quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:09 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen. Ikb en zo moe, dat ik net probeerde m'n pyjamabroek over m'n hoofd te trekken. Had ook pas heel laat door dat het geen shirt was.![]()
Die zijn lekker.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 06:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zitten daar die verschrikkelijke biscuitjes in? Men wat zijn die dingen smerig.
Maar bedankt voor het ontbijt.
Goedemorgen
Is trouwens wel herkenbaarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:09 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen. Ikb en zo moe, dat ik net probeerde m'n pyjamabroek over m'n hoofd te trekken. Had ook pas heel laat door dat het geen shirt was.![]()
Hoi Nem! Wat is drag queen bingo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:20 schreef Nembrionic het volgende:Vanuit Engeland
Over drag queens gesproken: ik heb ooit een fantastische kans laten liggen toen ik met een maat van me in New York was. In een kroeg werden we uitgenodigd bij een potje drag queen bingo aanwezig te zijn. Stom genoeg hebben we het aanbod afgeslagen
Soempie-actie +1quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:09 schreef Soempie het volgende:
hmm, of ik heb de verkeerde voor me of het zijn van die dingen die beschuitfluiten een eitje laten lijken. Wat zijn die dingen droog. Ik denk dat Mozes ze gebruikt heeft om de Rode zee droog te leggen.quote:
Die pacman rechtsonderinquote:Op woensdag 4 augustus 2010 05:41 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh mensen! Wakker worden!![]()
Sorry, geen tijd om een ontbijt te maken. Dus pak maar een gevechtsrantsoen.
[ afbeelding ]
Die dingen zijn inderdaad erg doog, maar heerlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 06:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zitten daar die verschrikkelijke biscuitjes in? Men wat zijn die dingen smerig.
Ik roolde mijn Struik-blikken altijd voor die biscuitjes. De goulash zag er uit als wat ze later onder de naam Sheba op de markt brachten. Heb weken op die kaakjes geleefd...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik me niet vegis hangt het er erg vanaf welke Struik blikken je hebt/ had. Bruine bonen met varkensvlees smaakte helemaal vergens na maar er zaten best smaakvolle varianten tussen (nee, niet zelf in dienst gezeten maar wel bij scouting waar er wel een redelijk aantal mensen in staat waren de kamp vooraden aan te vullen met defensie voer)
Een vriend van mij zag ooit in een dronken bui de vaatwasser voor de wc aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Is trouwens wel herkenbaar. Ik heb wel eens 's ochtends de honing in de vaatwasser gezet, en mijn vieze bordje in de koelkast
.
Ik moet het toch vragen: kleine of grote boodschap?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Een vriend van mij zag ooit in een dronken bui de vaatwasser voor de wc aan.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet het toch vragen: kleine of grote boodschap?
we noemen m nu Joop Klepschijter.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moet het toch vragen: kleine of grote boodschap?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
we noemen m nu Joop Klepschijter.
da's ernstigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
we noemen m nu Joop Klepschijter.
Ah, dat kan natuurlijk ook nogquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Een vriend van mij zag ooit in een dronken bui de vaatwasser voor de wc aan.
Vakantie?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waar is Yuri eigenlijk heen? Heb em al een tijdje niet meer zien zwaaien
Ik dus helaas niet. Te bewolkt en teveel omgevingslichtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen.
Ik heb regelmatig het noorderlicht kunnen zien tijdens oefeningen in GB.
Je zat al met je hoofd door 1 pijp?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:09 schreef Soempie het volgende:
Dank je wel, ik hoor het omroepbericht van de IKEA al:quote:
Bingo maar dan met/door/voor drag queensquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoi Nem! Wat is drag queen bingo?
Gek, ik heb me altijd laten vertellen dat die Zweedse balletjes altijd zo lekker warenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dank je wel, ik hoor het omroepbericht van de IKEA al:
"Jair wil graag opgehaald worden uit Smaland, Jair wil graag opgehaald worden uit Smaland".
Pacman op de doos?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 05:41 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh mensen! Wakker worden!![]()
Sorry, geen tijd om een ontbijt te maken. Dus pak maar een gevechtsrantsoen.
[ afbeelding ]
Dan maak ik mij nu zorgen: waarom werd jij dan uitgenodigd?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
Bingo maar dan met/door/voor drag queens
Ik heb er 200km boven de poolcirkel voor gezeten gedurende ruim een week, had een mooi alarmsysteem vanuit het hotel daar gekregen, alles mooi geregeld dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dus helaas niet. Te bewolkt en teveel omgevingslicht
En ik wil het gewoon eens zien
#339 iamredleader 38008quote:
0,038 posts?quote:
Je mag dan wel meer posts hebben dan ik, maar ook een hoger user-ID!quote:
da's mooi kut jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er 200km boven de poolcirkel voor gezeten gedurende ruim een week, had een mooi alarmsysteem vanuit het hotel daar gekregen, alles mooi geregeld dus.
Alleen ging die week het alarm niet af, want er was geen Noorderlicht...
Weet je wat dat jou maakt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je mag dan wel meer posts hebben dan ik, maar ook een hoger user-ID!
User id zegt niets! Als ik me gelijk geregistreerd had toen ik voor het eerst op fok kwam, dan had ik zelfs een negatief user-id gehad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je mag dan wel meer posts hebben dan ik, maar ook een hoger user-ID!
Dus dan zorg je ervoor dat je naar beneden gaat, opgelost, slotjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:36 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, ik heb razende honger, ben nog niet wezen lunchen en m'n klant is er nog niet... dus die broodjes liggen beneden op mij te wachten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |