quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:54 schreef dolphinqueen het volgende:
Op maandag 9 augustus 2010 16:50 schreef dolphinqueen het volgende:
Hierbij weer een paar kleertjes toegevoegd:
Jongenskleding maatje 62 tot 86, schoentjes en meisjes rompertjes
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:59 schreef freecell het volgende:
Kennen jullie die van die Freecell die eerst een héél klein jongetje had?
En daarna een jongetje van normaal formaat?
En die dus 3 paar nieuwe schoentjes overheeft en één paar die een paar keer door de oudste zijn gedragen?
Allemaal te klein bij eerste keer passen
Eenmaal handgemaakt suede slofjes:
[ afbeelding ]
Eenmaal nieuwe Oxxy's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eenmaal nieuwe sneakertjes
[ afbeelding ]
En eenmaal een stel gympjes, al wel eens gedragen
[ afbeelding ]
Roep maar
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:58 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Heeft er nog iemand toevallig een overbroek/ regenbroek in de aanbieding?
Welke maten zijn de schoentjes Free en wat wil je ervoor hebben?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef freecell het volgende:
De oxxy's (de witte) zijn S. 9 CM
De rode zijn ongeveer net zo groot
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:05 schreef freecell het volgende:
Ow en die andere bieden zijn iets groter... uhm staat 6-12 maanden op
Ik wil voor die Oxxy's nog wel graag een tientje hebben (heb ze gekocht voor 19,95En de rest mag veel goedkoper weg
Bied maar wat
Ik ook en Pinq heeft kleine pootjes dus eh...quote:
niet inknippen das kutquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Teennagels goed kortknippen
Ik vind ze wel leuk voor mijn meiske..maar nog wel erg groot
KD zoekt nog 86 en 92, maillots oa, dus als je nog wat leuks hebt kun je t vast kwijtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:33 schreef Nijna het volgende:
Is wel heel erg op de groei Huup.
Maar Mirte moet ook nog 10 maten voor ze ze aan zou kunnen, dus hoewel ik ze erg leuk vindt, doe ik het maar niet...
Wie kan me een zetje naar zolder geven om nog eens in de bak met kleertjes te duiken om te kijken wat er bewaard moet worden en wat niet... ik kan me er niet zo goed toe zetten![]()
ze zien dr meer uit als maatje Meike als maatje Evie denk ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vroeg ik me ook al af van die maillots, welke maat
prima, pm je gegevens maarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:15 schreef chacama het volgende:
75ct per stuk, waarbij je de legging gratis krijgt, want daar moet je op kont bilhoogte nog even een klein stikje zetten (of een onderbroekje eroverheen). En dan 88ct verzendkosten, want ik ga er vanuit dat het in een envelop kan met 2 postzegels. Is dat redelijk?
@Karin, ik zal eens kijken, maar dat wordt wrs. pas na Fleur d'r verjaardag. Dan zal ik meteen ook wel kijken voor wat andere leuke dingetjes in die maten.
Die pyama met die auto's erop he, is die een beetje ruim? Als je hem nog hebt tenminstequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:15 schreef dolphinqueen het volgende:
Is goed Nijna, je hebt leuke kleertjes, wie weet koop ik meerdere dingen bij je !!![]()
Hierbij weer een paar nieuwe kleertjes toegevoegd.![]()
Jongenskleertjes van 62 tot 98, schoentjes en rompertjes voor meisjes
Zocht Huup niet een lange?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:19 schreef Groofsken3 het volgende:
Zijn er mensen geïnteresseerd in een duowagen incl reiswiegje?
Mijn dochter zit nooit meer in de wagen (en mijn zoon draag ik nu altijd), dus hier is hij overbdoig nu. Hij was nieuw en is door ons 3 mnd elke dag wel een keertje gebruikt. Zo goed als nieuw dus, zou ik zeggen ;-).
[ afbeelding ]
Ik heb er 208 euro voor betaald. Ik heb de aankoopbon er nog van. Hij is gekocht op 25-11-2009 en er zit een jaar garantie op. Dus als je hem nu koopt heb je nog een aantal maanden garantie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:37 schreef Pvoesss het volgende:
ooh die is mooi.. Maar ik heb geen flauw idee wat die dingen nou kosten en ze is toch al wel 2 jaar.
Hema kleertjes vind ik zowiezo aardig ruim vallen. Moeilijk om te zeggen of hij voor jouw zoontje groot valt of niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die pyama met die auto's erop he, is die een beetje ruim? Als je hem nog hebt tenminste
Nou ja, Thijs is smal en niet zo lang, maar de 'gewone' 86 van de hema is nu af en toe al wat kort qua mouwtjes, vandaar dat ik het even vroegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:03 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Hema kleertjes vind ik zowiezo aardig ruim vallen. Moeilijk om te zeggen of hij voor jouw zoontje groot valt of niet.
Dan is dit een mooie tussenmaat, nog net geen 92, dus de mouwtjes ook nog niet al te lang.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, Thijs is smal en niet zo lang, maar de 'gewone' 86 van de hema is nu af en toe al wat kort qua mouwtjes, vandaar dat ik het even vroeg
Dan is het een jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:41 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Dan is dit een mooie tussenmaat, nog net geen 92, dus de mouwtjes ook nog niet al te lang.
Dus is het een ja of een nee?
Ga je gang hoor... had ik ook al tegen Stiemie gezegd. Ik vond het een beetje te veel worden met de verzendkosten en zo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:17 schreef Keshet het volgende:
Stiemie, als Lijnloos geen interesse heeft heb ik op zich wel interesse in je slaapzakjes!
Sorbo, die trui met de gingerbreadman er op en die muts, is dat van dpam? (Even voor de maat zeg maar)
Zo ja, dan heb ik interesse! Zo nee, valt 't als een 62/68 of nog groter?
Oeh die ga ik morgen even aanpassen, maar bij intresse is vrijwel elk bod goed want het ligt in de wegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
Stiemie wat heb je leuke dingen!![]()
ik zeg dat logg jurkje voor Claudia en dat zwarte vest voor KD![]()
er staat trouwens bij je positiekleding en sommige andere dingetjes geen maat of prijs bij, weet nie of je er nog mee bezig bent maar dan weet je dat
Ik heb de slaapzakjes nog! Ze worden alleen wel prijziger door de verzendkosten (pakketpost)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:17 schreef Keshet het volgende:
Stiemie, als Lijnloos geen interesse heeft heb ik op zich wel interesse in je slaapzakjes!
Sorbo, die trui met de gingerbreadman er op en die muts, is dat van dpam? (Even voor de maat zeg maar)
Prima! Het blauwe vestje heeft wel een soort glitter erdoor. Ik ga je morgen pm-en. Nu zo naar bed!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:33 schreef Ssserpente het volgende:
Mag ik het maillotje en het turqoise vestje maat 80?
Edit: deze: http://www.mijnalbum.nl/Foto-NLN66CFW.jpg en deze: http://www.mijnalbum.nl/Foto-ALFKECYW.jpg.
je hebt pm !!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan is het een ja![]()
![]()
Wil je me je gegevens even PMen?
klopt, ik wil t vest met die 3 knoopjesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
Stiemie wat heb je leuke dingen!![]()
ik zeg dat logg jurkje voor Claudia en dat zwarte vest voor KD![]()
er staat trouwens bij je positiekleding en sommige andere dingetjes geen maat of prijs bij, weet nie of je er nog mee bezig bent maar dan weet je dat
Ik haal vanmiddag een draagdoek op van de wereldwinkelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:52 schreef Sandous het volgende:
wat en leuke dingen gezien, ik wil ook een draagdoek, maar eerst een beeb maken
Ik heb nog een grill/gourmet van de Bouvrie en nog wat kleertjes (vul mn link vanmiddag aan)
http://verkopers.marktplaats.nl/5298705
is dat verplicht? dat wist ik niet..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:58 schreef Kleurdoos het volgende:
snap ik, maar sinds het verplicht is een vraagprijs te plaatsen....
Die vond ik ook leuk, maar ik durf het niet aan met de maat... jij wel dan? Of alvast voor de volgende?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:53 schreef huuphuup het volgende:
dat was meer omdat een richtprijs gewoon handig is om te weten of je uberhaupt interesse hebt of niet, ik zelf pm een stuk minder snel als er geen richtprijs bij staat. Gewoon wat je ongeveer in gedachten had. Maar ieder zn ding![]()
Sandous heb je nou nog steeds dat onwijs toffe tuinbroekje in de aanbieding?![]()
Misschien voor de volgende jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Die vond ik ook leuk, maar ik durf het niet aan met de maat... jij wel dan? Of alvast voor de volgende?
misschien ebay proberen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef Sandous het volgende:
Oja dat jasje van Dpam (ben ff naam kwijt) waar iedereen gek op was met de TE lieve muts en sjaal.
Ik doe daar een moord voor in maat 86 hahah. wat is ie moooi!!
Bijna de neiging dpam te mailen of die nog ooit binnekomt, of hebben ze een franse mp ofzo
Ook daarvoor geldt, als ik weer salaris hebquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup wanneer heb jij je geslachtsecho nou?
Spannend!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oke ik ben zo benieuwd wat je krijgt. De mijne is over 8 dagen.
Mijn moederlijke oergevoel liet me totaal in de steek, dus maak je borst maar nat als je toch een meisje krijgtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als mijn voorgevoel klopt vissen we niet in dezelfde poel maar bedankt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:33 schreef Groofsken3 het volgende:
Is er iemand geïnteresseerd in meisjesrompers maat 86/92? Ik heb er vijf met lange mouw van de hema en vijf met spaghettibandjes van de hema en hans Textiel. Het liefst verkoop ik ze in één paket. Tien rompers voor 10 euro plus verzendkosten.
Ik heb ook nog vier van die gestreepte H&Mrompers maat 62 (2 euro per stuk) en bv dat grijs-rode hema-visjes-rompertje (maat 62) van de hema (1 euro). Vijf samen voor 9 euro plus verzendkosten.
Iemand?
De trui is niet van DPAM. Hij komt uit Engeland. Hij valt als een 68.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:17 schreef Keshet het volgende:
Zie PMquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:22 schreef dolphinqueen het volgende:
iemand nog jongensbroeken in maatje 98 te koop?
Ik ben vandaag nog op mijn vakantieadres, ik zal morgen even een foto maken van 'mijn' konijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:35 schreef ik80lll het volgende:
welke kleur heeft het konijn, en hoe ziet hij eruit, kortom foto!!
Ik heb wel wat liggen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:01 schreef mrien het volgende:
Ik zoek rompers met lange mouwen voor een jongen, maat 50/56 en 62/68
Heeft iemand nog wat liggen?
een ruil voor rompers in andere maten of voor een meisjevind ik ook een goede optie
Ik heb er nog 2 liggen van de H&M:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:01 schreef mrien het volgende:
Ik zoek rompers met lange mouwen voor een jongen, maat 50/56 en 62/68
Heeft iemand nog wat liggen?
een ruil voor rompers in andere maten of voor een meisjevind ik ook een goede optie
Op te halen in de buurt van Gorinchem, minimumprijs 25 euro.quote:Deze vrolijke roze meisjesfiets is kleiner dan gebruikelijk. Meestal beginnen kinderen met een fietsje van 12 inch, die zijn dan ook volop te koop. Mijn dochter was echter niet zo groot, dus we hebben behoorlijk moeten zoeken naar een 10 inch fiets. Het is wel een echte fiets, van metaal en kan tegen een stootje. Voor het oefenen met fietsen is de duwstang ideaal. Deze kan er ook vanaf, het zadel kan dan iets lager. Nu staat het zadel op 40 cm hoogte.
Na twee jaar is hij toch te klein, maar het is een ideaal ding voor peuters die nog niet groot genoeg zijn voor de 12 inch fietsjes, maar toch willen fietsen op een echte fiets ipv op een driewieler.
Wordt niet verzonden.
Whaha, ik dus ook bij nader inzien. Heb ze geloof 2 keer aangedaan en nooit meer, maar da wist ik niet toen ik ze kochtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:14 schreef mrien het volgende:
Overslagrompers vind ik overigens erg irritant, ik snap die dingen gewoon echt niet
Hij paste echt maar net. Trok een beetje in het kruis. De breedte ging nog prima, maar de lengte niet.quote:
Dat had ik dus ook met het 1e pakje van Lotte. Kraamhulp snapte goed hoe het werkte maar wij later dus niet bleek welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Whaha, ik dus ook bij nader inzien. Heb ze geloof 2 keer aangedaan en nooit meer, maar da wist ik niet toen ik ze kochtmja, anderen zweren erbij
Ik maak overslagrompers gewoon nooit losquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:14 schreef mrien het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet heb ik er straks voldoende met dank aan Groofsken
Overslagrompers vind ik overigens erg irritant, ik snap die dingen gewoon echt niet
Mochten Groofsken en ik er toch niet uit komen kom ik even bij je terug Asyniur
Is goed! Ik hoor het wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:39 schreef Nijna het volgende:
Tan, mag ik een optie op het rokje? Nog ff met lief overleggen vanavond, ik laat het je weten.
Hoezo zijn mijn spulletjes zo duur dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:13 schreef huuphuup het volgende:
oooh dolphinqueen, die eerste twee jurkjes zijn te poepig![]()
ik moet toch eens bellen met de postcodeloterij wanneer die beloofde tien miljoen nou ns komt hoor![]()
schetig spul heb je
haha nee hoor, mijn banksaldo is gewoon zo laag en ik heb al zo veelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:14 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Hoezo zijn mijn spulletjes zo duur dan?
Je moet echt eventjes je best doen om een meisje te krijgen hoor ! dan kom ik ook van mijn spul af
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:27 schreef Claudia_x het volgende:
Sorry, Huup! 't Is wel voor je eigen bestwil, hè?
Dat is wel een eis als je mijn kleertjes kooptquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
geeft nie![]()
als er maar foto's komen!
Mag ik een optie op het broekje dat Linde daar draagt, als Esmee eruit gegroeid is?quote:
Hahahaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mag ik een optie op het broekje dat Linde daar draagt, als Esmee eruit gegroeid is?
Nieuwe onderbroekjes toegevoegd. Wel de goede maat gekocht, maar niet bij nagedacht dat er ook nog een luiertje onder moest, dus alsnog te klein.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:39 schreef dolphinqueen het volgende:
Weer wat kleertjes toegevoegd !!
Meisjes kleding
Jongens kleding
Je kan ook bieden op marktplaats, genoeg kleertjes in maat 80 en 86quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:40 schreef ymme het volgende:
Leuke stoere jongenskleding maat je 80 en 86
Ik ben de voorraad weer aan het aanvulen voor als onze jongen deze maat gaat dragen (duurd nog héél lang maar goed)
Dus heb je nog wat leuks wat je kwijt wilt.
Ja, ik heb 'm nog! Het is echt een Isabeautruitje!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:35 schreef Sorbootje het volgende:
Innepin, van dat DPAM truitje heeft Isabeau een andere variant in dezelfde kleur en die vind ik haar geweldig staan, dus als je hem nog hebtGraag!!
Wat zoek je precies? Tasjes genoeg hierquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:33 schreef freecell het volgende:
Gezocht: leuk peutertasje voor peuterspeelzaal
Bij Blokker:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef freecell het volgende:
Een rugtasje oidMoeten wat luiers in kunnen en fruit zeg maar
En hij moet hem zelf goed kunnen tillen
Oeh... Wellen.... Maar ik heb twee ventjes
Ventjes kunnen prima in rood gedragen worden en daarnaast, jij bent toch een vrouw?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef freecell het volgende:
Een rugtasje oidMoeten wat luiers in kunnen en fruit zeg maar
En hij moet hem zelf goed kunnen tillen
Oeh... Wellen.... Maar ik heb twee ventjes
Maatje 3, waar staat dat voor?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:04 schreef ymme het volgende:
Iemand nog leuke babyslofjes (jongen) liefst zwart of grijs. Andere kleuren mag.
Van babypaws heeft Mart nu maatje 3.
Ik heb nog deze liggen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:15 schreef mrien het volgende:
Ik zoek een jasje voor de baby (jongen) in maat 56
Heb er wel eentje maar die vind ik niet zo leuk eigenlijk..
Niet te dun (geschikt voor in de winter) maar ook niet te dik dat het een michelin baby wordt
Heeft iemand nog wat leuks liggen?
Ik zal morgen in de kast kijken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:15 schreef mrien het volgende:
Niet te dun (geschikt voor in de winter) maar ook niet te dik dat het een michelin baby wordt
Oooooh Serpente, dat tweede shirtje heeft mijn dochter juist hééél veel aangehad. Was echt mijn favoriet toen en zit zelfs in de bewaardoos. Wat gek dat het lente niet zo goed staat, dan lijken ze misschien toch niet zoveel op elkaar als ik even dachtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef Ssserpente het volgende:
Edit: oh, en deze is ook niet echt des Lentes. Ook maat 86. Is van de H&M.
[ afbeelding ]
Ik heb geen zwart/wit/grijs, wel blauw geblokt van de Hema, maatje 68/80, zonder mouw.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:28 schreef flugeltje het volgende:
Ik zoek kleine slaapzakjes, zowel mét als zonder mouwen... Liefst in zwart/wit/grijs... Iemand nog iets liggen?
Ik vind het juist best een jongenstruitje, Groof. Ook na de foto van S gezien te hebben. Het is ook niet zozeer dat het Lente niet zal staan, hoor, ik hou zelf gewoon niet zo van beestjes op kleding.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:38 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Oooooh Serpente, dat tweede shirtje heeft mijn dochter juist hééél veel aangehad. Was echt mijn favoriet toen en zit zelfs in de bewaardoos. Wat gek dat het lente niet zo goed staat, dan lijken ze misschien toch niet zoveel op elkaar als ik even dacht.
[ afbeelding ]
Ik vond dat trouwens echt een truitje waarvan ik dacht, dat kan R straks ook wel aan. Nou, het staat hem dus helemaal nieten ik vind het ook ineens een heel meisjesachtig ding.
Oh haha. Ja, dat vond ik toen ook een beetje, maar uiteindelijk vond ik het bij haar dus een heel leuk ding en staat het R niet. Misschien toch door de kleuren dan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:12 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik vind het juist best een jongenstruitje, Groof. Ook na de foto van S gezien te hebben. Het is ook niet zozeer dat het Lente niet zal staan, hoor, ik hou zelf gewoon niet zo van beestjes op kleding.
Wat lijkt S daar trouwens op Lente! Ze zouden zusjes kunnen zijn!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wel kleinere slaapzakjes, maar niet zwart/wit/grijs
ik heb een appelgroene met felroze opdruk, en nog een roze badstoffen met lange mouwen en nog een grotere , ongebuikte (90cm), maar die is ook roze/bruin. Ow en nog een 90? cm crme kleurig met allemaal nijntjes erop
Ik zoek echt eerst even hele kleine slaapzakjes, ik hou die van dolphinqueen effe in het achterhoofd, heb echt het liefste zwart/wit/grijs nu.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:11 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Ik heb geen zwart/wit/grijs, wel blauw geblokt van de Hema, maatje 68/80, zonder mouw.
Hierbij het jasje in maatje 56.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:32 schreef dolphinqueen het volgende:
weer kleertjes toegevoegd:
Unisex kleertjes
meisjes kleding
jongens kledingik ga nog achter het jasje aan hoor
Deze misschien? Prenatal, maat 60 met afritsbare mouwen. Eén keer gewassen maar nooit gedragen want ik kon destijds geen vriendjes worden met een rits aan de zijkant.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:33 schreef flugeltje het volgende:
Ik zoek echt eerst even hele kleine slaapzakjes, ik hou die van dolphinqueen effe in het achterhoofd, heb echt het liefste zwart/wit/grijs nu.
Tan, verkoop je evt ook een shirtje los (bandmember)? En wat wil je er dan voor hebben?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:36 schreef Tan het volgende:
Ik heb in de aanbieding: een pakketje Hemaspul voor een jongetje, maat 74
Bestaande uit een broekje met bijpassend truitje en twee losse truitjes, alles bij elkaar 10 euro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een meisjesshirt 116/122 Staat mooi op een legergroene/grijsgroene broek of rok of gewoon op een spijkerbroek/rok De applicatie lijkt viezig, maar dat hoort, dat is een printje wat ik niet goed op de foto krijg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, alleen het hondje hoort bij het broekje, dus die niet los.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Tan, verkoop je evt ook een shirtje los (bandmember)? En wat wil je er dan voor hebben?
Ik dacht iets van 5 euro?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:01 schreef flugeltje het volgende:
tnx Orea, ik zal er nog eens naar zoeken.
Xenia, ja!! Wat wil je ervoor hebben?
ik heb zo'n 56/62 slaapzak van de hema.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:01 schreef flugeltje het volgende:
tnx Orea, ik zal er nog eens naar zoeken.
Xenia, ja!! Wat wil je ervoor hebben?
Hmz, ik had gehoopt er de komende periode mee vooruit te kunnen. Het is niet echt warm nog, maar winterkwaliteit is ook nog niet nodig. Dan is het een beetje overbodig, sorry... Maar wel bedankt voor het meedenken. Misschien dat 1 van de wintermama's interesse heeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:49 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ik dacht iets van 5 euro?
Asyniur heeft gelijk hoor, hij is dik dus het is wel echt een winterslaapzakje.
ah kijk, dat is wel te doen. Dan wandel ik daar van de week wel effe binnen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
gewoon een dunne (k gebruik m nu voor floris namelijk)
geloof 9.95 bij de hema. soort badstofachtig
Ach joh, voor die 2,-. En het is een maatje 80 ipv 86, zie ik net. Dat scheelt ook al.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:36 schreef Fannetje het volgende:
Ik vind het shirtje met de beestjes ook, maar vind het een beetje overdreven om nu al dingen in maat 86 te kopen voor een kind dat nog geboren moet worden
Ik vind de beertjes niet zo leuk (sorry)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:51 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Hierbij het jasje in maatje 56.
Voor de liefhebber heb ik er ook een gratis bijpassend setje bij, ook in maatje 56, deze is wat pillig !
Ik zeg 4 euro, excl verzendkosten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen probleem.. wie weet voor de andere mama'squote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:20 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik vind de beertjes niet zo leuk (sorry)
Wel bedankt voor het kijken
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:50 schreef pessie het volgende:
Ik heb koperen kruiken van de hema. Nu is 1 van de doppen lek en wilde ik een nieuwe gaan halen. Ze hebben alleen nog kruikendoppen voor de aluminium kruiken en vanwege ander schroefdraad passen die niet op de koperen kruiken.
Heeft iemand nog een kruikendop voor een koperen kruik van de hema liggen?
Ik heb wel wat 62 vestjesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:15 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand een vestje in maatje 62 voor een meisje? Ik kan het niet echt vinden op MP.
Ik heb deze kruiken te leen van mn schoonzus, we gebruiken nu 1 kruik per keer maar wilde toch graag de andere kruik ook in goede staat hebben.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:30 schreef Jore het volgende:
Ik heb geen dop voor je, maar wel een kruik te leen. Mijn ervaring is dat het lastig is om doppen/rubbers te vinden voor verouderde kruiken.
[..]
Nee hoor, deze vestjes bedoel ik. Wat vraag je voor het roze vestje ( de onderste)?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik heb wel wat 62 vestjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ook nog 2 in 74, 2 donkerblauwe en een "buitenvest" heel leuk gestreept groen/roze/oranhe met een muts eraan
ow, bedacht me netj na het typen dat je vast een ander soort vestje bedoeld, zoiets van de hema of h&m
Past die door de brievenbus denk je? Hij lijkt mij wel watquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:29 schreef bodpa09 het volgende:
Heeft er iemand interesse in het gedichtenboekje van Myrna Goossen? Ik stuur het tegen verzendkosten naar je op.
[ afbeelding ]
2 euroquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:24 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, deze vestjes bedoel ik. Wat vraag je voor het roze vestje ( de onderste)?
Ja hoor, tis een vrij dun boekje. Pm je adres maar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:25 schreef mrien het volgende:
[..]
Past die door de brievenbus denk je? Hij lijkt mij wel wat
Roze vestje is verkochtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik heb wel wat 62 vestjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ook nog 2 in 74, 2 donkerblauwe en een "buitenvest" heel leuk gestreept groen/roze/oranhe met een muts eraan
ow, bedacht me netj na het typen dat je vast een ander soort vestje bedoeld, zoiets van de hema of h&m
Ik heb nog een jasjemaat 56 van draakje liggen (prenatal)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:15 schreef mrien het volgende:
prima; kan ze hem direct aanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:30 schreef Ssserpente het volgende:
O sorry, hij is voor jou, hoor! Het is een maatje 80 ipv 86, had je dat nog gezien? Vind je het vervelend als ik 'm na m'n vakantie pas op de post doe? Zaterdagochtend gaan we namelijk weg en ik heb nog helemaal niks voorbereid...
ah okequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:30 schreef mrien het volgende:
Die heb ik bla! Maar vind ik toch niet zo bij nader inzien
Fijn, dan PM ik je na de vakantie ff! Veel plezier nog. Balen van het weer, joh, blegh!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
prima; kan ze hem direct aanik heb van de hema inmiddels ook bijna mt 80 aan
en wij zijn ook nog een week op vakantie hoor, dus geen enkele haast mee;
stuur me maar een pm na je vakantie met alle details.
Helemaal prima.
Ja,ergens in voorgaande reactie, die van Name-it met lange mouw, ze vallen juist tussen 68 en 74 in!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:05 schreef happyme28 het volgende:
Zijn er nog jongens/unisex rompertjes maat 68 of 74 in de aanbieding? 62/68 wordt te klein maar 74/80 is nog veel te groot. Daan heeft een lange romp en korte beentjes
Verder kan ik nog wel wat mt. 68 en 74 herfst/winter kleding voor stoere jongens gebruiken.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:08 schreef Tan het volgende:
[..]
Ja,ergens in voorgaande reactie, die van Name-it met lange mouw, ze vallen juist tussen 68 en 74 in!
Ik heb nog een goodmoodkids jumpsuit in de aanbieding voor 7,0. Maat 74/80 maar valt kleinerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:05 schreef happyme28 het volgende:
Zijn er nog jongens/unisex rompertjes maat 68 of 74 in de aanbieding? 62/68 wordt te klein maar 74/80 is nog veel te groot. Daan heeft een lange romp en korte beentjes
Verder kan ik nog wel wat mt. 68 en 74 herfst/winter kleding voor stoere jongens gebruiken.
Oeh, als je die niet al onmiddellijk verkocht heb dan wil ik misschien welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik heb nog een goodmoodkids jumpsuit in de aanbieding voor 7,0. Maat 74/80 maar valt kleiner
[ afbeelding ]
Ik zal eens kijken of ik nog wat heb liggen, maar ik denk dat ik niet meer dan deze drie heb voor je...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
overheen gelezen. Ik stuur je 'n PM!
Maar er kan nog meer bij hoor
Mooie kinderwagen, als ik zeker wist dat ik nog zwanger zou raken, zou ik hem wel willen kopen...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:12 schreef Tan het volgende:
Iemand belang bij een mutsy urban?
[ afbeelding ]
Er zit ook een wandelwagencombi bij. Ik gebruik de wagen werkelijk NOOIT, altijd in de draagdoek. Ik heb hem welgeteld vier keer gebruikt, waarvan drie keer met een krijsend kindHij wil gewoon in de draagdoek en voor als hij groter is en niet meer in de doek kan heb ik nog een goede buggy.
Ik hoef er niet veel voor (ik dacht vier tientjes of zo) te hebben, maar hij moet wel worden opgehaald (Overijssel, tegen Drenthe aan)
Op MP krijg je sommige spullen gratis nog niet eens kwijt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:25 schreef Jeetjejom het volgende:
Tan, krijg je hem op MP niet verkocht? Belachelijk zeg!
dat ja!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:04 schreef E.T. het volgende:
[..]
Op MP krijg je sommige spullen gratis nog niet eens kwijt.
Mijn kinderwagen (Quinny 4XL) stond ook voor een paar tientjes.. geen enkele reactie. Hij staat nog steeds in de gang (in de weg).
Zal 'm er wel weer opnieuw opzetten.. en dan voor 20 euro ofzo.
Mensen willen tegenwoordig allemaal nieuw.. en als ze 2ehands willen, moet het eigenlijk ook nieuw en gratis
Oh, dat zou geweldig zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
groofs, ik heb niets in de aanbieding voor je maar als je even een dag wacht wil ik best vanavond marktplaats voor je afstruinen hoor! Ik vind het heerlijk!![]()
hahahahquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:20 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Oh, dat zou geweldig zijn! Ik ben heel benieuwd of je mijn smaak ook kunt 'pakken'.
Haha, no worries. Ik ben allang keiblijquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahahvast niet
![]()
maar wie weet zit er iets tussen waar je mee kunt leven![]()
we krijgen straks visite en die blijven eten dus ik ben na 8 uur pas in staat om te kijken, maar dan ga k wel gelijk even speuren
Als Happyme28 die niet wil, zou ik hem dan mogen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik heb nog een goodmoodkids jumpsuit in de aanbieding voor 7,0. Maat 74/80 maar valt kleiner
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:56 schreef Troeta het volgende:
Als Happyme28 die niet wil, zou ik hem dan mogen?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, als je die niet al onmiddellijk verkocht heb dan wil ik misschien wel
Shit, weer te laat!quote:
Hij is gereserveerd voor Kaatjejannie! Mocht ze 'm wat voor een reden dan ook niet willen, dan is hij voor de volgende!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:12 schreef Tan het volgende:
Iemand belang bij een mutsy urban?
[ afbeelding ]
Er zit ook een wandelwagencombi bij. Ik gebruik de wagen werkelijk NOOIT, altijd in de draagdoek. Ik heb hem welgeteld vier keer gebruikt, waarvan drie keer met een krijsend kindHij wil gewoon in de draagdoek en voor als hij groter is en niet meer in de doek kan heb ik nog een goede buggy.
Ik hoef er niet veel voor (ik dacht vier tientjes of zo) te hebben, maar hij moet wel worden opgehaald (Overijssel, tegen Drenthe aan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |