2 euroquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:24 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, deze vestjes bedoel ik. Wat vraag je voor het roze vestje ( de onderste)?
Ja hoor, tis een vrij dun boekje. Pm je adres maar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:25 schreef mrien het volgende:
[..]
Past die door de brievenbus denk je? Hij lijkt mij wel wat
Roze vestje is verkochtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik heb wel wat 62 vestjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ook nog 2 in 74, 2 donkerblauwe en een "buitenvest" heel leuk gestreept groen/roze/oranhe met een muts eraan
ow, bedacht me netj na het typen dat je vast een ander soort vestje bedoeld, zoiets van de hema of h&m
Ik heb nog een jasjemaat 56 van draakje liggen (prenatal)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:15 schreef mrien het volgende:
Ik zoek een jasje voor de baby (jongen) in maat 56
Heb er wel eentje maar die vind ik niet zo leuk eigenlijk..
Niet te dun (geschikt voor in de winter) maar ook niet te dik dat het een michelin baby wordt
Heeft iemand nog wat leuks liggen?
prima; kan ze hem direct aanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:30 schreef Ssserpente het volgende:
O sorry, hij is voor jou, hoor! Het is een maatje 80 ipv 86, had je dat nog gezien? Vind je het vervelend als ik 'm na m'n vakantie pas op de post doe? Zaterdagochtend gaan we namelijk weg en ik heb nog helemaal niks voorbereid...
ah okequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:30 schreef mrien het volgende:
Die heb ik bla! Maar vind ik toch niet zo bij nader inzien
Fijn, dan PM ik je na de vakantie ff! Veel plezier nog. Balen van het weer, joh, blegh!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
prima; kan ze hem direct aanik heb van de hema inmiddels ook bijna mt 80 aan
en wij zijn ook nog een week op vakantie hoor, dus geen enkele haast mee;
stuur me maar een pm na je vakantie met alle details.
Helemaal prima.
Ja,ergens in voorgaande reactie, die van Name-it met lange mouw, ze vallen juist tussen 68 en 74 in!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:05 schreef happyme28 het volgende:
Zijn er nog jongens/unisex rompertjes maat 68 of 74 in de aanbieding? 62/68 wordt te klein maar 74/80 is nog veel te groot. Daan heeft een lange romp en korte beentjes
Verder kan ik nog wel wat mt. 68 en 74 herfst/winter kleding voor stoere jongens gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |