quote:Koop nu dat speciale item wat je zo graag wil hebben! Van 24-01 t/m 30-01 krijg je 25% korting* op één artikel naar keuze, dus mis dit speciale aanbod niet en ga vandaag naar de Shop Online. Vergeet bij het uitchecken niet je kortingscode 9096 in te voeren.
* Deze korting is uitsluitend geldig voor nieuwe bestellingen - met uitzondering van afgeprijsde artikelen. Deze korting kan niet gebruikt worden in combinatie met andere kortingscodes of aanbiedingen. De korting geldt ook bij aankoop van een artikel uit de HOME collectie. Let op: deze kortingscode is niet geldig in de H&M winkels.
Goeie!! Ik heb nog van de vorige aanbieding. (toen ik nog zwanger wasquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:54 schreef twentemeisje het volgende:
Bij de Etos:
[ afbeelding ]
Zwitsal lotiondoekjes, 17-pak (a 72 doekjes) Regular of Sensitive in een opbergbox. En met de kortingsstickers die bij de reclamefolders zaten kun je ook nog 20% extra korting krijgen. Dan kom je dus op 21,60. Dat is toch heel erg goedkoop?
Ik heb ze net vanmiddag hier bij de Etos nog zien liggen, volgens mij, een heleboel!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:28 schreef Orea het volgende:
[..]
Goeie!! Ik heb nog van de vorige aanbieding. (toen ik nog zwanger was) maar ik wil nog wel zo'n doos! Dus ik denk dat ik even in de auto stap!
Maar shit, ik krijg die folders niet! Online te krijgen?
Kep ze binnen, hier in Twenteland lagen er nog plenty. Opsturen naar Almere doet het voordeel waarschijnlijk een beetje teniet?quote:
Wat is dat Hans Textiel toch? Ik ken het niet in elk geval.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:41 schreef Orea het volgende:
Hans Textiel wordt opgeheven! Elk 2e artikel (goedkoopste) nu ¤ 1,- en sowieso al heel veel afgeprijsd!
Meeste Hans Textiel winkels worden Kristal (ofzoiets?) dat is een soort gelijke winkel.. Maar voor nu kun je leuk shoppen in de uitverkoop voor bijna niks
goedkoop voor kleren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat is dat Hans Textiel toch? Ik ken het niet in elk geval.
Check het kinderkleertjestopic. Heel OUD heeft de weg al gevonden naar de Wibraquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:21 schreef J-net het volgende:
deze week heel veel babykleertjes bij de Wibra.
geen link, sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer info:quote:Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar celeste@alpine.nl, o.v.v. test pluggies, met uw naam, telefoonnummer en de leeftijd van uw kind.
Er is een maximum gesteld aan het aantal proefpersonen, dus wees er snel bij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |