ik moet skylge en vlieland nog, dan ben ik ook compleet. voor heel nederland geloof ik ook wel, behlave een paar stukjes zeeland en een of twee gemeenten in zuid limburgquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:09 schreef Ensaf het volgende:
Ik ben nu in elke Friese gemeente geweest!
neequote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:16 schreef Ensaf het volgende:
Netjes, dat heel Nederland trouwens.
Doe ik je nog niet na.
Zelfs Bonaire?
Ik ben ook een echte man?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:26 schreef neen het volgende:
Juist, een echte man drinkt koffie zo zwart als een hasselbaink
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens Windigo draagt een echte man een roze tutu
Kan voor gezorgd worden!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens Windigo draagt een echte man een roze tutu
Gewoon naar Wiebe luisteren, die is er vast bijquote:
Van die muziek tussendoor word je ook niet vrolijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gewoon naar Wiebe luisteren, die is er vast bij
Lastige partij. Cambuur oogt nog niet echt sterk in de voorbereiding. Vrijdag zullen we zien hoe ze het in 't eggie doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:52 schreef Ensaf het volgende:
En straks de derby tegen Almere City.
Wat zijn de prognoses?
Leuke dames hierquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Is het leuk op het station mattie?
Er zit een supermarkt dichtbij. 2 zelfs.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Leuke dames hieren fok! Ik mis nog bier
Ik ga niet lopen. Heb aquariusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zit een supermarkt dichtbij. 2 zelfs.
Ja, zeven uur klaar met werk dus maar gelijk door gegaan. En dan smst DW de trein gaat acht uur pas weerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef Ensaf het volgende:
Nou dan bel je wel mooi vroeg.
kwart voor gaat de eerste zeker weer, richting Zwolle.
Jij zei dat je om 8 uur klaar was met werkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja, zeven uur klaar met werk dus maar gelijk door gegaan. En dan smst DW de trein gaat acht uur pas weer![]()
De trein gaat inderdaad nu weg naar Zwolle
Officieel! Ik heb al vier weken lang nog geen 1 keer tot acht gewerktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij zei dat je om 8 uur klaar was met werkenEn ik kan er ook niks aan doen dat de treinen hier zo kut rijden
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ga niet lopen. Heb aquarius
Wat moet je anders doen? Nog een uur uit je neus lopen vreten?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:49 schreef justmattie het volgende:
Klaar is klaar. /hopendatdebaasnietmeeleest
Je vergeet een t.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:50 schreef neen het volgende:
Dus zo denk jij over je werk Mathijs, melden!
Ik kan wel zes dingen bedenkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen? Nog een uur uit je neus lopen vreten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |