Ja, want m'n duim zit er nog gewoon aanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je bent teruggegaan met de zaag?

Leuke kleur zaag!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Kijk eens wat een schattig voorzetwandje
[ afbeelding ]

Dag schijfruiterquote:

quote:

Chaotisch maar wel leukquote:

BP doet het goedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
IARL, ik wil binnenkort wat nieuwe aandelen oid kopen. Laatste tijd nog iets gezien dat er wel interessant uit zag?

't is vast goedkoopquote:

BP had ik juist vandaag gecasht, vandaar dat ik weer op zoek ben naar wat nieuwsquote:
 . Misschien dat ik er wel weer instap, maar dat weet ik nog niet zeker
. Misschien dat ik er wel weer instap, maar dat weet ik nog niet zeker

. Kunnen we het nu weer over wat anders hebben
. Kunnen we het nu weer over wat anders hebben 

Ik heb geen huilbaby. En ook geen huildreumes, Jair is heel liefquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:13 schreef Soempie het volgende:
Zeker wel.
En vind jij niet ook dat je beter een katje kan hebben dan een huilbaby?

quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, ik heb vandaag ook met m'n duim getest of de zaag nog scherp is, het antwoord raad u al
 beterschap voor de zaag
 beterschap voor de zaag   

Oh een lķef kind?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb geen huilbaby. En ook geen huildreumes, Jair is heel lief

Jazeker, maar voorlopig zou ik onderwogen blijven in aandelen. Echt systematisch herstel is er niet, weinig opwaardse druk, en met de gelijkblijvende ECB rente ziet het er eerder rood dan zwart uit. Ik zou nog even "cash is king" zijn, en wachten op een echt koopje.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
IARL, ik wil binnenkort wat nieuwe aandelen oid kopen. Laatste tijd nog iets gezien dat er wel interessant uit zag?

quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand toevallig laatst nog taart gebakken of zoiets?
 grappig dat je dat vraagt
 grappig dat je dat vraagt 

Jazekerquote:
 als ik vraag of ik een kusje mag hebben, komt hij naar me toe (!) gelopen (
 als ik vraag of ik een kusje mag hebben, komt hij naar me toe (!) gelopen (   ) en geeft een grote zoen op m'n wang
  ) en geeft een grote zoen op m'n wang   

Check, spaargeld aanhouden (deed ik toch al, blijf ik ook doen) en beetje opletten voor wat interessants dus.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazeker, maar voorlopig zou ik onderwogen blijven in aandelen. Echt systematisch herstel is er niet, weinig opwaardse druk, en met de gelijkblijvende ECB rente ziet het er eerder rood dan zwart uit. Ik zou nog even "cash is king" zijn, en wachten op een echt koopje.
Had ik ook! Ik had laatst een hele doos eieren gekocht (heb ik niet heel vaak) dus vroeg me af wat ik er mee kon gaan doen, behalve bakken/koken natuurlijk. Een van de opties was boterkoek maken, wat ik uiteindelijk niet heb gedaan omdat ik vanmiddag een spelletje bij iemand heb gespeeldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]grappig dat je dat vraagt
Ik was van plan dit weekend of volgend weekend eens te kijken wat er zoal in huis is, en dan wat boodschappen te doen om wat lekkers te bakken

Ik wil hier graag 2 dingen op zeggen:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:07 schreef Soempie het volgende:
Stom om je eigen stem te horen, zeker als je een touwtje in je mond hebt.
Maarre: Hobbes

Ik laat je wel weten als ik iets echt interessants tegenkomquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Check, spaargeld aanhouden (deed ik toch al, blijf ik ook doen) en beetje opletten voor wat interessants dus.

En dat spelletje was niet toevallig eierenlopen?quote:Had ik ook! Ik had laatst een hele doos eieren gekocht (heb ik niet heel vaak) dus vroeg me af wat ik er mee kon gaan doen, behalve bakken/koken natuurlijk. Een van de opties was boterkoek maken, wat ik uiteindelijk niet heb gedaan omdat ik vanmiddag een spelletje bij iemand heb gespeeld

Nee, ben maar gewoon begonnen met ze opeten. Er mee gaan keten kan altijd nogquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dat spelletje was niet toevallig eierenlopen?

Hoe heb je ze dan gemaakt? Want ik neem aan dat je geen rauwe eieren eetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee, ben maar gewoon begonnen met ze opeten. Er mee gaan keten kan altijd nog

quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazekerals ik vraag of ik een kusje mag hebben, komt hij naar me toe (!) gelopen (

Gewoon gebakken, smaakt primaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe heb je ze dan gemaakt? Want ik neem aan dat je geen rauwe eieren eet
 . Had alleen niet zo veel zin om in een week tijd 10 gebakken eieren te eten, vandaar het zoeken naar andere doelen
. Had alleen niet zo veel zin om in een week tijd 10 gebakken eieren te eten, vandaar het zoeken naar andere doelen

Van 10 eieren in 1 week zou ik enorm scheten gaan latenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gewoon gebakken, smaakt prima. Had alleen niet zo veel zin om in een week tijd 10 gebakken eieren te eten, vandaar het zoeken naar andere doelen

Eieren zijn toch wel langer houdbaar dan 10 dagen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon gebakken, smaakt prima. Had alleen niet zo veel zin om in een week tijd 10 gebakken eieren te eten, vandaar het zoeken naar andere doelen

Morgen doe ik een rondje taart...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand toevallig laatst nog taart gebakken of zoiets?

Gaat het nou weer over Soempie d'r stokken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eieren zijn toch wel langer houdbaar dan 10 dagen?

Van 10 scheten door 1 ei word ik week...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Van 10 eieren in 1 week zou ik enorm scheten gaan laten

Van 10 weken door 1 scheet word ik ei...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van 10 scheten door 1 ei word ik week...

Dat moet je niet beluisteren, dat moet je beleven onder het genot van dat bekendere nummer van hem...quote:

Ah, vandaar. Wanneer kom je weer terug?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
ik was net online. Zit nu in Engeland en ben aan het werk. Zo af en toe check ik hier even op een computer en soms op mijn laptop
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:13 schreef Nembrionic het volgende:
Leuke fase
Dan begint het echt wat minder een krot te lijken maar echt een huis in aanbouw

quote:

Ik vind het maar tenenkrommend mezelf te horen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik wil hier graag 2 dingen op zeggen:
1. Hobbes
2. Soempie, je hebt een mooie stem
 En Sven is m'n: 'hey, Hobbes, liefie! blablabla, Hobbes!, hOOOOObes' onderhand een beetje zat. Die zit nu van: o God, wat als we een baby zouden krijgen.
  En Sven is m'n: 'hey, Hobbes, liefie! blablabla, Hobbes!, hOOOOObes' onderhand een beetje zat. Die zit nu van: o God, wat als we een baby zouden krijgen.   
 quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat het nou weer over Soempie d'r stokken?

quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazekerals ik vraag of ik een kusje mag hebben, komt hij naar me toe (!) gelopen (

Dergelijke truukjes hebben mijn buren aan hun hond geleerd... daar werkt het dus blijkbaar ook bij.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]

En dan zo'n lik van lassie krijgen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dergelijke truukjes hebben mijn buren aan hun hond geleerd... daar werkt het dus blijkbaar ook bij.

Pavlov en Skinner, werkt bij iedereen. Als jij tieten ziet begin je ook te kwijlen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dergelijke truukjes hebben mijn buren aan hun hond geleerd... daar werkt het dus blijkbaar ook bij.

Hierbij daag ik je uit...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Pavlov en Skinner, werkt bij iedereen. Als jij tieten ziet begin je ook te kwijlen.

Niet zo'n beetje ook, dus dat wordt pijnstillers slikken en misschien vroeg op bed
 Niet zo'n beetje ook, dus dat wordt pijnstillers slikken en misschien vroeg op bed  

quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:37 schreef Whiteguy het volgende:
En om het niveau op peil te houden:
[ afbeelding ]

Welke debiel klikt er nou in hemelsnaam op zo'n link...?quote:Dit is een belangrijke veiligheidsupdate. Wij het veiligheidsteam van de Online drang van het..
Dit is een belangrijke veiligheidsupdate. Wij het veiligheidsteam van de Online drang van het Bankwezen Rabo dat u uw rekening door een paar seconden te vergen om deze vorm in te vullen controle. Het moet uw rekening aan onze nieuwe server.
tevreden bevorderen voldoet zodat kunnen wij fraude tegenhouden..
klik hier om uw informatie bij te werken.
https://bankieren.rabobank.nl/klanten/ <http://www.infucsc.com/_v(...)nternetkieren.htm>
Rabo Internetbankieren
Alvast bedankt,
Rabo Internetbankieren-Team.

Ah, dat is kut zeg. Zeker als je niet thuis zit. Hoop dat de pijnstillers helpen. Heb je speciale van de apotheek?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:59 schreef Etcetera het volgende:
HoofdpijnNiet zo'n beetje ook, dus dat wordt pijnstillers slikken en misschien vroeg op bed

Sorry, heb geen tieten op m'n pc staan.quote:

uhh, zit Sven wel eens achter je pc? --> cachequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sorry, heb geen tieten op m'n pc staan.

Met uitjes en zuur dan graag...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:37 schreef Whiteguy het volgende:
Gezondheidstip van de dag. Eet voldoende vis.
[ afbeelding ]

Jep maar ze werken nog niet echt, dus ik zit nu vooral met headset op film/series te kijken om overbodig geluid te blokkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, dat is kut zeg. Zeker als je niet thuis zit. Hoop dat de pijnstillers helpen. Heb je speciale van de apotheek?

Ik heb er wel vaker op geklikt, maar in alle gevallen verschilde de link van de link die in de brief vermeld werd...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:25 schreef MadMaster het volgende:
IARL, doe er wat aan, net ontvangen in mijn mailbox en ik heb niet eens een Raborekening:
[..]
Welke debiel klikt er nou in hemelsnaam op zo'n link...?
Heb de URL toch maar even iets onklaar gemaakt voor het geval dat...

Dat dus.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:21 schreef MadMaster het volgende:
De AKQ (SC) Awards zijn gereed, brengt allen uw stem uit voor zover u dat al niet gedaan hebt...
AKQ/AKQ SC Awards 2010: Het stemtopic

Neuh, die heeft z'n eigen laptop en pc.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
uhh, zit Sven wel eens achter je pc? --> cache

Hebben alleen jij en ik vannacht dienst?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand voor op wacht in de nacht...

Weltrusten Soempiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Neuh, die heeft z'n eigen laptop en pc.
Etcie, beterschap! Erg vervelend zo.
Ik ga Hobbes voeren en naar bed.

Staat er geen massage tent op CZ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jep maar ze werken nog niet echt, dus ik zit nu vooral met headset op film/series te kijken om overbodig geluid te blokken

quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef Whiteguy het volgende:
Pitt heeft het maar zwaar met zo'n vrouw die altijd hoofdpijn heeft

* Ofyles2 even rondkijkt...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hebben alleen jij en ik vannacht dienst?

ff de yuri uithangenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 even rondkijkt...
Ja, we zitten nu alleen vermoed ik...

quote:

Uit onderzoek blijkt dat de hoofdpijn smoes JUIST een reden is om sex te hebben omdat er bij sex natuurlijke pijnstillers vrijkomen in je lichaam.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef Whiteguy het volgende:
Pitt heeft het maar zwaar met zo'n vrouw die altijd hoofdpijn heeft

Gelukkig maar dat etc zich momenteel tussen 800 mannen begeeft.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat de hoofdpijn smoes JUIST een reden is om sex te hebben omdat er bij sex natuurlijke pijnstillers vrijkomen in je lichaam.

quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat etc zich momenteel tussen 800 mannen begeeft.

Dat vertel je echt zo vaak.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat de hoofdpijn smoes JUIST een reden is om sex te hebben omdat er bij sex natuurlijke pijnstillers vrijkomen in je lichaam.

Omdat mensen nog steeds vaak de "hoofdpijnopmerking" makenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat vertel je echt zo vaak.
Natuurlijk ook niet gek om dat regelmatig te verkondigen. Groot gelijk eigenlijk.

quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:51 schreef Whiteguy het volgende:
Uit de categorie behoorlijk terechte klachten:
Mooie, jonge meisjes met pittig kapsel
EMMA WAT HEB JE GEDAAN ? !??!

Doeiquote:

Und?quote:

Is dat niet lastig te volgen voor zo'n baby?quote:

vond het beetje te veel actiequote:
 Goede film, maar ben er niet zo lyrisch over als de rest van de wereldbevolking seems to be
 Goede film, maar ben er niet zo lyrisch over als de rest van de wereldbevolking seems to be

Ik ben niet echt van plan hem te gaan kijken. Want DiCaprio speelt er in.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
vond het beetje te veel actieGoede film, maar ben er niet zo lyrisch over als de rest van de wereldbevolking seems to be

Die is ook echt een salonheld...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt van plan hem te gaan kijken. Want DiCaprio speelt er in.

Dat is een vrij briljante acteur hoor...quote:

Maar aan de andere kant. Tom Berenger speelt er ook in. En dat is wel een goede acteur.quote:

quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het beste was wel dat de hoofdpersoon Dom Cobb heet en zijn vrouw Mal

Ik heb zijn laatste films niet gezien.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is een vrij briljante acteur hoor...

waar baseer je je dan opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb zijn laatste films niet gezien.
Ik heb zelfs al jaren geen bioscoop van binnen gezien...

was lange dag
 was lange dag

Vindt je dat echt? Of vindt je hem gewoon lekker? Want echt begenadigd vind ik hem niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is een vrij briljante acteur hoor...

Weltrusten PS.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ga slapen. Ben kapotwas lange dag

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |