)
 )

Prettig! Hoewel ik niet meer zo van de kruidvat ben op het moment... hebben nu een pak liggen waar de helft zo'n beetje steeds is gescheurd en dus al die ranzige korreltjes overal zatenquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:13 schreef Zana het volgende:
op dit moment:
C1000 luiers 1+1 gratis
Kruidvat 2+1 gratis op eigen merk midpacks

Oké, geen succes voor mijn Buddha dus...quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:21 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind huggies smal..
Maar bij Jen zaten ze perfect, bij Leyla helemaal voor geen meter.

Ik vind de billendoekjes van de Hema echt geweldig... gebruiken ze al bijna vanaf het begin bij Minke, nooit problemen mee..quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:26 schreef Gerberaatje het volgende:
Die 12 voor ¤ 18,- zoiets? Ik ga eens die van de Hema proberen (¤ 1,- per pak) vooral straks met 2 kinderen vliegt het er doorheen... dan zijn die van de Hema wat voordeliger..

Nope, ook bij de gewone hier om de hoek Troeta.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:33 schreef Troeta het volgende:
Bij mijn bolle Mex zaten de huggies altijd wel goed, ook al vond ik ze er smal uitzien.
Maar ik koop ze alleen in de aanbieding, 8 euro per pak vind ik te duur.
Zijn ze weer alleen bij de XL albert heyns?

Tip: vraag altijd of ze nog pakken in het magazijn hebben staan. Ik heb het al 2x met een aanbieding voor een leeg rek gestaan (o.a. met luiers), en als je het dan vraagt aan een medewerker, dan halen ze zo nog een hele stapel uit het magazijn voor jequote:Op woensdag 4 januari 2012 09:22 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vis altijd achter het net bij de kruidvat als de luiers in de aanbieding zijn, dus gisteren voor mijn werk maar even gehaald. Gelijk maar 6 pakken, kunnen we weer even vooruit. De switsal billendoekjes zijn daar ook weer in de aanbieding.

Doe ik ook, maar hier zijn ze dan ook echt op.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:49 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Tip: vraag altijd of ze nog pakken in het magazijn hebben staan. Ik heb het al 2x met een aanbieding voor een leeg rek gestaan (o.a. met luiers), en als je het dan vraagt aan een medewerker, dan halen ze zo nog een hele stapel uit het magazijn voor je
Dit was bij 2 verschillende vestigingen trouwens

)
 ) 

Misschien zijn de Huggies wel verbeterd, ik heb ze ooit ooit weleens gebruikt toen Meike een baby was, maar voor Lars heb ik ze nooit gehad. En Etos luiers, dat is inderdaad helemaal stugheid aller tijden. Hier altijd pampersquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:50 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind Huggies helemaal niet stug, ik gebruik ze eigenlijk altijd en vind ze een beetje vallen als Pampers. En ik koop ze eigenlijk altijd 1+1 gratis, volgens mij is er bijna niet goedkoper aan fatsoenlijke luiers te komen.
Etos luiers, die zijn pas stug, zo'n dikke prop.
Ik had overigens Etos doekjes, 6 pakken voor 6 euro, waar-de-loos......
Bij mij Huggies doekjes heb ik maar een of twee van nodig per keer, en met de Etos doekjes 3 en er zit een soort vettige smurrie op.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |