Vrouwen he? Ik heb voor mezelf diverse whisky's en cognacsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De plek waar het gemaakt wordt, is interessanter dan het drankje.
Op weg naar NormandiË daar even gestopt voor een rondleiding...
[..]
Helemaal klaar voor de Gay Pride, zie ik?
Ik denk dat zijn vrouw dan helemaal flipt!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helemaal klaar voor de Gay Pride, zie ik?
Zit er ook rohypnol inbegrepen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bart zit er al klaar voor....
[ afbeelding ]
Nog plannen voor het weekend?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ach, het had gekund
Nog 2 werkdagen, en dan weekend
pics van z'n vrouw?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat zijn vrouw dan helemaal flipt!
Eigenlijk niet, ik zal natuurlijk wat tijd in m'n studie moeten steken, en verder wat huishoudelijke dingetjes, maar voor de rest ga ik het rustig aan doenquote:
Ah, whisky. Now we're talking.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Vrouwen he? Ik heb voor mezelf diverse whisky's en cognacs.
quote:
Wat voor studie doe je dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, ik zal natuurlijk wat tijd in m'n studie moeten steken, en verder wat huishoudelijke dingetjes, maar voor de rest ga ik het rustig aan doen
Weet jij veel, sommige mensen schijnen zelfs (met) Tarzan te spelen in de slaapkamer...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vrouw dan helemaal flipt!
Momenteel heb ik Dimple, Tyrconnell, Balvenie Double Wood, Glendronach, The Wild Geese, Old Pulteney, Glenfiddich 15Y Solera Reserve en Glenfiddich 12Y thuis staan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, whisky. Now we're talking.
Wat heb je zoal in huis? Heb zelf ook een paar flesjes...
Ah de mooiste dag van je leven?quote:
Het schijnt zo.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah de mooiste dag van je leven?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet jij veel, sommige mensen schijnen zelfs (met) Tarzan te spelen in de slaapkamer...
Tnxquote:
NIBE opleiding, zelfstudie. Op dit moment de WFT basismodule, die heb ik nodig voor de volgende cursus; dat is Integraal Advies Particulieren. Daarna komt Integraal Advies zelfstandig ondernemer, en daarna moet ik even kijken. Er was ook nog een Zakelijk Kredietverlenen ergens in de planning, en wellicht als er voor het einde van volgend jaar nog tijd is doe ik de opleiding Erkend Hypotheekadviseur. Dan mag ik de titel ook "gebruiken", maar daar hecht ik minder waarde aanquote:
Ze leest nu mee, zodra ze je woonplaats heeft ben je de sjaak.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij gebrek aan Photoshop druk je d'r heupen maar wat in?
OK, dan zal ik mijn collectie maar niet posten...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Momenteel heb ik Dimple, Tyrconnell, Balvenie Double Wood, Glendronach, The Wild Geese, Old Pulteney, Glenfiddich 15Y Solera Reserve en Glenfiddich 12Y thuis staan.
quote:
Ben je op zoek naar een "hap"?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Bij gebrek aan Photoshop druk je d'r heupen maar wat in?
Ik denk dat zijn UI wel enige hint geeft.....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze leest nu mee, zodra ze je woonplaats heeft ben je de sjaak.
* iamredleader popcorn pakt! *quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef Bart het volgende:
Daaromquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn UI wel enige hint geeft.....
Je ondertitel wordt dan Ja zeker de hypotheker?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
NIBE opleiding, zelfstudie. Op dit moment de WFT basismodule, die heb ik nodig voor de volgende cursus; dat is Integraal Advies Particulieren. Daarna komt Integraal Advies zelfstandig ondernemer, en daarna moet ik even kijken. Er was ook nog een Zakelijk Kredietverlenen ergens in de planning, en wellicht als er voor het einde van volgend jaar nog tijd is doe ik de opleiding Erkend Hypotheekadviseur. Dan mag ik de titel ook "gebruiken", maar daar hecht ik minder waarde aan
Hoezo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan zal ik mijn collectie maar niet posten...
Ik heb goede ogen, maar kan het nauwelijks lezen. Er staat iets van psycholoog?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:31 schreef Bart het volgende:
We hadden overigens wel photoshop, kijk maar goed naar het bord aan de muur:
[ afbeelding ]
Denk het nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Je ondertitel wordt dan Ja zeker de hypotheker?
Amsterdam West, hoe laat morgen op Sloterdijk?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef Bart het volgende:
[..]
De naam die daarboven staat is B. van Lingen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb goede ogen, maar kan het nauwelijks lezen. Er staat iets van psycholoog?
Even vragen, momentje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Amsterdam West, hoe laat morgen op Sloterdijk?
Ah, ik zie hetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef Bart het volgende:
De naam die daarboven staat is B. van Lingen.
Tja, verschil moet er wezen he...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is qua omvang toch wat anders dan die van jou...
Wel foto's makenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Prima, bij de Starbucks dan, ik trakteer...
Heren, gaan we nu pronken met omvang?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Die is qua omvang toch wat anders dan die van jou...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heren, gaan we nu pronken met omvang?
Size matters. Maakt niet uit waarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
![]()
![]()
Lukt het niet in de lengte dan maar in de breedte.....
Ik denk dat jij al wat langer aan het sparen bentquote:
Ik zal het doorgeven. Geen garanties echter! Ze moet namelijk door naar d'r werk op WTC...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werk op 2 minuten lopen vanaf station Sloterdijk, dus ik ben flexibel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven. Geen garanties echter! Ze moet namelijk door naar de werk op WTC...
Sinds 2001 ongeveer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk dat jij al wat langer aan het sparen bent. Maar ik hoef niet zo veel te hebben, dan kan ik alleen maar niet kiezen
.
Tja, die van MM heeft nou eenmaal een grotere omvang en dat wil ik haar toch niet ontzeggen...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:41 schreef iamredleader het volgende:
Woei, Bart zijn vrouw en MadMaster gaan daten![]()
Dat is wel erg liefquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:42 schreef Bart het volgende:
Tja, die van MM heeft nou eenmaal een grotere omvang en dat wil ik haar toch niet ontzeggen...
Dat maakt het kiezen juist veel moeilijkerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds 2001 ongeveer.
Kiezen is niet zo moeilijk, keuze genoeg...
Zo zijn wij voor elkaar! Ach, ik heb zondag ook een date dus wie ben ik om haar wat te ontzeggenquote:
Ik wil iedereen hier wel een frappucino aanbieden op Sloterdijk, geen probleem...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:41 schreef iamredleader het volgende:
Woei, Bart zijn vrouw en MadMaster gaan daten![]()
Geef die van mij dan ook maar aan Leinquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil iedereen hier wel een frappucino aanbieden op Sloterdijk, geen probleem...
Beetje een omweg voor me, sorry. Wellicht een andere keerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil iedereen hier wel een frappucino aanbieden op Sloterdijk, geen probleem...
Je hebt PS uitgevraagd?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo zijn wij voor elkaar! Ach, ik heb zondag ook een date dus wie ben ik om haar wat te ontzeggen?
Er is een whisky-topic hier op Fok, in CUL...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat maakt het kiezen juist veel moeilijker. Nee, ik heb nu een mooi aantal, en als er eentje op is, dan koop ik gewoon weer wat anders.
Liefde in de AKQSCquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:43 schreef Bart het volgende:
Zo zijn wij voor elkaar! Ach, ik heb zondag ook een date dus wie ben ik om haar wat te ontzeggen?
Nee, zij mij.quote:
Lein = Marjolein, gok ik?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Geef die van mij dan ook maar aan Lein.
Heiligschennis op 'mijn' station!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh zal wel, maar ik hoef er niet zo nodig over te praten, ik drink het lieverquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is een whisky-topic hier op Fok, in CUL...
Daar ben jij de moderator van zeker?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is een whisky-topic hier op Fok, in CUL...
Niks van jou bij!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heiligschennis op 'mijn' station!![]()
![]()
Bingoquote:
Je kan ook alleen lezen, tips en nuttige zaken genoeg daar...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh zal wel, maar ik hoef er niet zo nodig over te praten, ik drink het liever.
Jij bent die kerel in die shabby outfit met die boodschappenkar die altijd tegen zichzelf aan het mompelen is?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
Heet jij Amsterdam Sloterdijk? Aparte naamquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
Oh? Noem er eens een paarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ook alleen lezen, tips en nuttige zaken genoeg daar...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij bent die kerel in die shabby outfit met die boodschappenkar die altijd tegen zichzelf aan het mompelen is?
Nee, slechts veelvuldig aanwezig deelnemer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar ben jij de moderator van zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |