Met een apenheul abonnement krijg je daarnaast ook nog kortingen bij andere dierentuinen.quote:Seizoenkaart 2012
In oktober met megakorting te koop
Wie in oktober een Apenheul seizoenkaart 2012 aanschaft kan rekenen op een megakorting. De seizoenkaart kost deze maand slechts ¤ 19,-!
Voor kinderen van 3 t/m 9 jaar kost de kaart maar ¤ 16,-. Dat is 215 dagen onbeperkt genieten van ons prachtige park voor de prijs van één entreekaartje!
Goed, nu hebben we dus óók een abonnement voor de Apenheulquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:51 schreef p_iglet het volgende:
De apenheul heeft in oktober een actie voor hun abonnementen van volgend jaar:
[..]
Met een apenheul abonnement krijg je daarnaast ook nog kortingen bij andere dierentuinen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:26 schreef Orea het volgende:
[..]
Goed, nu hebben we dus óók een abonnement voor de ApenheulGelukkig loopt onze abo voor Artis in Maart af en dan gaat deze in
![]()
Dank voor de tip!!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:29 schreef Orea het volgende:
![]()
Ja ik zeg het net tegen Mart en die zegt: doen! We willen sowieso wel een keer volgend jaar, dan ben je best een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet
Het lijkt too good to be true! Waar zit het addertje?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:29 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ja, volgens mij echt gratis, je hoeft alleen deze voucher te laten zien.
Is het niet zo dat je GRATIS om 19.30 uur naar de parade mag, maar dan wel gewoon voor de rest van de dag toegang moet betalen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
Het lijkt too good to be true! Waar zit het addertje?
Ja er staat idd 'kunt u genieten', maar niet of je daar dan wel voor moet betalen. Bovenaan de voucher staat wel specifiek 'parade'. Even bellen misschien? Ik sla over hoor, gratis of nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:50 schreef twentemeisje het volgende:
We kunnen wel een Slagharen-meet doen![]()
.
Ik heb geen addertje kunnen ontdekken meimeltje. Er staat zelfs letterlijk "Voorafgaand aan dit schouwspel kunt u genieten van meer dan 40 attracties voor jong en oud, shows en live-acts."
Ik geloof wel dat er redelijk wat mensen voor de deur staan met die voucher
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |