Ja, ik heb 'm nog! Het is echt een Isabeautruitje!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:35 schreef Sorbootje het volgende:
Innepin, van dat DPAM truitje heeft Isabeau een andere variant in dezelfde kleur en die vind ik haar geweldig staan, dus als je hem nog hebtGraag!!
Wat zoek je precies? Tasjes genoeg hierquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:33 schreef freecell het volgende:
Gezocht: leuk peutertasje voor peuterspeelzaal
Bij Blokker:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef freecell het volgende:
Een rugtasje oidMoeten wat luiers in kunnen en fruit zeg maar
En hij moet hem zelf goed kunnen tillen
Oeh... Wellen.... Maar ik heb twee ventjes
Ventjes kunnen prima in rood gedragen worden en daarnaast, jij bent toch een vrouw?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef freecell het volgende:
Een rugtasje oidMoeten wat luiers in kunnen en fruit zeg maar
En hij moet hem zelf goed kunnen tillen
Oeh... Wellen.... Maar ik heb twee ventjes
Maatje 3, waar staat dat voor?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:04 schreef ymme het volgende:
Iemand nog leuke babyslofjes (jongen) liefst zwart of grijs. Andere kleuren mag.
Van babypaws heeft Mart nu maatje 3.
Ik heb nog deze liggen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:15 schreef mrien het volgende:
Ik zoek een jasje voor de baby (jongen) in maat 56
Heb er wel eentje maar die vind ik niet zo leuk eigenlijk..
Niet te dun (geschikt voor in de winter) maar ook niet te dik dat het een michelin baby wordt
Heeft iemand nog wat leuks liggen?
Ik zal morgen in de kast kijken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:15 schreef mrien het volgende:
Ik zoek een jasje voor de baby (jongen) in maat 56
Heb er wel eentje maar die vind ik niet zo leuk eigenlijk..
Niet te dun (geschikt voor in de winter) maar ook niet te dik dat het een michelin baby wordt
Heeft iemand nog wat leuks liggen?
Oooooh Serpente, dat tweede shirtje heeft mijn dochter juist hééél veel aangehad. Was echt mijn favoriet toen en zit zelfs in de bewaardoos. Wat gek dat het lente niet zo goed staat, dan lijken ze misschien toch niet zoveel op elkaar als ik even dachtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef Ssserpente het volgende:
Edit: oh, en deze is ook niet echt des Lentes. Ook maat 86. Is van de H&M.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |