Hier Cobra4. Geef bericht. Over.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[echomode]
HALLO?
IS ER IEMAND!?
[/echomode]
Niet eens ondertekend door John Busje der Versterkte Stad?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:25 schreef MadMaster het volgende:
IARL, doe er wat aan, net ontvangen in mijn mailbox en ik heb niet eens een Raborekening:
[..]
Welke debiel klikt er nou in hemelsnaam op zo'n link...?![]()
Heb de URL toch maar even iets onklaar gemaakt voor het geval dat...
Lima Bravo, over.quote:
quote:
Thuis. Tijd voor een biertje. Willlen jullie er ook één?quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thusi. Tijd voor een biertje. Willlen jullie er ook één?
Je wordt toch wel betaaldquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
op zich wel, maar ik den niet dat het m'n werk ten goede komt als ik er ne een neem
Doe dat maar. Want ik ga hier geen alcohol vrij bier verstrekken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:22 schreef iamredleader het volgende:
Hm, een koud biertje zou wel erg lekker zijn... maar ik wacht ff tot ik thuis ben
Jij wil gewoon graag in de JSF rondvliegenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:22 schreef Cobra4 het volgende:
GVD. Nu ook al de VVD tegen de aanschaf van de JSF.
Alcoholvrij bier is een contradictio in terminisquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:23 schreef Cobra4 het volgende:
Doe dat maar. Want ik ga hier geen alcohol vrij bier verstrekken.
Zijn allemaal éénzitters. Dus dat zat er toch al niet in.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij wil gewoon graag in de JSF rondvliegen
En dan krijg ik straks weer commentaar dat de straat slordig geveegd is, dat kan ik als ambtenaar tegenover de Nederlandse burgers toch niet maken. Het is per slot van rekening toch gemeenschapsgeld waar we het over hebben....quote:
Owquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:26 schreef Cobra4 het volgende:
Zijn allemaal éénzitters. Dus dat zat er toch al niet in.
Ja, en ik zal maar met m'n dronken harses wat overboekingen gaan uitvoeren...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En dan krijg ik straks weer commentaar dat de straat slordig geveegd is, dat kan ik als ambtenaar tegenover de Nederlandse burgers toch niet maken. Het is per slot van rekening toch gemeenschapsgeld waar we het over hebben....
Heerlijk, dankquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:30 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
Zoals gisteren beloofd:
[ afbeelding ]
quote:
Beetje jammer ja, maar ze zullen er ook niet licht over gedacht hebben denk ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:22 schreef Cobra4 het volgende:
GVD. Nu ook al de VVD tegen de aanschaf van de JSF.
Je moet ook niet je bierflessen achter je aan laten slingeren...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
En dan krijg ik straks weer commentaar dat de straat slordig geveegd is, dat kan ik als ambtenaar tegenover de Nederlandse burgers toch niet maken. Het is per slot van rekening toch gemeenschapsgeld waar we het over hebben....
Woohoo! Ik ga voor dat chocolade-ding rechtsachterinquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:30 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
Zoals gisteren beloofd:
[ afbeelding ]
Ik ben weer iets meer SCenior geworden...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Was er nog een bijzondere reden voor de taart?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben weer iets meer SCenior geworden... [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben weer iets meer SCenior geworden... [ afbeelding ]
Welkom.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hallo mensen, ik ben redelijk nieuw in dit sub forum maar ik ga mijn gezicht hier vaker laten zien, dus ik dacht LAAT IK NAAR DE SC GAAN! Goed idee of niet he!
Dan zullen we moeten delen.quote:En ik zou graag een Moorkop willen.
Pics van je vriendin en zusje?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hallo mensen, ik ben redelijk nieuw in dit sub forum maar ik ga mijn gezicht hier vaker laten zien, dus ik dacht LAAT IK NAAR DE SC GAAN! Goed idee of niet he!
En ik zou graag een Moorkop willen.
Oh nee jij mag de moorkop wel. Ik neem gewoon wat overblijft dan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welkom.
[..]
Dan zullen we moeten delen.
Maar je hebt wel een vrijgezelle zus?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Op het moment nog single.En nee geen pics van mijn zusje.
Nee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een vrijgezelle zus?
Jammer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee.Die is wel al bezet. De schande
Ik zou juist de eer hoog moeten houden van deze familie!
Hoe groot is jouw harem nu inmiddels?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een vrijgezelle zus?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Zal ik even een notificatie doorgeven als ze weer single is?
Sssst, niet hier!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw harem nu inmiddels?
1 vrouw. De rest wijst hem steeds af.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw harem nu inmiddels?
Dat....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
1 vrouw. De rest wijst hem steeds af.
Ik weet nu al dat ze te jong is voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ze te jong is voor je.
Dichter bij de vier geeft me meer plezier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ah top! Nu kan ik met jullie meepraten over de hedendaagse dingen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:22 schreef Bart het volgende:
Korte samenvatting om je up to date te brengen: PS heeft een baby maar niet volgens haar tie... euh shirtje, Soempie heeft een poes, en ik ben de outcast hier.
Oh, 11 jaar verschil, dat moet kunnen toch?quote:
Nog leuke cadeau's gekregen?quote:
Een date met jouw vrouw.quote:
Tja, zo ben ik he...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Mijn welgemeende excuses.Ik zal mijn niveau even opkrikken!
Nee hoor. Daar zorgen Bart en ik wel voor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Oh niet goed? Ik moet het zeker verlagen.
De vrouw van Bart natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oeh alvast gefeliciteerd! Wat wil je voor je verjaardag hebben?
Zie twee topics terug.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Pics van je vrouw ter beoordeling van het cadeau.
Dan heb ik alleen mijn moeder nog beschikbaar...quote:
Ow.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Daar zorgen Bart en ik wel voor.
Dan vraag ik wel of PS 5 minuten voor me heeft.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan heb ik alleen mijn moeder nog beschikbaar...
Ik maak alvast een reservering. Ik ben 11 februari jarig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan heb ik alleen mijn moeder nog beschikbaar...
Alle verhuur gaat via mij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan vraag ik wel of PS 5 minuten voor me heeft.
Het niveau van C4 en mij is gemiddeld zo'n 16cm. Als ie hangt natuurlijk, vanaf de grond gemeten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ow.Je wilt mij er niet bij hebben HE!
Nee is goed.Ik zal proberen niveau te houden dan.
(voor zover dat mogelijk is
)
Er is een strikte taakverdeling binnen de SC.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ow.Je wilt mij er niet bij hebben HE!
Nee is goed.Ik zal proberen niveau te houden dan.
(voor zover dat mogelijk is
)
Krijg ik ook loon enzo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is een strikte taakverdeling binnen de SC.
We moeten even zien welke jou het beste gaat passen.
ff kijken, dan heb ik denk ik nog wel een gaatje. Deze dame heb ik nog beschikbaar:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik maak alvast een reservering. Ik ben 11 februari jarig.
Naja het moet maar he... Zak over haar hoofd en raggen maar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:55 schreef Bart het volgende:
[..]
ff kijken, dan heb ik denk ik nog wel een gaatje. Deze dame heb ik nog beschikbaar:
[ afbeelding ]
Daar heeft ze al rekening mee gehouden, zak zit al op d'r hoofd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Naja het moet maar he... Zak over haar hoofd en raggen maar.
Geven is beter dan nemen, mijn zoon.quote:
Dat is haar zakdoek.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar heeft ze al rekening mee gehouden, zak zit al op d'r hoofd.
Wat was jouw taak ook alweer precies?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is een strikte taakverdeling binnen de SC.
We moeten even zien welke jou het beste gaat passen.
Wat houd je tegen om mij geld te geven dan?quote:
Nee, ze is wel zo modern dat ze geen zakdoek maar een condoom gebruikt.quote:
Een man van de kerk heeft geen aardse bezittingen, ik kan je dus helaas geen geld geven. Maar als je zin hebt in een hostie, dan kun je altijd langskomen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:58 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om mij geld te geven dan?Weet je wel hoeveel pijn het mij doet om dat te nemen. Maar dat lot neem ik graag op me.
Heb je de OP nooit gelezen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat was jouw taak ook alweer precies?
Dat is mijn taak, die OP niet lezen.quote:
De AKQ(SC) verkiezingen zijn in volle gang!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mar er komen vast ooit wel weer een keer verkiezingen.
We hebben het wel over geboortejaren gehad, niet over de specifieke geboortedata...quote:
Wat heb je aan pics als je ook gewoon een bakkie koffie met 'r kan doen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oeh lekker, moet ik ook nog een keer doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een weekendje Parijs met de HSL...
Ik doe wel meer dan dat bakkie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben het wel over geboortejaren gehad, niet over de specifieke geboortedata...
[..]
Wat heb je aan pics als je ook gewoon een bakkie koffie met 'r kan doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Lein kom ik nog niet verder dan koffie drinken op het het station, ik ga dus met mw. MM naar Parijs...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Oeh lekker, moet ik ook nog een keer doen. Jullie gaan lekker met z'n tweeën neem ik aan? Of neem je Lein mee
.
Ik vond nog een leuke van d'r:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik doe wel meer dan dat bakkie.
Klappen krijgen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik doe wel meer dan dat bakkie.
* MadMaster kijkt naar het geboortejaar van The_Chosen_1 en begrijpt het wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet van haar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ugh... als je vrouw zo ruig is dan sla ik dat cadeau over hoor.
Ach ja pubers, blijven pubers.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster kijkt naar het geboortejaar van The_Chosen_1 en begrijpt het wel...
Oh dat is inderdaad een heulle mooie foto.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vond nog een leuke van d'r:
[ afbeelding ]
Topfotograaf he, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh dat is inderdaad een heulle mooie foto.
Ik schakel defensie in, heb ik nog wel contacten zitten.quote:
die is ver weg, en om nu onder mijn bureau te gaan liggenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Waarom duik je niet weer je bed in dan?
Die bij defensie is dat dezelfde als die topfotograaf?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Topfotograaf he, dan krijg je dat.
[..]
Ik schakel defensie in, heb ik nog wel contacten zitten.
Nee dan krijg je weer van die vragende blikken inderdaad. Hebben ze niet van die overleg banken bij het koffiezetapparaat staan? Kan je ook zo heeeerlijk op liggen luierenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
die is ver weg, en om nu onder mijn bureau te gaan liggen
Dankquote:
Nee, niet dezelfde... Die fotograaf ben ik, en ik zit niet meer bij defensie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Die bij defensie is dat dezelfde als die topfotograaf?Want dan moet hij even before and after foto's maken van mij van de klappen.
Trustenquote:
Je bent ontslagen wegens geweldpleging en het maken van foto's daarvan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Dank.
[..]
Nee, niet dezelfde... Die fotograaf ben ik, en ik zit niet meer bij defensie.
Nee, ik ben ontslagen omdat ik te hard werkte.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je bent ontslagen wegens geweldpleging en het maken van foto's daarvan?
Ugh ja aan dat soort mensen heb ik ook een hekel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, ik ben ontslagen omdat ik te hard werkte.
Ah, je bent ook ambtenaar?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ugh ja aan dat soort mensen heb ik ook een hekel.
Damn, hele korte beentjes zeker ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Het niveau van C4 en mij is gemiddeld zo'n 16cm. Als ie hangt natuurlijk, vanaf de grond gemeten.
Benen van ongeveer 20cm. Maar daarom staan we bij metingen ook altijd op de Eiffeltoren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Damn, hele korte beentjes zeker ?
Ze hebben een serie over hem gemaakt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Damn, hele korte beentjes zeker ?
Nice!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:54 schreef Bart het volgende:
Nee, over mij hebben ze een andere serie gemaakt:
Ba(r)tman.
Vakantie? Wat is datquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nice!![]()
Trouwens is iedereen nu aan het werk dan?Of hebben er ook nog mensen zomervakantie.
Ja, aan het werkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Nice!![]()
Trouwens is iedereen nu aan het werk dan?Of hebben er ook nog mensen zomervakantie.
Ik weet het niet helemaal zeker. Maar ik hoor er mensen af en toe over. Ik zelf deed er een paar week geleden aan. Helemaal nieuw voor mij joh. Maar wel een hele leuke ervaring.quote:
Oh ja joh, geef hem even een lekker welkomquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:22 schreef Bart het volgende:
Korte samenvatting om je up to date te brengen: PS heeft een baby maar niet volgens haar tie... euh shirtje, Soempie heeft een poes, en ik ben de outcast hier.
Oh? Wat doe je dan allemaal?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:19 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker. Maar ik hoor er mensen af en toe over. Ik zelf deed er een paar week geleden aan. Helemaal nieuw voor mij joh. Maar wel een hele leuke ervaring.
Pics van jou en de baby!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ja joh, geef hem even een lekker welkomPS heeft een oppasbaby.
Jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ha vers vlees
[..]
Oh ja joh, geef hem even een lekker welkomPS heeft een oppasbaby.
Nou ik ging met een paar andere collega's(Om het ingewikkeld te maken, ik heb 2 baantjes.quote:
Zou een stuk minder werk zijn. Behalve dat opblazen dan.quote:
Tja, het leven is hard.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa![]()
Oh oppasbaby.Ik dacht dat je zo'n Milf was. Maar ook niet, en toen zag ik je profiel en toen dacht ik aan een mogelijke tienermoeder... Dus ongeveer al mijn fantasiën over jou zijn uitelkaar gespat.
Je fantasieën over d'r tieten staan nog.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa![]()
Oh oppasbaby.Ik dacht dat je zo'n Milf was. Maar ook niet, en toen zag ik je profiel en toen dacht ik aan een mogelijke tienermoeder... Dus ongeveer al mijn fantasiën over jou zijn uitelkaar gespat.
Bier? Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nou ik ging met een paar andere collega's(Om het ingewikkeld te maken, ik heb 2 baantjes.) naar Kreta om bier te drinken. Blijkbaar noemen ze dat 'vakantie'. Heel vreemd.
Gelukkig wel ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Je fantasieën over d'r tieten staan nog.
Mooi hea? Van pappie gekregen toen ik 16 werd. Wilde eigenluk een Bie Em Dobble You Cabrio, maar hij was van, duh, dan moet je nog twee jaar w88 en dan is er wel weer een nieuw model, prinsezje. Dus toen maar deze.quote:
Nou ja zo noemden ze dat daar. Kan ik ook niets aan doen. Ik zei van doe maar wat. Gaven ze me spul dat op pis leek. En het smaakte wat apart. En ze bleven maar grote glazen brengen. En na een half glas voelde ik me heel raar en (ik denk) na twee glazen raakte ik buiten bewust zijn.quote:
Nou ja ik heb er nog geen helder beeld van. Als je wat close-up foto's stuurt dan kan ik het wat beter beoordelen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mooi hea? Van pappie gekregen toen ik 16 werd. Wilde eigenluk een Bie Em Dobble You Cabrio, maar hij was van, duh, dan moet je nog twee jaar w88 en dan is er wel weer een nieuw model, prinsezje. Dus toen maar deze.
mag niet van pappie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nou ja ik heb er nog geen helder beeld van. Als je wat close-up foto's stuurt dan kan ik het wat beter beoordelen.
Papa leest niet mee hoor. En mijn zegen heb je.quote:
Wat gebeurd er op vrijdag middag dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kom jongens, rustig aan, we zijn weer veel te vroeg....
Over een half uur is het pas vrijdagmiddag![]()
Vreemd, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Denk ook niet dat ik vakantie wil als ik dit lees.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nou ja zo noemden ze dat daar. Kan ik ook niets aan doen. Ik zei van doe maar wat. Gaven ze me spul dat op pis leek. En het smaakte wat apart. En ze bleven maar grote glazen brengen. En na een half glas voelde ik me heel raar en (ik denk) na twee glazen raakte ik buiten bewust zijn.
Er stonden tenminste twee lege glazen op de foto... Kan ook zijn dat ze de rest zelf hebben opgedronken en dat ik maar anderhalf glas had.
Oh dus ik ga trouwen met PS? Want jouw zegen betekend veel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Papa leest niet mee hoor. En mijn zegen heb je.
Jij komt uit het Noorden, of niet dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oké jammer. Kan je dan de link geven waar je vader ze weg heeft?
Ik heb ook niet veel van vakantie meegemaakt. Als je wakker werd had je eerst een beste koppijn (waarvan weet ik niet, komt denk ik door de luchtdruk) en dan begin je meteen al met een ontbijt/lunch/brunch waar je bier bij drinkt. En na het ontbijt/lunch/brunch werd ik weer wakker en begon het ontbijt/lunch/brunch gedoe opnieuw. Op het laatst kon ik 2.5 glazen bier op zonder te bezwijken. Dus toen had ik ook een stukje meegemaakt van na het ontbijt/lunch/brunch. Er lopen namelijk ook andere mensen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Vreemd, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Denk ook niet dat ik vakantie wil als ik dit lees.
De SC koppelt me graag, om te voorkomen dat ik met meer geteisem thuiskom, waar ik gewoonlijk een handje van heb. Alleen dit lijkt me geen verbetering liefjes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh dus ik ga trouwen met PS? Want jouw zegen betekend veel.
Zolang je nog taalfouten maakt zal ik PS niet weggeven aan je.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh dus ik ga trouwen met PS? Want jouw zegen betekend veel.
Het is vandaan zeker?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jij komt uit het Noorden, of niet dan?
En verder:
http://www.medischcentrumscheveningen.nl/
Schoemacher, duh.
Het SPIJT MIJ!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Zolang je nog taalfouten maakt zal ik PS niet weggeven aan je.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Het is vandaan zeker?En ja ik kom uit Drenthe.
Ik ben geen geteisem!!! Ik ben een correcte jongeman die soms taalfouten maakt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De SC koppelt me graag, om te voorkomen dat ik met meer geteisem thuiskom, waar ik gewoonlijk een handje van heb. Alleen dit lijkt me geen verbetering liefjes.
en bier drinkt. en waarschijnlijk ben je nog lelijk ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben geen geteisem!!! Ik ben een correcte jongeman die soms taalfouten maakt.
Jij niet dan?quote:
Het innerlijk is toch veel belangrijk, lief meisje...quote:en waarschijnlijk ben je nog lelijk ook
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en bier drinkt. en waarschijnlijk ben je nog lelijk ook
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]Ken genoeg vrouwen die ook bier drinken hoor.
![]()
En ik ga niet van mezelf zeggen dat ik er uitermate goed uitzie.Dat ervaren mensen als arrogant ofzo, terwijl ik gewoon veel mooier ben dan rest.
Prove it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik weet heus wel dat er meisjes bier drinken, maar ik vind het pas classy. Geef mij maar druivensapJa maar als dat al niet veels soeps is kan het maar beter van buiten nog wat waard zijn...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij niet dan?
[..]
Het innerlijk is toch veel belangrijk, lief meisje...Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Niet eens een zoete witte wijn?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Prove it.
En ik weet heus wel dat er meisjes bier drinken, maar ik vind het pas classy. Geef mij maar druivensap
[..]
Ja maar als dat al niet veels soeps is kan het maar beter van buiten nog wat waard zijn...
Door internet is iedereen lelijk? Kom we slaan hem!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:53 schreef CaLeX het volgende:
Het is internet!
IEDEREEN HIER IS LELIJK
behalve ik dan
Ik ben niet lelijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:53 schreef CaLeX het volgende:
Het is internet!
IEDEREEN HIER IS LELIJK
behalve ik dan
hihi hij komt uit Drentequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Door internet is iedereen lelijk? Kom we slaan hem!
Zoete witte wijn is zelden goed. Doe mij maar een ijskoude Chardonnay.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:50 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Niet eens een zoete witte wijn?
En mijn innerlijk is heel veel soeps hoor! Je moet me gewoon leren kennen.
Die heb ik nog wel staan hier. Kom maar even langs. Dan nuttigen we(lees: Jij) 2 flessen en dan gaan we kijken wat daaruit komt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zoete witte wijn is zelden goed. Doe mij maar een ijskoude Chardonnay.
Dat ligt boven Overijssel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:58 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh dan zoek ik hem wel even op? Waar ligt dat gehucht? Drente? Ergens in limburg zeker.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mooi hea? Van pappie gekregen toen ik 16 werd. Wilde eigenluk een Bie Em Dobble You Cabrio, maar hij was van, duh, dan moet je nog twee jaar w88 en dan is er wel weer een nieuw model, prinsezje. Dus toen maar deze.
dan word ik lesbisch.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel staan hier. Kom maar even langs. Dan nuttigen we(lees: Jij) 2 flessen en dan gaan we kijken wat daaruit komt.
Topic killerquote:
Ow ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Ik ben geen meisje hoor. Dus je hoeft niet lesbisch te worden.quote:
Volgens mij heeft 'ie daar helemaal geen moeite meequote:
Hij neemt gewoon zijn zusje en camera mee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 'ie daar helemaal geen moeite mee
dan moet ik ook nog pedofiel worden. Dat gaat te verquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij neemt gewoon zijn zusje en camera mee.
quote:
Zo dat is een hartelijk welkomquote:
Woehaaa!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dan moet ik ook nog pedofiel worden. Dat gaat te ver
ben ruuuiiim meerderjarig hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Woehaaa!!!
Jij bent gewoon zelf nog het lijdend onderwerp van pedofielen...
Verdien je toch ookquote:
Natuurlijk! Jij ons ook? Zal wel niet he, daar in Frankrijkquote:Missen jullie me al een beetje?
Welnee, zusje is 16 dus legal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dan moet ik ook nog pedofiel worden. Dat gaat te ver
Mwah zit maar 3-4 jaar verschil tussen jou en mijn zusje. Maar ik heb wel een ander meisje voor je.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ben ruuuiiim meerderjarig hoor
Alle verhuur in dit topic gaat via mijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mwah zit maar 3-4 jaar verschil tussen jou en mijn zusje. Maar ik heb wel een ander meisje voor je.
Ruim?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ben ruuuiiim meerderjarig hoor
Ca va bien, merci.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bonjour!!
Comment ça va? (gejat van the Shorts)
dat blijkt maarquote:
al twintig procent van mijn levenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ruim?
Pas een paar jaartjes maar en in de USA mag je in een hoop staten nog maar net een Shandy bestellen...
Nou ja, dan moet je nog maar een keertje daar op vakantie hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
@Bart, nee nog niet geweest....ik denk dat het ook niet meer gaat lukken. Er staan nog wat andere dingen op het programma.
Oei, volgens mij is dit een gevoelige snaar bij PSquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
al twintig procent van mijn leven
Schuilen in de bunkers, spannend en/of romantisch...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
Het weer is alleen erg wisselvallig..maar ja, daar is het Normandië voor.
20% van je leven? Dan denk ik aan hele andere dingen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat blijkt maar
[..]
Dan heb je bij deze concurentie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Alle verhuur in dit topic gaat via mij. Ik heb alleen jouw zusje nog maar beschikbaar, dus helaas voor jou moet zij mee.
Met een kind van 1,5 en een kind van 8quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schuilen in de bunkers, spannend en/of romantisch...
Iedereen snapt me, broekie!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat blijkt maar
[..]
Zo werkt dat niet, het blijkt maar weer dat je weinig ervaring hebt met dit soort zaken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze concurentie.![]()
![]()
ik ben misschien wel een broekie, mais ma Français est très bien.quote:
Ow. Mag ik bij jou in de leer dan? Ik wil graag weten hoe ze het vroeger deden zodat ik mezelf naar boven kan werken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, het blijkt maar weer dat je weinig ervaring hebt met dit soort zaken.
frans, dat is mijn inlognaam op het werkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben misschien wel een broekie, mais ma Français est très bien.
Nou je werpt je gewoon op als topicpimp, en maakt iedereen af die denkt dat hij ook rechten heeft. Maar je kan beginnen door zelf een topic te openen en jezelf daar alleenrechten op verhuur te geven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ow. Mag ik bij jou in de leer dan? Ik wil graag weten hoe ze het vroeger deden zodat ik mezelf naar boven kan werken.
Dan mis je de tieten... Toch zonde, ik zou verder lezen als ik jou was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Na een post of 60 in dit topic heb ik maar besloten om niet verder te lezen, ik gok dat ik niks gemist heb?
* The_Chosen_1maakt bart afquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou je werpt je gewoon op als topicpimp, en maakt iedereen af die denkt dat hij ook rechten heeft. Maar je kan beginnen door zelf een topic te openen en jezelf daar alleenrechten op verhuur te geven.
Ik ben erbij gekomen. Soort van, toch wel wereld nieuws of niet soms.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Na een post of 60 in dit topic heb ik maar besloten om niet verder te lezen, ik gok dat ik niks gemist heb?
Bart is met een hoofdletter.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
* The_Chosen_1maakt bart af
Zo ik heb nu rechten enzulks.
Vandaar dat ik dacht dat teruglezen niet de moeite waard wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben erbij gekomen. Soort van, toch wel wereld nieuws of niet soms.
Nee hoor. Ik schreef hem duidelijk met een kleine letter. Dus ik begrijp niet hoe je bij jouw constatering komt.quote:
En bedankt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dacht dat teruglezen niet de moeite waard was
Je mag morgen in de Amsterdamse grachten op een boot in het leer...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ow. Mag ik bij jou in de leer dan?
Je post hier. Het zou best nog even kunnen duren voor je er ook echt bij bent gekomenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben erbij gekomen. Soort van, toch wel wereld nieuws of niet soms.
Nee, ik wens het volgende topic ook meer succes...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Lijkt me sterkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En bedankt.
Ik zou toch maar doorlezen. PS zit steeds te flirten met mij.
Dus ik moet dit zien als een soort van lange afstand stage?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je post hier. Het zou best nog even kunnen duren voor je er ook echt bij bent gekomen
Ik schreef: 'Bart is met een hoodfletter'. Wil jij soms beweren dat dat niet waar is?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik schreef hem duidelijk met een kleine letter. Dus ik begrijp niet hoe je bij jouw constatering komt.
Je verwisseld de lidwoorden!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag morgen in de Amsterdamse grachten op een boot in het leer...
Inderdaad. Zelfs ik ben er nog niet bij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je post hier. Het zou best nog even kunnen duren voor je er ook echt bij bent gekomen
Jij verwisselt d en t.quote:
Leer is goed, vooral bij vrouwen en op de motor.quote:Maar ik houd niet zo van leer. Lijkt me nogal ongemakkelijk.
Och hemel, weer zo ééntje die die illusie heeft...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
PS zit steeds te flirten met mij.
De eerste voorzetwand (het geraamte) staat inmiddelsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
TM, hoe vordert de verbouwing? Ik zal zo eens kijken in je topic, als ik daar nog tijd voor heb.
Dan mag je op komen draven bij een meet en als je die doorstaat, mag je misschien ooit eens definitief blijven...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dus ik moet dit zien als een soort van lange afstand stage?![]()
En als ik de stage voldoende afsluit mag ik blijven?
Ja he! Iedereen weet tenslotte dat ik de enige ben met wie ze flirt. Maar ja, ik ben al getrouwd, helaas voor PS...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Och hemel, weer zo ééntje die die illusie heeft...
De bart die ik schreef is niet met een hoofdletter. Neequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik schreef: 'Bart is met een hoodfletter'. Wil jij soms beweren dat dat niet waar is?
Je mag morgen ook in je blote reet op de boot en dan mag je zelf van lid wisselen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je verwisseld de lidwoorden!Oneerlijk. Maar ik houd niet zo van leer. Lijkt me nogal ongemakkelijk.
Ik heb het gezien...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De eerste voorzetwand (het geraamte) staat inmiddels
Verdomd gij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag morgen ook in je blote reet op de boot en dan mag je zelf van lid wisselen.
Als je dat doorstaat, heb je je ontgroening voor hier ook achter de rug (leuke woordspelingen, vind ik zelf)...
quote:
Wanneer verwacht je er in te kunnen wonen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De eerste voorzetwand (het geraamte) staat inmiddels
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag morgen ook in je blote reet op de boot en dan mag je zelf van lid wisselen.
Als je dat doorstaat, heb je je ontgroening voor hier ook achter de rug (leuke woordspelingen, vind ik zelf)...
Je bent hier toch vrijwilligquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Verdomd gij.Ik ervaar hier posten al als een heuze ontgroening.
Ergens in het voorjaar (2011 that isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer verwacht je er in te kunnen wonen?
Poeh, dat duurt nog even dan...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ergens in het voorjaar (2011 that is)
Ziet er echt vet uit hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ergens in het voorjaar (2011 that is)
Er moet ook nog wel wat gebeuren en mijn tempo ligt nu nog niet zo hoog omdat ik dit soort klussen voor het eerst doe, dus dan doe ik het liever op m'n eigen tempo in 1 keer goedquote:
Gast, je bent nog jonger dan ikquote:
Au revoir et une tres bien vacance!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even kijken of mn was inmiddels klaar is en dan naar de caravan. Peace wil ook nog even op de laptop. je kunt hier alleen in de omgeving van het restaurant/receptie gebruik maken van het internet![]()
Prettige vakantie verderquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even kijken of mn was inmiddels klaar is en dan naar de caravan. Peace wil ook nog even op de laptop. je kunt hier alleen in de omgeving van het restaurant/receptie gebruik maken van het internet![]()
Oke doei, nog veel plezierquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:01 schreef Diaan73 het volgende:
Merci beaucoup!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Au revoir et une tres bien vacance!!
Je doet dit allemaal voor het eerst?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er moet ook nog wel wat gebeuren en mijn tempo ligt nu nog niet zo hoog omdat ik dit soort klussen voor het eerst doe, dus dan doe ik het liever op m'n eigen tempo in 1 keer goed
En ik heb de tijd, geen last van dubbele lasten en uiterlijke datum ofzo
Kan je nagaan, en dan moet ik me doorgaans bij de Gall en Gall nog legitimeren ook....quote:
Ja, ik ben zeker niet onhandig, maar ben zelf geen bouwvakker. Maar met wat experts op de achtergrond kom ik een heel eindquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je doet dit allemaal voor het eerst?
Ik was in de veronderstelling dat je vaker met dit bijltje gehakt had.
Je stijgt nu nog meer in mijn achting...
Zeg dat je een vriend van mij bent, dan komt het allemaal goed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:05 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Kan je nagaan, en dan moet ik me doorgaans bij de Gall en Gall nog legitimeren ook....
:p nee, die nutteloze discussie bij de G&G is wel leuk juist.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeg dat je een vriend van mij bent, dan komt het allemaal goed.
Maar ze kennen me daar. Dan krijg je alles mee. Gratis zelfs.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:09 schreef CaLeX het volgende:
[..]
:p nee, die nutteloze discussie bij de G&G is wel leuk juist.
zelf pakken en in stevige pas de winkel uitrennen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar ze kennen me daar. Dan krijg je alles mee. Gratis zelfs.
Nee joh, gewoon opdrinken in de winkelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
zelf pakken en in stevige pas de winkel uitrennen?
Netjes, ben zelf niet zo van de expirimentele doe-het-zelf-afdeling...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ik ben zeker niet onhandig, maar ben zelf geen bouwvakker. Maar met wat experts op de achtergrond kom ik een heel eind
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon opdrinken in de winkel.
Ik heb een vastgeroest scharnier al twee weken in de WD40 liggen om te kijken of ie los komt... Als ie weer bruikbaar is, dan ben ik ook blijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Netjes, ben zelf niet zo van de expirimentele doe-het-zelf-afdeling...
Had ik al gemeld dat ik de CV-thermostaat geheel eigenhandig heb geplaatst gisteren?
Door zo'n klusje kan ik al 3 maanden ingenomen met mezelf zijn...
Geluk zit vaak in kleine dingen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb een vastgeroest scharnier al twee weken in de WD40 liggen om te kijken of ie los komt... Als ie weer bruikbaar is, dan ben ik ook blij.
Ik zou sneller "gelukkig" zijn als ik gewoon en nieuw scharnier haal voor 5 euro dat er dezelfde dag nog opzit, dan twee weken moeten wachtenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geluk zit vaak in kleine dingen...
Welnee, een nieuw scharnier past nooit goed dus moet ik weer vet moeilijk gaan doen om alles te laten werken. Daarbij is het het onderste scharnier van een deur die ik amper gebruik, dus ik kan hem wel even missenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou sneller "gelukkig" zijn als ik gewoon en nieuw scharnier haal voor 5 euro dat er dezelfde dag nog opzit, dan twee weken moeten wachten
Ik ben ook meer van 'Spring maar in de auto en op naar de Praxis', zoals afgelopen week wel gebleken is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou sneller "gelukkig" zijn als ik gewoon en nieuw scharnier haal voor 5 euro dat er dezelfde dag nog opzit, dan twee weken moeten wachten
Ik normaal ook hoor, maar dus niet met scharnieren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook meer van 'Spring maar in de auto en op naar de Praxis', zoals afgelopen week wel gebleken is.
Kind van de wegwerpmaatschappij...
De baas betaaltquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
En als dat niet werkt heb je 2x grondstoffen verbruikt voor 0 resultaat
Dan zou ik indirect nog steeds betalenquote:
Jouw vrouw heeft een eigen salaris, weet ik uit eerste hand.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan zou ik indirect nog steeds betalen.
Heeft ze ook, maar dat gaat helemaal op aan haar. Net als mijn salarisquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jouw vrouw heeft een eigen salaris, weet ik uit eerste hand.
Oh vertel! Misschien weet ik het nog niet...quote:Zo weet ik sinds gisteren nog wel meer zaken, hou daar rekening mee...
Rondje rondom Campzone? In Oirschot barst het van de tanks natuurlijk...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:40 schreef Etcetera het volgende:
Op Campzone zijn er compo's, kun je aan meedoen. Ik doe daar nooit aan mee, win toch niet. Deze keer was er een 'compo' om een rijte in een pantser voertuig van defensie te winnen met 7 anderen. Enige actie: je inschrijven.
Ik heb gewonnen![]()
![]()
Ik heb een migraine van hier tot aan Tokyo, maar ik ga gewoon heen
Nu je het zegt, ik moest gisteren haar koffie ook al betalen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Heeft ze ook, maar dat gaat helemaal op aan haar. Net als mijn salaris.
Dan zal dat met reden zijn en blijft het tussen Lein en mijn persoontje...quote:Oh vertel! Misschien weet ik het nog niet...
Nou weet je hoe ik me elke dag voel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik moest gisteren haar koffie ook al betalen...
Praatjesquote:[..]
Dan zal dat met reden zijn en blijft het tussen Lein en mijn persoontje...
Misschien moet je eens bij jezelf ten rade gaan danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Heeft ze ook, maar dat gaat helemaal op aan haar. Net als mijn salaris.
[..]
Dat doe ik dagelijks, maar dat levert ook geen geld opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet je eens bij jezelf ten rade gaan dan
Ik heb geen idee, maar ik had de uitzending vandaag al afgezegd vanwege de migraine. En toen hoorde ik van de prijsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rondje rondom Campzone? In Oirschot barst het van de tanks natuurlijk...
Vanmiddag nog wel radio doen of laat je dat er bij zitten met je migraine?
Beterschap daarmee in ieder geval...
Blijf jij haar maar lekker sponsoren danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat doe ik dagelijks, maar dat levert ook geen geld op.
Ik heb geen keuzequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijf jij haar maar lekker sponsoren dan
Geloof me, migraine is nooit welkom hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat klote van die hoofdpijn ets... slechte timing
QFT... (laat ik ook eens hip doen)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geloof me, migraine is nooit welkom hoor
Niet doen, opa!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
QFT... (laat ik ook eens hip doen)
En die is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |