quote:Koop nu dat speciale item wat je zo graag wil hebben! Van 24-01 t/m 30-01 krijg je 25% korting* op één artikel naar keuze, dus mis dit speciale aanbod niet en ga vandaag naar de Shop Online. Vergeet bij het uitchecken niet je kortingscode 9096 in te voeren.
* Deze korting is uitsluitend geldig voor nieuwe bestellingen - met uitzondering van afgeprijsde artikelen. Deze korting kan niet gebruikt worden in combinatie met andere kortingscodes of aanbiedingen. De korting geldt ook bij aankoop van een artikel uit de HOME collectie. Let op: deze kortingscode is niet geldig in de H&M winkels.
Goeie!! Ik heb nog van de vorige aanbieding. (toen ik nog zwanger wasquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:54 schreef twentemeisje het volgende:
Bij de Etos:
[ afbeelding ]
Zwitsal lotiondoekjes, 17-pak (a 72 doekjes) Regular of Sensitive in een opbergbox. En met de kortingsstickers die bij de reclamefolders zaten kun je ook nog 20% extra korting krijgen. Dan kom je dus op 21,60. Dat is toch heel erg goedkoop?
Ik heb ze net vanmiddag hier bij de Etos nog zien liggen, volgens mij, een heleboel!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:28 schreef Orea het volgende:
[..]
Goeie!! Ik heb nog van de vorige aanbieding. (toen ik nog zwanger was) maar ik wil nog wel zo'n doos! Dus ik denk dat ik even in de auto stap!
Maar shit, ik krijg die folders niet! Online te krijgen?
Kep ze binnen, hier in Twenteland lagen er nog plenty. Opsturen naar Almere doet het voordeel waarschijnlijk een beetje teniet?quote:
Wat is dat Hans Textiel toch? Ik ken het niet in elk geval.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:41 schreef Orea het volgende:
Hans Textiel wordt opgeheven! Elk 2e artikel (goedkoopste) nu ¤ 1,- en sowieso al heel veel afgeprijsd!
Meeste Hans Textiel winkels worden Kristal (ofzoiets?) dat is een soort gelijke winkel.. Maar voor nu kun je leuk shoppen in de uitverkoop voor bijna niks
goedkoop voor kleren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat is dat Hans Textiel toch? Ik ken het niet in elk geval.
Check het kinderkleertjestopic. Heel OUD heeft de weg al gevonden naar de Wibraquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:21 schreef J-net het volgende:
deze week heel veel babykleertjes bij de Wibra.
geen link, sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer info:quote:Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar celeste@alpine.nl, o.v.v. test pluggies, met uw naam, telefoonnummer en de leeftijd van uw kind.
Er is een maximum gesteld aan het aantal proefpersonen, dus wees er snel bij!
klopt..quote:Op zondag 17 april 2011 21:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Volgens mijn berekening die jumbopakken, maar ik weet niet of ik de goede aantallen heb.
(en of mijn berekening klopt)
nee, dat kan helaas nog steeds niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef Leandra het volgende:
Kun je tegenwoordig ook zonder pasje bij de makro winkelen?
Ik heb een maat L broek van noppies die ik helemaal geweldig vond zitten en normaal heb ik 42-44.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:37 schreef p_iglet het volgende:
en broeken van noppies vallen ruim??
Het is geloof ik het enige merk waar ik met mijn maat 40/42 nog niet eens in een XL van pas![]()
maar fijn dat je het de moeite waard vond. Zo heerlijk als je dan in de uitverkoop juist wel een keer de goede maten tegenkomt!
Dus peervorm heeft altijd fijne broeken en appelvorm tijdens de zwangerschap?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:02 schreef Leandra het volgende:
Ik gok dat een appelvorm beduidend minder last heeft van de maatvoering dan een peervorm...
Dank je normaal is flesvoeding tot 6mnd niet in de aanbieding en nu welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:47 schreef Fannetje het volgende:
Met de code VMBABY20PCT krijg je 20% korting op het hele assortiment van Truus.nl. En dus ook op luiers, olvarit potjes en Nutrilon producten! Ik heb al eens eerder via deze site besteld en dat is prima bevallen. Met een bestelling boven de 45 euro wordt het ook nog gratis thuisbezorgd, en alles was keurig verpakt.
De olvarit potjes zijn er nu ook nog in de aanbieding, daar krijg je die 20% dus nog eens bovenop.
Dat zou ik toch maar ff nakijken F_R, want nr 1 voeding mag gewoon niet in de aanbieding zijn! Da's wettelijk verboden. Het kan natuurlijk dat 'ie daar goedkoper is als in de winkel, maar in de aanbieding mag niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dank je normaal is flesvoeding tot 6mnd niet in de aanbieding en nu wel
Dat gaat dan van alles af, behalve van de nr. 1 voeding, dat mag gewoon niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:35 schreef Linda2205 het volgende:
Hij is toch ook niet in de aanbieding, je krijgt 20% korting op je gehele aankoop...
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dank je normaal is flesvoeding tot 6mnd niet in de aanbieding en nu wel
Ah ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:40 schreef hilliebillie het volgende:
Niet in de aanbieding maar gewoon helemaal gratis:
http://www.gratis.nl/wp-c(...)kruidvat_luiers.jpeg
Binnenkort een keer naar het kruidvat denk ik..
Je doet je usernaam eer aanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:36 schreef PureEvil het volgende:
@ time jumper. en dan bij een paar verschillende kruidvats inleveren....en je buurvrouw/zus/moeder etc. ook in laten vullen(die pakken gaan er echt zó snel doorheen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |