Mooi zo! Fotooooquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:23 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Innepin, mijn kleertjes zijn binnen! Het jurkje is in het echt nog leuker! Dankjewel!
Noh!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:47 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja als zelfs de foto van Huup hem niet kan overtuigen
Je hebt mij overtuigd, dus ik wil hem! Stiemie, zullen we die er meteen bij doen? Laat maar weten wat je ervoor wilt hebben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Noh!![]()
ik vind hem écht handig lief-van-Claudia!maar ik weet niet of jullie een badkuip hebben? Wij hebben alleen een tummytub nmlk, geen los babybadje, de baby gaat straks dus waarschijnlijk als hij/zij wat groter is, samen met Amélie in bad. Ik vind het eigenlijk wel een fijn idee dat ik dan een soort van mn handen vrij heb om twee kindjes in bedwang te houden als ik ze alleen in bad moet doen. Vandaar dat k nog even zuinig op de mijne ben
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je hebt mij overtuigd, dus ik wil hem! Stiemie, zullen we die er meteen bij doen? Laat maar weten wat je ervoor wilt hebben.
Zou wel interesse hebben in een of meerdere van de houten dierenpuzzels. Ik pm je wel even.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:24 schreef Webcrowler het volgende:
Wij hebben ook nog wat te koop. De oudste speelt er niet meer mee (behalve nu dan omdat ze op de foto moesten) en de jongste is nog te jong.
Playskool Hond (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Playskool Beer (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Trek rups (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Alfabet appel (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Wiebelende wormen: Everts eten (worm kan bewegen) (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Kitty, boekje met piepgeluid (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Leerboekje: Zoeken en spelen (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Leerboekje: Baby's eerste dierenkijkboek (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Rosie Rups: glinstervriendjes (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Houten puzzel: Boerderij dieren (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Houten puzzel: Dieren 5 stukjes (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Houten puzzel: Dierentuin dieren (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Ophalen in Haarlem. Verzenden kan ook maar deze kosten zijn voor de koper.
Spullen staan ook op marktplaats te koop, daar staan ze op bieden. De 1 euro is dus de minimum prijs.
Jaaah maar ik wil hier zondag geen boze lief-van-Claudia hebben hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je hebt mij overtuigd, dus ik wil hem! Stiemie, zullen we die er meteen bij doen? Laat maar weten wat je ervoor wilt hebben.
Die is dolblij dat ík over dat soort dingen nadenk. Bovendien heb ik altijd gelijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:11 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Jaaah maar ik wil hier zondag geen boze lief-van-Claudia hebben hoor![]()
* schuift ondertussen koekje richting huup
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:34 schreef Stiemie het volgende:
Ah en anders maak je toch na het briefje voor de vuilniszakken nog een mooi briefje? "Hallo ik ben een badstoeltje en ik wil heeeel graag bij je wonen"Joh ik doe 'm er zo bij en dan mag je samen thuis uitzoeken wat je ermee doet oke?
Is goed, zie de PM wel verschijnen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:10 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Zou wel interesse hebben in een of meerdere van de houten dierenpuzzels. Ik pm je wel even.
Ohjaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:45 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Innepin, wil je een foto van mij in de jurkjes? Of liever toch van mijn dochter? die wordt alleen pas in oktober geboren dus ik ben lekker op tijd met shoppen![]()
oh okquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:11 schreef oeke het volgende:
Ja, ik! Dat was ik, Huup! Bodpa had er enige toevoegingen bij.![]()
Ik weet niet of het echt werkt hoor, misschien is het meer geschikt voor kleine baby'tjes.
verkocht!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:24 schreef ForrestX het volgende:
Even deze hier spammen als dat mag:
Is echt als nieuw!
[TK] Ikea Gulliver Ledikant Wit
Mijn zoon is blij met z'n grote bed!
oh das misschien wel een idee voor haar verjaardag! Ik ga even met B. in overleg en anders zien wij elkaar vast toch wel binnenkort, dan laat ik het je voor die tijd wel wetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:22 schreef oeke het volgende:
Van mij mag je hem zo hebben voor een tientje. Maar misschien is zo'n ronddraaiende lamp meer geschikt. Die projecteert op alle muren. Kost wel wat geloof ik...
zoiets
ik heb geen cd-spelerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:58 schreef Nijna het volgende:
Huup, gewoon een cd speler met een of ander lekker rustig muziekje?En dan evt zo'n losse figuurtjeslamp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |