Wat gaaf!quote:Op maandag 12 december 2011 11:45 schreef Cathmar het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wat leuk.
Bij de Lidl. 9,99.

O jammer. Bij mij werkt het niet. Was maar eenmalig misschien?quote:Op maandag 12 december 2011 14:05 schreef Troeta het volgende:
www.greetz.nl
Als je bij kortingscode PLUS invult gaat er 3,50 van de prijs af. In de meeste gevallen een gratis kaart dus!

Ja, maar ik heb ook mijn stampzkaart volquote:Op woensdag 14 december 2011 20:55 schreef Troeta het volgende:
Thanks Juud79!
gewoon nog eentje sturen troel!

Hugies zaten hier helaas totaal nietquote:Op woensdag 14 december 2011 15:28 schreef Juud79 het volgende:
Bij Hoogvliet supermarkt zijn de Huggies luiers in alle maten 1+1 gratis.
Dus ongeveer 60 luiers voor 8,00.

Nog meer kortingscodes Greetz;quote:Op maandag 12 december 2011 14:05 schreef Troeta het volgende:
www.greetz.nl
Als je bij kortingscode PLUS invult gaat er 3,50 van de prijs af. In de meeste gevallen een gratis kaart dus!

Ik heb 'm vanavond nog gebruiktquote:Op zondag 18 december 2011 23:12 schreef Troel het volgende:
Die van Nutrilon werkt nietDie andere drie wel
Tot en met 31 december

olvarit peutermenu in 2 smaken voor 0.69 euro psquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:25 schreef PureEvil het volgende:
Ze hadden trouwens nog wel meer babyvoeding, olvarit, friso, vanaf 8/12 maanden, en babykoekjes van bambix ofzo vanaf 6 maanden dacht ik, voor 0,39.
helaas heb ik daar zelf niks aan, want tegen de tijd dat wij ze kunnen gebruiken dan zijn ze over de houdbaarheidsdatum heen, dus wel ff goed op letten !
Wel trouwens 3 potjes olvarit meegenomen voor 0,49 cent dacht ik, die zijn nog goed tot 2013, dus die komen vast wel een keer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |