Over de rest van de castlist moet ik even langer nadenken....quote:
Je gaat toch geen frappucino printen of jezelf als probleem beschouwen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
try:
if Ofyles2.mood is satisfactory:
coffee with MM
else
print "Frappucino"
except IOError, e:
print "Encountered an unknown problem"
Truste IARLquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:02 schreef iamredleader het volgende:
Dames en heren, ik ga afsluiten, welterusten en tot morgen
Sorry, ik ben geen bontkraagje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom associeer ik je nu gelijk met een bontkraagje......
Gelukkig maar dan!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben geen bontkraagje.
Anders zou ik nu meisjes van streek maken in de metro...
Aan zijn bolhoedje natuurlijk......quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:05 schreef Butterfly79 het volgende:
Hoi MM, hoe moet ik je morgen eigenlijk herkennen?
Ik ga de script nog even bijwerken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaat toch geen frappucino printen of jezelf als probleem beschouwen?
Ik heb hetzelfde kapsel als je ega (korter nog, denk ik) en een soortgelijk postuur.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:05 schreef Butterfly79 het volgende:
Hoi MM, hoe moet ik je morgen eigenlijk herkennen?
Je lijkt wel Bollywood zeg.....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ga de script nog even bijwerken.
Helaas staat deze achteraan in de queue, er staan nog 156 oprdachten te wachten...
Die kan ik wel opzetten, maar dan wordt het zo'n act bij de Starbucks...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Aan zijn bolhoedje natuurlijk......
Maar dan herkent Lein je wel meteen. Tenzij Barry Stevens morgen ook op Sloterdijk is....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kan ik wel opzetten, maar dan wordt het zo'n act bij de Starbucks...
Ik herken Lein wel...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar dan herkent Lein je wel meteen.
Jij weet hoe ik eruit zie, hebt immers net de foto's gezien, al draag ik geen trouwjurk en heb ik een zwarte bril op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde kapsel als je ega (korter nog, denk ik) en een soortgelijk postuur.
Creme-kleurige All Stars maken het af...
Dat is inderdaad makkelijker.quote:
JA! ik hou van rozenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
MM, speld gewoon weer je roos op!
Ik dacht van gerbera'squote:
Dat is PS.....quote:
Ohquote:
Ik kom volgens de dienstregeling dus 8.27 aan, dus half negen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen maar voor bepaalde dames, maar hoe laat?
OK, al heb ik dan maar tot 8.45 uur...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:20 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
Ik kom volgens de dienstregeling dus 8.27 aan, dus half negen?
BUSTED!quote:
Als ik trein eerder neem kom ik om 8.13 aan, is dat beter? Maar dan moet ik eigenlijk wel zo richting bed...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, al heb ik dan maar tot 8.45 uur...
quote:
Ik zou voor de zekerheid toch die trouwjurk maar aan doen. Gewoon om de herkenbaarheid.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:10 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
Jij weet hoe ik eruit zie, hebt immers net de foto's gezien, al draag ik geen trouwjurk en heb ik een zwarte bril op.
quote:
Of als de date een succes is....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid toch die trouwjurk maar aan doen. Gewoon om de herkenbaarheid.
SSSsst, Lein leest nu mee!quote:
Je moet helemaal niks en ik ben ook nog niet overtuigd dat je de persoon bent die je zegt te zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:23 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
Als ik trein eerder neem kom ik om 8.13 aan, is dat beter? Maar dan moet ik eigenlijk wel zo richting bed...
Een trouwboeket in de hand is voldoende...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid toch die trouwjurk maar aan doen. Gewoon om de herkenbaarheid.
Die is te druk bezig met het reisschema van morgen....quote:
Het is toch echt zo...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks en ik ben ook nog niet overtuigd dat je de persoon bent die je zegt te zijn.
haha, nee, dat heb ik mn hoofd, helaas..... meer met die trouwjurk en dat trouwboeket waar ik alleen nog een foto van hebquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die is te druk bezig met het reisschema van morgen....
Je hebt je trouwjurk niet meer?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:30 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
haha, nee, dat heb ik mn hoofd, helaas..... meer met die trouwjurk en dat trouwboeket waar ik alleen nog een foto van heb
en hoe kan ik je wel overtuigen dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks en ik ben ook nog niet overtuigd dat je de persoon bent die je zegt te zijn.
Wees creatief...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:32 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
en hoe kan ik je wel overtuigen dan?
Ik kan nu wel iets Apres Ski Hut achtigs gaan brullen maar laat ik maar eens wijselijk mijn mond houden....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:32 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
Jawel, ik vrees alleen dat ik hem niet meer zo goed pas... en hij is al drie jaar niet meer uit de hoes geweest...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt je trouwjurk niet meer?
creatief ben ik niet meer op dit tijdstip, je moet maar van me aannemen dat ik een zeer betrouwbaar persoon ben... tot morgen!quote:
Dat eerste zal toch wel meevallen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:33 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
Jawel, ik vrees alleen dat ik hem niet meer zo goed pas... en hij is al drie jaar niet meer uit de hoes geweest...
Bewijs krijg je morgenochtend.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is alles wat er aan bewijs geleverd wordt?
Op z'n Foks natuurlijk. Foto van jezelf met een papiertje met daarop: 'MM is liev!'quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:32 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
* Bart houdt zijn mondquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat eerste zal toch wel meevallen?
Ik ga niet bij de Starbucks zitten wachten op iemand waarvan ik niet weet of die wel op komt draven, dus ik denk het niet...quote:
Liev Schreiber als MM in AKQ SC The Movie?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op z'n Foks natuurlijk. Foto van jezelf met een papiertje met daarop: 'MM is liev!'
Die heb ik inderdaad wel eens gezien hier...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op z'n Foks natuurlijk. Foto van jezelf met een papiertje met daarop: 'MM is liev!'
Zeg, een beetje vertrouwen in Lein mag wel hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga niet bij de Starbucks zitten wachten op iemand waarvan ik niet weet of die wel op komt draven, dus ik denk het niet...
Hier bijvoorbeeld: Fotoboek van friekin_quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad wel eens gezien hier...
Daar heb ik alle vertrouwen in...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeg, een beetje vertrouwen in Lein mag wel hoor.
Kom dan een keer langs.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
* Its-Jojo-4youis weer jaloers
Ik vergeet dat dan ook de tieten half uit het truitje moeten hangen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad wel eens gezien hier...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vergeet dat dan ook de tieten half uit het truitje moeten hangen.
Schijnbaar niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik alle vertrouwen in...
Dat die ook echt zijn.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga niet bij de Starbucks zitten wachten op iemand waarvan ik niet weet of die wel op komt draven, dus ik denk het niet...
Ik vermoed dat als jij in je trouwpak over straat gaat, je niet meer of minder opvallend bent dan normaalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een trouwboeket in de hand is voldoende...
De tijd op je horloge klopt in ieder geval wel, maar daarmee heb ik nog geen zekerheid dat je werkelijk op komt draven, maar ik zal het risico moeten nemen. Half 9 bij de Starbucks dus...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:43 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, bewijs.... en nu graag excuses en tot morgen bij de Starbucks.....
Je kent mijn trouwoutfit, geloof ik, die heb ik weleens beschreven hier.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als jij in je trouwpak over straat gaat, je niet meer of minder opvallend bent dan normaal
Het leven is vol met onzekerheden. Hoe groter het risico, hoe groter de beloningquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De tijd op je horloge klopt in ieder geval wel, maar daarmee heb ik nog geen zekerheid dat je werkelijk op komt draven, maar ik zal het risico moeten nemen. Half 9 bij de Starbucks dus...
Is goedquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom dan een keer langs.
Wat open staat, mag je proeven/drinken...
half negen bij de Starbucks...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De tijd op je horloge klopt in ieder geval wel, maar daarmee heb ik nog geen zekerheid dat je werkelijk op komt draven, maar ik zal het risico moeten nemen. Half 9 bij de Starbucks dus...
Kom zeg, ik ga er geen fotoshoot van maken...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
We zien de foto's morgen dan
wel MM
what the hell engerd!quote:
I'll be there...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:52 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
half negen bij de Starbucks...
kom op, niet zo negatiefquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom zeg, ik ga er geen fotoshoot van maken...![]()
En ik heb nog steeds mijn achterdocht om verschillende redenen die ik morgen aan Lein kenbaar zal maken, als ze op komt dagen. Maar wel of niet opdagen maakt niet zoveel uit, ik moet toch daar zijn en een bakkie koffie is toch miijn start van de dag...
tenzij je de Whisky in de koffie wilquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We spreken een keer af, niet bij de Starbucks dan...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
tenzij je de Whisky in de koffie wil
Zondequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Nou ja, veel viezer kan koffie toch niet worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Whisky voor in de koffie heeft daarom ook een eigen naam: JW Red Label
Mijn 40lb. box of rape is onderweg trouwens. Verkleed als MMquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:43 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, bewijs.... en nu graag excuses en tot morgen bij de Starbucks.....
Ik twijfel nog of ik per fiets of per auto ga.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
MM, hoe ga jij de 19de naar het schip?
Dan een Jameson met slagroom erbij en dan noemen we het Irish Coffee..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Jij drinkt geen koffie?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, veel viezer kan koffie toch niet worden.
Als het goed is komen er idd parkeerkaarten per post.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik per fiets of per auto ga.
Er is parkeergelegenheid daar gereserveerd...
"Biertje?" werkt vaak ook wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bij welke andere stopwoorden kunnen we een Pavlovreactie bij jou teweegbrengen?
Rond welke tijd ben jij er?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ben wel benieuwd of er morgen een minimeet gaat plaats vinden bij de Starbucks
Truste Soempie.quote:
Nee.quote:
Trustenquote:
Dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ben wel benieuwd of er morgen een minimeet gaat plaats vinden bij de Starbucks
overigens heeft mw Bart mooie heupen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |