mogguhquote:
Gezelligquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh
Alleen de baby vandaagIk word alleen zeer binnenkort vervangen hier
Zonde... dan kan zij dat leuke T-shirt niet meer dragenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:48 schreef Bart het volgende:
PS is helemaal om, ze wil nu zelf zwanger worden.
Dan nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zonde... dan kan zij dat leuke T-shirt niet meer dragen
En nu, na onze meet een paar weken geleden?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar ik vond je een engerd
'Please throw water here'quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Andere suggesties dan voor text op het T-shirt?
'Ze zijn alle 3 van mij'...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het verschilt per document en hoeveel verschillende opmaakdingen je er in hebt zitten. Gewoon losse tekst was best aardig, als er tabellen inzitten wordt het al wat lastiger. Ze werken er natuurlijk wel aan om het steeds beter te krijgen. De laatste keer dat ik er mee gewerkt heb is ongeveer een jaar geleden, dus de status nu weet ik niet. Beste manier is het om het eens uit te proberen met een leuke combinatie van documenten. Dus lange, korte, met en zonder inhoudsopgave, met en zonder tabellen, dat soort werkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even een vraagje.
Heeft iemand ervaring met Open Office? Zijn er vaak (opmaak) conflicten als er vanuit Microsoft Office naar Open Office gegaan wordt of werkt dat allemaal redelijk soepel?
'Kijken mag'quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon bij MS Office houden, dan weet je zeker dat het werkt. Het prijsverschil is toch nihilquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het verschilt per document en hoeveel verschillende opmaakdingen je er in hebt zitten. Gewoon losse tekst was best aardig, als er tabellen inzitten wordt het al wat lastiger. Ze werken er natuurlijk wel aan om het steeds beter te krijgen. De laatste keer dat ik er mee gewerkt heb is ongeveer een jaar geleden, dus de status nu weet ik niet. Beste manier is het om het eens uit te proberen met een leuke combinatie van documenten. Dus lange, korte, met en zonder inhoudsopgave, met en zonder tabellen, dat soort werk
Doe alles in Word (zelfde versies) en je zit wel goed, doe alles in OO.o en je zit ook goed. Als je verder niets hoeft te delen of regelmatig te verzenden is OpenOffice best okay, legaal gratis en te krijgen voor meer besturingssystemenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon bij MS Office houden, dan weet je zeker dat het werkt. Het prijsverschil is toch nihil.
terug naar de States. Alleen de nieuwe oppas kan al eerder werken dan dat, dus tja...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gezelligmaar waarom wordt je vervangen? En wat ga je dan doen?
mwah. knuffelbeerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu, na onze meet een paar weken geleden?
Oei, wanneer ga je dan al terug?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
terug naar de States. Alleen de nieuwe oppas kan al eerder werken dan dat, dus tja...
Ja oke, maar als je toch op Windows werkt en het (il)legale je niet boeit, dan zou ik toch echt gewoon voor MS Office gaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Doe alles in Word (zelfde versies) en je zit wel goed, doe alles in OO.o en je zit ook goed. Als je verder niets hoeft te delen of regelmatig te verzenden is OpenOffice best okay, legaal gratis en te krijgen voor meer besturingssystemen
29/08quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oei, wanneer ga je dan al terug?
quote:
Welke datum mag ik noteren?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:21 schreef CaLeX het volgende:
Zijn we het afscheidsfeestje van PS aan het plannen? :p
Gelukkig, nog een paar weekjesquote:
30.08quote:
surequote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gelukkig, nog een paar weekjeszou het namelijk leuk vinden om nog een keertje af te spreken voordat je weer terug gaat
quote:
hap!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dat 'Valt best wel mee' was dus een misvatting...
welles, om precies te zijn gaan beebs en ik nu even op een tripje. Ik heb trek in een muffinquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, nee, euh, zo makkelijk om je er niet mee weg...
De woorden beebs, trip en muffin in 1 zin van een 20-er die uit Amsterdam komt. Dat kan niet goed gaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
welles, om precies te zijn gaan beebs en ik nu even op een tripje. Ik heb trek in een muffin
Schokkend...quote:Kleinzoon eet oma levend op
Een 26-jarige man uit de Oekraļne heeft zijn grootmoeder gebruikt als avondmaal. De zestigjarige vrouw leefde nog tijdens de schranspartij, meldt Sky News vandaag. De man, Sergei Zhmaryov, sneed haar met de scherf van een gebroken spiegel in stukken.
Eerst werden de oogbollen van het slachtoffer opgegeten. Omdat ze het uitgilde van de pijn, verorberde Zhmaryov vervolgens haar tong. Daarna verdwenen ook de lippen en oren van zijn creperende oma in zijn maag.
Bij zijn arrestatie had Zhmaryov enkel zijn onderbroek aan en hield hij een kruis vast. De politie is er zeker van dat het gruwelijke incident een rituele moord was. "Al die tijd was ze bij bewustzijn", aldus een woordvoerder. "Ze probeerde te ontsnappen en schreeuwde het uit."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:37 schreef Whiteguy het volgende:
Schokkend...Mjah, dat is natuurlijk al schokkend genoeg, maar het verhaal....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:37 schreef Whiteguy het volgende:
InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dan ben je 17 als je je kind krijgt, en dan is je kind ook weer 17 als ze d'r kleinkind krijgt
.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ach, elk nadeel heeft een voordeel: je kan leuke familiefoto's maken met 6 generatiesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:50 schreef Bart het volgende:
Inderdaad. Dan ben je 17 als je je kind krijgt, en dan is je kind ook weer 17 als ze d'r kleinkind krijgt
.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De woorden beebs, trip en muffin in 1 zin van een 20-er die uit Amsterdam komt. Dat kan niet goed gaan
Had ik vorige week donderdag al aan. Dat kan toch nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
Had je je "It's not my baby"-shirtje maar moeten dragen
Of aan de balie heel knuffelig tegen je baby moeten zeggen: "We gaan zo naar mamma he? Maar eerst neem ik nog een koffie"
Jij ziet voordelen waar ik nadelen zie ...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ach, elk nadeel heeft een voordeel: je kan leuke familiefoto's maken met 6 generaties
Daar heb je wasmachines voor. Of bedoel je bij dezelfde jongen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Had ik vorige week donderdag al aan. Dat kan toch niet
ik maakte een grapjeeeeh. ik vind het alleen zo lullig om met dat shirt aan bij de meoder aan te komen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar heb je wasmachines voor. Of bedoel je bij dezelfde jongen?
net alsof ik niet met haar baby geassocieerd wil worden. terwijl het echt de schattigte, liefste, zachtste baby oooit isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
Grapjes blijven lastig zonder smilies. Nee joh, kan best
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja fuck hee, die ene keer dat er een yummie jongen aan de balie van de Bagels and Beans staat ben ik met de baby
MILF / GILF / GGILF?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:03 schreef Whiteguy het volgende:
Jij ziet voordelen waar ik nadelen zie ...
Ligt er aan wat er ter hoogte van die tekst nog meer te zien is...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:38 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ben nu overigens benieuwd wat er zou gebeuren als ik hand in hand met een meisje van een jaar of 8 over straat loop terwijl ik een t-shirt aan heb met 'dit is niet mijn kind'.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:17 schreef MadMaster het volgende:
Mw. Bart heeft trouwens een eigenaardige uitwerking op me gehad, ik heb sinds vanmorgen nog geen sigaret opgestoken...
maar ga dat nu wel doen...![]()
Zonde...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:17 schreef MadMaster het volgende:
Mw. Bart heeft trouwens een eigenaardige uitwerking op me gehad, ik heb sinds vanmorgen nog geen sigaret opgestoken...
maar ga dat nu wel doen...![]()
je denkt weer veel te ver naquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
net alsof ik niet met haar baby geassocieerd wil worden. terwijl het echt de schattigte, liefste, zachtste baby oooit is
pics?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet kennelijk toch vaker een consult met haar hebben...
AKQ SC # 918 Lik maar aan m’n lollie, doe maar doe maar....quote:
Bertha is op vakantie en de rest is met stille trom verdwenen...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:51 schreef iamredleader het volgende:
Hoe zou het met onze SC'ers MaJo, B.ertha, Sheep, Mikkie en anderen gaan? Die zijn al enige tijd niet meer langs geweest
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:52 schreef MadMaster het volgende:
Bertha is op vakantie en de rest is met stille trom verdwenen...
O ja, daar hebben we het nog over gehad v.w.b. het al dan niet vriendelijk zijn van de Tsjechen en hun beheersing van het Duits en Engels...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
B ertha is een paar dagen terug nog in een post wezen melden dat ze een leuke vakantie had gehad in Tjechie? Dus sheep dan ook
jaja, zelfs ambtenaren kunnen het de hele dag zo druk hebben dat ze er pas vele uren later aan toekomen om de minimeet te evalueren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn wantrouwen is inderdaad behoorlijk beschaamd, ben niet aan het Leintje gehouden...
Klokslag 8.30 uur was mw. Bart aanwezig en onder het genot van een bakkie hebben we onze dagelijkse werkzaamheden besproken, de reden van mijn aanvankelijke argwaan en wat andere koeien en kalveren.
Mw. Bart is een leuke meid (ja, we hebben het ook even kort over onze beider geboortejaren gehad) met wie het prima koffie drinken is...
Wat een scheetje, die babyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
met de baby langs geweest bij mijn oma en opa, die in dezelfde straat wonen. baby en opa zijn dol op elkaar
[ afbeelding ]
Met Mikkie gaat het goed, voor zover ik begreep.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:51 schreef iamredleader het volgende:
Hoe zou het met onze SC'ers MaJo, B.ertha, Sheep, Mikkie en anderen gaan? Die zijn al enige tijd niet meer langs geweest
Leuke foto!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
met de baby langs geweest bij mijn oma en opa, die in dezelfde straat wonen. baby en opa zijn dol op elkaar
[ afbeelding ]
Ik herken PS wel in haar opa, de ogen vooral...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuke foto!Je opa ziet er vriendelijk uit.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik herken PS wel in haar opa, de ogen vooral...
Ik dacht het ook al, maar omdat ik PS alleen van foto's ken wist ik het niet zeker.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
kom weer eens naar een meetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht het ook al, maar omdat ik PS alleen van foto's ken wist ik het niet zeker.
Is mijn oma's tweede manquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben echt gek op hem. hij meer een opa voor me dan mijn echte opa's bij elkaar. Twee jaar geleden had hij agressieve lymfklier kanker en leek het niet meer goed te komen, we waren daar echt kapot van in de familie. Maar superopa kwam er doorheenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuke foto!Je opa ziet er vriendelijk uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |