Hij zei ook erg weinig en je zag aan zijn kop dat hij zat te wachten op een grap die hij kon maken. Als dit het hele seizoen zo doorgaat kan ik net zo goed studio neus kijken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef Sethje het volgende:
Tijl was gewoon fucking saai en ongepast!
Gelukkig zit die kwal er maar 1x per maand.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:07 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Hij zei ook erg weinig en je zag aan zijn kop dat hij zat te wachten op een grap die hij kon maken. Als dit het hele seizoen zo doorgaat kan ik net zo goed studio neus kijken.
Ah, gelukkig. Was al bang dat het wekelijks wasquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:07 schreef Dubby het volgende:
[..]
Gelukkig zit die kwal er maar 1x per maand.
Ze moeten gewoon gasten met verstand van zaken van topsport/voetbal uitnodigen die niet bang zijn om uitspraken te doen. Ik noem een Aad de Mos, Ton Boot, Fritz Korbach, Wouter Bos. Oud-voetballers vind ik persoonlijk ook altijd wel goed te doen, Vanenburg zei niet veel schokkends tijdens het WK maar heeft wel gewoon verstand van voetbal en dat vind ik wel leuk om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:07 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Hij zei ook erg weinig en je zag aan zijn kop dat hij zat te wachten op een grap die hij kon maken. Als dit het hele seizoen zo doorgaat kan ik net zo goed studio neus kijken.
Dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon gasten met verstand van zaken van topsport/voetbal uitnodigen die niet bang zijn om uitspraken te doen. Ik noem een Aad de Mos, Ton Boot, Fritz Korbach, Wouter Bos. Oud-voetballers vind ik persoonlijk ook altijd wel goed te doen, Vanenburg zei niet veel schokkends tijdens het WK maar heeft wel gewoon verstand van voetbal en dat vind ik wel leuk om naar te luisteren.
Martin Jol is een arrogante kutzak. Maar dat past wel bij Ajax. Ik zou 'm echter ontslaan, ook al heb ik geen verstand van voetbal.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
En wat klopt daar niet aan..? Als hij 1 van de 2 haalt, is zijn doel niet bereikt.
Wie is Tijl? Ze hadden gister toch de Nederlandse broer van John Travolta uitgenodigd?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:31 schreef RooieHoed het volgende:
Tijl
Jezus, wat een droeftoeter in VI. Irriteer me mateloos.
Koop een teiltje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Okee, dan is er iets mis gegaan bij de casting. Twee Tijlen schiet natuurlijk niet op...
Tenzij ze vol met Jupiler zitten natuurlijk. Moehahaha! (sorry moest even)
Die commercials tussendoor ontkom je niet aan, dat heb je op tv ook, maar dat ze na 4 minuten al een KLIKBARE commercial hebben is totale schijt natuurlijk. Dan moet je perse klikken wil je verdergaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:54 schreef Bestolene het volgende:
Ik kijk altijd op internet vanwege die schijtcommercials.. zenden ze op RTL Gemist ook al commercials uit
Ze maken bij VI de fout dat gast zijn bij VI iets totaal anders is dan te gast zijn bij VI Oranje. Bij VI Oranje wordt er vooral over het Nederlands elftal geluld, maar daar heeft elke mongool in Nederland wel wat verstand van. Bij VI praat men over de rechtsback van Telstar, daar weet bijna niemand iets van. Zo denk ik ook dat, in tegenstelling tot veel anderen hier, Wouter Bos niet veel gaat toevoegen aan de uitzendingen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon gasten met verstand van zaken van topsport/voetbal uitnodigen die niet bang zijn om uitspraken te doen. Ik noem een Aad de Mos, Ton Boot, Fritz Korbach, Wouter Bos. Oud-voetballers vind ik persoonlijk ook altijd wel goed te doen, Vanenburg zei niet veel schokkends tijdens het WK maar heeft wel gewoon verstand van voetbal en dat vind ik wel leuk om naar te luisteren.
Volgens mij is dat heel behoorlijk voor de reguliere VI uitzendingen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dat veel? .. of weinig vergeleken andere uitzendingen.
Volgens mij de vriendin van Danny V. Package deal?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:29 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Zozo, wie is die nieuwe barpoes bij VI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |