Huggies werken hier echt veel beterquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:00 schreef Tinuviel het volgende:
Dat hebben wij dus ook. Ben nu weer overgestapt op Pampers Baby Dry. Helaas wordt meneer nog steeds wakker met een volle luier, maar in de laatste twee nachten gelukkig niet doorgelekt. Hoewel ik eergisterochtend ook om kwart voor zes heb verschoond. Overdag gebeurt dat trouwens niet. Voorheen werd hij niet wakker van een volle luier. Dat schijnt iets nieuws te zijn. Laat je me weten hoe tevreden je met de Huggies bent? Sorry voor het offtopic gepraat.
wederom in de aanbiedingquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef Tazz het volgende:
OT:
Vanaf morgen zijn de kruidvat luiers ook weer in de aanbieding. 3 halen = 2 betalen.
Ik zei laatst iets tegen iemand hier over die cars rugzakjes, maar bij WIbra zijn die nog veel goedkoperquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:26 schreef Poppejans het volgende:
Wibra vanaf morgen weer DE hele goedkope echt leren slofjes in diverse maten
+ rompers,slabben,pyjama's en verfschorten met Sesamstraat figuren erop
Sowieso, die hele folderquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:32 schreef het-is-mij het volgende:
Ja Happy, op die aanbieding werd ik gister door vrienden gewezen.
Ik sla net het kruidvatkrantje open EN ivm 35 jarig bestaan ALLE soorten van pampers (ook dus de baby dry) 2+1 gratis, YEAH!
Oh wat goed, was al op zoek geweest naar zoiets! Morgen meteen halen!quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:26 schreef Poppejans het volgende:
Wibra vanaf morgen weer DE hele goedkope echt leren slofjes in diverse maten
+ rompers,slabben,pyjama's en verfschorten met Sesamstraat figuren erop
Wat een handige bonnen! Die newbornluiers ga ik zeker halen, en de Zwitsal producten!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:36 schreef Nijna het volgende:
kortingsbonnen kruidvat met oa gratis newbornluiers!!!
kijken hoeveel luiers er in een pak zitten en dan berekenen wat je per luier kwijt bentquote:Op maandag 13 september 2010 15:29 schreef Art1818 het volgende:
Pampers nu in de aanbieding bij Spar, Jumbo, Deen, Plus, Dirk, Bas en Digros..
[ link | afbeelding ]
geen idee welke 't goedkoopst is
He bedankt, ik ken deze coupons helemaal niet!quote:Op woensdag 15 september 2010 11:29 schreef samara het volgende:
Dames,
misschien handig voor hier. Hier de AH kortingsbonnen met luiers voor 50% korting! Is toch mooi meegenomen. Ik heb zelf een pak gehaald want ik weet eigenlijk niet of ze wel goed zijn. Ben benieuwd of ze doorlekken. Af en toe heb ik dit met pampers ook dus ik probeer deze eerst uit. Valt het mee dan koop er een zooi met die bonnen.
http://ah.pondres.nl/FAOWTDLKLAROCNSUHBQR.pdf
Stonden hier een tijdje terug ook (Nunspeet).quote:Op woensdag 15 september 2010 11:57 schreef Poppejans het volgende:
Action heeft restpartijen/uit assortiment? van Friso babyvoeding. (gewoon met lange houdbaarheidsdatum)
Heb hier sap,drinksmoothies,bakjes fruit en potjes tagiatelle zien staan voor 0,29 tot 0,69 cent
Hema.. rond de 17 euro, dikke gevoerde slaapzakken met afritsbare mouwen.. Plain witte, rozige achtige en blauwige.. Misschien je mams even laten kijken?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:36 schreef Linda2205 het volgende:
Weet er iemand ergens winterslaapzakjes met mouwen voor een leuke prijs? Hier beginnen ze vanaf 30¤ en ik heb er 3 nodig
Uhm Hema? Maar die leveren zeker ook niet bij jullie?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:36 schreef Linda2205 het volgende:
Weet er iemand ergens winterslaapzakjes met mouwen voor een leuke prijs? Hier beginnen ze vanaf 30¤ en ik heb er 3 nodig
Ja, dat denk ik ook, dat dat het wordt. Vorig jaar heb ik een fijne bij het kruitvat gehaald voor 10¤. Jammer dat ik er toen niet meer heb meegenomen... Ik ga even op de HEMA site kijken, thnxquote:Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef Orea het volgende:
[..]
Hema.. rond de 17 euro, dikke gevoerde slaapzakken met afritsbare mouwen.. Plain witte, rozige achtige en blauwige.. Misschien je mams even laten kijken?
Ikea zie ik alleen maar zonder mouwtjes. Ze zijn wel leuk iddquote:Op donderdag 16 september 2010 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien Ikea? Daar heb ik wel leuke mouwloze gehaald een tijdje terug, misschien hebben ze voor de winter wel met mouw?
Klopt heb ik ook in huis gehaald, helaas waren ze heel snel weg !!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:48 schreef Shirley het volgende:
Ik heb 2 weken terug nog een winterslaapzak met lange mouwen bij de Kruidvat gehaald voor 10 euro van Bambino. Misschien dat ze ze nog hebben?
Heb zojuist het nieuwe Trekpleisterkrantje binnen gekregen en daar zijn ze ook voor een tientje te halen! Sowieso leuk babyspul staat erin.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:27 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Klopt heb ik ook in huis gehaald, helaas waren ze heel snel weg !!
http://www.trekpleister.n(...)eister/magazine.htmlquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Heb zojuist het nieuwe Trekpleisterkrantje binnen gekregen en daar zijn ze ook voor een tientje te halen! Sowieso leuk babyspul staat erin.
De nieuwe krant staat alleen nog niet op de website...
Helaas geen trekpleister in de buurt hier Lindaquote:Op donderdag 23 september 2010 20:43 schreef Linda2205 het volgende:
Ja! Wie is er zo lief (en woont dicht bij een Trekpleister) om voor Lotte 3 slaapzakjes te halen?
Das wel meteen 21¤ verschil, aangezien ik er 3 nodig heb. Maar FTA gaat even voor me kijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef Shirley het volgende:
Helaas, de TP bij mij heeft ze niet meer....zag ze trouwens net ook bij de HEMA voor 17 euro.
Pssst, 't is gamma.comquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:25 schreef flowerbox het volgende:
Net een nieuwe folder van de Gamma binnen met een reistentje in de aanbieding voor 34,95 euro.
Als je wilt weten hoe hij eruit ziet dan kun je het beste naar www.gamma.nl gaan en dan op de laatste pagina van de folder kijken.
quote:
quote:Ze zijn vaak nog duurder dan andere webshops (helaas). Althans bij de Lego.Op zondag 24 oktober 2010 21:28 schreef flowerbox het volgende:
Bij bol.com heel veel speelgoed in de aanbieding zag toen ik er even snel langs surfde. Tot wel 70% korting.
Ideetje voor de komende?
quote:Onder andere met Play Doh dan weer niet.Op maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Ze zijn vaak nog duurder dan andere webshops (helaas). Althans bij de Lego.
quote:verzendkosten bij bol.com zijn vaak wel lager dan bij andere webshops.Op maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Onder andere met Play Doh dan weer niet.
Voor de rest heb ik nog niet verder gekeken.
quote:Geen verzendkosten nuOp maandag 25 oktober 2010 21:35 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
verzendkosten bij bol.com zijn vaak wel lager dan bij andere webshops.
O, ja vergeten te bedanken!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:44 schreef Ireth het volgende:
**TIP**TIP**TIP**
Bestel je gratis fotoboek via www.neboweb.nl
Klein fotoboek, formaat 14x13, 26 pagina's.
Normaal 9,95 alleen in de maand oktober gratis, ook geen bezorgkosten.
Vul bij de actiecode grfotoboek1010 in.
Zojuist gemaakt en besteld!
Als je de bon nog hebt gewoon terugbrengenquote:Op zondag 14 november 2010 17:07 schreef mefke79 het volgende:
Komende week, Little People Kerststal bij de Trekpleister voor 24,95! Ook online
grm..eergisteren bij de blokker gekocht voor de volle prijs
Wij willen er ook een en hadden dat aangegeven voor sint bij de schoonouders en mijn schoonmoeder zei dat er ook heel veel voor een leuke prijs op MP staan! Met LP spullen misschien ook een idee.quote:Op zondag 14 november 2010 17:07 schreef mefke79 het volgende:
Komende week, Little People Kerststal bij de Trekpleister voor 24,95! Ook online
grm..eergisteren bij de blokker gekocht voor de volle prijs
quote:Koop nu dat speciale item wat je zo graag wil hebben! Van 24-01 t/m 30-01 krijg je 25% korting* op één artikel naar keuze, dus mis dit speciale aanbod niet en ga vandaag naar de Shop Online. Vergeet bij het uitchecken niet je kortingscode 9096 in te voeren.
* Deze korting is uitsluitend geldig voor nieuwe bestellingen - met uitzondering van afgeprijsde artikelen. Deze korting kan niet gebruikt worden in combinatie met andere kortingscodes of aanbiedingen. De korting geldt ook bij aankoop van een artikel uit de HOME collectie. Let op: deze kortingscode is niet geldig in de H&M winkels.
Goeie!! Ik heb nog van de vorige aanbieding. (toen ik nog zwanger wasquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:54 schreef twentemeisje het volgende:
Bij de Etos:
[ afbeelding ]
Zwitsal lotiondoekjes, 17-pak (a 72 doekjes) Regular of Sensitive in een opbergbox. En met de kortingsstickers die bij de reclamefolders zaten kun je ook nog 20% extra korting krijgen. Dan kom je dus op 21,60. Dat is toch heel erg goedkoop?
Ik heb ze net vanmiddag hier bij de Etos nog zien liggen, volgens mij, een heleboel!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:28 schreef Orea het volgende:
[..]
Goeie!! Ik heb nog van de vorige aanbieding. (toen ik nog zwanger was) maar ik wil nog wel zo'n doos! Dus ik denk dat ik even in de auto stap!
Maar shit, ik krijg die folders niet! Online te krijgen?
Kep ze binnen, hier in Twenteland lagen er nog plenty. Opsturen naar Almere doet het voordeel waarschijnlijk een beetje teniet?quote:
Wat is dat Hans Textiel toch? Ik ken het niet in elk geval.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:41 schreef Orea het volgende:
Hans Textiel wordt opgeheven! Elk 2e artikel (goedkoopste) nu ¤ 1,- en sowieso al heel veel afgeprijsd!
Meeste Hans Textiel winkels worden Kristal (ofzoiets?) dat is een soort gelijke winkel.. Maar voor nu kun je leuk shoppen in de uitverkoop voor bijna niks
goedkoop voor kleren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat is dat Hans Textiel toch? Ik ken het niet in elk geval.
Check het kinderkleertjestopic. Heel OUD heeft de weg al gevonden naar de Wibraquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:21 schreef J-net het volgende:
deze week heel veel babykleertjes bij de Wibra.
geen link, sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer info:quote:Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar celeste@alpine.nl, o.v.v. test pluggies, met uw naam, telefoonnummer en de leeftijd van uw kind.
Er is een maximum gesteld aan het aantal proefpersonen, dus wees er snel bij!
klopt..quote:Op zondag 17 april 2011 21:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Volgens mijn berekening die jumbopakken, maar ik weet niet of ik de goede aantallen heb.
(en of mijn berekening klopt)
nee, dat kan helaas nog steeds niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef Leandra het volgende:
Kun je tegenwoordig ook zonder pasje bij de makro winkelen?
Ik heb een maat L broek van noppies die ik helemaal geweldig vond zitten en normaal heb ik 42-44.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:37 schreef p_iglet het volgende:
en broeken van noppies vallen ruim??
Het is geloof ik het enige merk waar ik met mijn maat 40/42 nog niet eens in een XL van pas![]()
maar fijn dat je het de moeite waard vond. Zo heerlijk als je dan in de uitverkoop juist wel een keer de goede maten tegenkomt!
Dus peervorm heeft altijd fijne broeken en appelvorm tijdens de zwangerschap?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:02 schreef Leandra het volgende:
Ik gok dat een appelvorm beduidend minder last heeft van de maatvoering dan een peervorm...
Dank je normaal is flesvoeding tot 6mnd niet in de aanbieding en nu welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:47 schreef Fannetje het volgende:
Met de code VMBABY20PCT krijg je 20% korting op het hele assortiment van Truus.nl. En dus ook op luiers, olvarit potjes en Nutrilon producten! Ik heb al eens eerder via deze site besteld en dat is prima bevallen. Met een bestelling boven de 45 euro wordt het ook nog gratis thuisbezorgd, en alles was keurig verpakt.
De olvarit potjes zijn er nu ook nog in de aanbieding, daar krijg je die 20% dus nog eens bovenop.
Dat zou ik toch maar ff nakijken F_R, want nr 1 voeding mag gewoon niet in de aanbieding zijn! Da's wettelijk verboden. Het kan natuurlijk dat 'ie daar goedkoper is als in de winkel, maar in de aanbieding mag niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dank je normaal is flesvoeding tot 6mnd niet in de aanbieding en nu wel
Dat gaat dan van alles af, behalve van de nr. 1 voeding, dat mag gewoon niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:35 schreef Linda2205 het volgende:
Hij is toch ook niet in de aanbieding, je krijgt 20% korting op je gehele aankoop...
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dank je normaal is flesvoeding tot 6mnd niet in de aanbieding en nu wel
Ah ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:40 schreef hilliebillie het volgende:
Niet in de aanbieding maar gewoon helemaal gratis:
http://www.gratis.nl/wp-c(...)kruidvat_luiers.jpeg
Binnenkort een keer naar het kruidvat denk ik..
Je doet je usernaam eer aanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:36 schreef PureEvil het volgende:
@ time jumper. en dan bij een paar verschillende kruidvats inleveren....en je buurvrouw/zus/moeder etc. ook in laten vullen(die pakken gaan er echt zó snel doorheen)
Met een apenheul abonnement krijg je daarnaast ook nog kortingen bij andere dierentuinen.quote:Seizoenkaart 2012
In oktober met megakorting te koop
Wie in oktober een Apenheul seizoenkaart 2012 aanschaft kan rekenen op een megakorting. De seizoenkaart kost deze maand slechts ¤ 19,-!
Voor kinderen van 3 t/m 9 jaar kost de kaart maar ¤ 16,-. Dat is 215 dagen onbeperkt genieten van ons prachtige park voor de prijs van één entreekaartje!
Goed, nu hebben we dus óók een abonnement voor de Apenheulquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:51 schreef p_iglet het volgende:
De apenheul heeft in oktober een actie voor hun abonnementen van volgend jaar:
[..]
Met een apenheul abonnement krijg je daarnaast ook nog kortingen bij andere dierentuinen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:26 schreef Orea het volgende:
[..]
Goed, nu hebben we dus óók een abonnement voor de ApenheulGelukkig loopt onze abo voor Artis in Maart af en dan gaat deze in
![]()
Dank voor de tip!!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:29 schreef Orea het volgende:
![]()
Ja ik zeg het net tegen Mart en die zegt: doen! We willen sowieso wel een keer volgend jaar, dan ben je best een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet
Het lijkt too good to be true! Waar zit het addertje?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:29 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ja, volgens mij echt gratis, je hoeft alleen deze voucher te laten zien.
Is het niet zo dat je GRATIS om 19.30 uur naar de parade mag, maar dan wel gewoon voor de rest van de dag toegang moet betalen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
Het lijkt too good to be true! Waar zit het addertje?
Ja er staat idd 'kunt u genieten', maar niet of je daar dan wel voor moet betalen. Bovenaan de voucher staat wel specifiek 'parade'. Even bellen misschien? Ik sla over hoor, gratis of nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:50 schreef twentemeisje het volgende:
We kunnen wel een Slagharen-meet doen![]()
.
Ik heb geen addertje kunnen ontdekken meimeltje. Er staat zelfs letterlijk "Voorafgaand aan dit schouwspel kunt u genieten van meer dan 40 attracties voor jong en oud, shows en live-acts."
Ik geloof wel dat er redelijk wat mensen voor de deur staan met die voucher
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:51 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Met een apenheul abonnement krijg je daarnaast ook nog kortingen bij andere dierentuinen.
Thx voor de tip.tijn vond t afgelopen zomer geweldig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:51 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Bedankt voor deze hele goede tipquote:Op maandag 14 november 2011 09:01 schreef Orea het volgende:
2 paar A@pies, van deze pagina voor ¤ 25,- incl. verzending!
Die kwam mooi van pas. Mijn moeder moest nog foto's van onze kleinste man. Dus meteen maar even besteld!!quote:Op woensdag 16 november 2011 09:12 schreef Troeta het volgende:
http://gratis50fotos.nl/
Gratis 50 foto's en gratis verzendkosten.
thxquote:Op woensdag 16 november 2011 09:12 schreef Troeta het volgende:
http://gratis50fotos.nl/
Gratis 50 foto's en gratis verzendkosten.
Wat gaaf!quote:Op maandag 12 december 2011 11:45 schreef Cathmar het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wat leuk.
Bij de Lidl. 9,99.
O jammer. Bij mij werkt het niet. Was maar eenmalig misschien?quote:Op maandag 12 december 2011 14:05 schreef Troeta het volgende:
www.greetz.nl
Als je bij kortingscode PLUS invult gaat er 3,50 van de prijs af. In de meeste gevallen een gratis kaart dus!
Ja, maar ik heb ook mijn stampzkaart volquote:Op woensdag 14 december 2011 20:55 schreef Troeta het volgende:
Thanks Juud79!
gewoon nog eentje sturen troel!
Hugies zaten hier helaas totaal nietquote:Op woensdag 14 december 2011 15:28 schreef Juud79 het volgende:
Bij Hoogvliet supermarkt zijn de Huggies luiers in alle maten 1+1 gratis.
Dus ongeveer 60 luiers voor 8,00.
Nog meer kortingscodes Greetz;quote:Op maandag 12 december 2011 14:05 schreef Troeta het volgende:
www.greetz.nl
Als je bij kortingscode PLUS invult gaat er 3,50 van de prijs af. In de meeste gevallen een gratis kaart dus!
Ik heb 'm vanavond nog gebruiktquote:Op zondag 18 december 2011 23:12 schreef Troel het volgende:
Die van Nutrilon werkt nietDie andere drie wel
Tot en met 31 december
olvarit peutermenu in 2 smaken voor 0.69 euro psquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:25 schreef PureEvil het volgende:
Ze hadden trouwens nog wel meer babyvoeding, olvarit, friso, vanaf 8/12 maanden, en babykoekjes van bambix ofzo vanaf 6 maanden dacht ik, voor 0,39.
helaas heb ik daar zelf niks aan, want tegen de tijd dat wij ze kunnen gebruiken dan zijn ze over de houdbaarheidsdatum heen, dus wel ff goed op letten !
Wel trouwens 3 potjes olvarit meegenomen voor 0,49 cent dacht ik, die zijn nog goed tot 2013, dus die komen vast wel een keer op.
Prettig! Hoewel ik niet meer zo van de kruidvat ben op het moment... hebben nu een pak liggen waar de helft zo'n beetje steeds is gescheurd en dus al die ranzige korreltjes overal zatenquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:13 schreef Zana het volgende:
op dit moment:
C1000 luiers 1+1 gratis
Kruidvat 2+1 gratis op eigen merk midpacks
Oké, geen succes voor mijn Buddha dus...quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:21 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind huggies smal..
Maar bij Jen zaten ze perfect, bij Leyla helemaal voor geen meter.
Ik vind de billendoekjes van de Hema echt geweldig... gebruiken ze al bijna vanaf het begin bij Minke, nooit problemen mee..quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:26 schreef Gerberaatje het volgende:
Die 12 voor ¤ 18,- zoiets? Ik ga eens die van de Hema proberen (¤ 1,- per pak) vooral straks met 2 kinderen vliegt het er doorheen... dan zijn die van de Hema wat voordeliger..
Nope, ook bij de gewone hier om de hoek Troeta.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:33 schreef Troeta het volgende:
Bij mijn bolle Mex zaten de huggies altijd wel goed, ook al vond ik ze er smal uitzien.
Maar ik koop ze alleen in de aanbieding, 8 euro per pak vind ik te duur.
Zijn ze weer alleen bij de XL albert heyns?
Tip: vraag altijd of ze nog pakken in het magazijn hebben staan. Ik heb het al 2x met een aanbieding voor een leeg rek gestaan (o.a. met luiers), en als je het dan vraagt aan een medewerker, dan halen ze zo nog een hele stapel uit het magazijn voor jequote:Op woensdag 4 januari 2012 09:22 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vis altijd achter het net bij de kruidvat als de luiers in de aanbieding zijn, dus gisteren voor mijn werk maar even gehaald. Gelijk maar 6 pakken, kunnen we weer even vooruit. De switsal billendoekjes zijn daar ook weer in de aanbieding.
Doe ik ook, maar hier zijn ze dan ook echt op.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:49 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Tip: vraag altijd of ze nog pakken in het magazijn hebben staan. Ik heb het al 2x met een aanbieding voor een leeg rek gestaan (o.a. met luiers), en als je het dan vraagt aan een medewerker, dan halen ze zo nog een hele stapel uit het magazijn voor je
Dit was bij 2 verschillende vestigingen trouwens
Misschien zijn de Huggies wel verbeterd, ik heb ze ooit ooit weleens gebruikt toen Meike een baby was, maar voor Lars heb ik ze nooit gehad. En Etos luiers, dat is inderdaad helemaal stugheid aller tijden. Hier altijd pampersquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:50 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind Huggies helemaal niet stug, ik gebruik ze eigenlijk altijd en vind ze een beetje vallen als Pampers. En ik koop ze eigenlijk altijd 1+1 gratis, volgens mij is er bijna niet goedkoper aan fatsoenlijke luiers te komen.
Etos luiers, die zijn pas stug, zo'n dikke prop.![]()
Ik had overigens Etos doekjes, 6 pakken voor 6 euro, waar-de-loos......
Bij mij Huggies doekjes heb ik maar een of twee van nodig per keer, en met de Etos doekjes 3 en er zit een soort vettige smurrie op.
Ik was eigenlijk best tevreden over de etos luiers en Nathan kreeg er geen uitslag van. Het enige is inderdaad dat ze nogal dik zijn waardoor ik continu het idee had dat hij had geplast en 12 keer per dag een schone luier omdeedquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Misschien zijn de Huggies wel verbeterd, ik heb ze ooit ooit weleens gebruikt toen Meike een baby was, maar voor Lars heb ik ze nooit gehad. En Etos luiers, dat is inderdaad helemaal stugheid aller tijden. Hier altijd pampers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |