Ik heb een maat L broek van noppies die ik helemaal geweldig vond zitten en normaal heb ik 42-44.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:37 schreef p_iglet het volgende:
en broeken van noppies vallen ruim??
Het is geloof ik het enige merk waar ik met mijn maat 40/42 nog niet eens in een XL van pas![]()
maar fijn dat je het de moeite waard vond. Zo heerlijk als je dan in de uitverkoop juist wel een keer de goede maten tegenkomt!
Dus peervorm heeft altijd fijne broeken en appelvorm tijdens de zwangerschap?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:02 schreef Leandra het volgende:
Ik gok dat een appelvorm beduidend minder last heeft van de maatvoering dan een peervorm...
Dank je normaal is flesvoeding tot 6mnd niet in de aanbieding en nu welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:47 schreef Fannetje het volgende:
Met de code VMBABY20PCT krijg je 20% korting op het hele assortiment van Truus.nl. En dus ook op luiers, olvarit potjes en Nutrilon producten! Ik heb al eens eerder via deze site besteld en dat is prima bevallen. Met een bestelling boven de 45 euro wordt het ook nog gratis thuisbezorgd, en alles was keurig verpakt.
De olvarit potjes zijn er nu ook nog in de aanbieding, daar krijg je die 20% dus nog eens bovenop.
Dat zou ik toch maar ff nakijken F_R, want nr 1 voeding mag gewoon niet in de aanbieding zijn! Da's wettelijk verboden. Het kan natuurlijk dat 'ie daar goedkoper is als in de winkel, maar in de aanbieding mag niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dank je normaal is flesvoeding tot 6mnd niet in de aanbieding en nu wel
Dat gaat dan van alles af, behalve van de nr. 1 voeding, dat mag gewoon niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:35 schreef Linda2205 het volgende:
Hij is toch ook niet in de aanbieding, je krijgt 20% korting op je gehele aankoop...
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dank je normaal is flesvoeding tot 6mnd niet in de aanbieding en nu wel
Ah ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:40 schreef hilliebillie het volgende:
Niet in de aanbieding maar gewoon helemaal gratis:
http://www.gratis.nl/wp-c(...)kruidvat_luiers.jpeg
Binnenkort een keer naar het kruidvat denk ik..
Je doet je usernaam eer aanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:36 schreef PureEvil het volgende:
@ time jumper. en dan bij een paar verschillende kruidvats inleveren....en je buurvrouw/zus/moeder etc. ook in laten vullen(die pakken gaan er echt zó snel doorheen)
Met een apenheul abonnement krijg je daarnaast ook nog kortingen bij andere dierentuinen.quote:Seizoenkaart 2012
In oktober met megakorting te koop
Wie in oktober een Apenheul seizoenkaart 2012 aanschaft kan rekenen op een megakorting. De seizoenkaart kost deze maand slechts ¤ 19,-!
Voor kinderen van 3 t/m 9 jaar kost de kaart maar ¤ 16,-. Dat is 215 dagen onbeperkt genieten van ons prachtige park voor de prijs van één entreekaartje!
Goed, nu hebben we dus óók een abonnement voor de Apenheulquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:51 schreef p_iglet het volgende:
De apenheul heeft in oktober een actie voor hun abonnementen van volgend jaar:
[..]
Met een apenheul abonnement krijg je daarnaast ook nog kortingen bij andere dierentuinen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:26 schreef Orea het volgende:
[..]
Goed, nu hebben we dus óók een abonnement voor de ApenheulGelukkig loopt onze abo voor Artis in Maart af en dan gaat deze in
![]()
Dank voor de tip!!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:29 schreef Orea het volgende:
![]()
Ja ik zeg het net tegen Mart en die zegt: doen! We willen sowieso wel een keer volgend jaar, dan ben je best een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet
Het lijkt too good to be true! Waar zit het addertje?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:29 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ja, volgens mij echt gratis, je hoeft alleen deze voucher te laten zien.
Is het niet zo dat je GRATIS om 19.30 uur naar de parade mag, maar dan wel gewoon voor de rest van de dag toegang moet betalen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
Het lijkt too good to be true! Waar zit het addertje?
Ja er staat idd 'kunt u genieten', maar niet of je daar dan wel voor moet betalen. Bovenaan de voucher staat wel specifiek 'parade'. Even bellen misschien? Ik sla over hoor, gratis of nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:50 schreef twentemeisje het volgende:
We kunnen wel een Slagharen-meet doen![]()
.
Ik heb geen addertje kunnen ontdekken meimeltje. Er staat zelfs letterlijk "Voorafgaand aan dit schouwspel kunt u genieten van meer dan 40 attracties voor jong en oud, shows en live-acts."
Ik geloof wel dat er redelijk wat mensen voor de deur staan met die voucher
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:51 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Met een apenheul abonnement krijg je daarnaast ook nog kortingen bij andere dierentuinen.
Thx voor de tip.tijn vond t afgelopen zomer geweldig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:51 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Bedankt voor deze hele goede tipquote:Op maandag 14 november 2011 09:01 schreef Orea het volgende:
2 paar A@pies, van deze pagina voor ¤ 25,- incl. verzending!
Die kwam mooi van pas. Mijn moeder moest nog foto's van onze kleinste man. Dus meteen maar even besteld!!quote:Op woensdag 16 november 2011 09:12 schreef Troeta het volgende:
http://gratis50fotos.nl/
Gratis 50 foto's en gratis verzendkosten.
thxquote:Op woensdag 16 november 2011 09:12 schreef Troeta het volgende:
http://gratis50fotos.nl/
Gratis 50 foto's en gratis verzendkosten.
Wat gaaf!quote:Op maandag 12 december 2011 11:45 schreef Cathmar het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wat leuk.
Bij de Lidl. 9,99.
O jammer. Bij mij werkt het niet. Was maar eenmalig misschien?quote:Op maandag 12 december 2011 14:05 schreef Troeta het volgende:
www.greetz.nl
Als je bij kortingscode PLUS invult gaat er 3,50 van de prijs af. In de meeste gevallen een gratis kaart dus!
Ja, maar ik heb ook mijn stampzkaart volquote:Op woensdag 14 december 2011 20:55 schreef Troeta het volgende:
Thanks Juud79!
gewoon nog eentje sturen troel!
Hugies zaten hier helaas totaal nietquote:Op woensdag 14 december 2011 15:28 schreef Juud79 het volgende:
Bij Hoogvliet supermarkt zijn de Huggies luiers in alle maten 1+1 gratis.
Dus ongeveer 60 luiers voor 8,00.
Nog meer kortingscodes Greetz;quote:Op maandag 12 december 2011 14:05 schreef Troeta het volgende:
www.greetz.nl
Als je bij kortingscode PLUS invult gaat er 3,50 van de prijs af. In de meeste gevallen een gratis kaart dus!
Ik heb 'm vanavond nog gebruiktquote:Op zondag 18 december 2011 23:12 schreef Troel het volgende:
Die van Nutrilon werkt nietDie andere drie wel
Tot en met 31 december
olvarit peutermenu in 2 smaken voor 0.69 euro psquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:25 schreef PureEvil het volgende:
Ze hadden trouwens nog wel meer babyvoeding, olvarit, friso, vanaf 8/12 maanden, en babykoekjes van bambix ofzo vanaf 6 maanden dacht ik, voor 0,39.
helaas heb ik daar zelf niks aan, want tegen de tijd dat wij ze kunnen gebruiken dan zijn ze over de houdbaarheidsdatum heen, dus wel ff goed op letten !
Wel trouwens 3 potjes olvarit meegenomen voor 0,49 cent dacht ik, die zijn nog goed tot 2013, dus die komen vast wel een keer op.
Prettig! Hoewel ik niet meer zo van de kruidvat ben op het moment... hebben nu een pak liggen waar de helft zo'n beetje steeds is gescheurd en dus al die ranzige korreltjes overal zatenquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:13 schreef Zana het volgende:
op dit moment:
C1000 luiers 1+1 gratis
Kruidvat 2+1 gratis op eigen merk midpacks
Oké, geen succes voor mijn Buddha dus...quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:21 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind huggies smal..
Maar bij Jen zaten ze perfect, bij Leyla helemaal voor geen meter.
Ik vind de billendoekjes van de Hema echt geweldig... gebruiken ze al bijna vanaf het begin bij Minke, nooit problemen mee..quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:26 schreef Gerberaatje het volgende:
Die 12 voor ¤ 18,- zoiets? Ik ga eens die van de Hema proberen (¤ 1,- per pak) vooral straks met 2 kinderen vliegt het er doorheen... dan zijn die van de Hema wat voordeliger..
Nope, ook bij de gewone hier om de hoek Troeta.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:33 schreef Troeta het volgende:
Bij mijn bolle Mex zaten de huggies altijd wel goed, ook al vond ik ze er smal uitzien.
Maar ik koop ze alleen in de aanbieding, 8 euro per pak vind ik te duur.
Zijn ze weer alleen bij de XL albert heyns?
Tip: vraag altijd of ze nog pakken in het magazijn hebben staan. Ik heb het al 2x met een aanbieding voor een leeg rek gestaan (o.a. met luiers), en als je het dan vraagt aan een medewerker, dan halen ze zo nog een hele stapel uit het magazijn voor jequote:Op woensdag 4 januari 2012 09:22 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vis altijd achter het net bij de kruidvat als de luiers in de aanbieding zijn, dus gisteren voor mijn werk maar even gehaald. Gelijk maar 6 pakken, kunnen we weer even vooruit. De switsal billendoekjes zijn daar ook weer in de aanbieding.
Doe ik ook, maar hier zijn ze dan ook echt op.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:49 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Tip: vraag altijd of ze nog pakken in het magazijn hebben staan. Ik heb het al 2x met een aanbieding voor een leeg rek gestaan (o.a. met luiers), en als je het dan vraagt aan een medewerker, dan halen ze zo nog een hele stapel uit het magazijn voor je
Dit was bij 2 verschillende vestigingen trouwens
Misschien zijn de Huggies wel verbeterd, ik heb ze ooit ooit weleens gebruikt toen Meike een baby was, maar voor Lars heb ik ze nooit gehad. En Etos luiers, dat is inderdaad helemaal stugheid aller tijden. Hier altijd pampersquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:50 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind Huggies helemaal niet stug, ik gebruik ze eigenlijk altijd en vind ze een beetje vallen als Pampers. En ik koop ze eigenlijk altijd 1+1 gratis, volgens mij is er bijna niet goedkoper aan fatsoenlijke luiers te komen.
Etos luiers, die zijn pas stug, zo'n dikke prop.![]()
Ik had overigens Etos doekjes, 6 pakken voor 6 euro, waar-de-loos......
Bij mij Huggies doekjes heb ik maar een of twee van nodig per keer, en met de Etos doekjes 3 en er zit een soort vettige smurrie op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |