quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:08 schreef Tan het volgende:
[..]
Ja,ergens in voorgaande reactie, die van Name-it met lange mouw, ze vallen juist tussen 68 en 74 in!
Ik heb nog een goodmoodkids jumpsuit in de aanbieding voor 7,0. Maat 74/80 maar valt kleinerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:05 schreef happyme28 het volgende:
Zijn er nog jongens/unisex rompertjes maat 68 of 74 in de aanbieding? 62/68 wordt te klein maar 74/80 is nog veel te groot. Daan heeft een lange romp en korte beentjes
Verder kan ik nog wel wat mt. 68 en 74 herfst/winter kleding voor stoere jongens gebruiken.
Oeh, als je die niet al onmiddellijk verkocht heb dan wil ik misschien welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik heb nog een goodmoodkids jumpsuit in de aanbieding voor 7,0. Maat 74/80 maar valt kleiner
[ afbeelding ]
Ik zal eens kijken of ik nog wat heb liggen, maar ik denk dat ik niet meer dan deze drie heb voor je...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
overheen gelezen. Ik stuur je 'n PM!
Maar er kan nog meer bij hoor
Mooie kinderwagen, als ik zeker wist dat ik nog zwanger zou raken, zou ik hem wel willen kopen...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:12 schreef Tan het volgende:
Iemand belang bij een mutsy urban?
[ afbeelding ]
Er zit ook een wandelwagencombi bij. Ik gebruik de wagen werkelijk NOOIT, altijd in de draagdoek. Ik heb hem welgeteld vier keer gebruikt, waarvan drie keer met een krijsend kindHij wil gewoon in de draagdoek en voor als hij groter is en niet meer in de doek kan heb ik nog een goede buggy.
Ik hoef er niet veel voor (ik dacht vier tientjes of zo) te hebben, maar hij moet wel worden opgehaald (Overijssel, tegen Drenthe aan)
Op MP krijg je sommige spullen gratis nog niet eens kwijt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:25 schreef Jeetjejom het volgende:
Tan, krijg je hem op MP niet verkocht? Belachelijk zeg!
dat ja!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:04 schreef E.T. het volgende:
[..]
Op MP krijg je sommige spullen gratis nog niet eens kwijt.
Mijn kinderwagen (Quinny 4XL) stond ook voor een paar tientjes.. geen enkele reactie. Hij staat nog steeds in de gang (in de weg).
Zal 'm er wel weer opnieuw opzetten.. en dan voor 20 euro ofzo.
Mensen willen tegenwoordig allemaal nieuw.. en als ze 2ehands willen, moet het eigenlijk ook nieuw en gratis
Oh, dat zou geweldig zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
groofs, ik heb niets in de aanbieding voor je maar als je even een dag wacht wil ik best vanavond marktplaats voor je afstruinen hoor! Ik vind het heerlijk!![]()
hahahahquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:20 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Oh, dat zou geweldig zijn! Ik ben heel benieuwd of je mijn smaak ook kunt 'pakken'.
Haha, no worries. Ik ben allang keiblijquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahahvast niet
![]()
maar wie weet zit er iets tussen waar je mee kunt leven![]()
we krijgen straks visite en die blijven eten dus ik ben na 8 uur pas in staat om te kijken, maar dan ga k wel gelijk even speuren
Als Happyme28 die niet wil, zou ik hem dan mogen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik heb nog een goodmoodkids jumpsuit in de aanbieding voor 7,0. Maat 74/80 maar valt kleiner
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:56 schreef Troeta het volgende:
Als Happyme28 die niet wil, zou ik hem dan mogen?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, als je die niet al onmiddellijk verkocht heb dan wil ik misschien wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |