quote:Ze zijn vaak nog duurder dan andere webshops (helaas). Althans bij de Lego.Op zondag 24 oktober 2010 21:28 schreef flowerbox het volgende:
Bij bol.com heel veel speelgoed in de aanbieding zag toen ik er even snel langs surfde. Tot wel 70% korting.
Ideetje voor de komende?
quote:Onder andere met Play Doh dan weer niet.Op maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Ze zijn vaak nog duurder dan andere webshops (helaas). Althans bij de Lego.
quote:verzendkosten bij bol.com zijn vaak wel lager dan bij andere webshops.Op maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Onder andere met Play Doh dan weer niet.
Voor de rest heb ik nog niet verder gekeken.
quote:Geen verzendkosten nuOp maandag 25 oktober 2010 21:35 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
verzendkosten bij bol.com zijn vaak wel lager dan bij andere webshops.
O, ja vergeten te bedanken!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:44 schreef Ireth het volgende:
**TIP**TIP**TIP**
Bestel je gratis fotoboek via www.neboweb.nl
Klein fotoboek, formaat 14x13, 26 pagina's.
Normaal 9,95 alleen in de maand oktober gratis, ook geen bezorgkosten.
Vul bij de actiecode grfotoboek1010 in.
Zojuist gemaakt en besteld!
Als je de bon nog hebt gewoon terugbrengenquote:Op zondag 14 november 2010 17:07 schreef mefke79 het volgende:
Komende week, Little People Kerststal bij de Trekpleister voor 24,95! Ook online
grm..eergisteren bij de blokker gekocht voor de volle prijs
Wij willen er ook een en hadden dat aangegeven voor sint bij de schoonouders en mijn schoonmoeder zei dat er ook heel veel voor een leuke prijs op MP staan! Met LP spullen misschien ook een idee.quote:Op zondag 14 november 2010 17:07 schreef mefke79 het volgende:
Komende week, Little People Kerststal bij de Trekpleister voor 24,95! Ook online
grm..eergisteren bij de blokker gekocht voor de volle prijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |