Spreek je dan eens wat minder exorbitant uitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
er zijn de laatste tijd belachelijk veel TT's geïnspireerd op mijn uitspraken...
is goedquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Zolang ik niet aan je lollie hoef te likken vind ik het prima
Of 'ie te redden is weet ik niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar MM, op zoek naar een andere thermostaat? of denk je dat deze nog wel te redden is?
Ik zou eens bij mezelf te rade gaan dan...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
er zijn de laatste tijd belachelijk veel TT's geïnspireerd op mijn uitspraken...
ja dat was mij conclusie ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou eens bij mezelf te raden gaan dan...
Een chronoterm III is ook al wel een oud beestje natuurlijk, kan dat hij nu zomaar de geest geeft. de thermostaatdraden zitten nog wel gewoon vast in de houder?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of 'ie te redden is weet ik niet.
Na het plaatsen van nieuwe batterijen zag ik net de klok op 6.00 uur staan, 21 graden en ma t/m vr in het scherm. Geen enkel knop werkte echter.
Nu het beestje gereset, zie nu geen tijd meer, alleen ma t/m vr een lege gradenaanduiding en nog steeds geen knop die werkt...
Ja, ben niet aan de draden geweest en heb de unit nu los van de wandhouder naast me liggen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een chronoterm III is ook al wel een oud beestje natuurlijk, kan dat hij nu zomaar de geest geeft. de thermostaatdraden zitten nog wel gewoon vast in de houder?
Heb je een ketel of stadsverwarming en als je een kete hebt, welk merk en type?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ben niet aan de draden geweest en heb de unit nu los van de wandhouder naast me liggen.
Beestje is bijna 20 jaar oud.
Is een Chronotherm IV wat?
Zie PM...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heb je een ketel of stadsverwarming en als je een kete hebt, welk merk en type?
dat zeg ikquote:
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
IS DAT ETCIE?![]()
![]()
Goede nerd (dat zei ze dan net
![]()
)
Oh okquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wooeeeiii zo cool haar echt te zien. Hippe truimatrozenstreepjes zijn het weer helemaal dit seizoen
Ik was (en ben) ontzettend brakquote:
Wat wie hoe huhquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb trouwens net een vriendin doodgemaakt met een blije mus.
Ze loopt stage in het buitenland en had een mail gestuurd met een update. Daarin ook iets over het bezoek aan een wildpark ofzo, maar ze hadden helaas geen olifanten en/of tijgers kunnen spotten.
Dus ik heb maar even een mail teruggestuurd met wat tijgers en olifanten, zodat ze die ook gezien heeft
ik heb zin in een borrelquote:
Mojito?quote:
yes pleaseeequote:
Ik heb net een fles hiervan opengetrokken, dus als je zin hebt...quote:
oh yammieeequote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb net een fles hiervan opengetrokken, dus als je zin hebt...
[ afbeelding ]
PS gaat helemaal los! Nog 1 drankje en ze staat zometeen op de bar te dansen!quote:
1 flesje ook goed?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
PS gaat helemaal los! Nog 1 drankje en ze staat zometeen op de bar te dansen!
Ah je wilt gelijk dat ze in haar bh en string gaat rondlopen?quote:
Zonder bh mag ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je wilt gelijk dat ze in haar bh en string gaat rondlopen?
Dat hoeft ze toch niet te weten?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Zonder bh mag ook.
Maar nee, ik denk niet dat mijn vrouw dat zou waarderen.
Maar die fles staat thuis, naast mijn vrouwquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat hoeft ze toch niet te weten?Wat in de SC gebeurt blijft in de SC..
Ja dat is inderdaad een klein probleempje.....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar die fles staat thuis, naast mijn vrouw.
Misschien nog maar een fles kopen, ik denk dat mijn vrouw er ook wat gemakkelijker door wordtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een klein probleempje.....
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien nog maar een fles kopen, ik denk dat mijn vrouw er ook wat gemakkelijker door wordt.
Bart zit er al klaar voor....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Zonder bh mag ook.
Maar nee, ik denk niet dat mijn vrouw dat zou waarderen.
Waar bestel je datquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bart zit er al klaar voor....
[ afbeelding ]
Ach, het is een gave.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Altijd binnen 3 posts het onderwerp naar je hand zetten is ook een kunst
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |