor het terugkijken op rtlgemist (en het ook blokkeert voor mensen in het buitenland)...
Nee, maar daarmee zijn ze vorige week ook begonnen met RTL Boulevard en... nu komt 'ie: het 10minuten durende Editie NL (99 centquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan jij het al kijken dan?
Denk dat er weinig demand zal zijn
Net alsof er veel mensen voor gaan betalenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:56 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Nee, maar daarmee zijn ze vorige week ook begonnen met RTL Boulevard en... nu komt 'ie: het 10minuten durende Editie NL (99 cent)
Voetbal International is een van de populairste on demand shows dus zie ze er zeker voor aan.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:01 schreef Vasilevski het volgende:
Hoe zit het nu met Hans Kraay? Mag hij er nóóit meer zitten?
maar dan nog had het al online kunnen staan op rtlgemist...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:56 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Nee, maar daarmee zijn ze vorige week ook begonnen met RTL Boulevard en... nu komt 'ie: het 10minuten durende Editie NL (99 cent)
Voetbal International is een van de populairste on demand shows dus zie ze er zeker voor aan.
En wat klopt daar niet aan..? Als hij 1 van de 2 haalt, is zijn doel niet bereikt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb maar 1 doel, dat is winnen met Ajax en spelers ontwikkelen
![]()
Kun je nagaan hoe beschamend de 73 minuten waren die ik zojuist zag.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:05 schreef Unstoppable het volgende:
Ik heb maar een stukje gezien (15 mins ofzo), en ik betrapte hem al op een stuk of 10 opmerkingen die grappig moesten zijn, en misschien 2 er van waren ook dusdanig dat er om gelachen werd (hier niet). Met als gevolg dat hij het gigantisch doordreef en het onderwerp eindigde met een stilte en gered werd door Genee die over wat anders begon.
<insert lama nekschot smilie/>
had dat vorig seizoen al een keer en bij vioranje ook 1 of 2 keer. Vrees dat we over een paar jaar gewoon met breaks van 5 minuten zittenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
WTF is die commercial break?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |