kom ik met mijn 4k postsquote:
Omdat we toeristen warenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan maak ik mij nu zorgen: waarom werd jij dan uitgenodigd?
hebben jullie daar ook een vaatwasser?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:19 schreef Etcetera het volgende:Lekker nachtje gehad
Kampvuur, drank, het was vroeg
Het regent af en toe en waait flink, maar Swampzone zal het niet wordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:32 schreef TradeMarkie het volgende:
lijkt het daar al een beetje op swampzone, of hebben jullie niet zoveel regen gehad als wij hier vanochtend?
Hoezoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze durft nog niet naar buiten te kijken
Nope. Maar wel een koffiezetapparaat waar minstens 10 liter water in gezet kan worden dat als afwaswater dientquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hebben jullie daar ook een vaatwasser?
Je zet gewoon je vaat buiten, wordt vanzelf schoon met dit weer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hebben jullie daar ook een vaatwasser?
Als je plastic bordjes gebruikt ja, maar dan hoef je ze ook niet af te wassen. Maar die moet je inderdaad dan toch gewoon buiten zetten, dan hoef je ze niet meer op te ruimen!quote:
The AKQSC-team has tuned in to the live-streamquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
IS DAT ETCIE?![]()
![]()
Goede nerd (dat zei ze dan net
![]()
)
wooeeeiii zo cool haar echt te zien. Hippe truiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
The AKQSC-team has tuned in to the live-stream
Nu weet je waarom sommige AKQSC'ers jou ook in het echt willen ontmoeten (of tenminste pics willen)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wooeeeiii zo cool haar echt te zien. Hippe truimatrozenstreepjes zijn het weer helemaal dit seizoen
Mijn vrije tijd, wat doe je?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
The AKQSC-team has tuned in to the live-stream
omdat ik..? nee. ik snap deze nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nu weet je waarom sommige AKQSC'ers jou ook in het echt willen ontmoeten (of tenminste pics willen)
Ik blijf liever de 'Unseen character'...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nu weet je waarom sommige AKQSC'ers jou ook in het echt willen ontmoeten (of tenminste pics willen)
Vind je het gek, wellicht heeft ze een tabje open met de AKQSC (hoi Etciequote:
Omdat je een vrouw bent.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
omdat ik..? nee. ik snap deze niet
naaahquote:
Shit, te laatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
in before the slechte-grappen
Maar wel posten op een internetforumquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sommige dingen kan je beter niet zeggen
Don't feed the troll... of het moet een goede grap zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat een kneus is die Samsonitekoffer
Een hele lama?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja maar ets was er ook een aan het eten
Waarom haal je nou weg dat je de echte naam van etcie nu weet, en dat het twee letters meer was dan je oorspronkelijk dacht?quote:
omdat de tweede keer dat ik het hoorde werd het wel zo gezegd als ik het dacht dus nu ben ik in de warquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom haal je nou weg dat je de echte naam van etcie nu weet, en dat het twee letters meer was dan je oorspronkelijk dacht?
Ahaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omdat de tweede keer dat ik het hoorde werd het wel zo gezegd als ik het dacht dus nu ben ik in de war
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |