quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:54 schreef dolphinqueen het volgende:
Op maandag 9 augustus 2010 16:50 schreef dolphinqueen het volgende:
Hierbij weer een paar kleertjes toegevoegd:
Jongenskleding maatje 62 tot 86, schoentjes en meisjes rompertjes
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:59 schreef freecell het volgende:
Kennen jullie die van die Freecell die eerst een héél klein jongetje had?
En daarna een jongetje van normaal formaat?
En die dus 3 paar nieuwe schoentjes overheeft en één paar die een paar keer door de oudste zijn gedragen?
Allemaal te klein bij eerste keer passen
Eenmaal handgemaakt suede slofjes:
[ afbeelding ]
Eenmaal nieuwe Oxxy's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eenmaal nieuwe sneakertjes
[ afbeelding ]
En eenmaal een stel gympjes, al wel eens gedragen
[ afbeelding ]
Roep maar
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:58 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Heeft er nog iemand toevallig een overbroek/ regenbroek in de aanbieding?
Welke maten zijn de schoentjes Free en wat wil je ervoor hebben?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef freecell het volgende:
De oxxy's (de witte) zijn S. 9 CM
De rode zijn ongeveer net zo groot
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:05 schreef freecell het volgende:
Ow en die andere bieden zijn iets groter... uhm staat 6-12 maanden op
Ik wil voor die Oxxy's nog wel graag een tientje hebben (heb ze gekocht voor 19,95En de rest mag veel goedkoper weg
Bied maar wat
Ik ook en Pinq heeft kleine pootjes dus eh...quote:
niet inknippen das kutquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Teennagels goed kortknippen
Ik vind ze wel leuk voor mijn meiske..maar nog wel erg groot
KD zoekt nog 86 en 92, maillots oa, dus als je nog wat leuks hebt kun je t vast kwijtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:33 schreef Nijna het volgende:
Is wel heel erg op de groei Huup.
Maar Mirte moet ook nog 10 maten voor ze ze aan zou kunnen, dus hoewel ik ze erg leuk vindt, doe ik het maar niet...
Wie kan me een zetje naar zolder geven om nog eens in de bak met kleertjes te duiken om te kijken wat er bewaard moet worden en wat niet... ik kan me er niet zo goed toe zetten![]()
ze zien dr meer uit als maatje Meike als maatje Evie denk ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vroeg ik me ook al af van die maillots, welke maat
prima, pm je gegevens maarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:15 schreef chacama het volgende:
75ct per stuk, waarbij je de legging gratis krijgt, want daar moet je op kont bilhoogte nog even een klein stikje zetten (of een onderbroekje eroverheen). En dan 88ct verzendkosten, want ik ga er vanuit dat het in een envelop kan met 2 postzegels. Is dat redelijk?
@Karin, ik zal eens kijken, maar dat wordt wrs. pas na Fleur d'r verjaardag. Dan zal ik meteen ook wel kijken voor wat andere leuke dingetjes in die maten.
Die pyama met die auto's erop he, is die een beetje ruim? Als je hem nog hebt tenminstequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:15 schreef dolphinqueen het volgende:
Is goed Nijna, je hebt leuke kleertjes, wie weet koop ik meerdere dingen bij je !!![]()
Hierbij weer een paar nieuwe kleertjes toegevoegd.![]()
Jongenskleertjes van 62 tot 98, schoentjes en rompertjes voor meisjes
Zocht Huup niet een lange?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:19 schreef Groofsken3 het volgende:
Zijn er mensen geïnteresseerd in een duowagen incl reiswiegje?
Mijn dochter zit nooit meer in de wagen (en mijn zoon draag ik nu altijd), dus hier is hij overbdoig nu. Hij was nieuw en is door ons 3 mnd elke dag wel een keertje gebruikt. Zo goed als nieuw dus, zou ik zeggen ;-).
[ afbeelding ]
Ik heb er 208 euro voor betaald. Ik heb de aankoopbon er nog van. Hij is gekocht op 25-11-2009 en er zit een jaar garantie op. Dus als je hem nu koopt heb je nog een aantal maanden garantie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:37 schreef Pvoesss het volgende:
ooh die is mooi.. Maar ik heb geen flauw idee wat die dingen nou kosten en ze is toch al wel 2 jaar.
Hema kleertjes vind ik zowiezo aardig ruim vallen. Moeilijk om te zeggen of hij voor jouw zoontje groot valt of niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die pyama met die auto's erop he, is die een beetje ruim? Als je hem nog hebt tenminste
Nou ja, Thijs is smal en niet zo lang, maar de 'gewone' 86 van de hema is nu af en toe al wat kort qua mouwtjes, vandaar dat ik het even vroegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:03 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Hema kleertjes vind ik zowiezo aardig ruim vallen. Moeilijk om te zeggen of hij voor jouw zoontje groot valt of niet.
Dan is dit een mooie tussenmaat, nog net geen 92, dus de mouwtjes ook nog niet al te lang.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, Thijs is smal en niet zo lang, maar de 'gewone' 86 van de hema is nu af en toe al wat kort qua mouwtjes, vandaar dat ik het even vroeg
Dan is het een jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:41 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Dan is dit een mooie tussenmaat, nog net geen 92, dus de mouwtjes ook nog niet al te lang.
Dus is het een ja of een nee?
Ga je gang hoor... had ik ook al tegen Stiemie gezegd. Ik vond het een beetje te veel worden met de verzendkosten en zo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:17 schreef Keshet het volgende:
Stiemie, als Lijnloos geen interesse heeft heb ik op zich wel interesse in je slaapzakjes!
Sorbo, die trui met de gingerbreadman er op en die muts, is dat van dpam? (Even voor de maat zeg maar)
Zo ja, dan heb ik interesse! Zo nee, valt 't als een 62/68 of nog groter?
Oeh die ga ik morgen even aanpassen, maar bij intresse is vrijwel elk bod goed want het ligt in de wegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
Stiemie wat heb je leuke dingen!![]()
ik zeg dat logg jurkje voor Claudia en dat zwarte vest voor KD![]()
er staat trouwens bij je positiekleding en sommige andere dingetjes geen maat of prijs bij, weet nie of je er nog mee bezig bent maar dan weet je dat
Ik heb de slaapzakjes nog! Ze worden alleen wel prijziger door de verzendkosten (pakketpost)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:17 schreef Keshet het volgende:
Stiemie, als Lijnloos geen interesse heeft heb ik op zich wel interesse in je slaapzakjes!
Sorbo, die trui met de gingerbreadman er op en die muts, is dat van dpam? (Even voor de maat zeg maar)
Zo ja, dan heb ik interesse! Zo nee, valt 't als een 62/68 of nog groter?
Prima! Het blauwe vestje heeft wel een soort glitter erdoor. Ik ga je morgen pm-en. Nu zo naar bed!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:33 schreef Ssserpente het volgende:
Mag ik het maillotje en het turqoise vestje maat 80?
Edit: deze: http://www.mijnalbum.nl/Foto-NLN66CFW.jpg en deze: http://www.mijnalbum.nl/Foto-ALFKECYW.jpg.
je hebt pm !!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan is het een ja![]()
![]()
Wil je me je gegevens even PMen?
klopt, ik wil t vest met die 3 knoopjesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
Stiemie wat heb je leuke dingen!![]()
ik zeg dat logg jurkje voor Claudia en dat zwarte vest voor KD![]()
er staat trouwens bij je positiekleding en sommige andere dingetjes geen maat of prijs bij, weet nie of je er nog mee bezig bent maar dan weet je dat
Ik haal vanmiddag een draagdoek op van de wereldwinkelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:52 schreef Sandous het volgende:
wat en leuke dingen gezien, ik wil ook een draagdoek, maar eerst een beeb maken
Ik heb nog een grill/gourmet van de Bouvrie en nog wat kleertjes (vul mn link vanmiddag aan)
http://verkopers.marktplaats.nl/5298705
is dat verplicht? dat wist ik niet..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:58 schreef Kleurdoos het volgende:
snap ik, maar sinds het verplicht is een vraagprijs te plaatsen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |