quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende:
Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
Vorige topics:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat ok mar, ik bin in de war met Groaningen, die het dat gebouw:
http://maps.google.com/ma(...)=&q=Gasunie+Building,+Groningen,+The+Netherlands&sll=53.193592,5.798515&sspn=0.000918,0.00232&ie=UTF8&hq=&hnear=Gasuniegebouw,+Concourslaan+17,+9727+Groningen,+Nederland&ll=53.200686,6.552765&spn=0.003644,0.00928&t=h&z=17
Se heffe elke week een stukje inne krant over gezamenlijke binnentuunen inne stadquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:16 schreef justmattie het volgende:
Binne ze van de Leeuwarder lollercourant al bij jou weest Socios?
Nee, wat dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:16 schreef justmattie het volgende:
Binne ze van de Leeuwarder lollercourant al bij jou weest Socios?
Ohw! Wist ik niet. Staat dat ergens online ook?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Se heffe elke week een stukje inne krant over gezamenlijke binnentuunen inne stad
Ik kiek morgen wel even op de pc van mien ouwelui. Die heffe een abo en kenne dus online oek de krant lezen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw! Wist ik niet. Staat dat ergens online ook?
tl;drquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:28 schreef Perlenbacher het volgende:
Woensdag 9 juni 2010
2010 is alweer op de helft en de Witte Wieven hebben niet stilgezeten! We zijn net terug van een heerlijk lang weekend Frankrijk met 8 van ons (27 graden, wees jaloers!) en brengen nu onze tijd in Leiden graag met een (wit)biertje op één van de prachtige Leidse terrasjes door!
Daarnaast kunt u ons vinden tijdens pubquizavonden in café de Tregter, etend in een gezellig restaurantje of zwevertjes drinkend in de Roebels. En... uiteraard vindt u ons op de dinsdagavonden zingend op SSR! Zo hadden wij gisteravond een legendarische cowgirl-borrel in de kelderbar. We zien u daar!
Nu wel gelezen. Zittend achter een PC leest een stuk beter dan op de GSM onder het rijdenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:28 schreef Perlenbacher het volgende:
Woensdag 9 juni 2010
2010 is alweer op de helft en de Witte Wieven hebben niet stilgezeten! We zijn net terug van een heerlijk lang weekend Frankrijk met 8 van ons (27 graden, wees jaloers!) en brengen nu onze tijd in Leiden graag met een (wit)biertje op één van de prachtige Leidse terrasjes door!
Daarnaast kunt u ons vinden tijdens pubquizavonden in café de Tregter, etend in een gezellig restaurantje of zwevertjes drinkend in de Roebels. En... uiteraard vindt u ons op de dinsdagavonden zingend op SSR! Zo hadden wij gisteravond een legendarische cowgirl-borrel in de kelderbar. We zien u daar!
Ik zocht naar een plaatje met zoekterm wieven. En daar kwam die ene foto ineens naar vorenquote:Op maandag 9 augustus 2010 02:50 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nu wel gelezen. Zittend achter een PC leest een stuk beter dan op de GSM onder het rijden
Wat het die tekst nou te maken met Liwwadden?
Lollerlex!quote:
Zelfs Hertog erbijquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:14 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben beneid.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:32 schreef justmattie het volgende:
Ik kiek morgen wel even op de pc van mien ouwelui. Die heffe een abo en kenne dus online oek de krant lezen.
Als ik had geweten wat ik nu weet, had ik mn havo wel gedaan en zo naar het HBO gegaan. Ach...quote:
Achteraf is altijd makkelijk praten jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:37 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja dan had ik m;n vwo afgemaakt. Makkelijk praten.
Anders zou ik al een jaar op de uni zitten, geneeskunde studeren.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Achteraf is altijd makkelijk praten ja
Waarom nog werken als je zoveel geld hebtquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:51 schreef neen het volgende:
[..]
Van m'n hobby had ik dan m'n werk gemaakt.
ik schaam me voor m'n schoolquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:20 schreef Paladijn het volgende:
Wie zaten er ook alweer op het ROC?
http://www.dumpert.nl/med(...)f/docenten_fail.html
Dat blieft mooi ja! Ze hebben wel een zwaar leven zeg en ze mogen ook al niksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:00 schreef Sodeju het volgende:
http://skoften.net/index/video/probleemwijken_-_de_wielenpolle
Het blijft mooi he
Maar ff een pak shag ophalle.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:47 schreef neen het volgende:
[..]
Dat blieft mooi ja! Ze hebben wel een zwaar leven zeg en ze mogen ook al niks
En Geenstijl/Telegraaf redden hun eigen hachje weerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:10 schreef Paladijn het volgende:
Ik zie alleen die gast met het matje nog wel eens bij de Miro
Missertje van de LC en geenstijl trouwens![]()
http://www.leeuwardercour(...)chuwing-over-foto-in
quote:Telegraaf en AD doen niet falen, het was het LC en Villemedia die mis kleunden.
3 topics, 2 relletjes en gezelligheid.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:35 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi, ik ben er weer, wat heb ik gemist?
Behalve mij? Helemaal niksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:35 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi, ik ben er weer, wat heb ik gemist?
Ben jij een kloon van Alex?quote:
Heb je je spatel nog?quote:
kutquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Alex?
Jullie gingen tegelijk weg, en zijn tegelijk weer terug
Nee, ik heb kort haar en scheer me wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Alex?
Jullie gingen tegelijk weg, en zijn tegelijk weer terug
Een mooi zilverbadje erbij?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:26 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Jazeker, zal hem straks even wat oppoetsen.
ik scheer me somsook!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:26 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nee, ik heb kort haar en scheer me wel.
zo blijft het altijd een groot ministerie!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:57 schreef justmattie het volgende:
@ Alex en Ensaf,lekker tegenstrijdige antwoorden
Ik ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb laatst nog tetten geschoren.
Ministerie van raadselen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zo blijft het altijd een groot ministerie!
Ja!quote:
Niet zo doenquote:
Weer een vrije dag?quote:
Dan pasquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:16 schreef Opdekop het volgende:
Nee, ik moet om vijf uur pas beginnen!
ik moet skylge en vlieland nog, dan ben ik ook compleet. voor heel nederland geloof ik ook wel, behlave een paar stukjes zeeland en een of twee gemeenten in zuid limburgquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:09 schreef Ensaf het volgende:
Ik ben nu in elke Friese gemeente geweest!
neequote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:16 schreef Ensaf het volgende:
Netjes, dat heel Nederland trouwens.
Doe ik je nog niet na.
Zelfs Bonaire?
Ik ben ook een echte man?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:26 schreef neen het volgende:
Juist, een echte man drinkt koffie zo zwart als een hasselbaink
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens Windigo draagt een echte man een roze tutu
Kan voor gezorgd worden!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens Windigo draagt een echte man een roze tutu
Gewoon naar Wiebe luisteren, die is er vast bijquote:
Van die muziek tussendoor word je ook niet vrolijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gewoon naar Wiebe luisteren, die is er vast bij
Lastige partij. Cambuur oogt nog niet echt sterk in de voorbereiding. Vrijdag zullen we zien hoe ze het in 't eggie doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:52 schreef Ensaf het volgende:
En straks de derby tegen Almere City.
Wat zijn de prognoses?
Leuke dames hierquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Is het leuk op het station mattie?
Er zit een supermarkt dichtbij. 2 zelfs.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Leuke dames hieren fok! Ik mis nog bier
Ik ga niet lopen. Heb aquariusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zit een supermarkt dichtbij. 2 zelfs.
Ja, zeven uur klaar met werk dus maar gelijk door gegaan. En dan smst DW de trein gaat acht uur pas weerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef Ensaf het volgende:
Nou dan bel je wel mooi vroeg.
kwart voor gaat de eerste zeker weer, richting Zwolle.
Jij zei dat je om 8 uur klaar was met werkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja, zeven uur klaar met werk dus maar gelijk door gegaan. En dan smst DW de trein gaat acht uur pas weer![]()
De trein gaat inderdaad nu weg naar Zwolle
Officieel! Ik heb al vier weken lang nog geen 1 keer tot acht gewerktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij zei dat je om 8 uur klaar was met werkenEn ik kan er ook niks aan doen dat de treinen hier zo kut rijden
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ga niet lopen. Heb aquarius
Wat moet je anders doen? Nog een uur uit je neus lopen vreten?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:49 schreef justmattie het volgende:
Klaar is klaar. /hopendatdebaasnietmeeleest
Je vergeet een t.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:50 schreef neen het volgende:
Dus zo denk jij over je werk Mathijs, melden!
Ik kan wel zes dingen bedenkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen? Nog een uur uit je neus lopen vreten?
Dus doe je het gewoon niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kan wel zes dingen bedenkenmaar in vakatietijd hoeft dat niet zo nodig
Opeens ben je ajf;s telgquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je vergeet een t.
En ik denk er zo niet over, ik had de leiding niet vandaag
quote:
Nog twee minuten.quote:
Die hoer die het bandje in heeft gesproken roept net van alles om en ik hoorde IJlst. Zal wel goedkomen dusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Je zit toch wel in de goede trein he?
Helaas. Troostprijsje voor jou.quote:
2.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nog twee minuten.
Quizvraag voor Socios, vanaf welk perron?
oke dan is het goed. Rijd je al?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die hoer die het bandje in heeft gesproken roept net van alles om en ik hoorde IJlst. Zal wel goedkomen dus
Ik niet, de machinist welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oke dan is het goed. Rijd je al?
De trein ook wel dan.quote:
En waarom?quote:
quote:
LollerNederlandselftal in zulke nietszeggende wedstrijden tegen nietszeggende landenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:18 schreef neen het volgende:
Hij mist nu gewoon Nederland - Oekraine en dan omgekeerd en met een B achter Nederalnd, deze wedstrijd is geweldig nu al
Oekrainequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
LollerNederlandselftal in zulke nietszeggende wedstrijden tegen nietszeggende landen
nicequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja. En analen. En een bejaardentehuis waar je kunt poepen.
Support your local team!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:21 schreef neen het volgende:
[..]
Oekraine2 kleuren geel blauw, 2 kleuren geel blauw
En het smaakte naar pis?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:25 schreef neen het volgende:
Ik was laatst nog in Oekraïne, halve liter op terras 50 rivnia ofzoiets 50 centjes
Fuck jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:29 schreef neen het volgende:
[..]
het had wel wat weg van Heineken ja
Wij hebben Palm in de kroegquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:40 schreef neen het volgende:
JAWEL IK DRINK HET NU OOK DE PLAM IS OP
orgasme uitstellen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:53 schreef justmattie het volgende:
Proost neen! Ik drink nu Palm en denk ff aan je
Mut dat inne Prinsetuun dan? Ik hef 't nergens sien staan...quote:
Dou bist een Arnhemmer juh. Maar dan hef ik die wet overtreden.quote:
Mijn gedachten gaan ook naar de nabestaande Alexxxxxquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb één keer gezoend in de prinsentuin... 4 uur later was mijn relatie, die daarvoor toch bijna 5 jaar had geduurd, over
hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb één keer gezoend in de prinsentuin... 4 uur later was mijn relatie, die daarvoor toch bijna 5 jaar had geduurd, over
geen commentaarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:11 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
ik heb bijna 2 jaar lang daarna met heul niemand meer gezoendquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:24 schreef neen het volgende:
Hij kreeg de smaak te pakken en ging toen met iedereen daar zoenen. Genot inne stad hoor
Ik een paar keer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb meerdere keren in de prinsen gezoend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |