Hier Cobra4. Geef bericht. Over.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[echomode]
HALLO?
IS ER IEMAND!?
[/echomode]
Niet eens ondertekend door John Busje der Versterkte Stad?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:25 schreef MadMaster het volgende:
IARL, doe er wat aan, net ontvangen in mijn mailbox en ik heb niet eens een Raborekening:
[..]
Welke debiel klikt er nou in hemelsnaam op zo'n link...?![]()
Heb de URL toch maar even iets onklaar gemaakt voor het geval dat...
Lima Bravo, over.quote:
quote:
Thuis. Tijd voor een biertje. Willlen jullie er ook één?quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thusi. Tijd voor een biertje. Willlen jullie er ook één?
Je wordt toch wel betaaldquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
op zich wel, maar ik den niet dat het m'n werk ten goede komt als ik er ne een neem
Doe dat maar. Want ik ga hier geen alcohol vrij bier verstrekken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:22 schreef iamredleader het volgende:
Hm, een koud biertje zou wel erg lekker zijn... maar ik wacht ff tot ik thuis ben
Jij wil gewoon graag in de JSF rondvliegenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:22 schreef Cobra4 het volgende:
GVD. Nu ook al de VVD tegen de aanschaf van de JSF.
Alcoholvrij bier is een contradictio in terminisquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:23 schreef Cobra4 het volgende:
Doe dat maar. Want ik ga hier geen alcohol vrij bier verstrekken.
Zijn allemaal éénzitters. Dus dat zat er toch al niet in.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij wil gewoon graag in de JSF rondvliegen
En dan krijg ik straks weer commentaar dat de straat slordig geveegd is, dat kan ik als ambtenaar tegenover de Nederlandse burgers toch niet maken. Het is per slot van rekening toch gemeenschapsgeld waar we het over hebben....quote:
Owquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:26 schreef Cobra4 het volgende:
Zijn allemaal éénzitters. Dus dat zat er toch al niet in.
Ja, en ik zal maar met m'n dronken harses wat overboekingen gaan uitvoeren...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En dan krijg ik straks weer commentaar dat de straat slordig geveegd is, dat kan ik als ambtenaar tegenover de Nederlandse burgers toch niet maken. Het is per slot van rekening toch gemeenschapsgeld waar we het over hebben....
Heerlijk, dankquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:30 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
Zoals gisteren beloofd:
[ afbeelding ]
quote:
Beetje jammer ja, maar ze zullen er ook niet licht over gedacht hebben denk ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:22 schreef Cobra4 het volgende:
GVD. Nu ook al de VVD tegen de aanschaf van de JSF.
Je moet ook niet je bierflessen achter je aan laten slingeren...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
En dan krijg ik straks weer commentaar dat de straat slordig geveegd is, dat kan ik als ambtenaar tegenover de Nederlandse burgers toch niet maken. Het is per slot van rekening toch gemeenschapsgeld waar we het over hebben....
Woohoo! Ik ga voor dat chocolade-ding rechtsachterinquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:30 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
Zoals gisteren beloofd:
[ afbeelding ]
Ik ben weer iets meer SCenior geworden...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Was er nog een bijzondere reden voor de taart?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben weer iets meer SCenior geworden... [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben weer iets meer SCenior geworden... [ afbeelding ]
Welkom.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hallo mensen, ik ben redelijk nieuw in dit sub forum maar ik ga mijn gezicht hier vaker laten zien, dus ik dacht LAAT IK NAAR DE SC GAAN! Goed idee of niet he!
Dan zullen we moeten delen.quote:En ik zou graag een Moorkop willen.
Pics van je vriendin en zusje?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hallo mensen, ik ben redelijk nieuw in dit sub forum maar ik ga mijn gezicht hier vaker laten zien, dus ik dacht LAAT IK NAAR DE SC GAAN! Goed idee of niet he!
En ik zou graag een Moorkop willen.
Oh nee jij mag de moorkop wel. Ik neem gewoon wat overblijft dan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welkom.
[..]
Dan zullen we moeten delen.
Maar je hebt wel een vrijgezelle zus?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Op het moment nog single.En nee geen pics van mijn zusje.
Nee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een vrijgezelle zus?
Jammer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee.Die is wel al bezet. De schande
Ik zou juist de eer hoog moeten houden van deze familie!
Hoe groot is jouw harem nu inmiddels?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een vrijgezelle zus?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Zal ik even een notificatie doorgeven als ze weer single is?
Sssst, niet hier!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw harem nu inmiddels?
1 vrouw. De rest wijst hem steeds af.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw harem nu inmiddels?
Dat....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
1 vrouw. De rest wijst hem steeds af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |