vak-afwijkingquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze weet wel hoe ze een stel vrouwen met hormonen op hol moet krijgen die Poppedein
Ik had me nog zo voorgenomen om nergens meer een bod op te doen tot jij weet wat je krijgt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze weet wel hoe ze een stel vrouwen met hormonen op hol moet krijgen die Poppedein
En dat Lindejasje doe je dan zeker net weer niet weg?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:41 schreef Stiemie het volgende:
Voor wie helaas naast het enorm lieve jasje van Poppedein gegerepen heeft: Zara verkoopt ook zulk soort jasjes. Oke niet met die leuke borduursels, maar ze lijken er aardig op
[ afbeelding ]
oh hangen ze al?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Primark heeft ze zelfs hangen
Alleen dan ietsjes langer geloof 'k.
Nou ik heb er nu 2 dussehquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:42 schreef Poppedein het volgende:
Edit: Ohhhhhh Stiemie!en dan die blauwe laarsjes eronder <3...is dat leuke meisje ook ergens te krijgen?
Ja maar dan heeft kleine Esmee geen jasje meerquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:43 schreef huuphuup het volgende:
En dat Lindejasje doe je dan zeker net weer niet weg?dus dan zit ik hier tegen twee enorm leuke jasjes aan te kwijlen maar allebei nie? ...
![]()
![]()
oh dat valt mee. Dr zit toch een Zara bij Primark daar in de buurt dus kan k mooi vergelijkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:44 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nou ik heb er nu 2 dussehNee joh die hou ik lekker allebei zelf
[..]
Ja maar dan heeft kleine Esmee geen jasje meer![]()
Die bij Zara waren volgens mij 39,95
Ja, moet je richting de H&M lopen en kom je 'm op de hoek vanzelf tegen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh dat valt mee. Dr zit toch een Zara bij Primark daar in de buurt dus kan k mooi vergelijken
das waarquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ah joh, nu kan dat nog!
t wordt pas sneu op de basisschool![]()
ik weet waar ie zitquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:50 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, moet je richting de H&M lopen en kom je 'm op de hoek vanzelf tegen.
Maar ik raad af te gaan, té veel leuk spul
Welke heb jij dan? En heb je deze nog?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:22 schreef oeke het volgende:
Van mij mag je hem zo hebben voor een tientje. Maar misschien is zo'n ronddraaiende lamp meer geschikt. Die projecteert op alle muren. Kost wel wat geloof ik...
zoiets
Sorry heb zoiets niet in de aanbieding maar voor Huup en wie nog meer interesse heeft zag net in een foldertje een aanbieding. Maar nu kan ik de folder niet meer vinden. Ik dacht dat het kruidvat was. Het was een lamp die projecteert op het plafond, dus geen draaiende beelden en niet tegen de muur, wel komt er muziek uit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:07 schreef huuphuup het volgende:
@Bodpa, jij had ooit een unit in de aanbieding waar lichtjes uitkwamen en een muziekje, zo'n projector die figuurtjes op het plafond/de muur projecteert. Heb je die nog toevallig?
Nu wel..quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:58 schreef Tinuviel het volgende:
Dolfinqueen ik kan je album niet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |