moet gewoon weer werken tussen half negen en zesquote:
Da's een lange dag.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
moet gewoon weer werken tussen half negen en zes
8 uur werken is voor mij eigenlijk kort.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal ambtenaar he
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal ambtenaar he
Vooruit dan maar, dan mag het.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
8 uur werken is voor mij eigenlijk kort.
Maar dat maak ik helemaal goed tijdens oefeningen hoor. Dan draai ik 18 tot 20 uur per dag.
Weltrusten MM.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga me voorbereiden op morgen, ik ben weg...
Nee, dan zal het wel iets meer zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, dan mag het.
Als de Duitsers het land binnen vallen zal je ook wel geen 8-uurs werkdagen maken.
Cheers pal.quote:
Ta, with milk and lemon please.quote:
* Vinkt naam afquote:
Is dat nou een beetje te hachelen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb net een fles hiervan opengetrokken, dus als je zin hebt...
[ afbeelding ]
Goh, ik wist niet dat jij een auto had. Sterker nog: ik wist niet eens dat jij een rijbewijs hadquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het goed is komen er idd parkeerkaarten per post.
Ik kom met het OV. Ik bedenk me namelijk net dat ik die week mijn auto aan mijn mams heb uitgeleend om op vakantie naar Mofrika te kunnen gaan.
Als je in het leger zit krijg (kreeg) je toch altijd de mogelijkheid om voor de meest aparte voertuigen een rijbewijs te halen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat nou een beetje te hachelen?
[..]
Goh, ik wist niet dat jij een auto had. Sterker nog: ik wist niet eens dat jij een rijbewijs had!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Goh, ik wist niet dat jij een auto had. Sterker nog: ik wist niet eens dat jij een rijbewijs had!
Sterker nog. Het B en C rijbewijs was voor mij een functie eis.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je in het leger zit krijg (kreeg) je toch altijd de mogelijkheid om voor de meest aparte voertuigen een rijbewijs te halen?
Dat is wel heel vetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:39 schreef Cobra4 het volgende:
Iets voor jou Nem?
http://noorwegen.placement.nl/default.aspx?menu=435&id=386
Waarom heb je een gratis motorrijbewijs gekregen? AM (brommer) heb ik ook gratis bij B gehad, maar A moet ik nog apart halen als ik die wilquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb rijbewijs A/B/C/D. (Maar A en D heb ik gratis bij mijn C gekregen).
En mijn auto gebruik ik haast nooit. Ik leen 'm meestal uit aan mijn moeder.
Ah, jij weet dus precies hoe je een rupsband moet vervangen die lek isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sterker nog. Het B en C rijbewijs was voor mij een functie eis.
En ik vergeet helemaal dat ik ook nog een tactische aantekening heb. En een F notitie. (Rupsvoertuig M-109)
Afhankelijk van de leeftijd naar een popband of vlinderbandquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah, jij weet dus precies hoe je een rupsband moet vervangen die lek is
Misschien een foutje in de administratie? Ik heb geen idee. Na het behalen van mijn vrachtwagenrijbewijs had ik ineens ook het motor en busrijbewijs.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom heb je een gratis motorrijbewijs gekregen? AM (brommer) heb ik ook gratis bij B gehad, maar A moet ik nog apart halen als ik die wil
Ik weet inderdaad hoe ik de pads van een rupsband moet vervangen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah, jij weet dus precies hoe je een rupsband moet vervangen die lek is
Weltrusten.quote:
QFTquote:
Zeker weten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:40 schreef lubje25 het volgende:
Beste manier toch, bij het "leger" allerlei papieren halen
Dat zeg ik jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker weten.
Binnen 3 weken had ik mijn B en C rijbewijs (met dus gratis A en D). En als extra voordeel toelages op mijn salaris omdat de cursussen buiten mijn eigen vliegbasis gegeven werden.Dikke winst dus.
Het is jullie van harte gegundquote:
Jij doet het zelfde werk als onze Hofmeesters. Dus wie weet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Het is jullie van harte gegund. Het leger zou voor mij niet weggelegd zijn.
Cao in de Horeca is een lachertje. Alleen vak-idioten houden het uit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij doet het zelfde werk als onze Hofmeesters. Dus wie weet?
Mijn CAO is ook niet alles. Maar wel stukken beter dan die van de horeca.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Cao in de Horeca is een lachertje. Alleen vak-idioten houden het uit.
quote:
Ik vind van niet, maar ik hou nooit van vrouwendrankjes. Lein vindt het best wel lekkerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n glazuurverwijderend drankje?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:17 schreef Bart het volgende:
TT
[..]
Ik vind van niet, maar ik hou nooit van vrouwendrankjes. Lein vindt het best wel lekker.
Het is likeur, maar wel van 40%. Beetje kruidig. Niet mierzoet, maar het blijft natuurlijk likeur...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n glazuurverwijderend drankje?
pics?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:15 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
Iemand nog een frappucino?
We wachten met spanning op de posts van MM en Butterflyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:11 schreef Bart het volgende:
Ik hoor net per sms dat de minimeet gezellig was.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We wachten met spanning op de posts van MM en Butterfly
Mijn wantrouwen is inderdaad behoorlijk beschaamd, ben niet aan het Leintje gehouden...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:11 schreef Bart het volgende:
Ik hoor net per sms dat de minimeet gezellig was.
Ah, zelfde bouwjaar?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn wantrouwen is inderdaad behoorlijk beschaamd, ben niet aan het Leintje gehouden...
Klokslag 8.30 uur was mw. Bart aanwezig en onder het genot van een bakkie hebben we onze dagelijkse werkzaamheden besproken, de reden van mijn aanvankelijke argwaan en wat andere koeien en kalveren.
Mw. Bart is een leuke meid (ja, we hebben het ook even kort over onze beider geboortejaren gehad) met wie het prima koffie drinken is...
Ik heb geen idee hoe oud MM is...quote:
Tof dat je dit zo eerlijk toegeeftquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:19 schreef MadMaster het volgende:
Mijn wantrouwen is inderdaad behoorlijk beschaamd, ben niet aan het Leintje gehouden...
Klokslag 8.30 uur was mw. Bart aanwezig en onder het genot van een bakkie hebben we onze dagelijkse werkzaamheden besproken, de reden van mijn aanvankelijke argwaan en wat andere koeien en kalveren.
Mw. Bart is een leuke meid (ja, we hebben het ook even kort over onze beider geboortejaren gehad) met wie het prima koffie drinken is...
Zo, das oudquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben 13/14 jaar ouder dan mw. Bart...
Ja, waarom niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tof dat je dit zo eerlijk toegeeften leuk dat het een gezellig gesprek is geweest, mag ik daaruit concluderen dat bij de volgende meet Bart en Butterfly ook zouden kunnen aansluiten?
Er moet iemand hier de oudste zijn en als die zich gedraagt als één van de jongste dan zit het gemiddeld wel goed...quote:
Neuh, het gaat niet over "toestemming" (tenzij bij jou/jullie thuis), maar of ze het wel leuk zouden vinden om de rest van de AKQ(SC) te ontmoeten. En "first contact" was dus blijkbaar een succesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:32 schreef MadMaster het volgende:
Ja, waarom niet?
Wie ben ik om te bepalen wie er wel of niet op een meet mag komen?
Wat leukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of ze het zelf zouden willen, daar kan ik natuurlijk niet over oordelen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, het gaat niet over "toestemming" (tenzij bij jou/jullie thuis), maar of ze het wel leuk zouden vinden om de rest van de AKQ(SC) te ontmoeten. En "first contact" was dus blijkbaar een succes
ja maar ik vond je een engerdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, jij hebt die kans ooit ook eens gehad...
Jij mag mij ontmoeten hoorquote:
mogguhquote:
Gezelligquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh
Alleen de baby vandaagIk word alleen zeer binnenkort vervangen hier
Zonde... dan kan zij dat leuke T-shirt niet meer dragenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:48 schreef Bart het volgende:
PS is helemaal om, ze wil nu zelf zwanger worden.
Dan nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zonde... dan kan zij dat leuke T-shirt niet meer dragen
En nu, na onze meet een paar weken geleden?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar ik vond je een engerd
'Please throw water here'quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Andere suggesties dan voor text op het T-shirt?
'Ze zijn alle 3 van mij'...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het verschilt per document en hoeveel verschillende opmaakdingen je er in hebt zitten. Gewoon losse tekst was best aardig, als er tabellen inzitten wordt het al wat lastiger. Ze werken er natuurlijk wel aan om het steeds beter te krijgen. De laatste keer dat ik er mee gewerkt heb is ongeveer een jaar geleden, dus de status nu weet ik niet. Beste manier is het om het eens uit te proberen met een leuke combinatie van documenten. Dus lange, korte, met en zonder inhoudsopgave, met en zonder tabellen, dat soort werkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even een vraagje.
Heeft iemand ervaring met Open Office? Zijn er vaak (opmaak) conflicten als er vanuit Microsoft Office naar Open Office gegaan wordt of werkt dat allemaal redelijk soepel?
'Kijken mag'quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon bij MS Office houden, dan weet je zeker dat het werkt. Het prijsverschil is toch nihilquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het verschilt per document en hoeveel verschillende opmaakdingen je er in hebt zitten. Gewoon losse tekst was best aardig, als er tabellen inzitten wordt het al wat lastiger. Ze werken er natuurlijk wel aan om het steeds beter te krijgen. De laatste keer dat ik er mee gewerkt heb is ongeveer een jaar geleden, dus de status nu weet ik niet. Beste manier is het om het eens uit te proberen met een leuke combinatie van documenten. Dus lange, korte, met en zonder inhoudsopgave, met en zonder tabellen, dat soort werk
Doe alles in Word (zelfde versies) en je zit wel goed, doe alles in OO.o en je zit ook goed. Als je verder niets hoeft te delen of regelmatig te verzenden is OpenOffice best okay, legaal gratis en te krijgen voor meer besturingssystemenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon bij MS Office houden, dan weet je zeker dat het werkt. Het prijsverschil is toch nihil.
terug naar de States. Alleen de nieuwe oppas kan al eerder werken dan dat, dus tja...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gezelligmaar waarom wordt je vervangen? En wat ga je dan doen?
mwah. knuffelbeerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu, na onze meet een paar weken geleden?
Oei, wanneer ga je dan al terug?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
terug naar de States. Alleen de nieuwe oppas kan al eerder werken dan dat, dus tja...
Ja oke, maar als je toch op Windows werkt en het (il)legale je niet boeit, dan zou ik toch echt gewoon voor MS Office gaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Doe alles in Word (zelfde versies) en je zit wel goed, doe alles in OO.o en je zit ook goed. Als je verder niets hoeft te delen of regelmatig te verzenden is OpenOffice best okay, legaal gratis en te krijgen voor meer besturingssystemen
29/08quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oei, wanneer ga je dan al terug?
quote:
Welke datum mag ik noteren?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:21 schreef CaLeX het volgende:
Zijn we het afscheidsfeestje van PS aan het plannen? :p
Gelukkig, nog een paar weekjesquote:
30.08quote:
surequote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gelukkig, nog een paar weekjeszou het namelijk leuk vinden om nog een keertje af te spreken voordat je weer terug gaat
quote:
hap!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dat 'Valt best wel mee' was dus een misvatting...
welles, om precies te zijn gaan beebs en ik nu even op een tripje. Ik heb trek in een muffinquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, nee, euh, zo makkelijk om je er niet mee weg...
De woorden beebs, trip en muffin in 1 zin van een 20-er die uit Amsterdam komt. Dat kan niet goed gaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
welles, om precies te zijn gaan beebs en ik nu even op een tripje. Ik heb trek in een muffin
Schokkend...quote:Kleinzoon eet oma levend op
Een 26-jarige man uit de Oekraïne heeft zijn grootmoeder gebruikt als avondmaal. De zestigjarige vrouw leefde nog tijdens de schranspartij, meldt Sky News vandaag. De man, Sergei Zhmaryov, sneed haar met de scherf van een gebroken spiegel in stukken.
Eerst werden de oogbollen van het slachtoffer opgegeten. Omdat ze het uitgilde van de pijn, verorberde Zhmaryov vervolgens haar tong. Daarna verdwenen ook de lippen en oren van zijn creperende oma in zijn maag.
Bij zijn arrestatie had Zhmaryov enkel zijn onderbroek aan en hield hij een kruis vast. De politie is er zeker van dat het gruwelijke incident een rituele moord was. "Al die tijd was ze bij bewustzijn", aldus een woordvoerder. "Ze probeerde te ontsnappen en schreeuwde het uit."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:37 schreef Whiteguy het volgende:
Schokkend...Mjah, dat is natuurlijk al schokkend genoeg, maar het verhaal....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:37 schreef Whiteguy het volgende:
InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dan ben je 17 als je je kind krijgt, en dan is je kind ook weer 17 als ze d'r kleinkind krijgt
.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ach, elk nadeel heeft een voordeel: je kan leuke familiefoto's maken met 6 generatiesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:50 schreef Bart het volgende:
Inderdaad. Dan ben je 17 als je je kind krijgt, en dan is je kind ook weer 17 als ze d'r kleinkind krijgt
.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De woorden beebs, trip en muffin in 1 zin van een 20-er die uit Amsterdam komt. Dat kan niet goed gaan
Had ik vorige week donderdag al aan. Dat kan toch nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
Had je je "It's not my baby"-shirtje maar moeten dragen
Of aan de balie heel knuffelig tegen je baby moeten zeggen: "We gaan zo naar mamma he? Maar eerst neem ik nog een koffie"
Jij ziet voordelen waar ik nadelen zie ...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ach, elk nadeel heeft een voordeel: je kan leuke familiefoto's maken met 6 generaties
Daar heb je wasmachines voor. Of bedoel je bij dezelfde jongen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Had ik vorige week donderdag al aan. Dat kan toch niet
ik maakte een grapjeeeeh. ik vind het alleen zo lullig om met dat shirt aan bij de meoder aan te komen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar heb je wasmachines voor. Of bedoel je bij dezelfde jongen?
net alsof ik niet met haar baby geassocieerd wil worden. terwijl het echt de schattigte, liefste, zachtste baby oooit isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
Grapjes blijven lastig zonder smilies. Nee joh, kan best
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja fuck hee, die ene keer dat er een yummie jongen aan de balie van de Bagels and Beans staat ben ik met de baby
MILF / GILF / GGILF?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:03 schreef Whiteguy het volgende:
Jij ziet voordelen waar ik nadelen zie ...
Ligt er aan wat er ter hoogte van die tekst nog meer te zien is...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:38 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ben nu overigens benieuwd wat er zou gebeuren als ik hand in hand met een meisje van een jaar of 8 over straat loop terwijl ik een t-shirt aan heb met 'dit is niet mijn kind'.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:17 schreef MadMaster het volgende:
Mw. Bart heeft trouwens een eigenaardige uitwerking op me gehad, ik heb sinds vanmorgen nog geen sigaret opgestoken...
maar ga dat nu wel doen...![]()
Zonde...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:17 schreef MadMaster het volgende:
Mw. Bart heeft trouwens een eigenaardige uitwerking op me gehad, ik heb sinds vanmorgen nog geen sigaret opgestoken...
maar ga dat nu wel doen...![]()
je denkt weer veel te ver naquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
net alsof ik niet met haar baby geassocieerd wil worden. terwijl het echt de schattigte, liefste, zachtste baby oooit is
pics?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet kennelijk toch vaker een consult met haar hebben...
AKQ SC # 918 Lik maar aan m’n lollie, doe maar doe maar....quote:
Bertha is op vakantie en de rest is met stille trom verdwenen...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:51 schreef iamredleader het volgende:
Hoe zou het met onze SC'ers MaJo, B.ertha, Sheep, Mikkie en anderen gaan? Die zijn al enige tijd niet meer langs geweest
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:52 schreef MadMaster het volgende:
Bertha is op vakantie en de rest is met stille trom verdwenen...
O ja, daar hebben we het nog over gehad v.w.b. het al dan niet vriendelijk zijn van de Tsjechen en hun beheersing van het Duits en Engels...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
B ertha is een paar dagen terug nog in een post wezen melden dat ze een leuke vakantie had gehad in Tjechie? Dus sheep dan ook
jaja, zelfs ambtenaren kunnen het de hele dag zo druk hebben dat ze er pas vele uren later aan toekomen om de minimeet te evalueren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een scheetje, die babyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
met de baby langs geweest bij mijn oma en opa, die in dezelfde straat wonen. baby en opa zijn dol op elkaar
[ afbeelding ]
Met Mikkie gaat het goed, voor zover ik begreep.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:51 schreef iamredleader het volgende:
Hoe zou het met onze SC'ers MaJo, B.ertha, Sheep, Mikkie en anderen gaan? Die zijn al enige tijd niet meer langs geweest
Leuke foto!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
met de baby langs geweest bij mijn oma en opa, die in dezelfde straat wonen. baby en opa zijn dol op elkaar
[ afbeelding ]
Ik herken PS wel in haar opa, de ogen vooral...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuke foto!Je opa ziet er vriendelijk uit.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik herken PS wel in haar opa, de ogen vooral...
Ik dacht het ook al, maar omdat ik PS alleen van foto's ken wist ik het niet zeker.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
kom weer eens naar een meetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht het ook al, maar omdat ik PS alleen van foto's ken wist ik het niet zeker.
Is mijn oma's tweede manquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben echt gek op hem. hij meer een opa voor me dan mijn echte opa's bij elkaar. Twee jaar geleden had hij agressieve lymfklier kanker en leek het niet meer goed te komen, we waren daar echt kapot van in de familie. Maar superopa kwam er doorheenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuke foto!Je opa ziet er vriendelijk uit.
quote:
Wow, wat heftig en wat super dat het goedgekomen is!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben echt gek op hem. hij meer een opa voor me dan mijn echte opa's bij elkaar. Twee jaar geleden had hij agressieve lymfklier kanker en leek het niet meer goed te komen, we waren daar echt kapot van in de familie. Maar superopa kwam er doorheen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:03 schreef Soempie het volgende:
Je oma valt gewoon op vriendelijke blauwe ogen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:07 schreef Soempie het volgende:
Stom om je eigen stem te horen, zeker als je een touwtje in je mond hebt.![]()
Maarre: Hobbes
Nou, dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Die andere opa heeft donkere ogen
Dan was het vast iets anders....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Die andere opa heeft donkere ogen
Je hebt opeens een vreemde facebook request?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zeg red, je probeert me toch niet te koppelen he?
neuhquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt opeens een vreemde facebook request?
Ach, boeien.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh
ik kan trouwens serieus niet ècht twee keer hetzelfde aan sinds ik bij een modejournaliste oppasBen me er nu telkens heel bewust van haha
Bang dat ze een artikel over je gaat schrijven?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh
ik kan trouwens serieus niet ècht twee keer hetzelfde aan sinds ik bij een modejournaliste oppasBen me er nu telkens heel bewust van haha
hoezo?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, boeien.Ze geeft de baby zelfs een lelijk pakje aan.
yeah rightquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bang dat ze een artikel over je gaat schrijven?
Doe niet zo mal.
Laag inschatten? Is dat weer een grapje?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hoezo?
[..]
yeah rightflattering dat je me zo laag inschat
zie je het voor je; 10 ways the babysitter shouldn't dress
dat je denk dat ik daar echt bang voor ben... zo egocentrisch ben ik niet hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laag inschatten? Is dat weer een grapje?
Die laatste foto, zo oudbollig. En de kleur doet de baby geen goed. De baby word er bleek van.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zie je het voor je; 10 ways the babysitter shouldn't dress
t staat baby heel goed en matche bij wat mams aan had die dag (en ook bij mij trouwensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die laatste foto, zo oudbollig. En de kleur doet de baby geen goed. De baby word er bleek van.
[/modeexpertsoemp]
Neequote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat je denk dat ik daar echt bang voor ben... zo egocentrisch ben ik niet hoor
Ik vind die vergelijkingen met poep nog steeds stom. En de mensen die dat soort taalgebruik bezigen vallen over je heen wanneer je zelf een scheet laatquote:
Nouja, smaken verschillen. Maar ik vind de baby wel lief.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
t staat baby heel goed en matche bij wat mams aan had die dag (en ook bij mij trouwens). Nu heeft ze een fel roze pakje aan, staat r wel beter
Dat is zo waar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind die vergelijkingen met poep nog steeds stom. En de mensen die dat soort taalgebruik bezigen vallen over je heen wanneer je zelf een scheet laat
Je hebt lieve babies en je hebt mooie babies.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, smaken verschillen. Maar ik vind de baby wel lief.
Ik vind bijna alleen baby's met donker haar en donkere ogen mooi. De rest is lief.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt lieve babies en je hebt mooie babies.
En nu leg je me een belediging in m'n mond, terwijl ik de baby echt leuk en lief vind.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt lieve babies en je hebt mooie babies.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:48 schreef Soempie het volgende:
Sorry, mijn eierstokken doen het gewoon niet geloof ik.
Hij is goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:07 schreef Soempie het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zeg red, je probeert me toch niet te koppelen he?
Jawel, en inmiddels wat "voller", wellicht dit weekend een beetje bijtrimmen links en rechts... zal een foto plaatsen als ik er tijd voor maakquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe staat het trouwens in baard-land?
Nog steeds groeiende?
Zeker wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:07 schreef iamredleader het volgende:
Het eten is klaar, wie lust er pannenkoeken?
Hoef je ook niet aan de pil!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:48 schreef Soempie het volgende:
Sorry, mijn eierstokken doen het gewoon niet geloof ik.
ik was net online. Zit nu in Engeland en ben aan het werk. Zo af en toe check ik hier even op een computer en soms op mijn laptopquote:
Dat maak jij ervan hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
En nu leg je me een belediging in m'n mond, terwijl ik de baby echt leuk en lief vind.
Leuke fasequote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Kijk eens wat een schattig voorzetwandje
[ afbeelding ]
En nu ben je niet zwart van het stof maar zit je onder het verse zaagsel, dat is toch leuker smerig wordenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leuke fase
Dan begint het echt wat minder een krot te lijken maar echt een huis in aanbouw
Late echoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[echomode]
HALLO?
IS ER IEMAND?
[/echomode]
Ja, want m'n duim zit er nog gewoon aanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je bent teruggegaan met de zaag?
Leuke kleur zaag!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Kijk eens wat een schattig voorzetwandje
[ afbeelding ]
Dag schijfruiterquote:
quote:
Chaotisch maar wel leukquote:
BP doet het goedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
IARL, ik wil binnenkort wat nieuwe aandelen oid kopen. Laatste tijd nog iets gezien dat er wel interessant uit zag?
't is vast goedkoopquote:
BP had ik juist vandaag gecasht, vandaar dat ik weer op zoek ben naar wat nieuwsquote:
Ik heb geen huilbaby. En ook geen huildreumes, Jair is heel liefquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:13 schreef Soempie het volgende:
Zeker wel.![]()
En vind jij niet ook dat je beter een katje kan hebben dan een huilbaby?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, ik heb vandaag ook met m'n duim getest of de zaag nog scherp is, het antwoord raad u al
Oh een líef kind?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb geen huilbaby. En ook geen huildreumes, Jair is heel lief![]()
![]()
Jazeker, maar voorlopig zou ik onderwogen blijven in aandelen. Echt systematisch herstel is er niet, weinig opwaardse druk, en met de gelijkblijvende ECB rente ziet het er eerder rood dan zwart uit. Ik zou nog even "cash is king" zijn, en wachten op een echt koopje.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
IARL, ik wil binnenkort wat nieuwe aandelen oid kopen. Laatste tijd nog iets gezien dat er wel interessant uit zag?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand toevallig laatst nog taart gebakken of zoiets?
Jazekerquote:
Check, spaargeld aanhouden (deed ik toch al, blijf ik ook doen) en beetje opletten voor wat interessants dus.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazeker, maar voorlopig zou ik onderwogen blijven in aandelen. Echt systematisch herstel is er niet, weinig opwaardse druk, en met de gelijkblijvende ECB rente ziet het er eerder rood dan zwart uit. Ik zou nog even "cash is king" zijn, en wachten op een echt koopje.
Had ik ook! Ik had laatst een hele doos eieren gekocht (heb ik niet heel vaak) dus vroeg me af wat ik er mee kon gaan doen, behalve bakken/koken natuurlijk. Een van de opties was boterkoek maken, wat ik uiteindelijk niet heb gedaan omdat ik vanmiddag een spelletje bij iemand heb gespeeldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]grappig dat je dat vraagt
Ik was van plan dit weekend of volgend weekend eens te kijken wat er zoal in huis is, en dan wat boodschappen te doen om wat lekkers te bakken
Ik wil hier graag 2 dingen op zeggen:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:07 schreef Soempie het volgende:
Ik laat je wel weten als ik iets echt interessants tegenkomquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Check, spaargeld aanhouden (deed ik toch al, blijf ik ook doen) en beetje opletten voor wat interessants dus.
En dat spelletje was niet toevallig eierenlopen?quote:Had ik ook! Ik had laatst een hele doos eieren gekocht (heb ik niet heel vaak) dus vroeg me af wat ik er mee kon gaan doen, behalve bakken/koken natuurlijk. Een van de opties was boterkoek maken, wat ik uiteindelijk niet heb gedaan omdat ik vanmiddag een spelletje bij iemand heb gespeeld
Nee, ben maar gewoon begonnen met ze opeten. Er mee gaan keten kan altijd nogquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dat spelletje was niet toevallig eierenlopen?
Hoe heb je ze dan gemaakt? Want ik neem aan dat je geen rauwe eieren eetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee, ben maar gewoon begonnen met ze opeten. Er mee gaan keten kan altijd nog
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazekerals ik vraag of ik een kusje mag hebben, komt hij naar me toe (!) gelopen (
) en geeft een grote zoen op m'n wang
![]()
![]()
Gewoon gebakken, smaakt primaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe heb je ze dan gemaakt? Want ik neem aan dat je geen rauwe eieren eet
Van 10 eieren in 1 week zou ik enorm scheten gaan latenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gewoon gebakken, smaakt prima. Had alleen niet zo veel zin om in een week tijd 10 gebakken eieren te eten, vandaar het zoeken naar andere doelen
Eieren zijn toch wel langer houdbaar dan 10 dagen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon gebakken, smaakt prima. Had alleen niet zo veel zin om in een week tijd 10 gebakken eieren te eten, vandaar het zoeken naar andere doelen
Morgen doe ik een rondje taart...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand toevallig laatst nog taart gebakken of zoiets?
Gaat het nou weer over Soempie d'r stokken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eieren zijn toch wel langer houdbaar dan 10 dagen?
Van 10 scheten door 1 ei word ik week...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Van 10 eieren in 1 week zou ik enorm scheten gaan laten
Van 10 weken door 1 scheet word ik ei...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van 10 scheten door 1 ei word ik week...
Dat moet je niet beluisteren, dat moet je beleven onder het genot van dat bekendere nummer van hem...quote:
Ah, vandaar. Wanneer kom je weer terug?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
ik was net online. Zit nu in Engeland en ben aan het werk. Zo af en toe check ik hier even op een computer en soms op mijn laptop
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:13 schreef Nembrionic het volgende:
Leuke fase
Dan begint het echt wat minder een krot te lijken maar echt een huis in aanbouw
quote:
Ik vind het maar tenenkrommend mezelf te horen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik wil hier graag 2 dingen op zeggen:
1. Hobbes![]()
2. Soempie, je hebt een mooie stem![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat het nou weer over Soempie d'r stokken?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazekerals ik vraag of ik een kusje mag hebben, komt hij naar me toe (!) gelopen (
![]()
![]()
Dergelijke truukjes hebben mijn buren aan hun hond geleerd... daar werkt het dus blijkbaar ook bij.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan zo'n lik van lassie krijgen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dergelijke truukjes hebben mijn buren aan hun hond geleerd... daar werkt het dus blijkbaar ook bij.
Pavlov en Skinner, werkt bij iedereen. Als jij tieten ziet begin je ook te kwijlen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dergelijke truukjes hebben mijn buren aan hun hond geleerd... daar werkt het dus blijkbaar ook bij.
Hierbij daag ik je uit...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Pavlov en Skinner, werkt bij iedereen. Als jij tieten ziet begin je ook te kwijlen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:37 schreef Whiteguy het volgende:
En om het niveau op peil te houden:
[ afbeelding ]
Welke debiel klikt er nou in hemelsnaam op zo'n link...?quote:Dit is een belangrijke veiligheidsupdate. Wij het veiligheidsteam van de Online drang van het..
Dit is een belangrijke veiligheidsupdate. Wij het veiligheidsteam van de Online drang van het Bankwezen Rabo dat u uw rekening door een paar seconden te vergen om deze vorm in te vullen controle. Het moet uw rekening aan onze nieuwe server.
tevreden bevorderen voldoet zodat kunnen wij fraude tegenhouden..
klik hier om uw informatie bij te werken.
https://bankieren.rabobank.nl/klanten/ <http://www.infucsc.com/_v(...)nternetkieren.htm>
Rabo Internetbankieren
Alvast bedankt,
Rabo Internetbankieren-Team.
Ah, dat is kut zeg. Zeker als je niet thuis zit. Hoop dat de pijnstillers helpen. Heb je speciale van de apotheek?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:59 schreef Etcetera het volgende:
HoofdpijnNiet zo'n beetje ook, dus dat wordt pijnstillers slikken en misschien vroeg op bed
Sorry, heb geen tieten op m'n pc staan.quote:
uhh, zit Sven wel eens achter je pc? --> cachequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sorry, heb geen tieten op m'n pc staan.
Met uitjes en zuur dan graag...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:37 schreef Whiteguy het volgende:
Gezondheidstip van de dag. Eet voldoende vis.
[ afbeelding ]
Jep maar ze werken nog niet echt, dus ik zit nu vooral met headset op film/series te kijken om overbodig geluid te blokkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, dat is kut zeg. Zeker als je niet thuis zit. Hoop dat de pijnstillers helpen. Heb je speciale van de apotheek?
Ik heb er wel vaker op geklikt, maar in alle gevallen verschilde de link van de link die in de brief vermeld werd...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:25 schreef MadMaster het volgende:
IARL, doe er wat aan, net ontvangen in mijn mailbox en ik heb niet eens een Raborekening:
[..]
Welke debiel klikt er nou in hemelsnaam op zo'n link...?![]()
Heb de URL toch maar even iets onklaar gemaakt voor het geval dat...
Dat dus.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:21 schreef MadMaster het volgende:
De AKQ (SC) Awards zijn gereed, brengt allen uw stem uit voor zover u dat al niet gedaan hebt...
AKQ/AKQ SC Awards 2010: Het stemtopic
Neuh, die heeft z'n eigen laptop en pc.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
uhh, zit Sven wel eens achter je pc? --> cache
Hebben alleen jij en ik vannacht dienst?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand voor op wacht in de nacht...
Weltrusten Soempiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Neuh, die heeft z'n eigen laptop en pc.
Etcie, beterschap! Erg vervelend zo.
Ik ga Hobbes voeren en naar bed.
Staat er geen massage tent op CZ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jep maar ze werken nog niet echt, dus ik zit nu vooral met headset op film/series te kijken om overbodig geluid te blokken
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef Whiteguy het volgende:
Pitt heeft het maar zwaar met zo'n vrouw die altijd hoofdpijn heeft
* Ofyles2 even rondkijkt...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hebben alleen jij en ik vannacht dienst?
ff de yuri uithangenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 even rondkijkt...
Ja, we zitten nu alleen vermoed ik...
quote:
Uit onderzoek blijkt dat de hoofdpijn smoes JUIST een reden is om sex te hebben omdat er bij sex natuurlijke pijnstillers vrijkomen in je lichaam.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef Whiteguy het volgende:
Pitt heeft het maar zwaar met zo'n vrouw die altijd hoofdpijn heeft
Gelukkig maar dat etc zich momenteel tussen 800 mannen begeeft.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat de hoofdpijn smoes JUIST een reden is om sex te hebben omdat er bij sex natuurlijke pijnstillers vrijkomen in je lichaam.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat etc zich momenteel tussen 800 mannen begeeft.
Dat vertel je echt zo vaak.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat de hoofdpijn smoes JUIST een reden is om sex te hebben omdat er bij sex natuurlijke pijnstillers vrijkomen in je lichaam.
Omdat mensen nog steeds vaak de "hoofdpijnopmerking" makenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat vertel je echt zo vaak.![]()
Natuurlijk ook niet gek om dat regelmatig te verkondigen. Groot gelijk eigenlijk.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:51 schreef Whiteguy het volgende:
Uit de categorie behoorlijk terechte klachten:
Mooie, jonge meisjes met pittig kapsel
EMMA WAT HEB JE GEDAAN ? !??!
Doeiquote:
Und?quote:
Is dat niet lastig te volgen voor zo'n baby?quote:
vond het beetje te veel actiequote:
Ik ben niet echt van plan hem te gaan kijken. Want DiCaprio speelt er in.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
vond het beetje te veel actieGoede film, maar ben er niet zo lyrisch over als de rest van de wereldbevolking seems to be
Die is ook echt een salonheld...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt van plan hem te gaan kijken. Want DiCaprio speelt er in.
Dat is een vrij briljante acteur hoor...quote:
Maar aan de andere kant. Tom Berenger speelt er ook in. En dat is wel een goede acteur.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het beste was wel dat de hoofdpersoon Dom Cobb heet en zijn vrouw Mal
Ik heb zijn laatste films niet gezien.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is een vrij briljante acteur hoor...
waar baseer je je dan opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb zijn laatste films niet gezien.
Ik heb zelfs al jaren geen bioscoop van binnen gezien...
Vindt je dat echt? Of vindt je hem gewoon lekker? Want echt begenadigd vind ik hem niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is een vrij briljante acteur hoor...
Weltrusten PS.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ga slapen. Ben kapotwas lange dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |