Huggies werken hier echt veel beterquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:00 schreef Tinuviel het volgende:
Dat hebben wij dus ook. Ben nu weer overgestapt op Pampers Baby Dry. Helaas wordt meneer nog steeds wakker met een volle luier, maar in de laatste twee nachten gelukkig niet doorgelekt. Hoewel ik eergisterochtend ook om kwart voor zes heb verschoond. Overdag gebeurt dat trouwens niet. Voorheen werd hij niet wakker van een volle luier. Dat schijnt iets nieuws te zijn. Laat je me weten hoe tevreden je met de Huggies bent? Sorry voor het offtopic gepraat.
wederom in de aanbiedingquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef Tazz het volgende:
OT:
Vanaf morgen zijn de kruidvat luiers ook weer in de aanbieding. 3 halen = 2 betalen.
Ik zei laatst iets tegen iemand hier over die cars rugzakjes, maar bij WIbra zijn die nog veel goedkoperquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:26 schreef Poppejans het volgende:
Wibra vanaf morgen weer DE hele goedkope echt leren slofjes in diverse maten
+ rompers,slabben,pyjama's en verfschorten met Sesamstraat figuren erop
Sowieso, die hele folderquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:32 schreef het-is-mij het volgende:
Ja Happy, op die aanbieding werd ik gister door vrienden gewezen.
Ik sla net het kruidvatkrantje open EN ivm 35 jarig bestaan ALLE soorten van pampers (ook dus de baby dry) 2+1 gratis, YEAH!
Oh wat goed, was al op zoek geweest naar zoiets! Morgen meteen halen!quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:26 schreef Poppejans het volgende:
Wibra vanaf morgen weer DE hele goedkope echt leren slofjes in diverse maten
+ rompers,slabben,pyjama's en verfschorten met Sesamstraat figuren erop
Wat een handige bonnen! Die newbornluiers ga ik zeker halen, en de Zwitsal producten!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:36 schreef Nijna het volgende:
kortingsbonnen kruidvat met oa gratis newbornluiers!!!
kijken hoeveel luiers er in een pak zitten en dan berekenen wat je per luier kwijt bentquote:Op maandag 13 september 2010 15:29 schreef Art1818 het volgende:
Pampers nu in de aanbieding bij Spar, Jumbo, Deen, Plus, Dirk, Bas en Digros..
[ link | afbeelding ]
geen idee welke 't goedkoopst is
He bedankt, ik ken deze coupons helemaal niet!quote:Op woensdag 15 september 2010 11:29 schreef samara het volgende:
Dames,
misschien handig voor hier. Hier de AH kortingsbonnen met luiers voor 50% korting! Is toch mooi meegenomen. Ik heb zelf een pak gehaald want ik weet eigenlijk niet of ze wel goed zijn. Ben benieuwd of ze doorlekken. Af en toe heb ik dit met pampers ook dus ik probeer deze eerst uit. Valt het mee dan koop er een zooi met die bonnen.
http://ah.pondres.nl/FAOWTDLKLAROCNSUHBQR.pdf
Stonden hier een tijdje terug ook (Nunspeet).quote:Op woensdag 15 september 2010 11:57 schreef Poppejans het volgende:
Action heeft restpartijen/uit assortiment? van Friso babyvoeding. (gewoon met lange houdbaarheidsdatum)
Heb hier sap,drinksmoothies,bakjes fruit en potjes tagiatelle zien staan voor 0,29 tot 0,69 cent
Hema.. rond de 17 euro, dikke gevoerde slaapzakken met afritsbare mouwen.. Plain witte, rozige achtige en blauwige.. Misschien je mams even laten kijken?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:36 schreef Linda2205 het volgende:
Weet er iemand ergens winterslaapzakjes met mouwen voor een leuke prijs? Hier beginnen ze vanaf 30¤ en ik heb er 3 nodig
Uhm Hema? Maar die leveren zeker ook niet bij jullie?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:36 schreef Linda2205 het volgende:
Weet er iemand ergens winterslaapzakjes met mouwen voor een leuke prijs? Hier beginnen ze vanaf 30¤ en ik heb er 3 nodig
Ja, dat denk ik ook, dat dat het wordt. Vorig jaar heb ik een fijne bij het kruitvat gehaald voor 10¤. Jammer dat ik er toen niet meer heb meegenomen... Ik ga even op de HEMA site kijken, thnxquote:Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef Orea het volgende:
[..]
Hema.. rond de 17 euro, dikke gevoerde slaapzakken met afritsbare mouwen.. Plain witte, rozige achtige en blauwige.. Misschien je mams even laten kijken?
Ikea zie ik alleen maar zonder mouwtjes. Ze zijn wel leuk iddquote:Op donderdag 16 september 2010 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien Ikea? Daar heb ik wel leuke mouwloze gehaald een tijdje terug, misschien hebben ze voor de winter wel met mouw?
Klopt heb ik ook in huis gehaald, helaas waren ze heel snel weg !!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:48 schreef Shirley het volgende:
Ik heb 2 weken terug nog een winterslaapzak met lange mouwen bij de Kruidvat gehaald voor 10 euro van Bambino. Misschien dat ze ze nog hebben?
Heb zojuist het nieuwe Trekpleisterkrantje binnen gekregen en daar zijn ze ook voor een tientje te halen! Sowieso leuk babyspul staat erin.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:27 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Klopt heb ik ook in huis gehaald, helaas waren ze heel snel weg !!
http://www.trekpleister.n(...)eister/magazine.htmlquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Heb zojuist het nieuwe Trekpleisterkrantje binnen gekregen en daar zijn ze ook voor een tientje te halen! Sowieso leuk babyspul staat erin.
De nieuwe krant staat alleen nog niet op de website...
Helaas geen trekpleister in de buurt hier Lindaquote:Op donderdag 23 september 2010 20:43 schreef Linda2205 het volgende:
Ja! Wie is er zo lief (en woont dicht bij een Trekpleister) om voor Lotte 3 slaapzakjes te halen?
Das wel meteen 21¤ verschil, aangezien ik er 3 nodig heb. Maar FTA gaat even voor me kijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef Shirley het volgende:
Helaas, de TP bij mij heeft ze niet meer....zag ze trouwens net ook bij de HEMA voor 17 euro.
Pssst, 't is gamma.comquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:25 schreef flowerbox het volgende:
Net een nieuwe folder van de Gamma binnen met een reistentje in de aanbieding voor 34,95 euro.
Als je wilt weten hoe hij eruit ziet dan kun je het beste naar www.gamma.nl gaan en dan op de laatste pagina van de folder kijken.
quote:
quote:Ze zijn vaak nog duurder dan andere webshops (helaas). Althans bij de Lego.Op zondag 24 oktober 2010 21:28 schreef flowerbox het volgende:
Bij bol.com heel veel speelgoed in de aanbieding zag toen ik er even snel langs surfde. Tot wel 70% korting.
Ideetje voor de komende?
quote:Onder andere met Play Doh dan weer niet.Op maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Ze zijn vaak nog duurder dan andere webshops (helaas). Althans bij de Lego.
quote:verzendkosten bij bol.com zijn vaak wel lager dan bij andere webshops.Op maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Onder andere met Play Doh dan weer niet.
Voor de rest heb ik nog niet verder gekeken.
quote:Geen verzendkosten nuOp maandag 25 oktober 2010 21:35 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
verzendkosten bij bol.com zijn vaak wel lager dan bij andere webshops.
O, ja vergeten te bedanken!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:44 schreef Ireth het volgende:
**TIP**TIP**TIP**
Bestel je gratis fotoboek via www.neboweb.nl
Klein fotoboek, formaat 14x13, 26 pagina's.
Normaal 9,95 alleen in de maand oktober gratis, ook geen bezorgkosten.
Vul bij de actiecode grfotoboek1010 in.
Zojuist gemaakt en besteld!
Als je de bon nog hebt gewoon terugbrengenquote:Op zondag 14 november 2010 17:07 schreef mefke79 het volgende:
Komende week, Little People Kerststal bij de Trekpleister voor 24,95! Ook online
grm..eergisteren bij de blokker gekocht voor de volle prijs
Wij willen er ook een en hadden dat aangegeven voor sint bij de schoonouders en mijn schoonmoeder zei dat er ook heel veel voor een leuke prijs op MP staan! Met LP spullen misschien ook een idee.quote:Op zondag 14 november 2010 17:07 schreef mefke79 het volgende:
Komende week, Little People Kerststal bij de Trekpleister voor 24,95! Ook online
grm..eergisteren bij de blokker gekocht voor de volle prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |